Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPanaršiau Airbaltic puslapį. Pasirodo skrydžiai iš Vilniaus mažinami dar drastiškiau, be ankščiau minėtų Berlyno ir Helsinkio, nuo sausio Airbaltic neskraidys iš Vilniaus į Briuselį, Londoną, neliks šeštadieniais skrydžių į Stokholmą, kuriam laikui iki 2 kartų per dieną mažės skrydžių į Kopenhagą.
Tiesa, kol kas pagal tvarkaraštį reisai į Berlyną, Briuselį, Helsinkį, Londoną bus gražinami nuo vasaros tvarkaraščio pradžios (kovo 29 d.).
Man tai jau daros panašiau į kerštą Lietuvai už teismo išsidirbinėjimą (jų oro uosto projektas kuria jiems 2% BVP, į kuriuos buvo pasikėsinta), nei į skrydžių mažinimą dėl krizės.
Įsivaizduokim, keleivis nusipirkęs airbaltic bilietą VNO - BRU - VNO. Iki šiol jis būtų 2 kartus užskaičiuotas VNO (išvyko ir atvyko) bei BRU (irgi išvyko ir atvyko).
Dabar (skrydis pakeistas per Rygą) tas pats keleivis bus 2 kartus užskaičiuotas VNO, 4 kartus RIX, ir 2 kartus BRU. RIX galės pasipijarinti "nepaisant krizės ir mažėjančio keleivių skaičius visuose aplinkiniuose oro uostuose, pas mus viskas toliau auga".
Comment
-
"airBaltic" dabar turi fantastišką terpę pasinaudoti ES reglamentais ir tą daro.
ES reglamentas įpareigoja atšaukus skrydį arba gražinti pinigus, arba pakeisti skrydį iš to paties taško į tą patį tašką. Turėdama bazę Rygoje, "airBaltic" suinteresuota kuo vėliau paskelbti apie nuimamus skrydžius iš Vilniaus.
Biznis paprastas: parduodi bilietus Vilnius-miestas-Vilnius už pusėtiną kainą (kokius 600 litų), o likus trim savaitėm paskelbi, kad skrydis atšaukiamas (iki 14 dienų pranešus galima skrydžius atšaukinėti be baudų). Tada visiems pasiūlai skristi Vilnius-Ryga-miestas-Ryga-Vilnius: visi tą pasiūlymą priima, nes kitų bilietų už gražintus 600 litų prieš dvi savaites nebenusipirksi.
O kaštai beveik nepadidėja, nes Rygoje "airBaltic" nemoka mokesčių beveik visai. Rezultate atsiranda pakrovimas Ryga-Vilnius reise, padidėja prilaipinimas Ryga-Miestas reise, o tik tyliai nukenčia keleivis.
Comment
-
Tai jau taip, aš esu tipiška tyliai nukentėjusi šito biznio auka. Sausio vidury skrisiu, Milanas-Vilnius ir Vilnius - Londonas. Abu reisus pakeitė. Pirmu atveju www.checkmytrip.com puslapyje labai iš anksto pasirodė, bet patys su manim sukontaktavo gerokai vėliau. O užvakar gaunu SMS, kad ir į Londoną pakeitė. Kadangi už skrydžius mokėjau po nepilnus 160 Lt., tai kažkaip jokio skirtumo ar prieš 2 mėnesius pranešė, ar prieš 2 savaites - vis tiek pigiau nebūčiau radęs. Tik tiek, kad į Londoną planavau skristi sekmadienio popietę, o dabar bus 9-ą ryto, nu ir Rygoje ilgai laukti reikės.
Comment
-
Dvi naujienos -
Masiulis neigia, kad Flylal nori parsiduoti už litą. Bet iki pirmadienio išsiaiškins..
Tuo tarpu Latvijos vyriausybė nutarė nepirkt Airbaltic akcijų dalies iš SAS'o nes neturi už ką.kaip?
Comment
-
Žiemelis prašo uždaryti Kauno oro uostą
Delfi atnaujino straipsnį
Kaip teigia „Verslo žinių” kalbintas „flyLAL" akcininkės "ŽIA Valda" Plėtros departamento vadovas Gediminas Žiemelis, pasiūlymo valstybei perimti įmonę nebuvo, Vyriausybei išdėstyta 10 strateginių sprendimų, ką daryti, kad padėtis pasikeistų.
Anot jo, valstybė turėtų nedelsdama "sureguliuoti Vilniaus oro uosto mokesčius, uždaryti Kauno oro uosto reguliarius skrydžius ir sutelkti keleivių srautą į Vilnių", o "jeigu tai būtų padaryta, mes, kaip privatūs investuotojai, galime duoti ką nors valstybei". Ką konkrečiai "duoti", G. Žiemelis nepaaiškino.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Delfi atnaujino straipsnį
Lietuvos avialinijų turtas buvo perkeltas į kitas įmones (čia gražius žodžius naudojant), o dabar kad neslėptų galų į vandenį, reikalauja uždaryt Kauno oro uostą ir kitų šiltnamio salygų . Jei valdžia dar ką nors su ta gauja bendraus, o ne kels bylą už sukčiavimą, būsių labai nusivylęs.
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimąPakolkas nieko geriau nerasi, juolab kad nemanau, jog šiuo metu atsirastų "rimtesnių" kas galėtų perimt flyLAL'ą. Beje, berniukai, ne berniukai, bet protingi žmonės, turintis stiprius užnugarius, kas labai svarbu. Po kelerių metų, jei viskas bus ok, labai stipri verslo grupė bus.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮsivaizduokim, keleivis nusipirkęs airbaltic bilietą VNO - BRU - VNO. Iki šiol jis būtų 2 kartus užskaičiuotas VNO (išvyko ir atvyko) bei BRU (irgi išvyko ir atvyko).
Dabar (skrydis pakeistas per Rygą) tas pats keleivis bus 2 kartus užskaičiuotas VNO, 4 kartus RIX, ir 2 kartus BRU. RIX galės pasipijarinti "nepaisant krizės ir mažėjančio keleivių skaičius visuose aplinkiniuose oro uostuose, pas mus viskas toliau auga".
Comment
-
"flyLAL": Ministre, gelbėkit!
http://kauno.diena.lt/dienrastis/eko...elbekit-190562Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
SAS kreipia daugiau dėmesio Vilniui
vz.lt
Pasigirdus kalboms, kad "flyLAL" gali perimti valstybė, Lietuvoje apsilankė Skandinavijos oro skrydžių bendrovės SAS, valdančios 47,2% Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ akcijų, atstovai. Jie dalį skrydžių iš Rygos gali perkelti į Vilnių, teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
SPĖJU: SAS LABAI NORI “NUPIRKTI” “FLYLAL”
http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...lylal/#respondDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Trumpa delfi.lt zinute apie FLYlal skolas
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19722719RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąTrumpa delfi.lt zinute apie FLYlal skolas
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19722719
Vienas klausimas - kuriam laikui jie turi apyvartinių lėsų (ar kitų rezervų) vykdyti veiklą. Per tą laiką turi rasti pirkėją/investuotoją (ar susitarti su vyriausybe). Nutraukus skrydžius juos atnaujinti jau būtų gerokai sunkiau.kaip?
Comment
-
Jei aš teisingai suprantu, kad Flylal yra vienintelė reguliariais skrydžiais skraidanti Lietuvos bendrovė, tai jie per 11 mėn. reguliariais reisais skraidino 549500 keleivių. Nemažą procentą keleivių perims kiti vežėjai. Ne tokia ir baisi dalis gaunas lyginant su visais 2,4 mln. (čarterinei jų veiklos daliai niekas negresia - tiesiog skraidins visus Flylal Charters). Tuo labiau, kad kaip suprantu jų restruktūrizavimo planas reikalauja uždaryt reguliarius skrydžius Kaune (praktiškai išvyt Ryanair, o tai turėtų būt per 350000 keleivių per tą patį laiką). Todėl nematau akivaizdaus pliuso juos gelbėti (ypač jų siūlomom sąlygom).
Nekalbant apie tai, kad tai tiesiog afera. Ir šiaip "gelbėt" tokių verslynykų negalima. Ir Lietuvos pinigus švaistyti irgi.kaip?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTikiuosi dabartinė vyriausybė nebus kvaila, ir neišpirkinės flylailos ...
Comment
Comment