Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 15:33.
-
Tai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?
- 10 patinka
Comment
-
Cia tikrai nelabai yra kokio rimtesnio trasnporto planavimo, nes jau ir dabar Eisikiu plentas ne piko metu yra pakankmai uzkrautas, o dar pridejus 15k nauju gyventoju viskas tenais tiesiog nulus. Reiketu pati eisinkiu plenta platint minimum iki 4 juostu, jei ne iki 6 kartu su VT juostom, paleist troleibusus ir greituosius autobusus ir sutvarkyt truakiniu susiekima su Salininkais. Realiai mastant, gali but ir daugiau negu 15k nauju gyventoju, nes vystant toki dideli projekta atsiras pilan mazesniu projektu, kurie dar dades gyventoju. O is dabartinio VM ir Eksvaldo tai is viso nieko nesitikiu, nes ten tiesiog kognityviniu ir intelektuoliniu gebejimu trukumas sviecias visose srityse.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nesuprantu, jeigu yra toks prašmatnus planas (net su stotelėmis), kodėl dar neturime paraiškos ES dėl finansavimo tramvajui? Arba jeigu jau buvo studijos išvada dėl BRT - kodėl nėra paraiškos BRT?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
Paskutinis taisė sleader; 2024.06.03, 17:03.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?
O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 21:48.
Comment
-
Jums tikrai atrodo, kad planuojant tokio dydžio teritoriją, ir merkiant tiek 0000000, ruošiamasi visus naujus ir senus gyventojus patupdyti į esamų gatvių tinklo kamštį?
Juolab vystoma teritorija - iki šiol statytojų nepaliestoje, ir pirkėjams dar nepažįstamoje pietinėje pusėje. Viskas turės būti numatyta idealiai, kad sugundyti potencialų pirkėją.
Spėju, kad tai bus vienas iš didžiausių, rimčiausių, bei nuosekliausių projektų VLN istorijoje.
Siūlyčiau kurti atskirą temą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąKai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
Comment
-
Kas liečia VT planavimą čia yra manau kiek naujesnė informacija:
https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
Pagal šitą žemėlapį toje vietoje yra planuojama iki 2027 šiek tiek pratęsti šiuo metu į Užusienį kursuojantį 41 autobuso maršrutą. Aišku jeigu ten realiai atsikraustys 15k gyventojų tai toks patobulinimas nėra adekvatus (žr. Aspern Seestadt Vienoje arba Freiham Miunchene), dėl to ir įdomu būtų sužinoti kokių rimtesnių veiksmų bus imamasi VT fronte. Tikiuosi bus challenginamas šitas vystytojo fuflo. Tas pats klausimas "Naujajam Antakalniui", "Mažiesiems Gulbinams".
- 2 patinka
Comment
-
Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
(Ir ne, vieno maršruto pratęsimas 2027 m. nėra „viešasis transportas“.)
PS.: Nesusijęs klausimas: ar žiedinio Naujamiesčio-Senamiesčio maršruto, apie kurį buvo kalbama prieš kurį laiką, idėja jau visiškai numarinta?Paskutinis taisė Kecal; 2024.06.04, 11:29.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąSprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.
- 2 patinka
Comment
-
The Onion… oj LRT:
Susisiekimas ir švietimas – du klausimai, į kuriuos sostinės pietuose vieną didžiausių nekilnojamojo turto (NT) projektų Lietuvos istorijoje plėtojanti „Darnu Group“ konkrečių atsakymų dar neturi. Tačiau vyriausioji sostinės architektė Laura Kairienė „Launagiais“ pavadintą projektą vertina teigiamai. „Miestui reikia balanso“, – sako ji.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-neissprestos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąThe Onion… oj LRT:
Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą
Comment
Comment