Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Memelio miestas“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkursas: „Memelio miestas“

    Klaipėdos centras kratosi pramonės
    | 2006 01 10 07:16:26 |
    http://www.omni.lt/?i$9359_127772$z_331995

    Siekdama patrauklumo turistams, Klaipėda atlaisvina istorinę miesto dalį nuo gamyklų ir keičia pramoninių teritorijų paskirtį.

    Pasak Klaipėdos mero Rimanto Taraškevičiaus, pagal atnaujinamą Klaipėdos detalųjį planą abiejuose Danės upės krantuose numatomos reikšmingos permainos. Taraškevičius prognozuoja, kad aplinką teršiančios laivų remonto veiklos neliks ir kitoje upės pusėje – bendrovės „Laivitė“ teritorijoje.

    Dienraščio „Lietuvos žinios“ paprašytas išsakyti nuomonę dėl perspektyvos, „Laivitės“ generalinis direktorius Michailas Mančinskis sakė, kad artimiausiais metais įmonė neketina keisti veiklos, o su KVJU direkcija bus vedamos derybos dėl investicinės programos vykdymo.

    www.lrt.lt

    #2
    Klaipėdos uosto direkcija sustabdė "Laivitės" investicinio projekto įgyvendinimą

    | 2006 01 10 08:21:48 |

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija už 7 mln. litų sutvarkė senas laivų remonto bendrovės "Laivitė" krantines, tačiau sustabdė dar 15 mln. litų vertės investicinio projekto įgyvendinimą, nes laivų remonto perspektyva miesto centre kelia abejonių. Uosto vadovybė nelinkusi investuoti neištyrusi "Laivitės, kuri praėjusią vasarą KVJU direkcijai pranešė turinti finansinių sunkumų, plėtros tendencijų, antradienį rašo dienraštis "Lietuvos žinios".

    Dėl šių priežasčių "Baltlantos" įmonių grupei priklausančiai "Laivitei" gresia išnykti iš KVJU finansuojamų objektų, numatomų statyti iki 2012 metų, programos. Investicinis "Laivitės" projektas, kuriam prieš keletą metų pritarė KVJU taryba, apėmė keturių prieplaukų rekonstrukciją ir naujų krantinių bei piršo statybas trimis etapais.

    Įgyvendinusi modernizavimo planus, įmonė žadėjo plėsti gamybos apimtį ir padvigubinti darbuotojų skaičių iki 1,5 tūkstančio.

    Tačiau darbo vietų kūrimas smogė kitu lazdos galu - reguliariai algų negaunantys keli šimtai laivų remontininkų, 2005 metais išskirstyti į tris antrines įmones, prieš keletą mėnesių surengė protesto akciją. "Laivitę" Darbo inspekcija tąkart įpareigojo šalinti pažeidimus.

    Kraustyt "Laivite" lauk
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    Comment


      #3
      Kuo toliau tuo linksmiau

      Laivų remonto įmonė miesto centre erzina

      Jelena Listopad

      Ilgoje tvoroje, kuri daugelį dešimtmečių klaipėdiečiams neleido išeiti prie marių, pagaliau atsirado nedidelė spraga. Privatizavus „Klaipėdos laivų remonto“ bendrovę, miestiečiai vis dažniau žengia į kruizų terminalo erdvę.

      Į jį vedantis kelias dar ne itin patrauklus, tačiau jau pasirengta įgyvendinti planus kairįjį Danės upės krantą paversti gražia rekreacine turizmo zona.

      Tarp uostamiesčio architektų ir politikų jau sklando idėjos apgyvendinti ir dešinįjį Danės krantą, kuriame įsikūrusi „Laivitės“ laivų remonto įmonė.

      Gardus kąsnelis

      Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius mano, kad tokios mintys nėra visiškai nepagrįstos. Hamburge ir daugelyje kitų senųjų Europos uostamiesčių laivų statybos ir remonto pramonė jau išstumta iš centro į pakraščius.

      „Suprantama, savivaldybė privačios „Laivitės“ kompanijos negali įtikinti atsisakyti remontuoti laivus šiame patraukliame žemės sklype. Tačiau esu įsitikinęs, jog ateis metas, kai ji pati bus suinteresuota imtis tokiai vietai tinkamesnės veiklos. Čia gali įsikurti pramogų centrai, kultūros ir sporto objektai, viešbučiai. Vidinis balsas man sako, kad „Laivitės“ šeimininkai gana greitai pajus tokį norą. Juolab kad bendrovė turi žemės sklypą buvusioje „Sirijaus“ gamyklos teritorijoje“, - miesto vadovas nusiteikęs optimistiškai.

      Miesto valdžia „Laivitės“ bendrovę bando paveikti tik dėl vieno – vykdyti įsipareigojimą iškeldinti gyventojus iš Naujosios Uosto gatvės 5-ojo namo. Teritorija, kurioje jis stovi, priklauso savivaldybei.

      „Jeigu gyventojai būtų neprivatizavę butų, žinotume, ką su tuo namu daryti. Dabar mūsų rankos surištos, tačiau viliamės, kad „Laivitės“ bendrovė laikysis su mumis pasirašytos sutarties sąlygų. Tada ji galėtų tapti šio žemės sklypo savininke – kaip kompanija KLASCO, kuri iš miesto nusipirko ketvirtadalį Vitės kvartalo“, - tvirtino meras R. Taraškevičius.

      Jo nuomone, Uosto direkcijos investicijos į „Laivitės“ bendrovės infrastruktūrą nepražus: čia atstatytos krantinės praverstų keleiviniams, pramogų laivams arba jachtoms. „Miestui netinka centre turėti laivų remonto įmonę. Tačiau laivų švartavimas – kitas dalykas, tai tik sveikintume“, - sakė meras.

      Investicijų nenutraukė

      Nors gandai, kad Uosto direkcija sustabdė investicijas „Laivitei“, nebuvo patvirtinti, jie turi pagrindo. Bent jau Klaipėdos uosto plėtimo tarybai toks siūlymas pateiktas.

      Direkcijos investicinė programa į „Laivitės“ infrastruktūros plėtrą sudaro 16-17 milijonų litų. Jau investuota apie 10 milijonų litų į dviejų krantinių, kuriomis naudojasi visuomenė, rekonstrukciją. 2005 metų vasarą atiduota eksploatuoti 23-ioji krantinė. Beveik baigta ir 24-oji krantinė – liko tik pakloti betono dangą. Tai bus padaryta stojus palankiems orams. Kitas etapas – iki 8 metrų pagilinti įmonės akvatoriją.

      „Mes nesustabdėme investicijų „Laivitei“, bet jų ir neskubiname. Pagrindinius įsipareigojimus bendrovei jau įvykdėme. Apie 3 mln. Lt kainuosiančius dugno gilinimo darbus atliksime, o dėl pirso statybos ties 22-ąja krantine – įmonė dar pati nenusprendė, ar jis reikalingas. Turime kartu apsvarstyti“, - sakė Klaipėdos uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas.

      Pasak jo, užuot atlikus laivų remonto darbus, „Laivitės“ teritoriją būtų galima pritaikyti rekreacijai. Tačiau „direkcija neturi duomenų, kad bendrovė ketintų bankrutuoti, nutraukti gamybą ar parduoti šį sklypą, todėl būtų neetiška tokias idėjas komentuoti arba aptarinėti“.

      Atsižvelgia į pageidavimus

      Pasak generalinio direktoriaus Michailo Mančinskio, bendrovė „Laivitė“ patenkinta, kaip Uosto direkcija vykdo savo įsipareigojimus. Pirso statyba nėra savitikslė. Juolab kad Susisiekimo ministerija dabar siekia, kad būtų užbaigti tvarkyti jau pradėti uosto objektai, visos pastangos būtų skirtos prieuosčio – geležinkelio privažiavimo kelių ir kt. - infrastruktūros plėtrai.

      „Nors bendrovė turi tam tikrų finansinių sunkumų, tikrai neketiname bankrutuoti. Taip pat ir keisti veiklos rūšies - „Laivitė“ liks laivų remonto įmone. Tačiau mes gerbiame miesto valdžios ir architektų nuomonę, mąstome, kaip įvykdyti jų pageidavimus. Dar anksti kalbėti apie mūsų tolimesnius planus, bet mes taip pat esame susikūrę šio sklypo miesto centre viziją“, - tvirtino „Laivitės“ generalinis direktorius M. Mančinskis.

      Jis užtikrino, kad visus planus dėl užimamos teritorijos bendrovė derins su savivaldybe bei uosto direkcija.
      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

      Comment


        #4
        Du, vienas kitam priestaraujantys straipsniai. Tikiuosi, kad antras realesnis

        "Laivitės" niekas neparduoda
        http://www.ve.lt/?data=2006-01-26&ru...&id=1138212723

        "Laivitė" gali būti parduota Rusijos kapitalo bendrovei
        http://www.omni.lt/?i$9359_16007$z_335152

        Ten zemes plotas ne toks jau ir didelis, todel butu galima tiketis aukstu ir idomiu pastatau, norint isnaudoti tokia zeme
        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

        Comment


          #5
          Klaipėdos miesto vizijose "Laivitės" nebeliko



          Tai, kad remonto įmonės AB "Laivitė" nėra neseniai pristatytame naujame centrinės Klaipėdos miesto dalies makete, kuris bus demonstruojamas tarptautinėje nekilnojamojo turto parodoje Kanuose, vėl atgaivino kalbas, kad ši bendrovė parduota.

          Makete, kuriame pateikiama Klaipėdos miesto ateities vizija, šiuo metu "Laivitės" nuomojamoje teritorijoje numatyti įvairūs pramoginės paskirties pastatai, laisvas priėjimas prie marių ir pan. Esą tokia vizija atsiradusi todėl, kad neva naujieji "Laivitės" savininkai taip pat įsivaizduoja šią teritoriją.

          "Vakarų ekspresui" susiekus su AB "Laivitė" valdybos pirmininku Konstantinu Kovaliu ir paklausus, ar turi pagrindo kalbos, esą "Laivitę" buvo bandoma parduoti už 100 mln. Lt, jis atsakė taip: "Laivitė" niekam nereikalinga ir neparduodama todėl, kad nėra pirkėjų. Niekas jos, kaip įmonės, nepirks. Pirkėjų nebuvo ir nėra".

          Jo teigimu, "Laivitė" ir toliau remontuos laivus.

          Visai kas kita, pasak K. Kovalio, nekilnojamasis turtas miesto centre. Ką ketinama iš jo parduoti, valdybos pirmininkas nekomentavo.

          Toliau remontuos laivus

          AB "Laivitė" generalinis direktorius Michailas Mančinskis, paprašytas pakomentuoti "Laivitės" išmetimą iš Klaipėdos miesto vizijos, sakė nieko naujo negalįs pasakyti, kaip tik tai, kad bendrovė neparduodama. "Jeigu ji būtų parduodama, būtų priimtas akcininkų sprendimas, būtų skelbiamas akcijų pardavimas ar supirkimas, būtų juntamas judėjimas maklerių kontoroje. Ar jūs tai matėte?"

          Pasak jo, architektai gali turėti įvairių vizijų, tačiau tai dar nieko nereiškia. "Kodėl neskambinate Bronislovui Lubiui? Mačiau architekto viziją, kaip atrodo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) teritorija, esanti šalia mūsų - joje irgi pripaišyta visokių pastatų",- stebėjosi M. Mančinskis.

          Į klausimą, kokį nekilnojamąjį turtą ketinama parduoti, generalinis direktorius taip pat neatsakė, motyvuodamas tuo, kad tai neturėtų mums rūpėti. "Taip, tuo, kad priėjimas prie marių rūpi miesto gyventojams, kad tuo suinteresuota miesto valdžia ir kitos institucijos, galiu suprasti. Tačiau aš jums garantuoju 100 procentų, kad AB "Laivitė" tęs laivų remonto veiklą. Vizijos yra vienas dalykas, o bendrovės veikla - kitas",- sakė generalinis direktorius.

          Meras tiki vizijomis

          Klaipėdos mero Rimanto Taraškevičiaus teigimu, stende, kuris bus pristatomas parodoje Kanuose, parodytos Klaipėdos plėtojimo galimybės. "Mūsų vizijose "Laivitės" teritorija turėtų būti panaudojama kitaip nei dabar. Beje, esame šiek tiek įlindę ir į žiemos uostą, į teritoriją, priklausančią KLASCO, kurioje vyksta krovos darbai. Neatmetame galimybės, jog ir šios kompanijos savininkai gali pakeisti čia savo veiklos planus. Ši vieta būtų labai patogi pramoginiams laivams švartuoti, čia būtų galima priimti turistus. Mes norime, kad Klaipėdos gyventojai turėtų kuo daugiau priėjimo prie marių", - sakė meras.

          Beje, jis nenorėjo sutikti su tuo, kad Klaipėdos ateities vizijos neturi realaus pagrindo. Pasak jo, bent jau prieš kelerius metus dabartiniai "Laivitės" savininkai mąstė apie tai, kad įmonės gamybinė veikla toje vietoje galėtų būti iš dalies ar net visiškai sustabdyta, kad joje galėtų atsirasti erdvės visuomeninės paskirties objektams.

          "Ar "Laivitė" bus parduota, ar ne, šiandien, neturėdamas konkrečios informacijos, neturiu teisės komentuoti. Nesu gavęs tikslios informacijos apie AB "Laivitė" perspektyvinius planus. Tačiau tikiu, kad jos nuomojama teritorija gali virsti panašia į tokią, apie kokią anksčiau kalbėjo bendrovės savininkai. Sunku įsivaizduoti ateityje laivų remonto veiklą pačioje miesto širdyje",- sakė R. Taraškevičius.

          Atsakyti į klausimą, kodėl "Laivitė" buvo privatizuota, ar miestas anksčiau neturėjo vizijų jos teritorijoje, R. Taraškevičius negalėjo, nes tuo metu jis nebuvo meras.

          Paklaustas, kada galima tikėtis, jog Kanuose pristatytos Klaipėdos vizijos pradės virsti realybe, meras atsakė: "Teritorija pagal vizijas gali pradėti keistis galbūt po kokių 5 metų. Mes manome, kad taip gali būti, ir norime tikėti, kad taip tikrai ir bus. Tai rodo ir senųjų Europos miestų pavyzdžiai. Juose uostų gamybinė veikla iškeliama iš miestų centrų. Ji plėtojama kitose vietose, o centruose lieka viešosios erdvės".

          http://www.ve.lt/?data=2006-03-09&ru...&id=1141838006
          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

          Comment


            #6
            Laivite jau parduodama, taigi idomu kas ateityj iskils jos vietoj

            Stai keleta koncepcijos pasiulymu











            Nors atvirai pasakius, ne viskas man tuose koncepsijose patiko
            Ypac tie gigantiski pastatai...
            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

            Comment


              #7
              Man regis, atrodo šauniai
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                Man regis atrodo utopija

                Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                --------------------------------------------------

                Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                Comment


                  #9
                  Parašė Ežiukas
                  Man regis atrodo utopija
                  http://tinkle.miestai.net/showpost.p...7&postcount=24

                  Cia skaitei?
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    #10
                    Daug ką galima perskaityti ar koki nuostabų renderį pamatyti , bet tai dar nieko nereiškia :

                    Primena:


                    Bet nesupraskyte manęs klaidingai. Aš noriu , kad visi Klaipėdos projektai būtu įgyvendinti . Ir tikiuosi , kad dėl šitų renderių aš taip pat klistu

                    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                    --------------------------------------------------

                    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                    Comment


                      #11
                      „Memelio miestas“

                      Parašė Tomasl Rodyti pranešimą
                      Dekui Eimantai, už nuolatinį info apie KLP atnaujinimą
                      Daugelis čia tiesiog užeina ir išeina....
                      O tu kaip etatinis pvz darbutuojas...
                      Dėkui dar kartą...
                      Ačiū už paskatinimą!


                      „LAIVITĖS“ TERITORIJA. Šiandien nuo 14.30 val. posėdžiaus savivaldybės tarybos Teritorijų planavimo komitetas, kur bus prašoma pritarti UAB „Memelio miestas“ prašymui buvusios „Laivitės“ bendrovės teritorijoje Naujojoje Uosto g. 3 vystyti poilsio ir gyvenamųjų namų kompleksą.

                      "Klaipėda"
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Vyriausybė rinksis - uostas ar Memelio miestas


                        Verslininkų planai atverti miestui prie marių esančią teritoriją, kur įsikūrusi bendrovė "Laivitė", ir čia statyti kvartalą su gyvenamaisiais, poilsio bei pramogų objektais sulaukė vieningo Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komiteto pritarimo, tačiau lemtinga turėtų būti Vyriausybės pozicija.

                        Visuomenės poreikiams atverti planuojamoje beveik 7 hektarų ploto teritorijoje esančius pastatus, kuriuos iš bendrovių "Laivitė" ir "Baltlanta" jau įsigijo UAB "Memelio miestas", planuojama nugriauti. Paliekami ir pritaikomi šiuolaikinėms reikmėms būtų tik du seni namukai.

                        Pasak "Memelio miesto" direktoriaus Dariaus Anužio, antžeminėje kvartalo dalyje nebūtų beveik jokio eismo - tik keliai į požeminę aikštelę. Visas transporto eismas, stovėjimo aikštelės bei komunikacijos būtų puse aukšto į žemę įleistoje maždaug 59 tūkst. kvadratinių metrų ploto teritorijoje. Antžeminėje dalyje galėtų važiuoti tik specialusis transportas.

                        Gyvenamajai statybai numatoma skirti apie 47 proc. viso užstatymo ploto - gyvenamojo ploto čia būtų apie 48 tūkst. kvadratinių metrų. Šalia kaimynystėje esančios AB KLASCO galėtų atsirasti biurai, palei marias - restoranai. Ties Danės ir marių kampu numatomas viešbutis, kuris galėtų išaugti iki 20 aukštų, ir būtų viso kvartalo puošmena bei orientyras.

                        Per visą kvartalą planuojama įstriža pėsčiųjų alėja, galbūt dengta, kad būtų malonu vaikščioti ir darganotu oru. Prie alėjos numatoma komercinė zona - čia įsikurtų jaukios mažos parduotuvėlės bei kavinukės ir, pabrėžė D. Anužis, - jokių supermarketų.

                        Kvartale planuojamas ir konferencijų bei SPA centrai, medicinos paskirties objektas, taip pat koncertų salė, kurioje tilptų iki 2 tūkst. žiūrovų. Pasak D. Anužio, įmanomas ir dialogas su miesto valdžia bei Muzikinio teatro vadovybe dėl naujo teatro pastato atsiradimo šioje vietoje. Želdiniams numatoma skirti maždaug 13 tūkst. kvadratinių metrų plotą.

                        Išlikusios krantinės būtų naudojamos mažajai laivybai, o prie pirso galėtų švartuotis ir kruiziniai laivai.

                        Pasak D. Anužio, projekto įgyvendinimas priklauso nuo miesto valdžios požiūrio ir veiksmų - tik jai padedant, galima kreiptis į Vyriausybę dėl žemės paskirties keitimo - kad dabartinė uosto žemė, priklausanti Susisiekimo ministerijai ir valdoma Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, taptų miesto žeme.

                        Tokiam virsmui įvykus, šį ambicingą projektą "Memelio miestas" prognozuoja įgyvendinti per 6-7 metus. Dėl finansavimo deramasi su įvairiomis Europos finansinėmis institucijomis.

                        Anot Teritorijų planavimo komiteto atstovų, šie planai - sveikintinas dalykas. Visoje Europoje miestai esą atsiveria į vandenį. Tokiose vietose krauti laivus esanti kvailystė, būdinga visų socialistinių šalių, kur žemė bevertė, liga.

                        Siekiamybė atverti miestui kelią prie vandens numatyta ir naujame, dar nepatvirtintame, miesto Bendrajame plane. Beje, anot miesto vyriausiojo architekto Almanto Mureikos, plano kol kas negalima teikti tvirtinti, nes jo nederina Uosto direkcija.

                        Pasak komiteto, kreipusis į Vyriausybę dėl šios teritorijos, iškart paaiškės, ar ši mąsto pažangiai ir dirba dėl žmonių, ar vis dėlto uosto interesai nusvers, ir "deklaracijos apie ėjimą į Europą taip ir liks tik popieriuose".

                        Giedrė NORVILAITĖ
                        www.ve.lt
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          /\ Lyg ir neblogai skamba. Seksim tolimesnę eigą.
                          beg, borrow and steal

                          Comment


                            #14
                            „Memelio miestas“





                            2006 m. Kovo 16 d.

                            Vietoje "Laivitės" - Memelio miestas

                            Tarptautinėje nekilnojamojo turto parodoje Kanuose (Prancūzija), be kitų, pristatoma ir dabartinės "Laivitės" teritorijos vizija, pagal kurią ši erdvė prie marių atveriama visuomeniniams poreikiams.

                            "Vakarų ekspresas" sužinojo, jog ši vizija jau per kelerius artimiausius metus virs realybe, mat dėl šios teritorijos nuomos teisių perėmimo ir pastatų pirkimo "Laivitė" dar vasario pabaigoje sudarė sandorį su Klaipėdoje registruota bendrove "Memelio miestas", kurią valdo du fiziniai asmenys - žinomi uostamiesčio verslininkai.

                            Potencialių investuotojų šią savaitę vykstančioje parodoje MIPIM-2006 ieškantis "Memelio miesto" direktorius Darius Anužis "Vakarų ekspresui" patvirtino, jog šios bendrovės planai sutampa su specialiai parodai pagamintame Klaipėdos senamiesčio makete išdėstyta vizija.

                            Verslininkai planuoja nugriauti "Laivitės" teritorijoje esančius pastatus, o jų vietoje statyti viešbučius, restoranus, kitus visuomeninės paskirties pastatus bei atverti miestui priėjimą prie marių.

                            Planuojama, jog maždaug prieš mėnesį pradėtas sandoris su "Laivite" bus baigtas per artimiausias dvi savaites, tačiau laivų remonto įmonė dar kurį laiką dirbs toje pačioje vietoje. Vėliau ji išsikels iš miesto centro ir savo veiklą tęs kitoje uosto vietoje. Be to, "Laivitė" yra įsigijusi dalį buvusio "Sirijaus" teritorijos Artojų gatvėje.

                            D. Anužis kol kas neatskleidė, kada prie marių jau ims dirbti statybinė technika, tačiau tikimasi, jog visas projektas bus įgyvendintas per šešerius metus.

                            Nauja patraukli uostamiesčio dalis prie vandens, savotiškas Memelio miestas, užimtų teritoriją nuo Šiaurės rago - palei jį einanti "Laivitės" tvora būtų nugriauta - iki "Klasco" valdomo vadinamojo žiemos uosto. Mąstoma ir apie uostelių jachtoms bei mažiesiems laivams statybą.

                            Projektą ketinama įgyvendinti akcininkų įnašais bei Lietuvos bankų skolintais pinigais. Tiesa, pasak D. Anužio, galutinė projekto vertė kol kas tikslinama, tačiau su bankais derybos jau pradėtos. Be to, "Memelio miesto" vadovas neslėpė, jog Kanuose žvalgosi ir galimų investuotojų.

                            Klaipėdos miesto valdžia tokius planus vertina palankiai. Pasak Savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės, tai, kad miestas skverbiasi prie vandens ir atima iš uosto dalį teritorijos, diktuoja rinka, todėl tai esanti visiškai normali tendencija.
                            www.ve.lt


                            2006.11.08

                            Vyriausybė rinksis - uostas ar Memelio miestas

                            Verslininkų planai atverti miestui prie marių esančią teritoriją, kur įsikūrusi bendrovė "Laivitė", ir čia statyti kvartalą su gyvenamaisiais, poilsio bei pramogų objektais sulaukė vieningo Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komiteto pritarimo, tačiau lemtinga turėtų būti Vyriausybės pozicija.

                            Visuomenės poreikiams atverti planuojamoje beveik 7 hektarų ploto teritorijoje esančius pastatus, kuriuos iš bendrovių "Laivitė" ir "Baltlanta" jau įsigijo UAB "Memelio miestas", planuojama nugriauti. Paliekami ir pritaikomi šiuolaikinėms reikmėms būtų tik du seni namukai.

                            Pasak "Memelio miesto" direktoriaus Dariaus Anužio, antžeminėje kvartalo dalyje nebūtų beveik jokio eismo - tik keliai į požeminę aikštelę. Visas transporto eismas, stovėjimo aikštelės bei komunikacijos būtų puse aukšto į žemę įleistoje maždaug 59 tūkst. kvadratinių metrų ploto teritorijoje. Antžeminėje dalyje galėtų važiuoti tik specialusis transportas.

                            Gyvenamajai statybai numatoma skirti apie 47 proc. viso užstatymo ploto - gyvenamojo ploto čia būtų apie 48 tūkst. kvadratinių metrų. Šalia kaimynystėje esančios AB KLASCO galėtų atsirasti biurai, palei marias - restoranai. Ties Danės ir marių kampu numatomas viešbutis, kuris galėtų išaugti iki 20 aukštų, ir būtų viso kvartalo puošmena bei orientyras.

                            Per visą kvartalą planuojama įstriža pėsčiųjų alėja, galbūt dengta, kad būtų malonu vaikščioti ir darganotu oru. Prie alėjos numatoma komercinė zona - čia įsikurtų jaukios mažos parduotuvėlės bei kavinukės ir, pabrėžė D. Anužis, - jokių supermarketų.

                            Kvartale planuojamas ir konferencijų bei SPA centrai, medicinos paskirties objektas, taip pat koncertų salė, kurioje tilptų iki 2 tūkst. žiūrovų. Pasak D. Anužio, įmanomas ir dialogas su miesto valdžia bei Muzikinio teatro vadovybe dėl naujo teatro pastato atsiradimo šioje vietoje. Želdiniams numatoma skirti maždaug 13 tūkst. kvadratinių metrų plotą.

                            Išlikusios krantinės būtų naudojamos mažajai laivybai, o prie pirso galėtų švartuotis ir kruiziniai laivai.

                            Pasak D. Anužio, projekto įgyvendinimas priklauso nuo miesto valdžios požiūrio ir veiksmų - tik jai padedant, galima kreiptis į Vyriausybę dėl žemės paskirties keitimo - kad dabartinė uosto žemė, priklausanti Susisiekimo ministerijai ir valdoma Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, taptų miesto žeme.

                            Tokiam virsmui įvykus, šį ambicingą projektą "Memelio miestas" prognozuoja įgyvendinti per 6-7 metus. Dėl finansavimo deramasi su įvairiomis Europos finansinėmis institucijomis.

                            Anot Teritorijų planavimo komiteto atstovų, šie planai - sveikintinas dalykas. Visoje Europoje miestai esą atsiveria į vandenį. Tokiose vietose krauti laivus esanti kvailystė, būdinga visų socialistinių šalių, kur žemė bevertė, liga.

                            Siekiamybė atverti miestui kelią prie vandens numatyta ir naujame, dar nepatvirtintame, miesto Bendrajame plane. Beje, anot miesto vyriausiojo architekto Almanto Mureikos, plano kol kas negalima teikti tvirtinti, nes jo nederina Uosto direkcija.

                            Pasak komiteto, kreipusis į Vyriausybę dėl šios teritorijos, iškart paaiškės, ar ši mąsto pažangiai ir dirba dėl žmonių, ar vis dėlto uosto interesai nusvers, ir "deklaracijos apie ėjimą į Europą taip ir liks tik popieriuose".
                            www.ve.lt


                            Iškils naujas kvartalas

                            VIGANTAS DANILAVIČIUS

                            Klaipėdoje iškils naujas kvartalas, kuriame automobilių eismas bus organizuotas požemiu.

                            Vietoje bendrovių „Laivitė“ ir „Baltlanta“ 6,7 hektaro teritorijoje bus pastatytas gyvenamasis-komercinis kvartalas.

                            „Laivitės“ ir „Baltlantos“ nekilnojamąjį turtą įsigijo bendrovė „Memelio miestas“.

                            „Memelio miesto“ generalinis direktorius Darius Anužis sakė, kad liks tik du senos statybos statiniai, įkomponuoti į dengtą, skersai visos teritorijos numatomą pėsčiųjų alėją.

                            „Alėja bus dengta, kad ir žvarbų rudenį klaipėdiečiai galėtų pasivaikščioti pamaryje“, - paaiškino vadovas.

                            Pasak D.Anužio, komercinės paskirties pastatai - mažos parduotuvės, kavinės bus šalia pėsčiųjų alėjos. Prie marių turėtų iškilti dideli restoranai, kad klientai galėtų žavėtis Kuršių marių vaizdais. Anot jo, bus pastatyti 5-7 aukštų gyvenamieji namai, 20 aukštų viešbutis.

                            Manoma, kad naujame kvartale bus 48 tūkst. kvadratinių metrų gyvenamojo ploto. Čia galės įsikurti iki 4 tūkst. gyventojų.

                            Anot jo, prie bendrovės KLASCO teritorijos bus statomi ir biurai.

                            Eismas - požemyje

                            Didžiausia naujovė bus tai, kad mašinų eismas vyks po žeme.

                            „Po žeme numatoma įrengti ne tik mašinų stovėjimo aikšteles, bet ten organizuoti ir viso kvartalo automobilių eismą. Viršuje judės tik specialusis transportas“, - sakė D.Anužis.

                            „Svarbiausia, kad klaipėdiečiai pasijus tikrais europiečiais. Siurbčiodami restorane kavą jie galės gėrėtis plaukiančiais laivais ir jachtomis. Atsiras laisvas priėjimas prie marių miesto centre“, - žadėjo generalinis direktorius.

                            Jo manymu, projektui įgyvendinti prireiks 6-7 metų. D.Anužis nemano, kad naujam kvartalui teks konkuruoti su panašiai numatyta pertvarkyti šalia esančios bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ teritorija.

                            Uostas - prieš

                            Anot miesto vyriausiojo architekto Almanto Mureikos, nebus galima patvirtinti naujo bendrovių „Laivitė“ ir „Baltlanta“ detaliojo plano, kol nebus patvirtintas naujasis Klaipėdos bendrasis planas.

                            „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nepritaria miesto bendrojo plano projektui kaip tik dėl to, kad ketinama keisti bendrovės „Memelio miestas“ nuomojamos teritorijos, kur kol kas veikia „Laivitė“ ir „Baltlanta“, paskirtį“, - teigė architektas. Savivaldybės Teritorijų planavimo komitete buvo kalbėta, kad projekto likimas - Vyriausybės rankose.

                            „Matysime, ar Vyriausybė peržengs siauras partines ambicijas, ar gins klaipėdiečių interesus“, - spėliojo komiteto narys Arvydas Cesiulis.
                            www.klaipeda.daily.lt

                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              #15
                              Klaipėda nepaliauja mane stebinusi. Tikimės projekto įgyvendinimas susilauks sėkmės
                              Mano galerija Flickr'yje

                              Comment


                                #16
                                Aha,vienoje Danes krantines puseje Juros vartai,kitoj Memelstatas su didziule-7 ha teritorija.Aisku malonu kad krantines nuvalomos nuo pramoniniu pastatu ir atsiranda priejimas prie mariu...bet ar neuztektu kol kas apsiriboti vien juros vartais.Sveikintina Kad miestas taip sparciai plecias ir grazeja-dangoraiziai,milziniski prekybos centrai.Taciau yra vienas bet..........klaipedoj gyvena virs 200tukst zmoniu ir sis skaicius tikrai pilnai neaprupins nauju teritoriju.
                                Kai atsirado Maxima, Bigass ivyko kas ir turejo ivykti-miesto centre prasidejo parduotuviu tustejimo metas(ypac tai paliete Liepu gatve)kuris tesiasi iki dabar.Nauji traukos centrai susiurbia viska i save,bet kai ju atsiras daugiau..............

                                Comment


                                  #17
                                  SUPER !!!

                                  Myliu Klaipėdą

                                  Comment


                                    #18
                                    Žiuriu Klaipeda savo statybas plečia uosto teritoriją, kad tik kuo arciau vandens...

                                    Comment


                                      #19
                                      Jega, kad ir shitam krante kazkas vyksta Vizualizacija tai tikrai sauniai atrodo. Tikekimes, kad didziaja dali pavyks ivykdyti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė uzstatymas Rodyti pranešimą
                                        Aha,vienoje Danes krantines puseje Juros vartai,kitoj Memelstatas su didziule-7 ha teritorija.Aisku malonu kad krantines nuvalomos nuo pramoniniu pastatu ir atsiranda priejimas prie mariu...bet ar neuztektu kol kas apsiriboti vien juros vartais.Sveikintina Kad miestas taip sparciai plecias ir grazeja-dangoraiziai,milziniski prekybos centrai.Taciau yra vienas bet..........klaipedoj gyvena virs 200tukst zmoniu ir sis skaicius tikrai pilnai neaprupins nauju teritoriju.
                                        Kai atsirado Maxima, Bigass ivyko kas ir turejo ivykti-miesto centre prasidejo parduotuviu tustejimo metas(ypac tai paliete Liepu gatve)kuris tesiasi iki dabar.Nauji traukos centrai susiurbia viska i save,bet kai ju atsiras daugiau..............
                                        Turėk omeny, kad iš Žemaitijos žmonės keliasi dirbti ir gyventi į Klaipėdą.
                                        Šis projektas neblogas, būtų visai gražu matyti Danės žiočių abu krantus sutvarkytus
                                        beg, borrow and steal

                                        Comment

                                        Working...
                                        X