Liutai, o tu supranti, kad jeigu bankrutuos FlyLAL, tai:
1) Mums pabrangs skrydžių kainos
2) Valstybė negaus daug mokesčių
3) Daug žmonių liks be darbo
4) Lietuva praras galimybę per artimiausius 20 metų tapti keliautojų oru tranzitine valstybe.
5) FlyLAL yra lietuviško kapitalo, priklauso kelioms investicinėms kompanijoms, kurios gautą pelną investuoja į kitų įmonių kūrimą. Tai galima sakyti, kad bankroto atveju tikriausiai ir sumažėtų investicijos į kitas įmones Lietuvoje.
Kodėl gi lietuviai tokie yra, kad jiems jau geriau švedui pinigus uždirbti, negu kaimynui lietuviui. Reikia suprasti, kad jeigu tas kaimynas užsidirbs pinigų, tai jis daugiau mokesčių sumokės. Vadinasi valstybės biudžetas pasipildys. Beto jisai tuos pinigus ir šiaip išleis, pirkdamas pas tave patį prekes/paslaugas.
...Kodėl gi lietuviai tokie yra, kad jiems jau geriau švedui pinigus uždirbti, negu kaimynui lietuviui...
Daznai kaimynas lietuvis tik praso pinigu, bet nesuteikia serviso, atitinkancio tos sumos... o svedai uz ta pacia kaina dar ir servisa turi...
Lietuvoe dar nera klientu, kuruos reikia aptarnauti... Lietuvoje yra tik pinigu nesejai, is kuriu tuos pinigus bandoma istraukti...
5) FlyLAL yra lietuviško kapitalo, priklauso kelioms investicinėms kompanijoms, kurios gautą pelną investuoja į kitų įmonių kūrimą. Tai galima sakyti, kad bankroto atveju tikriausiai ir sumažėtų investicijos į kitas įmones Lietuvoje.
Pelno su jų vadyba nebuvo ir nebus. Tik skolos kitom įmonėm.
Kad flyLAL bankrotas atneštų žalos Lietuvai, manau akivaizdu ir tai neigti gali tik "kažkodėl" tuo suinteresuoti žmonės. Ir tie žmonės sakyčiau gan tendencingi.
Daznai kaimynas lietuvis tik praso pinigu, bet nesuteikia serviso, atitinkancio tos sumos... o svedai uz ta pacia kaina dar ir servisa turi...
Lietuvoe dar nera klientu, kuruos reikia aptarnauti... Lietuvoje yra tik pinigu nesejai, is kuriu tuos pinigus bandoma istraukti...
Kad flyLAL bankrotas atneštų žalos Lietuvai, manau akivaizdu ir tai neigti gali tik "kažkodėl" tuo suinteresuoti žmonės. Ir tie žmonės sakyčiau gan tendencingi.
Bet kokios kompanijos bankrotas atnes zalos, niekas tam teiginiui nepriestarauja. Bet ar tik nebus didesne zala, jei jie nebankrotuos? Va kur klausimas!
Taip. Bet pagalvok kieno saskaita mazinama bilietu kaina... ar tik ne pacios aukos... t.y. keleivio...
Na, manau, kad ES aviakompanijai taupyti saugumo sąskaita yra tolygu užsinerti kilpą... Šiaip, aviakompanijos randa rezervų kaip ir ant ko taupyti nesumažinant saugumo ir geriausiais to pavyzdys Ryanair.
Jie turi labai griezta personalo resurso isnaudojimo politika... ko neturi LAL, kurio etatai ispusti nerealiai, dirba nemazai nekvalifikuotu vien del to kad jie suneliai/dukrytes...
Comment