Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kokia prasmė nagrinėti detales, nežinant faktų? Kai/jei bus paskelbti visi pokalbiai tarp oro linijų ir dispečerių, bus aišku. Bet gali būti, kad viešai to net nebus padaryta, bus atskleista tik tyrėjams.

    Bet iš esmės - koks skirtumas kaip Lukašenka nusodino lėktuvą - grąsinimais, naikintuvais, ar apgaule - faktas yra vienas ir plikas, lėktuvas nutupdytas, reikalingi keliaiviai pasiimti.
    Skirtumas toks kad gal ne tik Lukašenka norėjo nusodinti lėktuvą. Jei paaiškėtu kad rekomedacija sodinti lėktuvą buvo ir iš VNO arba Ryanair pusės gali kilti minčių apie platesnio masto spec. operaciją kai aukojamas pėstininkas kad galima būtų grąsinti karalienei. Bet kaip teisingai pažymėta tik pilna Ryanair pilotų pokalbių su visos pusėm originali išklotinė padėtų suprasti kas čia įvyko - iki tol visi užsiema tik spekuliacijomis.
    Paskutinis taisė Gladiator; 2021.06.03, 10:08.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      Fake news srautas kažkoks. Kodėl keleiviai turėjo norėti kažką areštuoti? Kaip tai iš vis įmanoma? Iš kur ištraukėt kad jų atskrido kažkoks spec. lėktuvas iš Maskvos? Minske išlipo 4 keleiviai kurie iš VNO turėjo skirsti į MSQ, jiem nebuvo prasmės skirsti į VNO dėl to kad jungiamasis Belavia skydis išskrido anskčiau del Ryanair vėlavimo taigi būtų tekę traukiniais ar kažkuo kitu gryžti į Minską.
      Nes tie keleiviai buvo rusijos tarnybu agentai kurie ir buvo realus pavojus tam lėktuvui.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Nes tie keleiviai buvo rusijos tarnybu agentai kurie ir buvo realus pavojus tam lėktuvui.
        Ta prasme čia buvo rusai su juodais perukais kad būtų panašūs į 'Hamas soldiers' kurie rašė laišką apie bombą ar čia kažkokia paralelinė operacija? Reiktų juos paviešinti kaip Petrovą su Boshirovu, pavardės ir nuotraukos gi turimos. Ech strazde strazde, jum su tokiais analitiniais sugebėjimais į VSD reikia eiti dirbti, kad taletas nepražūtų per niek (na arba bent jau į Delfi).

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

          Ta prasme čia buvo rusai su juodais perukais kad būtų panašūs į 'Hamas soldiers' kurie rašė laišką apie bombą ar čia kažkokia paralelinė operacija? Reiktų juos paviešinti kaip Petrovą su Boshirovu, pavardės ir nuotraukos gi turimos. Ech strazde strazde, jum su tokiais analitiniais sugebėjimais į VSD reikia eiti dirbti, kad taletas nepražūtų per niek (na arba bent jau į Delfi).
          ta prasme čia buvo rusų operacija kuria nevykusiai bandoma dangstyti hamas perukais.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

            Ta prasme protinga bomba suprantanti kad jinai virs Vilniaus ar Vilniuje sėdintis Hamas kareivis vizualiai stebintis lėktuvus ir laukiantis kada galės nuspausti raudoną mygtuką ar lėktuve sėdintis šachidas laukiantis kada pagaliau pro iliuminatorių pamatys Gedimino bokštą ir tada sušukęs alachu akbar susprogdins lėktuvą? Kaune tada galėjo leistis, vistiek būtų buvę greičiau nei leistis Minske ir bomba nu niekaip nebūtų sprogus nes nu Kaunas tai ne Vilnius.
            Lietuvoje buvo daugybė atveju, kai buvo pranešta apie kažkokią užminuota pastatą ir visi 100% jų buvo melagingi ir nepaisant to, gavus naują pranešimą apie bombą, kad ir girdint telefonu kalbant kokį girtą 'pokštininką', vis tiek bus veikiama iš pozicijos, kad tas skambutis yra tikras, o ne kad jis yra melagingas. Taip pat ir su lėktuvų pilotais, kuriems dispečeriai pranešė, kad lėktuve yra bomba ir kad jinai sprogs virš Vilniaus - pilotai nėra bombų ekspertai, jie net nevertina ar kažkokios bombos nuotoliniu būdu gali būti susprogdintos lėktuvui pasiekus Vilnių ar ne. Ne jų tai yra darbas, kaip ir ne jų darbas yra vertinti ar lėktuve yra kažkoks Lukašenkos režimo ieškomas žmogus ar ne. Kodėl tu vis bandai kaltę suversti pilotams taip bandant pateisinti pagrindinį kaltininką? Mes dar ir dabar nežinome kas tiksliai vyko pilotų kabinoje, bet net iš to, ką žinome, aišku tai, kad pilotų kaltės čia nėra, nes jie negali vertinti ar melaginga ar ne yra informacija, kad bomba sprogs virš Vilniaus, bet tau jau nuo pat pradžių viskas aišku buvo:

            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Šitoje istorijoje kokie 90% kaltės tenka Ryanair pilotams.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Lietuvoje buvo daugybė atveju, kai buvo pranešta apie kažkokią užminuota pastatą ir visi 100% jų buvo melagingi ir nepaisant to, gavus naują pranešimą apie bombą, kad ir girdint telefonu kalbant kokį girtą 'pokštininką', vis tiek bus veikiama iš pozicijos, kad tas skambutis yra tikras, o ne kad jis yra melagingas. Taip pat ir su lėktuvų pilotais, kuriems dispečeriai pranešė, kad lėktuve yra bomba ir kad jinai sprogs virš Vilniaus - pilotai nėra bombų ekspertai, jie net nevertina ar kažkokios bombos nuotoliniu būdu gali būti susprogdintos lėktuvui pasiekus Vilnių ar ne. Ne jų tai yra darbas, kaip ir ne jų darbas yra vertinti ar lėktuve yra kažkoks Lukašenkos režimo ieškomas žmogus ar ne. Kodėl tu vis bandai kaltę suversti pilotams taip bandant pateisinti pagrindinį kaltininką? Mes dar ir dabar nežinome kas tiksliai vyko pilotų kabinoje, bet net iš to, ką žinome, aišku tai, kad pilotų kaltės čia nėra, nes jie negali vertinti ar melaginga ar ne yra informacija, kad bomba sprogs virš Vilniaus, bet tau jau nuo pat pradžių viskas aišku buvo:
              Atsibodo kartotis: nebuvo jokių priežąsčių sodinti lėktuvą Minske. Visi čia pateikiami argumentai: 'pilotus pshichologiškai apdirbo', 'pilotai būtų netekę licenzijos', 'Minskas neleido sėsti Vilniuje' ir panašiai yra bobučių pasakos. Dar kartą įsikalkite į galvą: kaip elgtis sprendimą priima pilotas ir tik jis ir visai nesvarbu kokias pasakėles kažkokiam Minske oro kontrolierius jam pasakoja. Kodėl sprendimas toks, o ne kitoks klausimas atviras. Iš pradžių atrodė kad čia kažkoks pilotų kvailumas, bet dabar žinant kad ištisas 16 minučių vyko ar pokalbiai ar derybos ar nurodymų iš aukščiau laukimas viskas ne taip vienareikšmiškai. Jei pokalbiai niekad nebus paviešinti tai atsiras pagrįstas įtarimas kad sodinti lėktuvą Minske nurodymas galėjo ateiti ir iš Vilniaus/ryanairo pusės.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                Atsibodo kartotis: nebuvo jokių priežąsčių sodinti lėktuvą Minske. Visi čia pateikiami argumentai: 'pilotus pshichologiškai apdirbo', 'pilotai būtų netekę licenzijos', 'Minskas neleido sėsti Vilniuje' ir panašiai yra bobučių pasakos. Dar kartą įsikalkite į galvą: kaip elgtis sprendimą priima pilotas ir tik jis ir visai nesvarbu kokias pasakėles kažkokiam Minske oro kontrolierius jam pasakoja. Kodėl sprendimas toks, o ne kitoks klausimas atviras. Iš pradžių atrodė kad čia kažkoks pilotų kvailumas, bet dabar žinant kad ištisas 16 minučių vyko ar pokalbiai ar derybos ar nurodymų iš aukščiau laukimas viskas ne taip vienareikšmiškai. Jei pokalbiai niekad nebus paviešinti tai atsiras pagrįstas įtarimas kad sodinti lėktuvą Minske nurodymas galėjo ateiti ir iš Vilniaus/ryanairo pusės.
                Na taip, pomėgio kurti konspiracijos teorijas iš žmogaus neatimsi.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                  Dar kartą įsikalkite į galvą: kaip elgtis sprendimą priima pilotas ir tik jis ir visai nesvarbu kokias pasakėles kažkokiam Minske oro kontrolierius jam pasakoja.
                  Tai suprantama, kad sprendimą sodinti lėktuvą priima pilotas, bet tas jo sprendimas yra priimamas remiantis jį pasiekusia informacija, šiuo atveju melagingais pranešimais iš Baltarusijos dispečerių, o ji buvo ta, kad lėktuve yra bomba ir ji bus detonuota virš Vilniaus. Galima nebent klausti kodėl pilotas priėmė sprendimą leistis Minske, o ne pvz. kokiam Kaune, bet jeigu atstumai buvo panašūs, o Minskas jau buvo į oro uostą suvaręs gaisrines ir visą tokiems atvejams reikalingą techniką ir personalą, tai ir galėjo lemti, kodėl buvo pasirinktas Minskas. Bet galiausiai - koks skirtumas? Net jeigu pilotų sprendimas būtų ne visai teisingas - ką tai keistų? Ar tai kažkaip išteisintų Lukašenką?

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Ar tai kažkaip išteisintų Lukašenką?
                    Lukašenkos jau niekas neišteisins ir dėl jo visiems viskas aišku - klausimas kas ir kokius žaidimus čia dar žaidžia.

                    Comment



                      Kokius dar žaidimus? Pilotai, iš savo turimos informacijos, galėjo priimti sprendimą tik leistis arba Kaune, arba Minske. Minskas yra kelis kart didesnis oro uostas nei Kaunas, turi ir kur kas daugiau avarinio personalo ir technikos, jo kilimo takas yra ilgesnis, o politinių aspektų jokie pilotai nevertina. Iš tos informacijos, kurią turime, 99% pilotų būtų priėmę tokį patį sprendimą - leistis Minske, o tu čia kažkokias konspirologijas bandai kurti.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Kokius dar žaidimus? Pilotai, iš savo turimos informacijos, galėjo priimti sprendimą tik leistis arba Kaune, arba Minske. Minskas yra kelis kart didesnis oro uostas nei Kaunas, turi ir kur kas daugiau avarinio personalo ir technikos, jo kilimo takas yra ilgesnis, o politinių aspektų jokie pilotai nevertina. Iš tos informacijos, kurią turime, 99% pilotų būtų priėmę tokį patį sprendimą - leistis Minske, o tu čia kažkokias konspirologijas bandai kurti.
                        Klausimas tada kodėl šitam sprendimui reikia 16 min? O jei būtų užtrukę ne 16, bet 18 min. tai ką jau iš Lietuvos teritorijos būtų sukę į Minską?

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                          Klausimas tada kodėl šitam sprendimui reikia 16 min? O jei būtų užtrukę ne 16, bet 18 min. tai ką jau iš Lietuvos teritorijos būtų sukę į Minską?
                          Manau vyko pokalbis tarp pilotų ir su kažkuom iš Ryanair administracijos ir greičiausiai pilotai paskutinę minutę gavo nurodymą dėl šventos ramybos paklausyti baltarusių, todėl jie nelėtino ir nemažino aukščio artėdami prie VNO, nors jau turėjo tą daryti, kitaip iš kart būtų pasukę į Minską, o ir tada, kai jau pasuko, Minskas nebuvo artimiausias oro uostas, tas pats KUN buvo arčiau. Nepamirškim, kad Ryanair kitą dieną toliau skraidė virš Baltarusijos, kol teisiškai to neuždraudė valstybės.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Manau vyko pokalbis tarp pilotų ir su kažkuom iš Ryanair administracijos ir greičiausiai pilotai paskutinę minutę gavo nurodymą dėl šventos ramybos paklausyti baltarusių, todėl jie nelėtino ir nemažino aukščio artėdami prie VNO, nors jau turėjo tą daryti, kitaip iš kart būtų pasukę į Minską, o ir tada, kai jau pasuko, Minskas nebuvo artimiausias oro uostas, tas pats KUN buvo arčiau. Nepamirškim, kad Ryanair kitą dieną toliau skraidė virš Baltarusijos, kol teisiškai to neuždraudė valstybės.
                            Dėl 'šventos ramybės' sukelti tokį skandalą irgi keistai atrodo ypač kai ramybė didesnė gautusi jei nusileistų Vilniuje (dar ir medalius kokius būtų gavę kad nepasidavė provokacijai išvogti blogerį).

                            Comment


                              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                              Dėl 'šventos ramybės' sukelti tokį skandalą irgi keistai atrodo ypač kai ramybė didesnė gautusi jei nusileistų Vilniuje (dar ir medalius kokius būtų gavę kad nepasidavė provokacijai išvogti blogerį).
                              Esmė, kad tuo metu niekas dar nežinojo, kad baltarusių pranešimas apie bombą buvo melagingas.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                Dėl 'šventos ramybės' sukelti tokį skandalą irgi keistai atrodo ypač kai ramybė didesnė gautusi jei nusileistų Vilniuje (dar ir medalius kokius būtų gavę kad nepasidavė provokacijai išvogti blogerį).
                                Skandalas būtų buvęs, jei jie nebūtų klausę oro dispečerių, dauguma atvejų dėl bombų nepasitvirtina, bet jei pilotai ar avialinijų administracija tai ignoruotų, gautų milžiniškas baudas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Na aišku viena: jei aš būčiau pilotas tai Protocevičius vaikščiotų po Vilnių, o jei Lettered, index, tajus ar Eidvis tai būtų kur ir yra dabar - KGB izoliatoriuje.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Na aišku viena: jei aš būčiau pilotas tai Protocevičius vaikščiotų po Vilnių, o jei Lettered, index, tajus ar Eidvis tai būtų kur ir yra dabar - KGB izoliatoriuje.
                                    Jeigu būtum kosmonautas Marsas jau būtų kolonizuotas.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Na aišku viena: jei aš būčiau pilotas tai Protocevičius vaikščiotų po Vilnių, o jei Lettered, index, tajus ar Eidvis tai būtų kur ir yra dabar - KGB izoliatoriuje.
                                      Jeigu būtum pilotas visų pirma dabar jau būtum bedarbis, visų antra tokių nesąmonių nerašinėtum, kad galima ignoruoti pranešimus apie bombą ir dispečerius.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Jeigu būtum pilotas visų pirma dabar jau būtum bedarbis, visų antra tokių nesąmonių nerašinėtum, kad galima ignoruoti pranešimus apie bombą ir dispečerius.
                                        Tūpti artimiausiam oro uoste = ignoruoti? Gerai dar kad tiesiai į Maskvą neskrido, o juk galėjo ir ten nukreipti.

                                        Comment


                                          Na, tikriausiai nei Ryanairas, nei niekas kitas iš Europos nesitikėjo tokio Lukašenkos naglumo ir akiplėšiškumo "vidurį baltos dienos". Mėginant įžvelgti kažką iš teigiamos pusės, tai dabar bent jau, galbūt kam nors atsivers akys, kokio lygio radikalas yra Lukašenka ir iki kokių kraštutinumų jis gali nueiti

                                          p.s. klausimas moderatoriams: Ar nevertėjo sukurti atskiros temos apie lėktuvo užgrobimą, kuri būtų buvusi kokių dvidešimties puslapių ilgio?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X