Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė AudriusV

    Esmė, juk ne tame, kur yra miesto centras, o tame kaip toli yra jau esamos komunikacijos. Kopenhagos atveju šis rajonas nenutolęs nuo likusios dalies, kaip tai atsitiko su Pilaite.

    https://www.google.lt/maps/place/%C3...31!4d12.574655
    Bet juk galėjo statyti laukuose ar tuščiuose sklypuose arčiau centro, arba vietoje savų "šnipiškių" Kristianijos.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.09.18, 11:39.
    Flickr

    Comment


      #82
      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Bet juk galėjo statyti laukuose ar tuščiuose sklypuose arčiau centro, arba vietoje savų "šnipiškių" Kristianijos.
      Orestad rajonas yra 10 min nuo centro (metro arba traukiniu). Ir tai yra vienas arčiausiai esančių centro naujų rajonų. tiesiog ankčiau miesto plėtra vyko tik į Vakarų ir Pietų pusę. Todėl Rytai liko turši ir dabar tarp centro ir Oro uosto yra stipriai plėtojami. Taip jis pastatytas laukuose, bet arčiau jau laukų nėra, nebent parkas ar futbolo aikštelės, kurių nelies. Kristianija nėra Šnipiškės. Pati ta teritorija kurią vadinate Kristianija yra labai maža ir ten vyksta daug kultūrinių renginių. Taip pat tai buvę kariniai Kopenhagos įtvitinimai, tai ką siūlote, kaip kokiame Kaune, išgriauti fortus ir statyti daugiabučius. O, bet, tačiau, šalia Kristianijos yra pramoninis/uosto rajonas, kuris labai sparčiai valosi ir statoma daug daugiabučių ir biurų. Taip pat Kopenhagoje yra užkišinėjami visi įmanomi turši ploteliai, kur logiškai ir turi būti pastatas.

      Comment


        #83
        Gyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.

        1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)

        2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.

        3) Ørestad yra tik keli daugiabuciai namai, kurie turi savo pozemine masinu stovejimo aikstele (manau max. 5). Parkingas gatvese leidziamas max 15 min, inspektoriai tikrina po kelis kartus per diena. Uztai yra suplanuoti ir pastatyti daugiaauksciai parkingai. Parkingai ir daugiabuciai suplanuoti taip, kad nuo daugiabucio iki parkingo butu ne daugiau nei mazdaug 300 metru pesciom.

        3.5) Ørestad yra vienas is brangiausiu parkingu Kopenhagoje (1200 DKK per menesi). Uz sia suma nusiperki tik galimybe statyti masina parkinge, bet ne garantuota vieta. Jei parkinge nera vietu - vaziuoji i kita.

        4) Ørestad lygiagreciai su gyvenamaja statyba vysto darzelius ir mokyklas (Ørestad gymnasium, ir Kalvebod skole kurios eksterjera gamina Lietuvos imone - https://www.kgc.lt/projektai/kalvebod-mokykla/). T.y. svietimo infrastruktura turi buti jau cia kai pradeda keltis gyventojai.

        5) Ørestad rajonas jau pasieke savo maksimalu pletros plota, nes i pietus (Lettered nuotrauka), ir vakarus yra apsuptas rezervato. I rytus Syndby, Tårnby ir Kastrup buvo sodai, o dabar mazuju namu gyvenamieji rajonai.

        P.S. ArtisLT Google maps'uose matomi stadionai (Plug'N'Play sports park) jau du metai kaip nugriauti ir ju vietoje stovi daugiabuciai :-(

        Comment


          #84
          Kažkiek primena Pilaitę tie pastatai su dideliais uždarais vidiniais kiemais.
          Paskutinis taisė andyour; 2018.09.18, 20:57.

          Comment


            #85
            Parašė jpou Rodyti pranešimą
            Gyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.

            1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)

            2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.

            3) Ørestad yra tik keli daugiabuciai namai, kurie turi savo pozemine masinu stovejimo aikstele (manau max. 5). Parkingas gatvese leidziamas max 15 min, inspektoriai tikrina po kelis kartus per diena. Uztai yra suplanuoti ir pastatyti daugiaauksciai parkingai. Parkingai ir daugiabuciai suplanuoti taip, kad nuo daugiabucio iki parkingo butu ne daugiau nei mazdaug 300 metru pesciom.

            3.5) Ørestad yra vienas is brangiausiu parkingu Kopenhagoje (1200 DKK per menesi). Uz sia suma nusiperki tik galimybe statyti masina parkinge, bet ne garantuota vieta. Jei parkinge nera vietu - vaziuoji i kita.

            4) Ørestad lygiagreciai su gyvenamaja statyba vysto darzelius ir mokyklas (Ørestad gymnasium, ir Kalvebod skole kurios eksterjera gamina Lietuvos imone - https://www.kgc.lt/projektai/kalvebod-mokykla/). T.y. svietimo infrastruktura turi buti jau cia kai pradeda keltis gyventojai.

            5) Ørestad rajonas jau pasieke savo maksimalu pletros plota, nes i pietus (Lettered nuotrauka), ir vakarus yra apsuptas rezervato. I rytus Syndby, Tårnby ir Kastrup buvo sodai, o dabar mazuju namu gyvenamieji rajonai.

            P.S. ArtisLT Google maps'uose matomi stadionai (Plug'N'Play sports park) jau du metai kaip nugriauti ir ju vietoje stovi daugiabuciai :-(
            Tų stadionų ten ne vienas ir ne du. Pats ne svetimas Kopenhagoje

            Comment


              #86
              Lettered pateikė gerą pavyzdį, nors ir visai ką kitą norėjo įrodyti. Bet aš dar noriu atkreipti dėmesį ir į jų gatvių planavimą:



              Atitinka visus tuos bruožus, kuriuos aš pastoviai bandau reklamuoti.
              1) Perimetrinis užstatymas
              2) Kiekvienas pastatas skirtingas, su sava architektūra ir charakteriu, o ne vienodų pastatų eilė
              3) Komercinės patalpos pirmuose aukštuose

              Tokiu principu Šnipiškės turėtų būti statomos ir išties perimetrinį užstatymą reikėtų netgi įstatymiškai įtvirtinti, nes kai nėra įstatymų, tai nėra net praktikos skirtingiems projektų vystytojams tartis dėl to, kad jų projektai vienas su kitų liestųsi.

              Comment


                #87
                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Kažkiek primena Pilaitę tie pastatai su dideliais uždarais vidiniais kiemais.
                Tiems kas turi vaikus - dideli uzdari kiemai yra didelis privalumas. Tiems, kas neturi - kiekvieno savaigalio rytas yra pasitinkamas su vaiku klegesiu. Kita problema yra baliai-vakareliai namie. Jei kas nors daro - labai gerai girdi visi - ypac kai iseina i balkona parukyti arba vasara kai visi langai atviri.

                Comment


                  #88
                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Tokiu principu Šnipiškės turėtų būti statomos ir išties perimetrinį užstatymą reikėtų netgi įstatymiškai įtvirtinti, nes kai nėra įstatymų, tai nėra net praktikos skirtingiems projektų vystytojams tartis dėl to, kad jų projektai vienas su kitų liestųsi.
                  Idealu, jei judresnes gatves apstatyti vien tik biurais. Tuomet rajonai bet kokiu atveju būtų tokių gatvių padalinti.

                  Comment


                    #89
                    Parašė jpou Rodyti pranešimą
                    Gyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.

                    1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)

                    2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.
                    Va taip turetu buti vystoma infrastruktura miestuose, o ne aj cia isparduodam zemes, tegu statosi ka nori, paskui visi priperka masinu nes nera kaip judeti. Paskui aj tai nesusirenka keleiviu, VT neatsiperka. Nera kur parkuotis? tai nereikejo masinos pirkt ko pirkot. Visi pikti, nepatenkinti ir vieni kitus kaltina. Toks jausmas kad Vilnius realiai juda i niekur.

                    Comment


                      #90
                      Vis vien skveras jau su brandžiais medžiais būtų buvę išvaizdžiau ir vertingiau. Na ir blizga stiklai kaip kokia Astana. Geriausia, jog bent jokių senų pastatų čia nesugriovė.
                      Paskutinis taisė googleLT; 2018.09.21, 00:15.

                      Comment


                        #91
                        Skverą su 'brandžiais medžiais' jau pabandėm - buvo nyku, bjauru ir be gyvybės. Šį kart pabandom kažką, kas suteiktų šiai vietai gyvybę.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Skverą su 'brandžiais medžiais' jau pabandėm - buvo nyku, bjauru ir be gyvybės. Šį kart pabandom kažką, kas suteiktų šiai vietai gyvybę.
                          Gaila, bet nepabandėme. Ta erdvė visą laiką buvo aptverta statybine tvora.

                          Comment


                            #93

                            Vilniuje yra begalės mažų skverų, neaptvertų tvoromis, problema ta, kad nė vienas iš jų nėra sėkmingas. Sėkmingais galima vadinti tik rekonstruotas dideles žaliąsias erdves (kaip Berdnardinų sodą), tik problema, kad tu ir tokių zonų rekonstrukcijai prieštarauji (Reformatų skveras). Tavo tikslas Vilnių paversti negyvenama teritorija, kur laisvai galėtum centre statyti medines trobas ir ganyti avis. Kaunas turbūt apsidžiaugtų, vėl sostine taptų, bet tikriausiai Lietuva iki tokio lygio neišprotės

                            Comment


                              #94
                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Vilniuje yra begalės mažų skverų, neaptvertų tvoromis, problema ta, kad nė vienas iš jų nėra sėkmingas. Sėkmingais galima vadinti tik rekonstruotas dideles žaliąsias erdves (kaip Berdnardinų sodą), tik problema, kad tu ir tokių zonų rekonstrukcijai prieštarauji (Reformatų skveras). Tavo tikslas Vilnių paversti negyvenama teritorija, kur laisvai galėtum centre statyti medines trobas ir ganyti avis. Kaunas turbūt apsidžiaugtų, vėl sostine taptų, bet tikriausiai Lietuva iki tokio lygio neišprotės
                              "Tik rekonstruotas" labai jau vienašališkai žiūrite. Tai kad naują nereiškia, jog geriau. Tai kad tvarkinga reiškia geriau. Beje mažiems skverams reikia žymiai mažiau lankytojų, jog būtų galima vadinti pasisekusiais. Na o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre, tačiau kai vienintelė likusi laisva erdvė ant stogo ar pastatų sienų tai daryti išties sudėtinga.
                              Galų gale niekada nesakiau, jog statyti tik mažus naujus pastatus. Sakiau tik tai, jog istorinius mažus pastatus reikėtų palikti, o jų apsuptyje statyti neišsišokančius. Suprantu jums labai nepatinka žemi pastatai, tačiau nepritempinėkite iki savųjų kraštutinumų...
                              Paskutinis taisė googleLT; 2018.09.21, 01:22.

                              Comment


                                #95
                                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                Butu faina jei bent viena dangoraizi Lietuvoj pastatytu, butent nmc jam labai tinkama vieta.
                                Jiem kitos vietos yra geresnės, prie spaudos rūmų. Dangoraižis nebūtinai turi būti matomas iš kiekvienos senamiesčio gatvelės kad jam ta vieta "tiktų".

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                                  Na o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre.
                                  Kuriam čia temperatūra sukilo?

                                  Comment


                                    #97
                                    Buvo normali tema su sarkazmo prieskoniu. Ten googlo bullshitas buvo tvarkingai talpinamas. Dabar vel pradedama is naujo masturbuotis per visas temas. Romas grizo is siltu krastu su perkaitinta makaule ir ivede savo tvarka. T.y. "tvarka".
                                    Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.09.21, 09:10.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                                      Gaila, bet nepabandėme. Ta erdvė visą laiką buvo aptverta statybine tvora.
                                      Virš 40 metų nebuvo aptverta.

                                      Comment


                                        #99
                                        Buvo gi tema specialiai sukurta googleLT ir žmonėm kurie nori su juo ginčytis, kuri laika buvo ramu, bet žiūriu vakar googleLT vėl persiėjo per visas temas ir pridergė savo filosofijoms neturinčiom nieko bendro su pačiom temom

                                        Kalbant apie Hilton Garden Inn atrodo vienas iš tų retų atveju kai realybėje gausis gerenis nei buvo vizualizacijose. Pripažinsiu kai laimėjo projektas buvau skeptiškai nusiteikęs nes Eika paprastai piguva pasižymi, tai galvojau bus koks tinkas kaip z135 kuris sekančiais metais atsilups, bet akmens apdaila kaip visad ir visur atrodo fantastiškai.
                                        Paskutinis taisė Gladiator; 2018.09.21, 09:13.

                                        Comment


                                          Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                                          Na o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre, tačiau kai vienintelė likusi laisva erdvė ant stogo ar pastatų sienų tai daryti išties sudėtinga.
                                          Didėja ir smogas nuo tavo automobilio atvykusio iš rajono "gamtos". Tad greitu metu Vilniuje langai uždaryti bus maloniau. Be kondicionieriaus neišsiversi. Greičiausiai bus pasekta vakarų pavyzdžiu ir pradės drausti pradžiai dyzelius, o vėliau ir apskritia įvažiuoti į istorinį centrą su bet kokia mašina. Kol apskritai automobiliai taps nebepageidaujami visame mieste.
                                          Paskutinis taisė andyour; 2018.09.21, 17:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X