Parašė Stadionas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNusišnekat - tie Baltarusijos IT specialistai gauna tiek pat kiek ir lietuviai čia.
Arba mintis kad net jei tos pačios algos, vis tiek iš "vidutinio brangino" BY specialistų "viskas eina'
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNusišnekat - tie Baltarusijos IT specialistai gauna tiek pat kiek ir lietuviai čia."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, sutinku, be fašistų ir jų pakalikų įsileidimo tikrai būtumėme kaip mat bankrotavę. Net baisu pagalvoti kaip gyvenome prieš karą, kol jų masiškai neprisileidome.
ne PPP turiu omeny o real ?
ps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika ir gyventoju skaiciu kieki?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Dar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.
kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ...Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.
idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski.Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąDar karta pasikartosiu LT vaziuoja i prieki tik privataus verslo ismone ir sugebejima daryt versla, nes viesas sektorius (kur nepaziuresi ) visur atsilieka nuo skandinavijos.
kur tiik ministeriju sulai ikisa savo trigrasi ten velavimai, neefektyvumas, korupcija ...Rail baltika, nacionalinis stadionas, sveikatos apsauga, via baltika, keliu prieziura..... ir vysnaite ant torto ... viesasis transportas.
idomu paziuret butu kas darosi krasto apsaugoje... o juk pinigai milziniski.Ne viena auksiniu saukstu skandala rastumem, dantu protezai tik gelytes.
Paskutinis taisė Visdarlietus; 2025.06.10, 05:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTačiau Monake geležinkelis tunelyje paleistas, o ten iš vis nėra pajamų mokesčio ir rinka ten 20000, kaip kokio Kelmės rajono. Tai gal ne mokesčiuose esmė?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
per capita itariu nuo estijos vis dar atsiliekam?ne PPP turiu omeny o real ?
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąps. supranti kad sitam forume yra zmoniu ismananciu ekonomika
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tik norėjau paklausti, kiek stadionų pastatė ir kiek geležinkelio linijų nutiesė privatus verslas? Dėl privataus verslo VT siūlote į Vilnių sugražinti maršrutinius taksi? Kiek privataus verslo yra norinčio pasistatyti tramvajų iš savo lėšų? O gal yra norinčių nusitiesti troleibusų linijas pavyzdžiui Klaipėdoje?
Ir ne visur yra ryški riba. Pvz. LFF stadionas tai privatus ar visuomeninis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kita vertus, kelių statymas ir priežiūra iš biudžeto lėšų yra pajamų perskirstymo rūšis. Investicijos į infrastruktūrą skatina ekonomiką. Kad ir kaip bevartytum, net didžiausias anti-carbrainas yra kelių tinklo naudos gavėjas. Maistas į parduotuves atvažiuoja keliais, greitoji atvažiuoja keliais, kurjeriai siuntinius vežioja keliais, ekologinio vaistažokių ūkio produkcija pas supirkėjus išvažuoja keliais.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tikrai taip, bet pas mus praktiškai visose srityse apmokestinimas ir gaunama nauda yra nesubalansuoti. Maistas į parduotuves, kurjeriai, ūkio produkcija ir kt. tikėtina, kad tiesiogiai už tą kelių infrastruktūrą susimoka, nes greičiausiai naudoja komercines transporto priemones, kurioms reikia mokėti kelių mokestį. Pvz. kodėl iš KPPP lėšų yra dengiamas persikelimas keltais į Neringą? Čia vėl kažkokia "dovanėlė" prisiregistravusiems ten ir įregistravusiems įmones su krūvomis automobilių. Nes jeigu neturi automobilio ir norėsi važiuoti autobusu, kuris kelsis keltu, tai už keltą susimokėsi autobuso bilieto kainoje, o vat jeigu turi automobili, tai gausi "dovaną - nemokamą perkelimą".
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, man į galvą ateina Livigno pavyzdys: dabar zona be PVM, nuo XIX a. bemuitė zona. Tam, kad žiemą sunkiai pasiekiamam slėny gyventojai kurtųsi ir teritoriją galima būtų skelbti sava. Bet bent kokia lengvata galima piktnaudžiaut. Livigno ant 6000 gyventojų yra 10 degalinių, labai jau gera kaina be akcizo ir be PVM.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, truputį atsiliekame:
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Taip, truputį atsiliekame:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pievas kažkokias įdėjo, pagal grafiką Lietuvoje įvyko didelė krizė 2015 įvedus eurą, nors nieko panašaus nebuvo.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGrafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Grafikas gan tiksliai parodydavo kad buvome labiau Latvija nei Estija, tik pastaruoju metu gal labiau Estija.
Comment
Comment