Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kur šiame plane kažkas suplanuota toje zonoje, kurioje yra tie aptariami Launagiai? Lygiai kaip ir bet kuriame kitame plane, yra kažkas suplanuota "senesnėje miesto dalyje", bet niekas konkrečiai nesuplanuota naujai vystomose teritorijose. O teritorijas ir sklypus reikia rezervuotis infrastruktūrai, bet tam reikia plano kur ir kas bus. Kai visi planai baigiasi ties oro uostu, tai toliau planavimas yra principu "bus kaip bus".
    Tai į kiekvieną kvartalą juk tramvajus neina turbūt jokiame pasaulio mieste. Čia aiškiai matosi, kad kur planuojama didžiausia plėtra, t.y. šiaurinėje dalyje, ten ir tramvajus planuojamas ne tik per esamus rajonus. Čia konkrečiai kaip tik ir suplanuota nauja plėtra autobuso linijų per šitą kvartalą. Kaip ir sakiau, pažiūrėkite bendrąjį planą, ten aiškiai numatyta, kur planuojama didžiausia gyvenamoji plėtra.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 15:33.
    Flickr

    Comment


      Tai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
      Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
      Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
      Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?

      Comment


        Cia tikrai nelabai yra kokio rimtesnio trasnporto planavimo, nes jau ir dabar Eisikiu plentas ne piko metu yra pakankmai uzkrautas, o dar pridejus 15k nauju gyventoju viskas tenais tiesiog nulus. Reiketu pati eisinkiu plenta platint minimum iki 4 juostu, jei ne iki 6 kartu su VT juostom, paleist troleibusus ir greituosius autobusus ir sutvarkyt truakiniu susiekima su Salininkais. Realiai mastant, gali but ir daugiau negu 15k nauju gyventoju, nes vystant toki dideli projekta atsiras pilan mazesniu projektu, kurie dar dades gyventoju. O is dabartinio VM ir Eksvaldo tai is viso nieko nesitikiu, nes ten tiesiog kognityviniu ir intelektuoliniu gebejimu trukumas sviecias visose srityse.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
          Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
          Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
          Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?
          Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

          https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
          https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.

            Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	697,0 kB ID:	2134082
            Nesuprantu, jeigu yra toks prašmatnus planas (net su stotelėmis), kodėl dar neturime paraiškos ES dėl finansavimo tramvajui? Arba jeigu jau buvo studijos išvada dėl BRT - kodėl nėra paraiškos BRT?

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Nesuprantu, jeigu yra toks prašmatnus planas (net su stotelėmis), kodėl dar neturime paraiškos ES dėl finansavimo tramvajui? Arba jeigu jau buvo studijos išvada dėl BRT - kodėl nėra paraiškos BRT?
              Todėl, kad tiek dabartinis, tiek ir praeitas merai manė, kad to "nereikia", labiau miestui reikia naujos salės Rytui ar sporto muziejaus. Viskas, kas suplanuota specialistų vis tiek atsiremia į politinę valią įgyvendinimui.
              Flickr

              Comment


                "Infrastruktūra po 2040 m." skamba optimistiškai.
                Apie tramvajų (MRT) jau planuojame virš 15 metų. Kur garantijos, kad neliksime prie tų pačių planų ir 2040-2045 m.?
                Paskutinis taisė Sula; 2024.06.03, 16:44.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
                  Kad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?

                  O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
                  Click image for larger version  Name:	SC10.png Views:	1 Size:	217,3 kB ID:	2134107
                  Paskutinis taisė sleader; 2024.06.03, 17:03.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
                    Kas ten per greitkelis tarp Grigiškių ir A16?

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Kad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?

                      O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
                      Click image for larger version Name:	SC10.png Views:	1 Size:	217,3 kB ID:	2134107
                      Vidinės kvartalo gatvės elementariai reikalingos, nes ten jau dabar nemažai ploto užstatyta, kad vaikams į mokyklą nereiktų eiti per pervyną, o naujoms jungtims nėra pinigų, juk net ta pati Šiaurinė g. ar Mykolo Lietuvio neaišku kada bus baigta, ką jau kalbėti apie papildomas jungtis pilaitei.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 21:48.
                      Flickr

                      Comment


                        Jums tikrai atrodo, kad planuojant tokio dydžio teritoriją, ir merkiant tiek 0000000, ruošiamasi visus naujus ir senus gyventojus patupdyti į esamų gatvių tinklo kamštį?
                        Juolab vystoma teritorija - iki šiol statytojų nepaliestoje, ir pirkėjams dar nepažįstamoje pietinėje pusėje. Viskas turės būti numatyta idealiai, kad sugundyti potencialų pirkėją.
                        Spėju, kad tai bus vienas iš didžiausių, rimčiausių, bei nuosekliausių projektų VLN istorijoje.
                        Siūlyčiau kurti atskirą temą.
                        ​​​​

                        Comment


                          Kai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
                          Click image for larger version

Name:	J_tRtqhFSY.jpg
Views:	1539
Size:	100,8 kB
ID:	2134204

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Kai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
                            Čia ir yra ilgalaikis planavimas, ar pagal jus turėtų kasmet naujos koncepcijos būti rengiamos ir keičiamas bendras planas?
                            Flickr

                            Comment


                              Kas liečia VT planavimą čia yra manau kiek naujesnė informacija:
                              https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516

                              Pagal šitą žemėlapį toje vietoje yra planuojama iki 2027 šiek tiek pratęsti šiuo metu į Užusienį kursuojantį 41 autobuso maršrutą. Aišku jeigu ten realiai atsikraustys 15k gyventojų tai toks patobulinimas nėra adekvatus (žr. Aspern Seestadt Vienoje arba Freiham Miunchene), dėl to ir įdomu būtų sužinoti kokių rimtesnių veiksmų bus imamasi VT fronte. Tikiuosi bus challenginamas šitas vystytojo fuflo. Tas pats klausimas "Naujajam Antakalniui", "Mažiesiems Gulbinams".

                              Comment


                                Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.

                                (Ir ne, vieno maršruto pratęsimas 2027 m. nėra „viešasis transportas“.)

                                PS.: Nesusijęs klausimas: ar žiedinio Naujamiesčio-Senamiesčio maršruto, apie kurį buvo kalbama prieš kurį laiką, idėja jau visiškai numarinta?
                                Paskutinis taisė Kecal; 2024.06.04, 11:29.

                                Comment


                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                  Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
                                  Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.
                                    Puiki VMS mentaliteto iliustracija Naujame kvartale irgi žmonės pasivaikščios, užuot į automobilius sėdę, nėr čia ko per daug norėti.

                                    Comment


                                      The Onion… oj LRT:


                                      Susisiekimas ir švietimas – du klausimai, į kuriuos sostinės pietuose vieną didžiausių nekilnojamojo turto (NT) projektų Lietuvos istorijoje plėtojanti „Darnu Group“ konkrečių atsakymų dar neturi. Tačiau vyriausioji sostinės architektė Laura Kairienė „Launagiais“ pavadintą projektą vertina teigiamai. „Miestui reikia balanso“, – sako ji.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-neissprestos
                                      Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą

                                      Comment


                                        Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                        The Onion… oj LRT:



                                        Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą
                                        Balanso komentaras, berods, buvo skirtas plėtrai pietiniuose Vilniaus priemiesčiuose, kai iki šiol rimtesnė plėtra vyko labiau šiaurinėje bei vakarinėje dalyje.

                                        Comment


                                          Paskelbė arch. konkurso darbus Launagiu kvartale.
                                          Www.launagiai.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X