Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Kur adminai žiūri, čia kas, jaunųjų geometrikų puslapis? Per 2 puslapius filosofavimai kas yra kampas ir kaip jį matuoti, aišku pažvengiau, bet gal užteks? Priedo, nežinau kur oro uostuose yra daromi persikyžiuojantys takai (čia apie klausimą kokį nuvažiavimą darys). Gal tik Bangkoko oro uoste mačiau, bet ten šlagbaumai mašinoms sudėti, kai lėktuvas nuo nuriedėjimo tako prie vartų važiuoja.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTai kad berods Heathrow, Gatwicka ir Stansteda valdo tokia lyg ir nevalstybine imone BAA. Neseniai per zinias UK buvo daug kalbama kad antimonopoliu kontora rekomenduoja velgi 2 is ju parduoti (ir viena is 3 didziuju Skotijoj). Wikipedijoj placiau parasyta. Ypac daug apie tai rekia Ryanair, periodiskai imesdami kokia kandzia naujiena savo stilium .
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimąKur adminai žiūri, čia kas, jaunųjų geometrikų puslapis? Per 2 puslapius filosofavimai kas yra kampas ir kaip jį matuoti, aišku pažvengiau, bet gal užteks? Priedo, nežinau kur oro uostuose yra daromi persikyžiuojantys takai (čia apie klausimą kokį nuvažiavimą darys). Gal tik Bangkoko oro uoste mačiau, bet ten šlagbaumai mašinoms sudėti, kai lėktuvas nuo nuriedėjimo tako prie vartų važiuoja.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąDar vienas matematikas... AŠ piešinėlyje nera 270 laipsniu kampo, yra 3 kampai po 90 laipsniu...
Taip buvo bandoma parodyti, ką kaskas galėjo turėti omenyje, mėginant atsakyti į tavo klausimą. Prie to brėžinuko galima priekabiauti ir dėl kitų priežasčių, tarkime, kad ir būtinybės daryti tokį lankstą (jei jau žymimos kliūtys, tai jos turėtų vos ne sekti pažymėtą kelią jam iš kairio šono), bet neverta tame ieškoti precizikos.
Parašė kaskas Rodyti pranešimą<...> 270 laipsniu atrodo taip kaip nurodziau paveikslelyje:Parašė kaskas Rodyti pranešimąKiek suprantu tai cia jusu manymu ne 270? Tai tada kiek?Paskutinis taisė Aš; 2008.09.03, 23:23.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTai kad berods Heathrow, Gatwicka ir Stansteda valdo tokia lyg ir nevalstybine imone BAA. Neseniai per zinias UK buvo daug kalbama kad antimonopoliu kontora rekomenduoja velgi 2 is ju parduoti (ir viena is 3 didziuju Skotijoj). Wikipedijoj placiau parasyta. Ypac daug apie tai rekia Ryanair, periodiskai imesdami kokia kandzia naujiena savo stilium .
Pati BAA buvo privatizuota dar Margaret Thatcher laikais.Great is Ok, but Amazing would be Great
Comment
-
Parašė Shaolinas Rodyti pranešimąTikrai taip, sie trys oro uostai priklauso BAA (British Airports Authority). BAA siuo metu priklauso ispanu kompanijai Gruppo Ferrovial.
Pati BAA buvo privatizuota dar Margaret Thatcher laikais.
Comment
-
Ne, BAA yra savininkas. BAA buvo įkurta 1966 metais valstybės, kaip bendrovė, valdanti Heathrow, Gatwick, Stansted ir Prestwick oro uostus. Po kelių metų kompanijai dar buvo atiduotas Glazgow, Aberdeen ir Edinburgo oro uostai. Margaret Thatcher iniciatyva oro uostai buvo privatizuojami ir 1986 metais BAA kompanija buvo pilnai privatizuota. Tuo metu jos valdomas turtas buvo vertinamas 1,2 mlrd. svarų.
1990 metais ši kompanija pardavė Prastwicko oro uostą.
2006 m. BAA nupirko Grupo Ferrovial už 20 mlrd. dolerių. Įvykus pirkimui, kompanija buvo reorganizuota į uždarą bendrovę ir pasitraukė iš biržos.
2005 m. gruodį Vengrijos vyriausybė privatizavo Budapešto oro uostą ir jį nupirko ta pati BAA (75 proc. akcijų) už 1,2 mlrd. svarų. Vėliau, Ferrovial įsigijus BAA buvo nuspręsta Budapešto oro uostą parduoti.
BAA taip pat operuoja keliuose JAV oro uostuose - Baltimorės, Bostono, Indianapolio - bet ten neturi nuosavybės, yra tik operatorius.
Taigi, BAA yra privati uždaroji akcinė bendrovė, kuriai šiuo metu priklauso didžiausi Britanijos oro uostai nuosavybės teise. "Ryanair" ir kitos kompanijos ant jos burnoja ir skundžia vis Europos Sąjungos konkurencijos tarnyboms, jog ši kompanija būtų pripažinta monopolininke ir įpareigota parduoti kelis oro uostus. Manoma, jog anksčiau ar vėliau ES turėtų priversti BAA taip pasielgti.
Taip kad oro uostai nėra "šventa karvė" visose šalyse valdoma valstybės. Mano nuomone, privatizuoti galima viską
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNet ir sąžinę ?
O del privatizavimo, tai mano nuomone jis apsimoka tik ten kur egzistuoja konkurencija. Tik tai gali priversti versla pajudinti subine ir pateikti geresniu produktu uz pigiau.
Jei jokios konkurencijos nera, tada is privatizavimo jokios naudos. Privatus verslas i toki bizni ziures kaip i licenzija spausdinti pinigus, t.y. produkcija/paslaugos bus prastos ir brangios. Klientai - nesvarbu, juk niekur nepabegs. Viesa imone bent jau neturi tokio stimulo maksimizuoti pelna, todel gali pateikti geresniu paslaugu ir uz pigiau.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąNa, ji seip ar taip privati
O del privatizavimo, tai mano nuomone jis apsimoka tik ten kur egzistuoja konkurencija. Tik tai gali priversti versla pajudinti subine ir pateikti geresniu produktu uz pigiau.
Jei jokios konkurencijos nera, tada is privatizavimo jokios naudos. Privatus verslas i toki bizni ziures kaip i licenzija spausdinti pinigus, t.y. produkcija/paslaugos bus prastos ir brangios. Klientai - nesvarbu, juk niekur nepabegs. Viesa imone bent jau neturi tokio stimulo maksimizuoti pelna, todel gali pateikti geresniu paslaugu ir uz pigiau.
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąšiuo atveju pagrindinis konkurentas Rygos oro uostas, greitai taps Kauno. Aišku ir kiti Europos oro uostai, per kuriuos lietuviai skraidinami tranzitu.
Tad norint pasiekti geriausią rezultatą įmonei (aišku ir pirkėjui), reikia maximaliai dėti pastangų švelninant konkurentų įtaką verslui. O tai daryti (ir kaip daryti), labiausiai rūpi tam, kuris skaičiuoja savo pinigus, o ne valstybės.
Comment
-
Ryga tikrai yra konkurentas Vilniui. Neišvengiamai.
Priežastys kelios:
1. Ryga nėra per toli - 300 km nėra didelis atstumas. Vilniečiams gal ir nepatogu, bet Klaipėdiečiams, Šiauliečiams, Panevėžiečiams tai iš vis jokio skirtumo.
2. Tranzitas. Ryga ir Vilnius yra pernelyg arti ir egzotiškesniems, tolimesniems maršrutams vien latvių ir vien lietuvių neužtenka: todėl neišvengiamai darysis tranzitas arba per Vilnių, arba per Rygą.
Vilnius konkuruoja ir su Kopenhaga, ir su Stokholmu, ir su Frankfurtu, ir su Praha, ir su Helsinkiu, ir su Kijevu - į šiuos Europos miestus daugiausia tranzito yra išvežama. Aš nekalbu apie tai, jog VNO turi šiuos oro uostus aplenkti - toli gražu. Bet efektyviai dirbdamas su avialinijomis ir atidarydamas daugiau tiesioginių krypčių VNO galėtų mažinti srautus šiomis kryptimis.
O dabar tiesiogiai skrendančių iš VNO yra nedaug. Už tai krūvą "airBaltic" išsiveža į Rygą, "Czech" krūvas į Prahą, SAS išsiveža į Kopenhagą ir Stokholmą, "FlyLAL" išveža Ukrainos avialinijoms į Kijevą, o "Finnair" grietinėlę susigriebia išsiveždama tranzitą į Helsinkį. Dar kažkiek LOT'as nusiveža į Varšuvą.
Aš už Vilniaus konkurencingumo didinimą. Neaplenksim mes Kopenhagos, Varšuvos, Prahos ar Helsinkio. Jau ir Rygos, ko gero, neaplenksim. Bet tai nereiškia, jog turim Vilniaus oro uostą uždaryt. Reika jį laikyti konkurencingą ir savo pyrago riekę atsiriekt.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąRyga tikrai yra konkurentas Vilniui. Neišvengiamai.
Priežastys kelios:
1. Ryga nėra per toli - 300 km nėra didelis atstumas. Vilniečiams gal ir nepatogu, bet Klaipėdiečiams, Šiauliečiams, Panevėžiečiams tai iš vis jokio skirtumo.
Kazkas turi nuvezt, veliau turi parvezt. 4x300 jau 1200km. arba koks 1000lt imant kuklia masina. Plius 2 dienos sugaisto laiko tam kuris imasi veziot.
Tai yra tas laiptas kuris VNO savininkui leidzia atsipalaiduot.
2. Tranzitas. Ryga ir Vilnius yra pernelyg arti ir egzotiškesniems, tolimesniems maršrutams vien latvių ir vien lietuvių neužtenka: todėl neišvengiamai darysis tranzitas arba per Vilnių, arba per Rygą.
Comment
-
Pažįstu bent dešimt Europoje studijuojančių studentų, kurie autobusu ramiai važiuoja į Rygą ir iš ten skrenda su "Ryanair" ar "easyJet". Kaštai nepalyginami. Aš daugumoj skraidau už kompanijos pinigus tai bilietas ar 500 LTL brangiau ar pigiau tai prisipažinsiu mažai rūpi.
1000litų kelionei paėmei baisų komforto reikalavimą. Tokie, kuriems tiek komforto reikia, tai gal ir nekonkuruoja. Bet kelionė autobusu kainuoja nuo 30 litų:
http://www.eurolines.lt/default.htm?...le&pageid=1361. Nėra bėdos ir pavažiuoti.
Juolab, kad paskutiniu metu labiausiai auga ne verslo skraidytojų segmentas, o būtent masės pradeda asmeininiais tikslais daugiau skraidyti. Tai jiems Ryga autobusu nėra taip toli. Juolab, jog Vilniuje gyvena tik 1/6 Lietuvos gyventojų. Kitiems yra dar arčiau.
O tranzitiniai skrydžiai laiko kainas žemiau. Pvz. "FlyLAL" reisas Vilnius-Roma konkuruoja su reisu Vilnius-Ryga-Roma. Palygink kainas - pamatysi. Būtent tokio reiso per Rygą buvimas verčia "FlyLAL" laikyti Vilnius-Roma kainą žemesniame lygyje.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimą300km man kaip vilnieciui yra milziniskas atstumas. Ir del gaistamo laiko ir del keliones kastu.
Kazkas turi nuvezt, veliau turi parvezt. 4x300 jau 1200km. arba koks 1000lt imant kuklia masina. Plius 2 dienos sugaisto laiko tam kuris imasi veziot.
Parašė a_p Rodyti pranešimąTranzito poziuriu - taip, bet man kaip vietiniam keleiviui is to dideles naudos nera. Atsiradus papildomu reisu kainos man kaip vartotojui del to visai neprivalo sumazeti.kaip?
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimą...masės pradeda asmeininiais tikslais daugiau skraidyti. Tai jiems Ryga autobusu nėra taip toli. Juolab, jog Vilniuje gyvena tik 1/6 Lietuvos gyventojų. Kitiems yra dar arčiau....
konkreciai su situ autobusu vaziavau pries menesi i Ryga, fotke padaryta Rygos autobu stoties perone.Paskutinis taisė x21; 2008.09.07, 12:20.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimą300km man kaip vilnieciui yra milziniskas atstumas. Ir del gaistamo laiko ir del keliones kastu.
Kazkas turi nuvezt, veliau turi parvezt. 4x300 jau 1200km. arba koks 1000lt imant kuklia masina. Plius 2 dienos sugaisto laiko tam kuris imasi veziot.
Tai yra tas laiptas kuris VNO savininkui leidzia atsipalaiduot.
Tranzito poziuriu - taip, bet man kaip vietiniam keleiviui is to dideles naudos nera. Atsiradus papildomu reisu kainos man kaip vartotojui del to visai neprivalo sumazeti.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimą300km man kaip vilnieciui yra milziniskas atstumas. Ir del gaistamo laiko ir del keliones kastu. Kazkas turi nuvezt, veliau turi parvezt. 4x300 jau 1200km. arba koks 1000lt imant kuklia masina. Plius 2 dienos sugaisto laiko tam kuris imasi veziot....
Dovanoju tau greitesi ir pigesni varianta:
1. Vaziuoji autobusu-expresu iki Siauliu
2. Toliau estisku expresu iki RIX
moki apie 70Lt i viena gala, vaziuoji 5 val.
Comment
Comment