Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
"Prisma" - naujas prekybos tinklas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Kaštonas Rodyti pranešimąBet , kad Prismoje laibai mažas maisto pasirinkimas. Pvz: kulinarijos skyriuje salotos. Apstulbau pamatęs kad , ten tik kokios 5-8 rūšys yra. Kai tuo tarpu Rimi Hypermarket 30-40. Ir šeip nejauki man pasirodė, tikrai nebūsiu ten dažnas klientas.
Rimi lygiuojasi į aukščiausios klasės prekybos centrus, todėl ten brangiausia, bet ir pasirinkimo pakanka, ir aptarnavimas palyginti geras.
Maxima - lygiuojasi į tipinį statistinį lietuvį ir stengiasi iš Š išspausti maXimumą. Aptarnavimas palyginti geras, prekių pasirinkimas labai geras, kainos geros, marketingas geras ir pan. Maxima yra vartojimo kulto Lietuvoje pradininkė, tuo didžiuojasi ir yra sukūrusi visą plėtros ir tobulėjimo sistemą. Eiliniam pirkėjui tai nėra taip matoma, kad bet tai padeda Maximai uždirbti dar daugiau.
Iki - labiau lygiuojasi į kasdien apsilankančius pirkėjus, kurie perka "dienos prekes": duona, batonas, sviestas, sūris, dešrelės, mišrainė ir pan. Aptarnavimas geras, pasirinkimas, palyginti su parduotuvių dydžiu, labai geras, kainos palyginti normalios (turint omeny, jog jų apyvarta keliskart mažesnė už milžinę Maximą).
Norfa - viskas pigu ir viskas labai paprasta. Jokių akcijų gausos. Ateini - nusiperki ir išeini. Aptarnavimo kokybė skurdi (panašu į turgų), prekių pasirinkimas bazinis (po vieną - tris rūšis to produkto).
Cento ir Supernetto - tipiniai Vakarų Europos "Lidl" ar "Tesco". Skirtumas tik tas, kad Cento ir Supernetto Lietuvoj yra tik mažos parduotuvės, kur lietuviai ateina gerokai rečiau - mieliau renkasi Maximą, kur yra brangiau, bet už tai aplink daug spalvų, daug žmonių ir ten labai smagu.
Taigi Prisma yra kažkas panašaus į Cento, Supernetto ir Norfos hibridą. Ir Prismą lyginti su Rimi, Iki ar Maxima yra kvaila, nes Prismos koncepsija visai ne ta.
Prisma lygiuojasi į kartą du per savaitę atvykstančias šeimas, kurios įsigyja daug prekių, bet nusiperka tai, ko reikia, o ne tai, ko paskui nevalgys (Maximos produkto pateikimo gudrybė).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei Vakarų Europoje esi buvęs, tai sutiksi, jog ten apstu ir dar baisesnių prekybos centrų. Ten jie statomi tiesiog kaip parduotuvė. Čia tik Lietuvoj įsivyravęs mitas, kad prekybos centras lygu muziejui. Aš pvz. einu į parduotuvę apsipirkti, o ne muzikos klausytis ar tvistą šokti, kur turi būti daug ryškių ir gražių spalvų. Nesu ir mažas vaikas - man nereikia daug paveikslėlių
Man "Prisma" labai panaši į Norfą - dideli tarpai tarp lentynų, paprasta apdaila ir pan. Ir beje, "Norfoje" gerokai pigiau, nei kitur. Štai ir pasiteisina "pigus įvaizdis".
Bet nesiruošiu čia kažkam piršti savo nuomonės ar draskyti akių. Tiesiog toks mano požiūris į apsipirkimą - aplinkai didelio dėmesio neskiriu - perku prekę, o ne paslaugą. Štai kavinės aplinka man turi didelę reikšmę.
Aš būtent apie tą ir kalbėjau. Dėl "Norfos" sutinku, bet aš ten gan dažnai apsipirkinėju, tik kainos "Prismoje" daug didesnės.
Comment
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąBūtent. Jei nori dar susimokėti už parduotuvės dizainą, tai ir ieškok žmogau kuo spalvingesnės parduotuvės...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMaxima - lygiuojasi į tipinį statistinį lietuvį ir stengiasi iš Š išspausti maXimumą. Aptarnavimas palyginti geras, prekių pasirinkimas labai geras, kainos geros, marketingas geras ir pan.
Viskas gerai, bet vistiek Š, ane? Daug kartų girdėjau iš užsieniečių komplimentus mūsų prekybos centrams, tai kad nereikia čia kompleksuoti. Akivaizdu, kad "Prisma" kol kas labai žemo lygio pagal visus parametrus .
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąŽmogau, pirmiausiai, įsiskaityk į mano atsakymą WooHoo, o tada atsakinėk.
Aš būtent apie tą ir kalbėjau. Dėl "Norfos" sutinku, bet aš ten gan dažnai apsipirkinėju, tik kainos "Prismoje" daug didesnės.
Maxima skatina vartotojiškumą ir tiesiogine prasme vagia iš pirkėjų kišenių. Pirkėjai, apsvaiginti mistinės aplinkos, ima viską į krepšelį, o tik prie kasos, pamatę kiek reikia mokėti, grįžta į realybę. Žinoma, kad dešimtas pirkėjas kaltina kasininką, kad reikia mokėti tiek daug
Iš šono pirkėjai Maximose tikrai neatrodo protingi. Jei padėta ir gražiai pateikta prekė ir dar puse lito pigiau, nei vakar - tai būtinai pirks.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Viskas gerai, bet vistiek Š, ane? Daug kartų girdėjau iš užsieniečių komplimentus mūsų prekybos centrams, tai kad nereikia čia kompleksuoti. Akivaizdu, kad "Prisma" kol kas labai žemo lygio pagal visus parametrus .
Na taip, "Prismos" lygis tikrai nėra aukštas Lietuvoje. Ir kaip minėjau, jos net neverta lyginti su mūsų gigantais Maxima, Iki ir Rimi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠ todėl, kad Maximos skatina vartojimą ir stengiasi pirkėjams įpiršti prekes. O štai tokiose "Norfose" ar "Prismoje" aš jaučiuosi kitaip - nejaučiu tų rinkodaros ir marketingo gudrybių - perku tik tai, ko man reikia.
Na taip, "Prismos" lygis tikrai nėra aukštas Lietuvoje. Ir kaip minėjau, jos net neverta lyginti su mūsų gigantais Maxima, Iki ir Rimi.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKeista, aš visose parduotuvėse perku ką noriu ir nejaučiu jokio spaudimo. Čia kažkoks nusistatymas prieš Maxima ir ne daugiau
Pakanka kai kurias prekes išdėlioti lentynose šiek tiek kitaip, nei įprasta, ir stebėtinai išaugs iki tol nepopuliarių prekių perkamumas. Lygiai tokie patys triukai tinkami naudoti su akcijos prekėmis. Pvz.: nuolaida visoms rašymo priemonės. Šalia jų gražiai išdėliojame sąsiuvinius, penalus, kuprines. Žmonės jų prisiima ir kasoje reikalauja nuolaidos sąsiuviniams ir penalams, nors nuolaida toms prekėms nepriklauso. Žmonės nelinkę skaityti, jie linkę vadovauti regėjimu: pridėtas užrašas -20 proc. ir išdėliotos prekės, jas ima ir mano, jog perka su nuolaida. Toks principas aktyviai naudojamas Maximose ir tai leidžia apyvartą padidinti iki 15 proc. Dėl to esu nusiteikęs prieš Maximas.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.14, 14:46.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPuiku, kad esi protingas ir mąstai racionaliai. Bet daugiau nei 50 proc. pirkėjų Maximose ir Rimi įsigija prekių daugiau, nei jiems reikia. Esu neilgai dirbęs keliose su prekyba ir rinkodara didžiuosiuose prekybos centruose susijusia veikla, taigi žinau, ką sakau.
Comment
-
Kai žmonių durnumas pasiekia bet kokias mano protu nesuvokiamas ribas, tada tikrai darosi neramu ir baugu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKai žmonių durnumas pasiekia bet kokias mano protu nesuvokiamas ribas, tada tikrai darosi neramu ir baugu.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPakanka kai kurias prekes išdėlioti lentynose šiek tiek kitaip, nei įprasta, ir stebėtinai išaugs iki tol nepopuliarių prekių perkamumas. Lygiai tokie patys triukai tinkami naudoti su akcijos prekėmis. Pvz.: nuolaida visoms rašymo priemonės. Šalia jų gražiai išdėliojame sąsiuvinius, penalus, kuprines. Žmonės jų prisiima ir kasoje reikalauja nuolaidos sąsiuviniams ir penalams, nors nuolaida toms prekėms nepriklauso. Žmonės nelinkę skaityti, jie linkę vadovauti regėjimu: pridėtas užrašas -20 proc. ir išdėliotos prekės, jas ima ir mano, jog perka su nuolaida. Toks principas aktyviai naudojamas Maximose ir tai leidžia apyvartą padidinti iki 15 proc. Dėl to esu nusiteikęs prieš Maximas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
buvom ir mes sekmadienį tame stebukle, nežinau, pasitvirtino jūsų kalbos apie prismos paslėpimą, galų gale apėjom ozą iš lauko ir patekom į tą prismą, gerai apsijuokę iš savęs, kad nenuėjom toliau už eskalatoriaus toliau, kaip daktarui, Žalgirio, švaros ir tvarkingumo mylėtojui tai patiko nors pirmas įspūdis - univermagas, bet geras univermagas kaip kažkas čia rašė - nevargina apsipirkimas, nes milžiniški praėjimai, nėra margumyno, lempos dienos šviesos - žodžiu čia smarkiai užskaitau, nes nereiki brautis per žmones (nors jų ir taip gerokai mažai sutikom ), nepavargom, nesusinervinom neprisirinkom bereikalingų prekių (amiko baisiai teisus dėl to išdėstymo, ypač dar jeigu eini alkanas, ir ypač - su moterimi - didelis apsipirkimas garantuotas ). prismoje to nepatyrėm, nors ir buvom alkani plius baisiai patiko savisvera (), vien dėl to noriu dar ten tai vat, jaučiu, kad po truputį būdamas vilniuje tikrai rišiu maximos šturmavimą - tik norfa parke, arba prisma oze ir baisiai laukiu prismos kaune, ir norfos kur nors arčiau centro/žaliakalnio
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąas irgi laukiu norfos kurnors dar bet kur Kaune, nes toks ispudis, kad jos vien silainiuose stovi na ir dar gal pora kazkur, bet net nezinau kur.
Man irgi teko apsilankyti "Prismoje". Dedu pliusą, labai patiko. Primena Vakarų Europos "Tesco" ir Amerikos "Wal*mart" - dideli praėjimai, nėra žmonių grūsties, dominuojanti viena ar dvi spalvos, kurios nerėžia akies. Žodžiu, te ateina į Lietuvos rinkąدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠ todėl, kad Maximos skatina vartojimą ir stengiasi pirkėjams įpiršti prekes. O štai tokiose "Norfose" ar "Prismoje" aš jaučiuosi kitaip - nejaučiu tų rinkodaros ir marketingo gudrybių - perku tik tai, ko man reikia.
Na o jeigu kažkurioj parduotuvėj tu NEJAUTI marketingo fokusų - tai pagarba tos parduotuvės marketingistams, nes toks tikslas ir yra.
Na taip, "Prismos" lygis tikrai nėra aukštas Lietuvoje. Ir kaip minėjau, jos net neverta lyginti su mūsų gigantais Maxima, Iki ir Rimi.
Beje, man Lietuvoje labiausiai ir trūksta "tvartinės" didelės parduotuvės, kur pirktum dideliais kiekiais bet pigiau (va pvz kaip http://www.makro.pl - šitie veikia visoj Europoj įvairiais pavadinimais, Makro, Metro, Cash&Carry)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBeje, man Lietuvoje labiausiai ir trūksta "tvartinės" didelės parduotuvės, kur pirktum dideliais kiekiais bet pigiau (va pvz kaip http://www.makro.pl - šitie veikia visoj Europoj įvairiais pavadinimais, Makro, Metro, Cash&Carry)Aš tikrai myliu Lietuvą!
Comment
-
Parašė le bronius Rodyti pranešimąNežinau, kaip Vilniuje, bet Kaune tai tokio tipo parduotuvę galima surasti Sanitex Cash&Carry bazėje. Labai pigu, labai paprasta, sandėlio tipo parduotuvė.
Comment
-
Parašė mindakas Rodyti pranešimąO kas yra tas Cash&Carry?
Comment
Comment