Vilniuje penktadienį atidarytas naujai pastatytas šešių aukštų policijos komisariato pastatas.
Naujojo komisariato pastato plotas siekia beveik 10 tūkst. kvadratinių metrų, šešių aukštų pastate įrengta 560 darbo vietų, iš jų – 392 kompiuterinės darbo vietos.
4,5 tūkst. kv. metrų užima dviejų lygių požeminė automobilių aikštelė su joje įrengtomis elektromobilių įkrovimo stotelėmis ir 169 tarnybiniam transportui skirtomis vietomis.
Naujose patalpose įsikurs Vilniaus miesto penktasis policijos komisariatas, Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimų valdyba, Kelių policijos skyrius, Dokumentų valdymo skyrius, Vertimų skyrius, Viešųjų pirkimų valdyba, Duomenų apsaugos skyrius, Viešosios tvarkos biuras, Kelių policijos valdyba ir Finansų valdyba. Vilniaus miesto policijos komisariatas, Kelių policijos skyrius bei Policijos departamento valdybos skyriai.
Šiaip gerai tai, kad šio projekto dėka pilnai sujungta Sietyno gatvė plius prietaringi žulikai labiau apeis šį rajoną nenorėdami netyčia sutikti pažįstamus pareigūnus
O bendrai gerai tai, kad iš visokių vietų labiau centre bus iškrapštytos darbo vietos ir padėtos miegamajame rajone tuo pačiu sumažinant eismą centre. VT deja čia nėra, yra už 650 m / 9 min.
Gautas statybų leidimas prie Vakarinio aplinkkelio, Karoliniškėse, statyti naują administracinį pastatą. Trijų aukštų pastatas Sietyno g. 38 turėtų iškilti greta šiuo metu intensyviai tvarkomo metalinių garažų masyvo.
Šiuo metu sklype Sietyno g. 38 jau nebeliko ilgus metus augusio sąvartyno. Greta planuojamo pastato, vietoj didžiojo garažų masyvo, jei Nacionalinė žemės tarnyba sutiks suformuoti savivaldybei visuomeninės paskirties sklypą, galėtų atsirasti viešosios funkcijos, o tiksliau – aktyvaus laisvalaikio zona.
Administracinis pastatas (projektuoja UAB „2L Architects“) turėtų būti matomas iš tolimų perspektyvų, taip pat ir nuo Vakarinio aplinkkelio. Vilniaus bendrajame plane yra numatyta įveiklinti šalimais esantį naują viaduką bei Baltynės gatvę, čia kuriamas savotiškas Karoliniškių centras.
Projektuojamas pastatas bus 3 aukštų su rūsiu. Rūsio aukšte bus įrengiama automobilių saugykla, kad pastatas savo aukščiu kuo mažiau dominuotų horizontalaus peizažo fone.
Planiniuose sprendiniuose administracinis pastatas suskaidomas į aštuonis biurus. Pirmame pastato aukšte numatomos sandėliavimo ir pagal poreikį prekybos paskirties patalpos, antrame ir trečiame aukštuose – administracinės patalpos. Pastate projektuojamas patalpas numatoma nuomoti.
Šiuo metu sklype Sietyno g. 38 jau nebeliko ilgus metus augusio sąvartyno. Greta planuojamo pastato, vietoj didžiojo garažų masyvo, jei Nacionalinė žemės tarnyba sutiks suformuoti savivaldybei visuomeninės paskirties sklypą, galėtų atsirasti viešosios funkcijos, o tiksliau – aktyvaus laisvalaikio zona.
Viskas ok, išskyrus balkonus - man, kažkodėl, primena kažkokia elektronikos plokštę, Faradėjaus narvą. O šiaip ekonominis variantas, tyli gatvė, daug žalumos.
Greta planuojamo pastato, vietoj didžiojo garažų masyvo, jei Nacionalinė žemės tarnyba sutiks suformuoti savivaldybei visuomeninės paskirties sklypą, galėtų atsirasti viešosios funkcijos, o tiksliau – aktyvaus laisvalaikio zona.
Aha vieta aktyviam laisvalaikiui, geriau nesugalvosi - aplinkelis už 10m, tai nebent norit plaučių vėžio.
Aha vieta aktyviam laisvalaikiui, geriau nesugalvosi - aplinkelis už 10m, tai nebent norit plaučių vėžio.
Lygioje vietoje važiuojantis transportas nedūmina kaip pvz pro miegamąjį rajoną bandantis prasisprausti tarp VA ir "rytų" krypties visas eismas.
Visokios Šešuolių, Helsinkio, Rygos, Gabijos ir t.t. gatvės
Lygioje vietoje važiuojantis transportas nedūmina kaip pvz pro miegamąjį rajoną bandantis prasisprausti tarp VA ir "rytų" krypties visas eismas.
Visokios Šešuolių, Helsinkio, Rygos, Gabijos ir t.t. gatvės
Aš ten kas rytą einu. Atvažiuokit ir pasivaikščiokit - tada komentuokit.
Aš ten kas rytą einu. Atvažiuokit ir pasivaikščiokit - tada komentuokit.
Ryte važiuoja Lazdynų kryptimi ir kamščių nebūna iki pat Pilaitės pr.
Ir palyginkite su stovinčiais kamščiais mažesnėse gatvėse dėl tam tikrų idiotų svaičiojančių apie linijinį parką vietoje planuojamos Šiaurinės gatvės arba dinozaurų perimviečių apsaugos Ozo kalvose ( NIMBY judėjimas)
Aišku jei norima idealių sąlygų tai tikrai galima kritikuoti, bet tokių nebūna mieste absoliučioje vietų mieste. Kaip ir pvz netoli įrengtas naujas aktyvaus sporto/riedlenčių parkas tarp Šešuolių gatvės ir ex Telekomo pastato.
Keista vieta, kur visi klientai truės atvykti per kiemo gatveles. Na nebent vėl nelegaliai padarys ivažiavimą iš aplinkėlio kaip PC Pašilaičiai.
ten jau dabar piko metu didziuliai kamsciai isvaziuoti i aplinkkeli per Pilaites prospekta is Sietyno g. Tai bus daugiau, kam rupi? Pradejo veikti Sietyno komisariatas, bet dar mazai darbuotoju ten. Pabaigs visus perkelimus, atvaziuos like is 560 darbuotoju + tiek pat klientu per diena ir bus jau nebeimanoma is ten isvaziuot.
Vilnius turi NULINI transporto planavima. Niekam nieko nerupi, svarbiausia isparduoti sklypus. Nesvarbu kur jie, kaip iki ju davaziuot, kas bus su viskuo aplink.
ten jau dabar piko metu didziuliai kamsciai isvaziuoti i aplinkkeli per Pilaites prospekta is Sietyno g. Tai bus daugiau, kam rupi? Pradejo veikti Sietyno komisariatas, bet dar mazai darbuotoju ten. Pabaigs visus perkelimus, atvaziuos like is 560 darbuotoju + tiek pat klientu per diena ir bus jau nebeimanoma is ten isvaziuot.
Vilnius turi NULINI transporto planavima. Niekam nieko nerupi, svarbiausia isparduoti sklypus. Nesvarbu kur jie, kaip iki ju davaziuot, kas bus su viskuo aplink.
Kaži čia taip ir paliks ateinančiai 50 metų? https://maps.app.goo.gl/Xtk8TbsyL5gbbH1t6
Daug kas virkauja dėl šaligatvių, dvirtakių, parkavimų. Kai tuo tapu tokiose vietose iš vis nėra nieko (na apšvietimą kadais įvedė ir asfaltą užmetė). Nors judėjimas ten pakankamas, ne kaip kažkokiame apverktame užkampyje.
Comment