Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Reikia pagalbos...

Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tinklapis yra pažangumo, solidumo rodiklis, tai reklama įmonei ir būdas plačiau paskleisti žinią apie save. Todėl man ir įdomu, kaip tokios įmonėlės surandamos rinkoje, svarbiausia - atlaiko gigantų konkurenciją ir joms patikimas krovinys be savo www.
    Dėl kalbos - kad lietuviškai nekalba, tai nieko ir nereikia iš jų norėti. Susidariau tokį įspūdį, jog didesnėse, tokiose kaip Girteka ar Transekspedicija dirba daugiau užsieniečių (ukrainiečiai, kazachai, moldavai, mudžachedai ir kiti dušmanai), o štai tose mažytėse dažniau pasitaikys stebuklas - iš vairuotojo išgirsi lietuvišką žodį.

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete?
      Europoje tas nėra taip populiaru bet kokiam JAV tai daugiau nei puse pervežimu būtent ir vyksta principu "turiu savo vilkiką ir teikiu transportavimo paslaugas". Dažnai būna kokie tarpininkai kurie surenka tokius vežėjus ir suranda jiems klientus ir už tai gauna %.




      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        Neradau kitos tinkamesnės temos, tačiau gal forume yra dirbusių prie transporto logistikos srities ir galėtų paaiškinti tokį dalyką: kadangi pats gyvenu netoli objekto, į kurį atvyksta sunkvežimiai su kroviniais, ir pastebiu, kad kurie jų priklauso itin mažoms įmonėms, turinčioms vos 5 ar 8 darbuotojus.
        Fiksuotas telefonas kaip ir faksas joks ne rodiklis šiais laikais. Mažieji su 3.5-10t. randami ir skelbiu.lt. O šeip tai jie patys kreipiasi į visokius DFDS kad paimtų po savo sparnu su 5 furom. Man ne kartą Amazon prekes atvežė papuvę mikroautobusai be jokių užrašų. Priėmiau kaip įžeidimą ir nebepirksiu iš Amazon! (joke)

        -

        Comment


          Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
          Gal bus ne į temą bet norėjau paklausti bet nerandu kur. Dažnai važiuojant už miesto, laukuose ar netoli kokio kaimo tenka pamatyti apie 1,20 m aukščio apvalia betoninė būdelė su metalinemis durelėmis . Tikrai nepanaši į bunkeri labiau į kokią kanalizacijos angą bet už miesto, laukuose ar pievoje??? Kas tai gali būti??
          Šis statinys plačiai žinomas siaurame rate kaip "grybukas". Priklauso Telia Lietuva. Laukuose jie likę iš Telekomo laikų, kai tarpmiestinis perdavimas buvo vario kabeliais ir kas kelis kilometrus turėjo būti regeneravimo/stiprinimo punktai. Dabar ten nei vario nei įrangos nėra, liko stovėti nes neapsimoka griauti. Ir atsiradus optiniams kabeliams, jie kai kur (gal dažniau miestuose) dar buvo statomi kaip papildoma apsauga (nuo vandalizmo, lietaus, šalčio) ant ryšių kanalų šulinių kuriose yra kabelių movos. Čia "pagražintas" grybukas Kaune:

          https://goo.gl/maps/aFPfd9rcP8bt82np7
          -

          Comment


            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
            Bet tos mažytės įmonėlės vis tiek kažkuo patrauklios bei paklausios jei neužsilenkia*? Gal tikrai siūlo pigesnes kainas, dėl ko joms ir kišami kroviniai. Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete? O jau kaip x tautybės vairuotojas nuvykęs į šalį y sugebės susišnekėti su sandėlio krovikais/kelyje sustabdžiusiais policijos pareigūnais, matyt niekas nesuka galvos. Aišku oficialiai viskas itin kruopščiai dokumentuota, netgi kiek palečių veži, visi tie CMR`ai, tačiau vairuotojas yra pati žemiausia viso to grandis, galintis miegoti užvertus kojas ant vairo, smirdėti prakaitu, jau nekalbant apie rūkymą...
            * - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors Valdas Nedevaitis, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką DHB 054 ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
            Konkretus pavyzdys, "maža įmonė su keliom fūrom" nuveža krovinį už 750 eurų, indvidualus vežėjas su maža fūra nuveža už 550, logistikos operatorius už 1400 eurų.

            Dažnai tie mažiukai ieško sutarčių su didesnėm kompanijom ir vežioja krovinius joms. Grandinė gaunasi tokia, kad nežinantis pirmiausia kreipiasi į ale visokius logistikos operatorius, paskui kitam kroviniui jau žino tą mažesnę įmonę kuri veža, ir tada dar kitam kroviniui jau gali ir su indvidualiu vežėju tiesiogiai kontaktuoti Nes tos mažesnės įmonės paskui patys pradeda skambinti ir siūlyti savo paslaugas.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Laidinis telefonas greičiau atsilikimo lygis, negu solidumo. Man baisiau, kai negali internete rasti įmonės banko sąskaitos, kad galėtum pervesti pinigus už paslaugas ir turi klausti vadybininko kokia ta jūsų banko sąskaita.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                Laidinis telefonas greičiau atsilikimo lygis, negu solidumo. Man baisiau, kai negali internete rasti įmonės banko sąskaitos, kad galėtum pervesti pinigus už paslaugas ir turi klausti vadybininko kokia ta jūsų banko sąskaita.
                Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia? O vat laidinis telefonas leidžia tokių bajerių išvengti, mat ne darbo valandomis jis būna atjungtas. Bendraudamas si kitu asmeniu, per jo laidinį telefoną jaučiuosi labiau formaliai, kas man patinka. Be to, per mobilųjį telefoną didesnė tikimybė jog atsilieps nepakančiu, surūgusiu tonu. O skambindamas į laidinį tai skambini konkrečiai dėl įmonės teikiamų paslaugų.
                Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.12.07, 13:59.

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Konkretus pavyzdys, "maža įmonė su keliom fūrom" nuveža krovinį už 750 eurų, indvidualus vežėjas su maža fūra nuveža už 550, logistikos operatorius už 1400 eurų.

                  Dažnai tie mažiukai ieško sutarčių su didesnėm kompanijom ir vežioja krovinius joms. Grandinė gaunasi tokia, kad nežinantis pirmiausia kreipiasi į ale visokius logistikos operatorius, paskui kitam kroviniui jau žino tą mažesnę įmonę kuri veža, ir tada dar kitam kroviniui jau gali ir su indvidualiu vežėju tiesiogiai kontaktuoti Nes tos mažesnės įmonės paskui patys pradeda skambinti ir siūlyti savo paslaugas.
                  Logistikos operatorius tai ekspedicijos įmonė?
                  Neteko girdėt apie tokius uždarbius milžiniškus (imi 1400 ir persamdai už 550-750).
                  Čia turbūt išskirtinė situacija, o ne įprqstas pavyzdys?

                  Comment


                    Kristupas0220 tau paprastai atsakysiu kodėl mažos logistikos įmonės egzistuoja, todėl, kad tu esi išskirtinis žmogus, o absolučiai likusiai daugumai žmonių nekyla tokių problemų kaip:

                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                    Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia?
                    Nenorėti skambinti į oficialiai viešai pateiktą įmonės mobilų telefoną.
                    Bijoti, kad gal netyčia naktį kažkodėl paskambinsiu ir pažadins.

                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                    Aš jei būčiau įmonės direktorius, priimčiau kaip įžeidimą, jei man prekes atgabentų kažkokia firmelė, kuri net neturi savo interneto svetainės, jau nekalbant apie logotipą, o jų parką sudaro vos 6 vilkikai.
                    Įsižeisti, kad ne didelė, o maža įmonė priustatė krovinį.

                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                    * - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors **, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką xxx xxx ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.
                    Rašyti pareiškimą, nes kažkoks nemandagus vairuotojas papypsino norėdamas atkreipti dėmesį.

                    Tu esi labai unikalus ir įmonės tikrai nestato verslų taip, kad patenkintų absoliučiai visus be išimties žmones. Užtenka ir 99proc patebkint, kuriem šios trys "problemos" nėra jokios problemos.

                    Comment


                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                      Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia? O vat laidinis telefonas leidžia tokių bajerių išvengti, mat ne darbo valandomis jis būna atjungtas. Bendraudamas si kitu asmeniu, per jo laidinį telefoną jaučiuosi labiau formaliai, kas man patinka. Be to, per mobilųjį telefoną didesnė tikimybė jog atsilieps nepakančiu, surūgusiu tonu. O skambindamas į laidinį tai skambini konkrečiai dėl įmonės teikiamų paslaugų.
                      Šiuolaikiniai telefonai leidžia automatiškai atmesti skambučius nedarbo metu. Taip pat dažnai būna tiesiog du atskiri aparatai - darbui ir asmeniniams reikalams. Gal dar trečias meilužei.

                      Comment


                        Nejaugi užsisakant prekę internetu, kaip dabar labai madinga, tikrai nėra galimybės pasirinkti, kokios firmos pageidauji kad tau pristatytų siuntinuką į namus? Man yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
                        Kitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).
                        Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.12.07, 14:48.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Man yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
                          Tau yra, visiems kitiems visiškai jokio skirtumo, kas pristato.
                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Kitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).
                          Dažniausiai vienas eshopas dirba tik su viena siuntų bendrove, kuri pristatinėja į namus, ir su keliais paštomatų tinklais. Niekas dėl kvailų užgaidų nežais ir neorganizuos spec pristatymo su, pvz, DHL, kai visos siuntos eina per Venipaką.

                          Comment


                            Paskutinis dalykas - kartą Vilniuje, eidamas Metalo gatve, mačiau iš itin griežtai saugomos, aptvertos teritorijos išsukantį vilkiką su Serbijos valstybiniais numeriais. Gan retas dalykas mūsų šalyje pamatyti krovininę mašiną iš tokios šalies. Vėliau kiek supratau, tenais yra muitinė. Ar galėtumėte žmoniškai paaiškinti, kas yra prekių "išmuitinimas"? Tipo iš puspriekabės ištraukia kiekvieną dėžutę pririštą prie paletės, prie jos prikiša aparačiuką kuris padaro pypt!kaip kasininkė maximoje ir jau skaitosi "išmuitinta"? Paskui turbūt sukrauna atgal ir palinkėję gero kelio, išleidžia pro tuos vartus. Tipo prekės atvykusios pas mus iš ne ES šalių, kol nepraėjo muitinės procedūrų, skaitosi nelegalios?

                            Comment


                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                              Bet tai mobilus, atsilikimas yra tame, kad skambindamas kam nors į mobilų telefoną aš jaučiuosi tarsi lįsčiau į privačią kito asmens erdvę. Juk tam direktoriui į mobilų skambina ir patys artimiausi, intymiausi žmonės - vaikai, žmona, meilužė. O čia jį patrukdė kažkoks Kristupas mat. O jei į mobilų jam paskambinčiau naktį, kuomet jis saldžiai knarkia? O vat laidinis telefonas leidžia tokių bajerių išvengti, mat ne darbo valandomis jis būna atjungtas. Bendraudamas si kitu asmeniu, per jo laidinį telefoną jaučiuosi labiau formaliai, kas man patinka. Be to, per mobilųjį telefoną didesnė tikimybė jog atsilieps nepakančiu, surūgusiu tonu. O skambindamas į laidinį tai skambini konkrečiai dėl įmonės teikiamų paslaugų.
                              jei mobilus skelbiamas rekvizituose, reiškia jis skirtas darbui. Kad koks kristupas tapatina save su meiluže, tai jo problemos.
                              -

                              Comment


                                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                Nejaugi užsisakant prekę internetu, kaip dabar labai madinga, tikrai nėra galimybės pasirinkti, kokios firmos pageidauji kad tau pristatytų siuntinuką į namus? Man yra skirtumas tarp visokių DHL`ų, DPD, Venipak ar FedEx.
                                Kitaip sakant, nuo užsakymo mygtuko paspaudimo internete iki kol kurjeris pasibeldžia į tavo duris, tu faktiškai nieko nekontroliuoji, procese nebedalyvauji - jų valia, kam jie nori, tam ir įkiš krovinį (turbūt kaip sakiau paplanuojamas paderinamas maršrutas, kad panašiu laiku pristatyti prekes keliems žmonėms panašiais adresais (gretimuose namuose tame rajone).
                                Pabandyk kada užsisakyti prekę internetu - taip ir sužinosi koks logistikos pasirinkimas yra.
                                -

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Tu esi labai unikalus ir įmonės tikrai nestato verslų taip, kad patenkintų absoliučiai visus be išimties žmones. Užtenka ir 99proc patebkint, kuriem šios trys "problemos" nėra jokios problemos.
                                  Sutinku su bendra mintimi bet pypsėjimas ne šiaip sau yra uždraustas mieste. Dėl to tikrai reikia "rašyti pareiškimą" ir kuo dažniau kad nustotų daryti tokias nesąmones.


                                  Comment


                                    Ieškau duomenų bazės Lietuvoje, kurioje galima palyginti atlyginimų vidurkius arba medianas pagal sektorių ir įmones. Tarkime, pasirenkus sektorių A, ekrane matomas atitinkamų įmonių sąrašas, kurį galima rikiuoti pagal atlyginimų vidurkių reikšmes ir pan.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2022.01.12, 16:51.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Ieškau duomenų bazės Lietuvoje, kurioje galima palyginti atlyginimų vidurkius arba medianas pagal sektorių ir įmones. Tarkime, pasirenkus sektorių A, ekrane matomas atitinkamų įmonių sąrašas, kurį galima rikiuoti pagal atlyginimų vidurkių reikšmes ir pan.
                                      https://rekvizitai.vz.lt/imoniu-paieska/

                                      Comment


                                        Ačiū. Neblogas variantas.

                                        Ar tiesa, kad tarptautinių bendrovių atveju atlyginimų reikšmės iškraipytos (LT + užsienio filialų vidurkiai)?
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2022.01.12, 17:12.

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                          Ačiū. Neblogas variantas.

                                          Ar tiesa, kad tarptautinių bendrovių atveju atlyginimų reikšmės iškraipytos (LT + užsienio filialų vidurkiai)?
                                          Ne, atlyginimai tik Lietuvos darbuotojų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X