Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Panašu į tyčinius veiksmus. Juk jeigu likusiam kabinoje ir būtų kažkas atsitikę, tai lėktuvui nebūtina dėl to pradėti leistis/kristi?
Ir šiaip įgulos nariai turėtų turėti priemones, kaip patekti į kabiną bet kokiu atveju. Nes nesąmonė, jei per 8 min. (ar kiek ten to laiko buvo) nesugebėjo atidaryti/atrakinti/išlaužti durų.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 09:45.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPanašu į tyčinius veiksmus. Juk jeigu likusiam kabinoje ir būtų kažkas atsitikę, tai lėktuvui nebūtina dėl to pradėti leistis/kristi?
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPanašu į tyčinius veiksmus. Juk jeigu likusiam kabinoje ir būtų kažkas atsitikę, tai lėktuvui nebūtina dėl to pradėti leistis/kristi?
Ir negi nėra jokios techninės galimybės atidaryti kabinos duris iš išorės?
Comment
-
Trūksta dar ir išsamesnės informacijos apie pilotus:
Germanwings has not disclosed the identities of the pilots, but has announced that the captain had 10 years of flying experience (6000 flight hours) with Germanwings and Lufthansa flying A320s.
Comment
-
Avarinio atidarymo kodą turbūt reikia atmintinai mokėti? Visokių saugos priemonių gali būti prigalvota daug, tačiau tas, kurių praktikoje retai prireikia, paprastai būna sunku pritaikyti iškilus būtinybei.
Antrasis pilotas tai gana "šviežias":
antrasis pilotas dirbo nuo 2013 metų rugsėjo, o jo skraidymo patirtis buvo 630 valandų, ketvirtadienį pranešė tėvinė bendrovė – Vokietijos avialinijų flagmanė „Lufthansa“.
Ir kabinoje buvo likęs tas šviežias
La Pause, citing a military source, reports that it was the captain of the plane who was locked out of the cockpit, while the co-pilot was flying the plane.
O tai, kad bendrovė neatskleidžia pilotų tapatybių, rodo, kad arba jų tautybė "ne tokia", arba kažkas su praeitim negerai.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 11:40.
Comment
-
Panasu i savizudybe...Antradienį sudužusio „Germanwings“ lėktuvo katastrofa galėjo būti „sąmoningas, savižudiškas kabinoje likusio piloto pasirinkimas“, teigia kai kurie prancūzų aviacijos ekspertai, kuriuos cituoja independent.co.uk.http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...dybe-57-493288
Comment
-
Versija, kad pilotas buvo džihadistas, nepasitvirtina:
Andreas Lubitz is named as co-pilot... The age of the co-pilot is 28...
http://www.theguardian.com/world/liv...b0e0f650bb174f
Comment
-
Germanwings plane crash: Co-pilot 'wanted to destroy plane'
Parašė BBC.co.ukThe co-pilot of the Germanwings plane that crashed into the French Alps on Tuesday appeared to want to "destroy the plane", French officials said.
Marseille prosecutor Brice Robin, citing information from the "black box" voice recorder, said the co-pilot was alone in the cockpit.
He intentionally started a descent while the pilot was locked out.
Mr Robin said there was "absolute silence in the cockpit" as the pilot fought to re-enter it.
However, passengers could be heard screaming just before the crash, he added.
The co-pilot, now named as Andreas Lubitz, 28, was alive until the final impact, the prosecutor said.
The Airbus 320 from Barcelona to Duesseldorf hit a mountain, killing all 144 passengers and six crew, after a rapid eight-minute descent.
"We hear the pilot ask the co-pilot to take control of the plane and we hear at the same time the sound of a seat moving backwards and the sound of a door closing," Mr Robin told reporters.
Comment
-
Dar apie duris
Šaltinis, prašęs neviešinti jo vardo, sakė, kad įprastu atveju norintis įeiti į kabiną turi surinkti durų saugos kodą, o kabinoje esantis pilotas nusprendžia, ar durys turi atsidaryti, ar likti užrakintos.
Jeigu atsakymo nesulaukiama, įgulos narys gali surinkti atsarginį durų atidarymo kodą. Jeigu per 30 sekundžių negaunama atsakymo iš vidaus, durys automatiškai atsirakina. Bet jeigu kabinos viduje esantis asmuo specialiai atmeta tą prašymą, durys lieka užrakintos, sakė lakūnas.
Pasak jo, Europos oro bendrovių taisyklės nereikalauja, kad pilotų kabinoje visuomet būtų bent du žmonės.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Įtariu, kad bus keičiama tvarka, juolab kad apie šią grėsmę jau buvo kalbama ne pirmus metus.
Kažin, ar kada nors bus galimybė perimti lėktuvo valdymą iš žemės?
Comment
-
Aviacijos saugumo taisyklės neturėjo apsaugos nuo "durniaus".Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 15:04.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTaip, neįmanoma numatyti visų situacijų ir kas kam gali užplaukti. Šiuo atveju geriausias variantas būtų buvęs išvis nerakinamos durys. Arba ES turės pakoreguoti taisykles, kad kabinoje negalima palikti vieno asmens. Technikai, saugai ir procedūroms ištobulėjus vis dažniau nelaimės kyla dėl žmogiškojo veiksnio. Iš to, kas apie tą Andreas Lubitz paskelbta, galima prikibti nebent tik kad jaunas ir mažai patyręs. Bet jei veiksmai sąmoningi ir tyčiniai, tai patirties trūkumas čia niekuo dėtas.
Kaip kažkas minėjo, JAV pagal taisykles visada turi būti 2 žmonės kokpite, ES dabar greičiausiai irgi įves šitą taisyklę.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai, kad bendrovė neatskleidžia pilotų tapatybių, rodo, kad arba jų tautybė "ne tokia", arba kažkas su praeitim negerai.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Comment
-
senasnamas net poros valandų palaukti negali, kol paskelbs pavardes, prieš sugeneruodamas eilinę konspiraciją.
Lygiai taip pat galėjo tiesiog blokuotis jungiklis, esantis kabinoje, o pilotas apsvaigti nuo jau anksčiau fiksuotų toksiškų dūmų.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 15:35.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNėra reikalo lėktuvui imti leistis, jei pilotui kas nors nutinka. Ir dar keista, kad kažkas turėjo "nutikti" būtent tada, kai liko vienas. Jei tai durų gedimas, tai pastangos atidaryti būtų girdimos iš abiejų pusių. O jei ne durų gedimas, tai vienintelis variantas - sąmoningas blokavimas iš vidaus, nes, kaip anksčiau pacituota, jei kabinoje nieko nedaroma, tai duris galima atidaryti su kodu.
Comment
Comment