Ginčytis čia galima iki apsivėmimo. Mano nuomonė: kol nebus NORMALAUS parkingo LA prieigose ar po ja nieko gero nesulauksi. Atvažiuoji dabar į banką ar šiaip pasitrint ir ieškok, suk ratus kur pastatyti ratus savo. Išspręstu problema su parkavimu atsirastų ir srautai žmonių ir verslas rimčiau žiūrėtų i LA.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė vist Rodyti pranešimąGinčytis čia galima iki apsivėmimo. Mano nuomonė: kol nebus NORMALAUS parkingo LA prieigose ar po ja nieko gero nesulauksi. Atvažiuoji dabar į banką ar šiaip pasitrint ir ieškok, suk ratus kur pastatyti ratus savo. Išspręstu problema su parkavimu atsirastų ir srautai žmonių ir verslas rimčiau žiūrėtų i LA.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Problema ne parkavime ir privažiavimo sudėtingume (Vilniaus senamiestyje taip pat sunku pasistatyti automobilį), o tame, kad LA nėra estetiškai patraukli. Trūksta elementarios "higienos" Nutriušęs grindinys, išvartyti gazonų bortai, nušiurę pastatų fasadai. Tik nesenai sutvarkytas apšvietimas, kelioliką metų LA buvo šiurpiai tamsi. Natūralu, kad žmonės renkasi patrauklesnes vietas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąProblema ne parkavime ir privažiavimo sudėtingume (Vilniaus senamiestyje taip pat sunku pasistatyti automobilį), o tame, kad LA nėra estetiškai patraukli. Trūksta elementarios "higienos" Nutriušęs grindinys, išvartyti gazonų bortai, nušiurę pastatų fasadai. Tik nesenai sutvarkytas apšvietimas, kelioliką metų LA buvo šiurpiai tamsi. Natūralu, kad žmonės renkasi patrauklesnes vietas.
Dėl antrosios komentaro dalies sutinku - estetinis vaizdas svarbu, jau seniai nebegyvename to laikotarpio, kai nebuvo kur praleisti laisvalaikį. Kad ir kokie sentimentai mus stabdytų, bet "Akropolis" estetiškesnis, nors per daug komercinis. LA galima ramiai atsipalaidavus pasivaikščiot - mažesnis šurmulys. Bet "Akropolyje" yra apsauga, stebėjimo kameros - gali jaustis saugiau, o blogu oru dar ir komfortas - stogas virš galvos. Nors mane erzina "Akropolyje" lankstantys ir spygaujantys paaugliai.
"Akropolis" daugiausiai orientuotas į jaunus ir vidutinio amžiaus lankytojus, na ir žinoma, pirmiausia - į komercinės veiklos vystymą.
O LA kol kas nėra suformuota vizija, misija... Čia yra ir bus žmonių, bet tik dėl to, kad čia yra centras: biblioteka, universitetai, valstybinės įstaigos... Kol kas specialiai į LA atvykęs žmogus nežino, ką čia veikti. Dabartinė situacija puikiai atspindi, kad LA nėra suformuotas strateginis vystymas, viskas palikta laisvos rinkos valiai, na ir likimuiPaskutinis taisė Ametistas; 2009.11.12, 11:00.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąGerai, kad higieną kabutėse parašei, nes kalbėt apie higieną lauke net neverta. Gaila, bet čia ne koks Pietų kurortas, kad grindinį plautų šampūnais
Bet to nėra, nes tokios komunalinės funkcijos atiduotos privačiam sektoriui, t.y. kiekvienam lentgaliui pirkti reikalingas viešųjų pirkimų konkursas.
O LA kol kas nėra suformuota vizija, misija... Čia yra ir bus žmonių, bet tik dėl to, kad čia yra centras: biblioteka, universitetai, valstybinės įstaigos... Kol kas specialiai į LA atvykęs žmogus nežino, ką čia veikti. Dabartinė situacija puikiai atspindi, kad LA nėra suformuotas strateginis vystymas, viskas palikta laisvos rinkos valiai, na ir likimui
Tokie procesai nevyksta labai greitai. Nereikia tikėtis, kad padėtis pasitaisys staiga, per daug metų prarasta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPritariu, privažiavimas prie LA sudėtingas. Ratuotųjų tik daugės, tad ši problema bus vis aktualesnė. Šiuo metu automobilius be didelio vargo galima palikti Karaliaus Mindaugo pr. ir paeiti apie 5 min. iki LA, bet skubančiam arba pasipūtusiam tinginiui toks sprendimas netenkina. Galima priparkuot Gedimino, Mickevičiaus gatvėse, bet ten mažai vietų... Geriausia iki LA keliauti viešuoju transportu. O vėliau turėtų atsirasti Vienybės aikštėje požeminis parkingas, bet neaišku kada tai įvyks... Kol kas su LA parkavimu viskas aišku - moki pinigus ir parkuoji tame mažame plotelyje palei gatves, arba parkuoji Karaliaus Mindaugo pr. ir pasivaikštai
Comment
-
Parašė vist Rodyti pranešimąO as manau kad zmones yra tinginiai ir ispindeje... Kodel nekropolius daro su parkingu? Juk galetu zmones irgi palikti auto uz keliu kvartalu ir ateit...
Comment
-
Idėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...
Comment
-
Parašė Alchemic Rodyti pranešimąIdėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...
Comment
-
/\ Man, kaip nekauniečiui, patraukliai atrodytų tokia idėja:
Gana didelė autoparkavimo aikštelė šalia Prisikėlimo bažnyčios (tik ten dar nemažą plotą išasfaltuoti reikia). Vairuotojai, ten palikę savo 'ratus', leidžiasi funikulieriumi žemyn ir 3-4 min. kelio pėsčiomis iki Laisvės alėjos. Ypač 'išdegtų', jeigu aikštelė prie bažnyčios būtų nemokama arba saugoma ir mokama, tačiau mažiausiai dvigubai pigesnė negu LA prieigose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė vist Rodyti pranešimąO as manau kad zmones yra tinginiai ir ispindeje... Kodel nekropolius daro su parkingu? Juk galetu zmones irgi palikti auto uz keliu kvartalu ir ateit...Parašė Alchemic Rodyti pranešimąIdėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...Parašė Wycka Rodyti pranešimąMan, kaip nekauniečiui, patraukliai atrodytų tokia idėja:
Gana didelė autoparkavimo aikštelė šalia Prisikėlimo bažnyčios (tik ten dar nemažą plotą išasfaltuoti reikia). Vairuotojai, ten palikę savo 'ratus', leidžiasi funikulieriumi žemyn ir 3-4 min. kelio pėsčiomis iki Laisvės alėjos. Ypač 'išdegtų', jeigu aikštelė prie bažnyčios būtų nemokama arba saugoma ir mokama, tačiau mažiausiai dvigubai pigesnė negu LA prieigose.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.22, 14:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Puikus urbanizuotos teritorijos sutvarkymo pavyzdys. Kažką panašaus būtų malonu išvysti ir Lietuvoje, gal net Laisvės alėjoje.
http://www.contemporist.com/2008/11/...cts/#more-3248
Comment
-
Parašė gytisl Rodyti pranešimąPuikus urbanizuotos teritorijos sutvarkymo pavyzdys. Kažką panašaus būtų malonu išvysti ir Lietuvoje, gal net Laisvės alėjoje.
http://www.contemporist.com/2008/11/...cts/#more-3248
Comment
-
Pabrangusi elektra klupdo Laisvės alėjos kavinukių šeimininkus
Visas mokesčių ir kitokias permainas atlaikęs desertinis baras Laisvės alėjos centre pirmą kartą ilgam - net porai mėnesių užrakino savo duris. Personalas paleistas nemokamų atostogų, nes baro savininkė teigia nepakelianti finansinės naštos, kuri dar labiau padidėjo, kai nuo vasario pakilo elektros kainos.
Uždaryta ir "Konrado kavinė", besiglaudusi viename iš Laisvės alėjos kiemų. Skelbimai apie nuomojamas ar parduodamas komercines patalpas Laisvės alėjoje kabo ant daugelio vitrinų.
Net "nuo Smetonos laikų" buvęs garsus "Metropolis", atkūrus Lietuvos Nepriklausomybę keitęs savo profilį (tai kavinė, tai picerija, tai jaunimo klubas ar šventinių prekybos mugių bazė), atrodo, tarsi jau "išleidęs paskutinį kvapą".
"Sunkiausia pasakyti savam darbuotojui, kad nebegali jo išlaikyti ir privalai atleisti iš darbo", - nelinksmai apie pačias sunkiausias smulkųjį verslą užgriuvusias problemas pasakojo tik pernai į Laisvės alėją sugrįžusio legendinio "Pieno baro" direktorė Danutė Černiuvienė.
"Poetas Kęstutis Navakas, kada mes barą atidarėme, kai iš jo patalpų pasitraukė nuomininkas - bankas, džiaugėsi, kad tai - "unikalus pavyzdys, kaip bandelės įveikė tvirtą valiutą". Džiaugėmės ir mes, bet dabar mums jokio džiaugsmo nėra. Už elektrą verslas moka bene pagal penkis tarifus. Dieną ji brangiausia - 60 centų už kilovatvalandę.
"Būtent dieną daugiausiai verdame, kepame (ir bandeles, ir kepsnius), indus plauname, kavą malame naudodami elektrą. Mūsų lankytojai juk nori šviežiai pagamintų valgių. Patalpas šildome taip pat elektra. Klientams vilioti ir šviesią dieną apšvietimo neišjungiame, kad per langus matytųsi. Bet kai sumažėjo lankytojų (ir toliau jų vis mažėja, nes žmonės neturi pinigų kasdien maitintis bare ar kavinėje), o išlaidos padidėjo, išsilaikyti neįmanoma nevarant darbuotojų į gatvę", - sako bendrovės vadovė.
Kauno miesto mero Andriaus Kupčinsko vieši raginimai kauniečiams bendromis pastangomis atgaivinti Laisvės alėją - pagrindinę miesto arteriją, - verslininkų nuomone, yra tušti populistiniai šūkiai. Turėdamas kavinukę kur nors Savanorių prospekte, verslininkas produktus, kurių centralizuotai niekas nepristato, gali atsivežti savuoju transportu be papildomų išlaidų. Laisvės alėjoje verslą aptarnaujančiam transportui privalu išpirkti leidimus: lengvajam automobiliui kas mėnesį tai kainuoja 200, sunkvežimiui - 500 litų. Valstybė ką tik dar papildomai apmokestino transportą.
Laisvės alėjos užeigų klientai irgi neturi galimybių nemokamai (išskyrus vakarus ir savaitgalius) pastatyti savų mašinų jos prieigose. Tai - dar viena lemtinga ir nenaudinga aplinkybė kažkada buvusiai labiausiai tinkama komercijai Kauno gatvei.
Comment
-
klientų pirmiausiai sumažėjo, dėl to kad krito žmonių pajamos. Dabar dažnas galvoja, kaip išleisti vieną ar kitą litą. Ir kai žmonės turi mažiau pinigų mažiau ir perka. O laisvalaikį praleidžia gamtoje, o ne kokiame "Akropolyje" ar tuo labiau LA. O ten dėl to stovėjimo mašinų vietų, kažkokia nesamonė ten didžioji dalis mašinų yra ne klientai kavinių, o žmonių kurie ten dirba, mokosi, arba atvažiuoja susitvarkyti dokumentus. Ir tokie žmonės laisvės alėjos tikrai neatgaivina, nes ten išleidžia minimalias pinigų sumas.
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąo iš kur cituojamas tekstas, daktare?
Tarp kitko, Vilniaus gediminkės verslininkai jau irgi skundėsi, kai uždraudė automobiliams sustoti prie parduotuvių. Mol, stipriai klientų sumažėjo. Delfonijus rašė neperseniausiai...
Ir šiaip čia jau gaunas nukrypimas nuo temos.
Comment
Comment