Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal gamintojas pakeitė kokį įpakavimo dizainą ar šiaip ką, bet iš esmės liko ta pati prekė ir už tą pačią kainą, tai nelabai kas suko galvą ar tiesiog per klaidą užsiliko.
Bet apskrtai daug prekių yra, kur kodas visiškai neatitinka, arba atitinka tik pirma pusė. Jau ne kartą teko suabejot ir net kelis kartus apsigaut. Nuo to laiko dažnai kodus tikrinu jei prekė man mažiau žinoma, tai pastoviai kraipau galvą, kad visiškai nesutampa kodai. Labai nepatogu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNemanau, kad kažkas keista, pakuotės ten identiškos ir jei kažką keistų 2kg, tai keistų ir 1kg.
Bet apskrtai daug prekių yra, kur kodas visiškai neatitinka, arba atitinka tik pirma pusė. Jau ne kartą teko suabejot ir net kelis kartus apsigaut. Nuo to laiko dažnai kodus tikrinu jei prekė man mažiau žinoma, tai pastoviai kraipau galvą, kad visiškai nesutampa kodai. Labai nepatogu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
is vz premium
„Šių metų III ketvirčio duomenimis, „Lidl“ sugebėjo pasiimti apie 11% visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas“, – sako Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas.
Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius, džiaugiasi bendradarbiaujantis su „Lidl“: Kauno darykla prekybos tinklui gamina privačias etiketes – kelias „Argus“ alaus rūšis. Be to, „Lidl“ parduotuvėse prekiaujama prekės ženklo „Volfas Engelman“ alumi.
„Baltmi“ duomenimis, didžiąją dalį – daugiau kaip 90% – alaus pardavimo „Lidl“ tinkle sudaro šio tinklo privataus prekės ženklo „Argus“ alus.
Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2017/11/21...#ixzz4z3wyAJ9JPaskutinis taisė Milwaukee; 2017.11.21, 12:57.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąis vz premium
„Šių metų III ketvirčio duomenimis, „Lidl“ sugebėjo pasiimti apie 11% visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas“, – sako Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas.
Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius, džiaugiasi bendradarbiaujantis su „Lidl“: Kauno darykla prekybos tinklui gamina privačias etiketes – kelias „Argus“ alaus rūšis. Be to, „Lidl“ parduotuvėse prekiaujama prekės ženklo „Volfas Engelman“ alumi.
„Baltmi“ duomenimis, didžiąją dalį – daugiau kaip 90% – alaus pardavimo „Lidl“ tinkle sudaro šio tinklo privataus prekės ženklo „Argus“ alus.
Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2017/11/21...#ixzz4z3wyAJ9J
Skirtingai negu teigia straipsnis, 11% nieko ypatingo.
Lidl turbūt jau turį tokią ar aukštesnę rinkos dalį tarp maisto prekių parduotuvių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Paprastai taip ir turi būti. Jei paprašo pin'o, kiši į skaitytuvą ir vedi pin'ą. Tomas arba trolina arba pats kažką ne taip suprato.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Į Lietuvą žengia Lenkijos prekybos tinklas: žada atidaryti net 50 parduotuvių
Mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“, valdantis daugiau kaip 1200 parduotuvių keliose Vidurio Europos šalyse, gruodžio 1 dieną atidarys savo pirmąją parduotuvę Lietuvoje, Marijampolėje veikiančiame prekybos centre, Dariaus ir Girėno g. 3A. Per artimiausius mėnesius „Pepco“ parduotuvės taip pat atvers duris Panevėžyje, Alytuje, Vilniuje ir Kaune. Per trejus metus Lietuvoje ketinama atidaryti 50 šio tinklo parduotuvių ir įdarbinti daugiau kaip 400 žmonių...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Na va ir Lenkijoje Maximos atsiras
„Maxima grupė“ perka vieną didžiausių Lenkijos prekybos tinklų „Stokrotka“
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ove-662-886234
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Paprastai taip ir turi būti. Jei paprašo pin'o, kiši į skaitytuvą ir vedi pin'ą. Tomas arba trolina arba pats kažką ne taip suprato.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šiandien mokėjau virš 25 € bekontakčiu būdu IKI ir Lidl. IKI paprašė įkišti kortelę ir įvesti PIN kodą, Lidl iškart paprašė PIN kodo.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Tik siaip idomu, bet, per viena diena virs 50€ ir dar per dvi parduotuves? Wtf?!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O dieve, šiais laikais 50 €... Vien cigarečių blokas IKI virš 30 €...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Papildoma paskata nevažinėti į Lenkijos parduotuves:
Lenkijos ir Lietuvos pasienyje dėl baisios nelaimės susidarė milžiniškos spūstys
Socialiniuose tinkluose žmonės skundėsi, kad teko stovėti 3 valandas ir per šį laiką automobiliai visiškai nejudėjo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPapildoma paskata nevažinėti į Lenkijos parduotuves:
Lenkijos ir Lietuvos pasienyje dėl baisios nelaimės susidarė milžiniškos spūstys
https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...ustys-3660056/
Comment
Comment