nesuprantu, kodėl tai norma rangovams, kažką pridaužyt ir palikt, bet būna. Vieną kartą mačiau, kad lupo tuos liukus.
Daug kartų mačiau, kad ten tiesiog važinėjama, pvz., atveža prekes, atveža ir išveža medžius, atvažiuoja kast medžiams duobes, laistyt ir pan.
Tiesiog man atrodo labai nepraktiškas sprendimas tokias plyteles ten dėt, ypač į dangčius.
Ši sistema jau panaudota Studentų skvere, Vienybės aikštėje (bet tik apatinėje dalyje, viršutinėje, užlipus laiptais, prie pat BLC, sumontuota standartiškai ant atsijų ir iš karto matomas akivaizdus skirtumas), šiuo metu montuojama dar keliuose reprezentaciniuose objektuose Lietuvoje. Taip pat vis daugiau kelininkų naudoja automobilių žieduose, nes pavargo nuo išbyrėjusių trinkelių po pirmos žiemos.
Žinoma, kainuoja daugiau nei montavimas ant atsijų, bet ir rezultatas kito lygio.
Ši sistema jau panaudota Studentų skvere, Vienybės aikštėje (bet tik apatinėje dalyje, viršutinėje, užlipus laiptais, prie pat BLC, sumontuota standartiškai ant atsijų ir iš karto matomas akivaizdus skirtumas), šiuo metu montuojama dar keliuose reprezentaciniuose objektuose Lietuvoje. Taip pat vis daugiau kelininkų naudoja automobilių žieduose, nes pavargo nuo išbyrėjusių trinkelių po pirmos žiemos.
Žinoma, kainuoja daugiau nei montavimas ant atsijų, bet ir rezultatas kito lygio.
Panaudota ir tragiškai atrodančioje Vilniaus gatvėje. Kur akmeninis grindinys užglaistytas glaistu ir paskui supjaustytas kas X metrų ir užsilikonuotas. Baisiau negali būti.
Kas dėl vienybės aikštės - tai yra nemažai problemų ir su apatine dalimi, matomos atitrūkusios siūlės ir t.t. Tad ši sistema tikrai nėra joks stebuklas.
Panaudota ir tragiškai atrodančioje Vilniaus gatvėje. Kur akmeninis grindinys užglaistytas glaistu ir paskui supjaustytas kas X metrų ir užsilikonuotas. Baisiau negali būti.
Kas dėl vienybės aikštės - tai yra nemažai problemų ir su apatine dalimi, matomos atitrūkusios siūlės ir t.t. Tad ši sistema tikrai nėra joks stebuklas.
Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
Kas liecia kelias sutrukusias siules Vienybes aiksteje (beje, apatine dalis nuo amfitetaro iki gatves, isilgai verslo centro- taip pat ant atsiju - ten ir visos problemos esmines) - svarbus teisingas sudalinimas deformaciniais blokais. O cia jau projektuotoju prerogatyva- sumodeliuoti monolitiniu ploksciu galimas deformacijas atsizvelgiant i medziagu siluminio laidumo koeficientus ir temperaturu perkrycius - vis dar kosmosas daugumai musu projektuotoju
Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
Spėčiau, kar nepagalvojo, kad geresni, o pagalvojo kad padarys pigiau.
Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
Kas liecia kelias sutrukusias siules Vienybes aiksteje (beje, apatine dalis nuo amfitetaro iki gatves, isilgai verslo centro- taip pat ant atsiju - ten ir visos problemos esmines) - svarbus teisingas sudalinimas deformaciniais blokais. O cia jau projektuotoju prerogatyva- sumodeliuoti monolitiniu ploksciu galimas deformacijas atsizvelgiant i medziagu siluminio laidumo koeficientus ir temperaturu perkrycius - vis dar kosmosas daugumai musu projektuotoju
Kas dėl Vilniaus gatvės - nesvarbu su kokia koše buvo padaryta, tai nekeičia esmės, kad ši technologija ne visur yra tinkama. Lygiai toks pats vaizdas ir esmė būtų buvusi jei būtų daryta ir su Mapei. Deformacinės siūlės būtų turėjusios būti, kas senamiesčio akmeniniame grindinyje atrodo labai keistai.
Vienybės aikštėje - tikrai ne viena ir ne dvi siūlės yra atitrūkusios, jei gerai pasižiūri jų yra labai daug.
Klasika yra kai medžiagų pardavėjas iki kol reik parduot medžiagas sako kokios jos fainos ir viskam tinkamos o kai prasideda problemos - čia rangovas blogas arba projektas blogas
Aš tik noriu pasakyti, kad šios medžiagos nėra joks stebuklas, tiesiog Mapejaus pardavėjai daug kur gerai "sudirbo"
Kas dėl Vilniaus gatvės - nesvarbu su kokia koše buvo padaryta, tai nekeičia esmės, kad ši technologija ne visur yra tinkama. Lygiai toks pats vaizdas ir esmė būtų buvusi jei būtų daryta ir su Mapei. Deformacinės siūlės būtų turėjusios būti, kas senamiesčio akmeniniame grindinyje atrodo labai keistai.
Vienybės aikštėje - tikrai ne viena ir ne dvi siūlės yra atitrūkusios, jei gerai pasižiūri jų yra labai daug.
Klasika yra kai medžiagų pardavėjas iki kol reik parduot medžiagas sako kokios jos fainos ir viskam tinkamos o kai prasideda problemos - čia rangovas blogas arba projektas blogas
Aš tik noriu pasakyti, kad šios medžiagos nėra joks stebuklas, tiesiog Mapejaus pardavėjai daug kur gerai "sudirbo"
Taip, pardavėjai, kaip ir visur, tikrai ne paskutiniu smuiku groja Iš kitos pusės, tai nekeičia fakto, kad bet kokia sistema yra gera tiek, kiek yra teisingai parinkta, panaudota ir sumontuota. Džiugu, kad apskritai atsiranda alternatyvų ir atitinkamai- diskusija šiuo klausimu.
Plyteles pėsčiųjų zonoje Soboro pusėje baigia sudėti (anoj pusėj lyg ir nepradėjo)
Manau geriau tos didelės plytelės atrodo gerokai geriau, nei tos mažos, kurios nuolat skilinėja
Sako kitaip dėl tų įstrižų plytelių, bet at ne tas pačias sudėjo tarp Soboro ir Vyrauto Pr. važiuojamojoje dalyje?
Bent forma tai panaši.
Ne visai sutinku su viskuo.
Keli momentai:
Pasibaigęs garantinins laikotarpis jau daliai atkarpos. Kodėl prieš pasibaigiant garantijai nebuvo užfiksuotas brokas? Kodėl dabar savivaldybė pati turi keisti šį granitą?
Išsikraipiusios plytelės - niekaip nesusijusios su pasirinkto granito forma. Visiems klojant buvo aišku, kad čia važinės sunkusis transportas. Vienareikšmiškai manau kad yra prastai įrengti pagrindai. Kadangi "šiek tiek" tekę girdėti kaip ten viskas vyko ir kaip savivaldybė "priiminėjo" sprendimus ir darbus, nenuostabu, kad yra didelė problema su pagrindų kokybe. Kodėl rangovai netvarko? Nežinau, klausimas savivaldybei (bet čia Kauno diena neužduos nepatogių klausimų savivaldybei).
Skilinėjantis granitas - lygiai ta pati priežastis, prasti pagrindai. Taip, yra problema ir su pačiu granitu, smailais kampais ir t.t. Čia jau atuomatiškai yra jautresnės vietos, o kai klojama nežiūrint į nieką.. nenuostabu kad tiek daug granito lūžinėja. Nesunku ir dabar būtų padaryti ekspertizę tikrinant pagrindus, kokie sluoksniai, kokie sutankinimo koficientai ir t.t. Dauguma atveju ten buvo daug "bardako" dėl to kokybės tikėtis yra naivu. Ir čia vėl grįžtame, kad savivaldybė nėra suinteresuota, kokybišku ranguvų darbu, tam tikrus darbus techninė priežiūra nepriiminėjo, bet juos "priimdavo" savivaldybė. Dabar jau niekas nenori ieškoti kaltų. Niekas nenori priversti rangovų šalinti broką garantiniu laikotarpiu ir t.t.
Sako kitaip dėl tų įstrižų plytelių, bet at ne tas pačias sudėjo tarp Soboro ir Vyrauto Pr. važiuojamojoje dalyje?
Bent forma tai panaši.
Taip, iš to kas jau sudėta panašu, kad bus tas pats (bent jau vizualiai): šonuose (šaligatviai) - stambūs rombai, centrinė dalis - smulkesni rombai. Matyt nebuvo valios ir/ar galimybių kažką keisti tai tiesiog iš inercijos padarė tą pati, nes nu reikia išlaikyti tą patį stilių per visą Laisvės alėją.
Taip, iš to kas jau sudėta panašu, kad bus tas pats (bent jau vizualiai): šonuose (šaligatviai) - stambūs rombai, centrinė dalis - smulkesni rombai. Matyt nebuvo valios ir/ar galimybių kažką keisti tai tiesiog iš inercijos padarė tą pati, nes nu reikia išlaikyti tą patį stilių per visą Laisvės alėją.
Kiek maciau ten plyteles vos ne dvigubai storesnes dabar naujai dedamos i vaziuojamaja dali (palyginus su dedamom i pesciuju taka sonini). Tai manau pasimoke.
Comment