Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Toks vaizdas, kad vis kažkam nepatinka nauja rožinė-violetinė (ar kažkaip panašiai apibūdintina) dažymo schema.
    Na, mano nuomone pati solidžiausia (ir, ko gero, ilgiausiai išsilaikiusi) buvo dažymo schema raudona-balta su pilkomis linijomis, kurią pakeitė trispalvė baltame fone.

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Panaršiau Airbaltic puslapį. Pasirodo skrydžiai iš Vilniaus mažinami dar drastiškiau, be ankščiau minėtų Berlyno ir Helsinkio, nuo sausio Airbaltic neskraidys iš Vilniaus į Briuselį, Londoną, neliks šeštadieniais skrydžių į Stokholmą, kuriam laikui iki 2 kartų per dieną mažės skrydžių į Kopenhagą.

      Tiesa, kol kas pagal tvarkaraštį reisai į Berlyną, Briuselį, Helsinkį, Londoną bus gražinami nuo vasaros tvarkaraščio pradžios (kovo 29 d.).

      Man tai jau daros panašiau į kerštą Lietuvai už teismo išsidirbinėjimą (jų oro uosto projektas kuria jiems 2% BVP, į kuriuos buvo pasikėsinta), nei į skrydžių mažinimą dėl krizės.
      Gal ir nebūtinai vien tik kerštas - tiesiog jeigu krizė ir reikia mažinti kaštus, tai buvo priimtas "politinis sprendimas" (latvių ministro) mažinimą atlikti pirmiausia Vilniuje. Taip ne tik bus įkąsta lietuviams ir SASui (su kuriuo tas pats ministras irgi susipyko), bet ir laikinai šoktels RIX aptarnautų keleivių skaičius.

      Įsivaizduokim, keleivis nusipirkęs airbaltic bilietą VNO - BRU - VNO. Iki šiol jis būtų 2 kartus užskaičiuotas VNO (išvyko ir atvyko) bei BRU (irgi išvyko ir atvyko).

      Dabar (skrydis pakeistas per Rygą) tas pats keleivis bus 2 kartus užskaičiuotas VNO, 4 kartus RIX, ir 2 kartus BRU. RIX galės pasipijarinti "nepaisant krizės ir mažėjančio keleivių skaičius visuose aplinkiniuose oro uostuose, pas mus viskas toliau auga".

      Comment


        "airBaltic" dabar turi fantastišką terpę pasinaudoti ES reglamentais ir tą daro.
        ES reglamentas įpareigoja atšaukus skrydį arba gražinti pinigus, arba pakeisti skrydį iš to paties taško į tą patį tašką. Turėdama bazę Rygoje, "airBaltic" suinteresuota kuo vėliau paskelbti apie nuimamus skrydžius iš Vilniaus.

        Biznis paprastas: parduodi bilietus Vilnius-miestas-Vilnius už pusėtiną kainą (kokius 600 litų), o likus trim savaitėm paskelbi, kad skrydis atšaukiamas (iki 14 dienų pranešus galima skrydžius atšaukinėti be baudų). Tada visiems pasiūlai skristi Vilnius-Ryga-miestas-Ryga-Vilnius: visi tą pasiūlymą priima, nes kitų bilietų už gražintus 600 litų prieš dvi savaites nebenusipirksi.
        O kaštai beveik nepadidėja, nes Rygoje "airBaltic" nemoka mokesčių beveik visai. Rezultate atsiranda pakrovimas Ryga-Vilnius reise, padidėja prilaipinimas Ryga-Miestas reise, o tik tyliai nukenčia keleivis.

        Comment


          Tai jau taip, aš esu tipiška tyliai nukentėjusi šito biznio auka. Sausio vidury skrisiu, Milanas-Vilnius ir Vilnius - Londonas. Abu reisus pakeitė. Pirmu atveju www.checkmytrip.com puslapyje labai iš anksto pasirodė, bet patys su manim sukontaktavo gerokai vėliau. O užvakar gaunu SMS, kad ir į Londoną pakeitė. Kadangi už skrydžius mokėjau po nepilnus 160 Lt., tai kažkaip jokio skirtumo ar prieš 2 mėnesius pranešė, ar prieš 2 savaites - vis tiek pigiau nebūčiau radęs. Tik tiek, kad į Londoną planavau skristi sekmadienio popietę, o dabar bus 9-ą ryto, nu ir Rygoje ilgai laukti reikės.

          Comment


            Dvi naujienos -
            Masiulis neigia, kad Flylal nori parsiduoti už litą. Bet iki pirmadienio išsiaiškins..

            Tuo tarpu Latvijos vyriausybė nutarė nepirkt Airbaltic akcijų dalies iš SAS'o nes neturi už ką.
            kaip?

            Comment


              Žiemelis prašo uždaryti Kauno oro uostą


              Delfi atnaujino straipsnį

              Kaip teigia „Verslo žinių” kalbintas „flyLAL" akcininkės "ŽIA Valda" Plėtros departamento vadovas Gediminas Žiemelis, pasiūlymo valstybei perimti įmonę nebuvo, Vyriausybei išdėstyta 10 strateginių sprendimų, ką daryti, kad padėtis pasikeistų.

              Anot jo, valstybė turėtų nedelsdama "sureguliuoti Vilniaus oro uosto mokesčius, uždaryti Kauno oro uosto reguliarius skrydžius ir sutelkti keleivių srautą į Vilnių", o "jeigu tai būtų padaryta, mes, kaip privatūs investuotojai, galime duoti ką nors valstybei". Ką konkrečiai "duoti", G. Žiemelis nepaaiškino.
              Lietuvos avialinijų turtas buvo perkeltas į kitas įmones (čia gražius žodžius naudojant), o dabar kad neslėptų galų į vandenį, reikalauja uždaryt Kauno oro uostą ir kitų šiltnamio salygų . Jei valdžia dar ką nors su ta gauja bendraus, o ne kels bylą už sukčiavimą, būsiu labai nusivylęs.
              Paskutinis taisė alm; 2008.12.18, 09:39. Priežastis: gramatika
              kaip?

              Comment


                Aš nesuprantu n**ik Kauno oro uostą uždarinėti, juk galima juo nors kažkiek konkuruoti su Rigos oro uostu..
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą

                  Delfi atnaujino straipsnį



                  Lietuvos avialinijų turtas buvo perkeltas į kitas įmones (čia gražius žodžius naudojant), o dabar kad neslėptų galų į vandenį, reikalauja uždaryt Kauno oro uostą ir kitų šiltnamio salygų . Jei valdžia dar ką nors su ta gauja bendraus, o ne kels bylą už sukčiavimą, būsių labai nusivylęs.
                  Čia būtų panašiai, jei "Maxima" reikalautų uždaryti "Iki" ar "Norfą". Savo neveiklumą dangstyti konkurentų žlugdymu yra absoliučiai negarbinga. Manau, valdžia turi šiek tiek proto ir tokių nesąmonių negali daryti.

                  Comment


                    Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                    Pakolkas nieko geriau nerasi, juolab kad nemanau, jog šiuo metu atsirastų "rimtesnių" kas galėtų perimt flyLAL'ą. Beje, berniukai, ne berniukai, bet protingi žmonės, turintis stiprius užnugarius, kas labai svarbu. Po kelerių metų, jei viskas bus ok, labai stipri verslo grupė bus.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Įsivaizduokim, keleivis nusipirkęs airbaltic bilietą VNO - BRU - VNO. Iki šiol jis būtų 2 kartus užskaičiuotas VNO (išvyko ir atvyko) bei BRU (irgi išvyko ir atvyko).

                      Dabar (skrydis pakeistas per Rygą) tas pats keleivis bus 2 kartus užskaičiuotas VNO, 4 kartus RIX, ir 2 kartus BRU. RIX galės pasipijarinti "nepaisant krizės ir mažėjančio keleivių skaičius visuose aplinkiniuose oro uostuose, pas mus viskas toliau auga".
                      Subtilus airbaltico humoras: nesenai ieskojausi bilietu, tai jie net nemirkteleje man pasiule VNO-RIX vakare, o RIX-DUS kita diena. T.y. nakvot ant kedutes aerouoste. Ir viskas zinoma uzbrangiai.

                      Comment


                        "flyLAL": Ministre, gelbėkit!
                        http://kauno.diena.lt/dienrastis/eko...elbekit-190562
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          SAS kreipia daugiau dėmesio Vilniui
                          vz.lt

                          Pasigirdus kalboms, kad "flyLAL" gali perimti valstybė, Lietuvoje apsilankė Skandinavijos oro skrydžių bendrovės SAS, valdančios 47,2% Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ akcijų, atstovai. Jie dalį skrydžių iš Rygos gali perkelti į Vilnių, teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

                          Comment


                            O aš galvojau, kad SASui dabar rūpi tik "optimizacija" (skubiai gauti daugiau cash ir nukirpti visas nebūtinas išlaidas) ir investicijomis rytų kryptim jie dabar nesidomi.

                            Comment


                              SPĖJU: SAS LABAI NORI “NUPIRKTI” “FLYLAL”
                              http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...lylal/#respond
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Trumpa delfi.lt zinute apie FLYlal skolas
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19722719
                                RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                Comment


                                  Parašė doncius Rodyti pranešimą
                                  Trumpa delfi.lt zinute apie FLYlal skolas
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19722719
                                  Kaip ir viskas. Visai žiniasklaidai ištrimitavus šitą žinią apie skolas ir gresiantį bankrotą, pardavimai kitų metų skrydžiams turėtų smarkiai sumažėti. Dėl ko nelieka jokios galimybės susitvarkyti patiems.

                                  Vienas klausimas - kuriam laikui jie turi apyvartinių lėsų (ar kitų rezervų) vykdyti veiklą. Per tą laiką turi rasti pirkėją/investuotoją (ar susitarti su vyriausybe). Nutraukus skrydžius juos atnaujinti jau būtų gerokai sunkiau.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Tikiuosi dabartinė vyriausybė nebus kvaila, ir neišpirkinės flylailos ...
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Jei aš teisingai suprantu, kad Flylal yra vienintelė reguliariais skrydžiais skraidanti Lietuvos bendrovė, tai jie per 11 mėn. reguliariais reisais skraidino 549500 keleivių. Nemažą procentą keleivių perims kiti vežėjai. Ne tokia ir baisi dalis gaunas lyginant su visais 2,4 mln. (čarterinei jų veiklos daliai niekas negresia - tiesiog skraidins visus Flylal Charters). Tuo labiau, kad kaip suprantu jų restruktūrizavimo planas reikalauja uždaryt reguliarius skrydžius Kaune (praktiškai išvyt Ryanair, o tai turėtų būt per 350000 keleivių per tą patį laiką). Todėl nematau akivaizdaus pliuso juos gelbėti (ypač jų siūlomom sąlygom).

                                      Nekalbant apie tai, kad tai tiesiog afera. Ir šiaip "gelbėt" tokių verslynykų negalima. Ir Lietuvos pinigus švaistyti irgi.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Pirmiausia reikia VNO mokescius sumazinti nuo sausio pirmos, ir smarkiai, tai butu pirmas zingsnis padedant Flylal'ui
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Tikiuosi dabartinė vyriausybė nebus kvaila, ir neišpirkinės flylailos ...
                                          Jei nori atiduoti ir parduoti pelningą Mažeikių Naftos dalį, tai kokio velnio vyriausybė turėtų gelbėti minusinę ir kiaurą flylalą? Jei taip atsitiktų, nesuprasčiau, koks realus tada vyriausybės antikrizinis planas ir ar iš vis toks galioja...
                                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                          Dordrechtas/Haarlemas
                                          Nesebaras/Plovdivas
                                          Kiolnas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X