Piko valandomis pakankamai sudėnga įsukti iš Laisvės prospekto į Asanavičiūtės g. link aplinkelio. Šviesoforas prideda saugumo. Plius, nenorėkit, kad iš karto būtų sureguliuoti ciklai teisingai. Po kažkiek laiko sureguliuos tinkamai ir nebus didelių kamščių. Kantrybės.
Kodėl taip važiuoti iš viso? Važiuoji Laisvės pr tiesiai link Lazdynų ir už sodros prieš Sausio 13 viaduką suki į dešinę.
Sviesoforas matomai pastatytas del pesciuju saugumo, kurie ten turetu atsirasti atidarius ofisus. Bet kada tas atidarymas nelabai aisku, tikriausiai ne anksciau pavasario, tai dabar laikyti ta sviesofora ijungta nesamone.
Kur jo tikrai labiau reiketu tai sankryzoje Kavoliuko / Asanaviciutes, kur periodiskai ivyksta eismo ivykiai. Na ivyksta jie del vienos paprastos priezasties, nes gatves apstatytos masinom taip kad tiesiog daznai nesimato atvaziuojanciu auto is kokios nors puses, bei ne visi zino kad reikia sustoti ne prie saugumo saleles sukant i kaire o kazkur vidry sankrizos. Buvau savivaldybei net nupaises jos rekonstravimo brezini, aisku tiesiog proignoruota.
Sviesoforas matomai pastatytas del pesciuju saugumo, kurie ten turetu atsirasti atidarius ofisus. Bet kada tas atidarymas nelabai aisku, tikriausiai ne anksciau pavasario, tai dabar laikyti ta sviesofora ijungta nesamone.
Labai abejoju, kad tie darbuotojai į tą ofisą eis iš Karoliniškių gilumos. Veikiausiai visi atvyks automobiliais ir dar labiau kimš sankryžą.
Kadangi automobiliai bus statomi aplink, nes visiems neužteks stovėjimo vietų po pastatu, tai vairuotojai vis tiek eis per tą sankryžą, taip kad viskas ok.
Taip, idomiausias dalykas kad tas ofisynas turi maksimaliai imanoma parkingo vietu - ir du aukstai po zeme ir antzemine aikstele, todel manau i pati ofisa visi atvaziuos taip kad gatves ne nereiketu pereiti. Kam tikrai kam tas sviesoforas sunkiai suvokiama, matyt tikisi kad cia padauges automobiliu keliais simtais per diena. Bet juk padauges ju ir aplinkiniuose sankryzuose, kur butent piko metu jau beveik nebeimanoma pasukt kairen. Na, nezinau kuo jie ten vadovaujasi kokiais matavimais.. Matomai jokiais, tiesiog eilini karta galima buvo numelzt kazka is statytojo, tai jei ne pozemine pereja kaip Outlet ir Lidl atveju, tai bent sviesofora.
Aha, jeigu saugumo supratimas yra kaip Rusijoj. Ten dar labai mėgsta dėl saugumo įrenginėt požemines perėjas. O civilizuoti europiečiai tokioje mažai apkrautoje vietoje tiesiog padarytų žiedinę sankryžą, kuriai čia vietos yra net daugiau nei reikia ir jokiems troleibusams ji netrukdytų, nes troleibusai ten važiuja tik į vieną pusę ir šioje sankryžoje daro vienintelį posūkį į dešinę.
Na pataisykit jeigu klystų, bet kiek prisimenu toje vietoje troleibusai važiuoja tik viena linkme, nuo šito ofiso po tiltu ir suka link Maximos/Lidlo. Virš kitos juostos berods net nėra laidų.
Na pataisykit jeigu klystų, bet kiek prisimenu toje vietoje troleibusai važiuoja tik viena linkme, nuo šito ofiso po tiltu ir suka link Maximos/Lidlo. Virš kitos juostos berods net nėra laidų.
Važiuoja nuo Laisvės pr. per tą jungtį link "Vaivorykštės", nebent kažką pakeitė artimiausioje praeityje.
Ai, teisingai, supainiojau sankryžas, nes pastato kampai ties abejom yra vienodi Jo, šitoje sankryžoje žiedui yra mažiau vietos, bet vistiek galėjo tilpti visai normalus, jeigu ties žiedu būtų pastumę iš dagiabučių pusės esantį šaligatvį dar arčiau jų.
Šiandien apėjau Freedom35, tai šiuo metu ten klojami šaligatviai. Tiesą sakant, retai tenka matyti šitaip sumestas plyteles, aukščių skirtumai žiaurūs. Išvis, ar galima prie tokių temperatūrų kloti šaligatvius? Nesuprantama.
Šiandien apėjau Freedom35, tai šiuo metu ten klojami šaligatviai. Tiesą sakant, retai tenka matyti šitaip sumestas plyteles, aukščių skirtumai žiaurūs. Išvis, ar galima prie tokių temperatūrų kloti šaligatvius? Nesuprantama.
Deja, jau nebe retai, naujai perklotas šaligatvis Viršuliškėse šalia Laisvės prospekto yra žymiai kreivesnis, nei esantis kitoje pusėje, kuris buvo klotas prieš kelis metus.
Comment