Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąNa, ji seip ar taip privati
O del privatizavimo, tai mano nuomone jis apsimoka tik ten kur egzistuoja konkurencija. Tik tai gali priversti versla pajudinti subine ir pateikti geresniu produktu uz pigiau.
Jei jokios konkurencijos nera, tada is privatizavimo jokios naudos. Privatus verslas i toki bizni ziures kaip i licenzija spausdinti pinigus, t.y. produkcija/paslaugos bus prastos ir brangios. Klientai - nesvarbu, juk niekur nepabegs. Viesa imone bent jau neturi tokio stimulo maksimizuoti pelna, todel gali pateikti geresniu paslaugu ir uz pigiau.
Del Rygos - siokia tokia konkurencija Vilniui yra, bet siaip tai nerimta, tik Siaurinei ir Vakarinei Lietuvai didesne itaka. Kas kita - kroviniai. Rygos ar Vilniaus or ouostai yra tik regiono tranzitinis centrai ir niekada neissiples toliau kaimyniniu saliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ka britu atvejis rodo - privati monopolija. Jau geriau valstybine monopolija, kaip kol kas dar vis yra Lietuvoje, nei privati. O kas del konkurencijos tarp Vilniaus, Kauno ir Palangos - niekada rimtai jos nebus, nes tik Vilniaus oro uostas turi pakankamus pajegumus ir potenciala. Investuoti i Kauno oro uosta neapsimoka, nes rinka ribota, o pervilioti bent trecdali is Vilniaus keleiviu kazin ar pavyktu. Sostine yra sostine.
Del Rygos - siokia tokia konkurencija Vilniui yra, bet siaip tai nerimta, tik Siaurinei ir Vakarinei Lietuvai didesne itaka. Kas kita - kroviniai. Rygos ar Vilniaus or ouostai yra tik regiono tranzitinis centrai ir niekada neissiples toliau kaimyniniu saliu.
Taip, kad tavo pasakymas kad neapsimoka investuoti, nes maza rinka, yra absurdiskas ir nepamatuotas.o buvo taip...
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąNelabai sutinku su tavim, sakydamas, kad Kaune maza rinka, as pats daznai skraidau per Kauna, taigi, galiu pasakyti,kad i Kauna atvaziuoja net is tos pacios Lenkijos, kad pasinaudoti Kauno oro uostu, nekalbu, apie aplinkinius miestus, aplink Kauna, mazdaug 50km spinduliu, gyvena apie 150tukstanciu zmoniu, plius, patys vilnieciai nesididziuodami atkeliauja iki Kauno.
Taip, kad tavo pasakymas kad neapsimoka investuoti, nes maza rinka, yra absurdiskas ir nepamatuotas.
Jei Vilniaus oro uostas butu per visus nepriklausomybes metus islikes toks, koks buvo sovietmeciu pagal aptarnavimo pajegumus, tai Kaunas turetu perspektyvu. Dabar gi atsiriekti is jau padalinto pyrago beveik neimanoma, todel teks tenkintis trupiniais. Niekas neinvestuos i neatsiperkancius projektus. Valstybe taip pat, nes pilnai uztenka Vilniaus oro uosto.
Comment
-
Oro uostai turi konkuruoti dėl aptarnaujamų keleivių skaičiaus. Iš to gaunamos pajamos, o kuo daugiau keleivių - tuo daugiau skrydžių (vėl pajamos). Iš Lietuvos daug keleivių nesusirinksi, reiškias reikia atsiskraidinti tranzitinių. O kad vyktų tranzitiniai skrydžiai, reikia palankių sąlygų (ir mokesčių) aviakompanijom. Čia yra esmė.
Tad nereikia skaičiuoti koks atstumas iki artimiausio oro uosto. Tiek Kopenkaha, Stoholmas ar Ryga yra konkurentai. Pvz. Ryga pradėjo labai rimtai konkuruoti su šiais dviem Skandinavijos gigantais. Jei anksčiau airBaltic tranzita pagrinde siūlė per Daniją ar Švediją, tad dabar daug kur galima nuskristi per Rygą.
Jei Vilniaus oro uostas turėtų rimtus vadybininus, rimtą kainų politiką, manau turėtume gerokai daugiau tiesioginių skrydžių ir gerokai daugiau turistų...
Pvz. labai juokinga, kai p. Ivanauskas skalambija, kad vienokiai ar kitokiai avialinijai (pvz. Ryanair ar FlyLAL), negali pritaikyti nuolaidų, nes tada neva tektų tai daryti ir kitom. Joks verslininkas garsiai taip nekalbėtų. Tai turi būti konfidencialu, nes tai tik pirkėjo ir pardavėjo derybų reikalas ir pan.
Tad, norint padaryti gerą biznį, reikia pasikviesti privatų kapitalą (ir jam visai nebūtinas kontrolinis akcijų paketas), arba pradžiai bent jau valstybei reikia iš verslo išvyti visus kolūkio pirmininkus ir pradėti skaityti vadybos vadovėlius. Tada bus galima konkuruoti lygiavertiškai...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąPas tave arba su matematika prastai... ar sugebejimai planuoti savo marsruta ir finansus nekokie, jei tau iseina 1000Lt ir dvi dienas vargo.
Dovanoju tau greitesi ir pigesni varianta:
1. Vaziuoji autobusu-expresu iki Siauliu
2. Toliau estisku expresu iki RIX
moki apie 70Lt i viena gala, vaziuoji 5 val.
Ipac malonu, jei skrydis kokia 9 ryte. Reiskia 7 reikia buti aerouoste, reiskia 1 nakties isvaziuot is namu. Ir tai jei toks reisas apskritai yra.
Ir po to dar parskridus atgal vel laukt autobuso ir vel 5 val kazkur trenktis.
Sakykit ka norit, vadinkit mane amerikonu, bet man (ir manau daugumai kitu vilnieciu) tai nera lygiaverte alternatyva vilniaus aerouostui. O tai reiskia, kad RIX ir VNO nera rimti konkurentai, bent jau vilniaus ir jo apylinkiu keleiviams.
Apie RIX galima mastyt tik esant zveriskam bilietu kainu skirtumui.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimą...Apie RIX galima mastyt tik esant zveriskam bilietu kainu skirtumui.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąJo, labai dekui. Galima ir dar pigiau - tranzuot
Ipac malonu, jei skrydis kokia 9 ryte. Reiskia 7 reikia buti aerouoste, reiskia 1 nakties isvaziuot is namu. Ir tai jei toks reisas apskritai yra.
Ir po to dar parskridus atgal vel laukt autobuso ir vel 5 val kazkur trenktis.
Sakykit ka norit, vadinkit mane amerikonu, bet man (ir manau daugumai kitu vilnieciu) tai nera lygiaverte alternatyva vilniaus aerouostui. O tai reiskia, kad RIX ir VNO nera rimti konkurentai, bent jau vilniaus ir jo apylinkiu keleiviams.
Apie RIX galima mastyt tik esant zveriskam bilietu kainu skirtumui.
Tarkim jei reisas iš VNO 7 ryto - iš kauno reikia pajudeti bent jau 4 ryto. Ir tai gerai, kad anksti ryte, nes jei reisas dieną, su dabartiniais privažiavimais iki VNO, tai galima lengvai užtrukti antrą valandą kol nuvažiuosi nuo maxima bazės iki VNO...
Be abejo pietinei Lietuvos daliai kur kas paprasčiau nuvažiuoti į VNO, o ne į RIX, bet viskas, kas šiauriau kokių Kėdainių, lygiai taip pat sėkmingai gali važiuoti į RIX.
Comment
-
Estai greitai suprato kad RIX turi daugiau sansu nei VNO buti Baltijos saliu pagrindiniu aerouostu, nes geografiskai Ryga yra Baltijos regiono centre. Jie paleido savo autobusus-ekspresus vezti keleivius i RIX. Tik pagalvokyte, estai veza keleivius is Klaipedos i Ryga! Taip pat, tais paciais ekspresais vezami keleiviai i RIX is Estijos...
Comment
-
kodėl jūs čia ginčijaties apie tai ką patogiau pasiekti RIX ar VNO. Kalba eina apie tai, kad RIX susirenka sau tranzitą iš VNO (greitai manau ir iš KUN). O tai jau konkurencija.
Nueikit į airBaltic.com ir pasižvalgykit po kainas. Nemažai atveju pigiau skrist iš VNO per RIX, nei tiesiogiai iš VNO su tuo pačiu airBaltic. Tingiu dabar ieškoti pavyzdžių, kad įrodyti savo teiginį, manau patys galit tą padaryti.
O kadangi airBaltic siūlo pigiau skristi su persėdimu, tai greitai bus apkarpytas tiesioginių reisų skaičius iš VNO.
Tokiu atveju VNO grįš keletą metų atgal - skrydžiai tik į tranzitinius oro uostus. Na gal flyLAL neturėdamas tiesioginės konkurencijos už "padorią" kainą galės kažką pasiūlyti...
O RIX daugeliu aspektų bus patrauklesnis vartotojui...
Negalima taip siaurai mastyti, kad kiti oro uostai ne konkurentai, nes juos pasiekti reikia 5 valandas autobuse dardėti.... Labai greitai tiesiog 45 min. iki jų skrisim.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąPažįstu bent dešimt Europoje studijuojančių studentų, kurie autobusu ramiai važiuoja į Rygą ir iš ten skrenda su "Ryanair" ar "easyJet". Kaštai nepalyginami.
1000litų kelionei paėmei baisų komforto reikalavimą.
Juolab, kad paskutiniu metu labiausiai auga ne verslo skraidytojų segmentas, o būtent masės pradeda asmeininiais tikslais daugiau skraidyti. Tai jiems Ryga autobusu nėra taip toli. Juolab, jog Vilniuje gyvena tik 1/6 Lietuvos gyventojų. Kitiems yra dar arčiau.
O tranzitiniai skrydžiai laiko kainas žemiau. Pvz. "FlyLAL" reisas Vilnius-Roma konkuruoja su reisu Vilnius-Ryga-Roma. Palygink kainas - pamatysi. Būtent tokio reiso per Rygą buvimas verčia "FlyLAL" laikyti Vilnius-Roma kainą žemesniame lygyje.
Todel Rygieciai (keleiviai) is pleciamo tranzino nebutinai ka nors turi.
Seip ar taip, kiek suprantu gincijames apie konkurencija skirtingose srityse. Tranzito/hub'o poziuriu - taip, RIX ir VNO konkuruoja. Bet man kaip keleiviui tai jie nera lygiaverciai konkurentai.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąVilnius - tai dar ne visa Lietuva. Gal tai ir reiketų pirmiausia įsisamoninti.
Tarkim jei reisas iš VNO 7 ryto - iš kauno reikia pajudeti bent jau 4 ryto. Ir tai gerai, kad anksti ryte, nes jei reisas dieną, su dabartiniais privažiavimais iki VNO, tai galima lengvai užtrukti antrą valandą kol nuvažiuosi nuo maxima bazės iki VNO...
Be abejo pietinei Lietuvos daliai kur kas paprasčiau nuvažiuoti į VNO, o ne į RIX, bet viskas, kas šiauriau kokių Kėdainių, lygiai taip pat sėkmingai gali važiuoti į RIX.
Nuo to beje visas sitas gincas ir uzvire, t.y ar privatizavimas butu gerai ar blogai. Jo, tranzitiniai skrydziai gal ir pagauses. Bet man kaip lokaliam keleiviui tai nebutinai privalo buti i nauda.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAI1, nebūk toks arogantiškas.
Ponai, Vilniaus, Rygos ar Talino oro uostai yra tik regioninio lygio tranzitiniai oro uostai. Tokiais ir isliks. Nereikia ju lyginti su Kopenhaga, Stokholmu ar kt. Todel jie konkuruoja tik tarpusavyje, dar siek tiek su Stokholmu. Taciau tik del keleiviu is LT, LV, EE, gal dar siek tiek is Lenkijos ir Kalinigrado ar Baltarusijos. Taip pat del keleiviu is Vakaru, kuriu galutinis tikslas yra LT, LV, EE.
O keleiviu skaicius, kurie skrenda per viena ar kita oro uosta priklauso ne vien nuo oro uosto, bet ir aviakompaniju. Tik gerai bendradarbiaujant oro uostui ir aviakomopanijoms (abipusiai) galima tiketis keleiviu skaiciaus didejimo. Viska suversti vien tik oro uostui ar vien tik aviakomopanijoms del nesekmiu ar sekmiu nekorektiska.
O siaip tai viskas paprasta. Keleiviu skaicius yra baigtinis. Zmones neskraido siaip sau. Dabar vyksta keliaujanciu lektuvais skaiciaus augimas. Taciau tai nebus amzinai, viskas isisotins ir nusistoves. Kaip su mobiliuju telefonu abonentu skaiciaus augimu - praktiskai jo jau beveik nera. Vyskta migracija nuo vieno operatoriaus prie kito. Taip bus ir su oro uostais. Rimtesniu pokyciu ateityje galetu inesti vizu rezimo susvelninimas ar panaikinimas kaliningradieciams bei baltarusams bei ju finansiniu galimybiu augimas, kas leistu jiems daugiau skraidyti.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.05, 19:46.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąEstai greitai suprato kad RIX turi daugiau sansu nei VNO buti Baltijos saliu pagrindiniu aerouostu, nes geografiskai Ryga yra Baltijos regiono centre. Jie paleido savo autobusus-ekspresus vezti keleivius i RIX. Tik pagalvokyte, estai veza keleivius is Klaipedos i Ryga! Taip pat, tais paciais ekspresais vezami keleiviai i RIX is Estijos...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment