Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesugalvojau geresnės temos, bet manau čia yra geriausių Vilniaus miesto planavimo ir plėtros sprendimų pasekmė

    Puse Vilniaus taip gyvena, taksuodami ir važiuodami kasdien iš savo priemiesčio terasų

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	512
Size:	54,6 kB
ID:	2133163

    Comment


      O jeigu maršrutas būtų, pvz.: Naujininkai-Baltupiai?

      Comment


        Suburbia lietuviškai.
        Mūsų krašto žvyrkeliai - nacionalinis paveldas, matyt. Ar turi trobą už 30k. Eur., ar už pusę milijono - vasarą tik dulkės, likusius metus purvynas.
        Ir taip kone visose sostinės apylinkėse. Šiaurės Atėnai, ne kitaip

        Click image for larger version

Name:	prm.jpg
Views:	492
Size:	424,9 kB
ID:	2133179

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          O jeigu maršrutas būtų, pvz.: Naujininkai-Baltupiai?
          Čia ne vieno maršruto problema.
          Tai 50 metų nespręsta susisiekimo, o ypač viešojo transporto situacija, išdalinti statybos leidimai individualiems namams nutolusiems nuo miesto cetro per 10-20 km, o miesto centre išdalinti - darbo vietų koncentracijai, individualių namų kavrtaluose nėra jokių socialinių paslaugų. Žmonėms reikia važiuoti kažkur ir kažkada, tad ir turime šiandieninę situacija.

          Prie to pačio, šiandien vyksta Darnu group susitikimas su bendruomenėmis dėl būsimo rajono Užusieniuose. Kolega rodė vienos sodų bendrijos susirašinėjimą, tai absoliuti dauguma kelią klausimą dėl susisiekimo (nauji keliai, VT, kamsčiai ir pan.).

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą


            Prie to pačio, šiandien vyksta Darnu group susitikimas su bendruomenėmis dėl būsimo rajono Užusieniuose. Kolega rodė vienos sodų bendrijos susirašinėjimą, tai absoliuti dauguma kelią klausimą dėl susisiekimo (nauji keliai, VT, kamsčiai ir pan.).
            Kitaip sakant absoliuti dauguma nori turėti namą priemiesčio terasose ir kad savivaldybė nutiestų visą reikiamą infrastruktūrą ir dar VT paleistų kur važinės 5 žmonės. Bet pravedus apklausą dėl didesnių mokesčių manau gautume atsakymą, kad nenorėtų mokėti.

            Comment


              Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

              Kitaip sakant absoliuti dauguma nori turėti namą priemiesčio terasose ir kad savivaldybė nutiestų visą reikiamą infrastruktūrą ir dar VT paleistų kur važinės 5 žmonės. Bet pravedus apklausą dėl didesnių mokesčių manau gautume atsakymą, kad nenorėtų mokėti.
              Būtent. Išasfaltuoti Balbieriškio g. gatvę pasienio terasose yra toli nuo likusių Vilniaus prioritetų, ir tuo aplamai turėtų užsiimti projekto statytojas. Net ir ta pačia žvyrkelių tema, yra daug rimtesnių spragų.
              Aktualiau nuplauti gėdingus Šnipiškių žvyrkelius, kur pora šimtų metrų nuo savivaldybės pastato esi gūdžiame kaime, arba asfaltuoti gatves galinčias turėti realius srautus jau dabar (pvz. Nesvyžiaus g. Bajoruose - vien atsidarius Citify matai kaip intensyviai ten viskas plečiasi, vien žmonės norintys keliauti link miesto galėtų naudotis ja išsukant nuo Ukmergės g. vietoj to, kad lauktų pusvalandį kad išvažiuoti per Tarandės nusukimą - turėjo būti šiais metais asfaltuojama, bet rajono savivaldybė vis dar tyli).

              Comment


                Jeigu žmogus moka GPM, infrastruktūros ir kitus mokesčius, jis privalo gauti kokybišką kelią namo nepriklausomai ar jo namai yra 100m. nuo savivaldybės, ar Pasienio terasose (jeigu jos yra tuos mokesčius gaunančioje savivaldybėje).

                Comment


                  Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                  Kitaip sakant absoliuti dauguma nori turėti namą priemiesčio terasose ir kad savivaldybė nutiestų visą reikiamą infrastruktūrą ir dar VT paleistų kur važinės 5 žmonės. Bet pravedus apklausą dėl didesnių mokesčių manau gautume atsakymą, kad nenorėtų mokėti.
                  Kalnėnai 5 km nuo miesto centro, Europoje tikrai visuose Vilniaus dydžio miestuose 5 km nuo centro nėra jokios infrastruktūros ir VT?

                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Jeigu žmogus moka GPM, infrastruktūros ir kitus mokesčius, jis privalo gauti kokybišką kelią namo nepriklausomai ar jo namai yra 100m. nuo savivaldybės, ar Pasienio terasose (jeigu jos yra tuos mokesčius gaunančioje savivaldybėje).
                  Plius dar įvertinus, kad tų mokesčių sumoka n kartų daugiau už stantartinį komibloko gyventoją, kurių nemaža dalis yra pensininkai ar gaunantys pašalapas, plius dar savivaldybė jiems net žolę šienauja ir privatiems tikslams skirtus parkingus asfaltuoja.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.29, 11:03.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    Jeigu žmogus moka GPM, infrastruktūros ir kitus mokesčius, jis privalo gauti kokybišką kelią namo nepriklausomai ar jo namai yra 100m. nuo savivaldybės, ar Pasienio terasose (jeigu jos yra tuos mokesčius gaunančioje savivaldybėje).
                    Netiesa, neprivalo gauti jokio kokybiško kelio. O jei tiksliau, tai privalo suprasti, kad tikrai niekas neprivalo privesti infrastruktūros prie jo namo pasienio terasose. Kitu atveju garantuotas bankrotas savivaldybei.

                    Comment


                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                      Netiesa, neprivalo gauti jokio kokybiško kelio. O jei tiksliau, tai privalo suprasti, kad tikrai niekas neprivalo privesti infrastruktūros prie jo namo pasienio terasose. Kitu atveju garantuotas bankrotas savivaldybei.
                      Savivaldybė ir kokybiško VT tramvajaus neprivalo tiesti, statyti mokyklų, ar asfaltuoti parkingų, bet žmonės mokantys mokesčius ir legaliai viską darantys (pagal tos pačios savivaldybės išduotas sąlygas) gali reikalauti, kas numatyta pačios savivaldybės planuose. Nelogiška būtų reikalauti pasistačius namą miške, kur ir bendrame plane numatytas tik miško keliukas.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Čia ne vieno maršruto problema.
                        Tai 50 metų nespręsta susisiekimo, o ypač viešojo transporto situacija, išdalinti statybos leidimai individualiems namams nutolusiems nuo miesto cetro per 10-20 km, o miesto centre išdalinti - darbo vietų koncentracijai, individualių namų kavrtaluose nėra jokių socialinių paslaugų. Žmonėms reikia važiuoti kažkur ir kažkada, tad ir turime šiandieninę situacija.

                        Prie to pačio, šiandien vyksta Darnu group susitikimas su bendruomenėmis dėl būsimo rajono Užusieniuose. Kolega rodė vienos sodų bendrijos susirašinėjimą, tai absoliuti dauguma kelią klausimą dėl susisiekimo (nauji keliai, VT, kamsčiai ir pan.).
                        Turiu omenyje, kad šiaip jau Kalnėnai yra 5 km nuo Katedros aikštės.
                        Taip pat kaip ir Lazdynai.
                        1960 m. ir ten ir ten buvo kaimo vietovė.
                        Nesprendžiama iš esmės, nes nėra tam nei valios, nei pareikalavimo.

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Jeigu žmogus moka GPM, infrastruktūros ir kitus mokesčius, jis privalo gauti kokybišką kelią namo nepriklausomai ar jo namai yra 100m. nuo savivaldybės, ar Pasienio terasose (jeigu jos yra tuos mokesčius gaunančioje savivaldybėje).
                          Teisingai. O kol tokio kelio nėra, tai statybų leidumų išduoti negali.

                          Comment


                            Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                            Netiesa, neprivalo gauti jokio kokybiško kelio. O jei tiksliau, tai privalo suprasti, kad tikrai niekas neprivalo privesti infrastruktūros prie jo namo pasienio terasose. Kitu atveju garantuotas bankrotas savivaldybei.
                            Gal nereikėjo dalint statybos leidimų ten kur neapsimoka duot infrastruktūros?

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Jeigu žmogus moka GPM, infrastruktūros ir kitus mokesčius, jis privalo gauti kokybišką kelią namo nepriklausomai ar jo namai yra 100m. nuo savivaldybės, ar Pasienio terasose (jeigu jos yra tuos mokesčius gaunančioje savivaldybėje).
                              Man sunkiai suprantamas žmonių buk... samprotavimas: perka namą priemiestyje su puse km žvyrkelio be infrastruktūros ir viešojo transporto, o po to pradeda verkti/dejuoti/ reikalauti viso to, ką išvardinau. Taip, jie moka mokesčius (čia dar galima diskutuoti iš kur pinigai ir namui ir mokesčiams, bet tiek to), taip, jie turi teisę gauti iš valstybės paslaugas, bet ar gaus - gaus, kažkada. Jau buvo šimtą kartų diskutuota, apie "ūkininkų" reikalavimus privesti prie jų namo asfaltą. Taip ir liekame zyzlių, inkštukų, susiraukėlių tauta.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Gal nereikėjo dalint statybos leidimų ten kur neapsimoka duot infrastruktūros?
                                Dalinti? Gal pardavinėti per kyšius?
                                Normalus civilizuotas miestas pradžioje nutiesia infrastruktūrą, o tik po to statybos.
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Įdomi diskusija. Individualių namų kvartalo gyventojai, teigia mokantys daugiau mokesčių nei komibloko gyventojai - ar nepamirštate padauginti x100, tam kad suprasti kiek komiblokas surenka mokesčių, o kiek vienas ar du šeimos maitintojai individualiame name? Turbūt geresnis palyginimas vienas komiblokas centre vs. individualių namų kvartalas pasienio terasose (kur daugelyje atvejų, jeigu yra vystytojas o ne žmonės patys sklypus susiperka, būna išasfaltuotas privažiavimas).

                                  Dvigubai pigesnis kvadratas pasienio terasose turi savo trūkumų - infrastruktūros teks palaukti, nes stovėsite eilės gale užleisdami vietą kitiems, miestui svarbesniems infrastruktūros projektams.

                                  Comment


                                    Gal galima pamatyti pagrindimą teiginiui, kad privataus namo savininkas sumoka daugiau GPM nei buto savininkas?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Gal galima pamatyti pagrindimą teiginiui, kad privataus namo savininkas sumoka daugiau GPM nei buto savininkas?
                                      Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Gal nereikėjo dalint statybos leidimų ten kur neapsimoka duot infrastruktūros?
                                        Jie ne dalinami, o išduodami, esant įvykdytiems tam tikriems reikalavimams.
                                        Jei tos sąlygos nenustatytos, tai neturi teisės neišduoti. Netgi teismo keliu galima išsireikalauti.
                                        Kita vertus, vyksta ir atvirkštiniai procesai. Pvz. prie Gudelių norėta statyti kvartalą vietoje miško (pagal senus dokumentus jo ten nebuvo), bendruomenė pasipriešino, ir tas neįvyko.

                                        Comment


                                          Individualių namų kvartas vienas kitam nelygus. Labai abėjojiu ar pavyzdžiui čia daug GPM sumokantys gyvena.
                                          Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X