Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galima padaryti taip. Palikti tą seną terminalą, naują statyti Pietinėje dalyje, kaip siūlė Čiurlionis. Sename terminale įrengti muziejų ar dar ką nors, kuris būtų perleistas Paveldo Departamentui su visais atitinkamais finansiniais įsipareigojimais. Galėtų jie ten įrengti kokį nors Tarybmečio nostalgijos muziejų ir rengti savo apeigas, skirtas prisiminti puikuosis Chruščiovo bei Brežnevo laikus. Galėtų rinkti pinigus iš tokių, kaip Senasnamas, kuriems šiltus jausmus kelią sovietmečio prisiminimai.
    ​​​​​​
    Kitaip tariant, tie, kam to monstro reikia, tegul tvarko ji už savo faking pinigus ir kompensuoja nuostolius dėl Oro uosto veiklos trukdymo. Deal?

    Comment


      Jonai, apsiramink ir savo chunvejbiniškus š pasilik sau.
      Problema čia ne tik senojo pastato nugriovime, o visame veiksmų komplekse, kuris liečia ir kitus pastatus. Turi būti rastas optimaliausias sprendimas, kuris tenkintų visas puses.
      O Paveldo depo finansavimas yra valstybės finansavimas, tad...

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Jonai, apsiramink ir savo chunvejbiniškus š pasilik sau.
        Problema čia ne tik senojo pastato nugriovime, o visame veiksmų komplekse, kuris liečia ir kitus pastatus. Turi būti rastas optimaliausias sprendimas, kuris tenkintų visas puses.
        O Paveldo depo finansavimas yra valstybės finansavimas, tad...
        Palaikau Jono mintį, kad visi norintys pasimelsti Stalino dvasiai tegul finansuoja iš savo kišenės.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Norint geros atvykimo salės- reikia pasižiūrėti į bet kurį naujesnį oro uostą- atvykimo salė yra pirmame aukšte. VNO užtektų iškelti visas technines patalpas ir sandėlius iš pirmo aukšto ir turėtume didelę ir modernią atvykimo salę. Nenormalu, kad atvykimo salė yra kitame pastate.

          Deja, to neįmanoma padaryti dėl pačios pastato konstrukcijos. Iš esmės tuomet viską griauti reiki iki pamatų.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Deja tame ir esmė, kad jokie prielipai nebūtų griaunami, išskyrus seniausią dalį, max būtų išgriauta rampa(nors tą galima padaryti ir dabar). O nauja dalis bus statoma kairėje pusėje ir sujungta tuneliu su dabartiniu terminalu.

            Norint geros atvykimo salės- reikia pasižiūrėti į bet kurį naujesnį oro uostą- atvykimo salė yra pirmame aukšte. VNO užtektų iškelti visas technines patalpas ir sandėlius iš pirmo aukšto ir turėtume didelę ir modernią atvykimo salę. Nenormalu, kad atvykimo salė yra kitame pastate.
            Ar taip sakote remdamiesi neseniai pristatytu išvykimo terminalo projektu, ar kokia kita informacija? Iš pokalbio 15min studijoje buvo galima suprasti, kad dabar kalbama jau apie visų terminalų sulyginimą su žeme. Buvo įdomus momentas - KPD atstovas irgi replikavo labai panašiai, kad "vis tiek bus statomas tik dar vienas priestatas - ką tai sprendžia?". Masiulio su Pakalniu išraiškos buvo maždaug "koks tik priestatas? ne, turime omeny visai ką kitą". Pakalnis taip pat pakomentavo, kad turėtų būti skelbiamos kūrybinės dirbtuvės ar konkursas naujai oro uosto koncepcijai. Gaila, kad žurnalistė visiškai nesureagavo į šiuos momentus, tad taip ir liko neaišku, ar išvykimo terminalo projektą jau turėtume pamiršti? Tiesa, vėliau vis tik Masiulio buvo paminėta, kad išvykimo terminalas būtų statomas pirmiausiai. Galbūt mintis ta, kad būtų rengiamas naujas viso oro uosto projektas, bet statoma etapais? Tai būtų logiška ir dėl minimalaus trukdymosi oro uosto veiklai.

            Dėl galimybių statyti terminalą kitoje vietoje, bet dabartinio oro uosto teritorijoje, Masiulis buvo labai kategoriškas - fiziškai nėra vietos, aplink privatūs sklypai. Vėlgi, nebuvo konkrečiai kalbėta apie galimybę pertvarkyti teritoriją piečiau dabartinio terminalo.

            Comment


              Man šiai dienai žinoma ministerijos pozicija yra griauti tik sovietinį pastatą, tiksliau niekas nekalba apie naujųjų terminalų griovimą. juolab, kad ten yra baigtas pirmasis rekonstrukcijos etapas ir prasideda kiti, kurie tęsis dar kurį laiką. Nes žiūrinti į visą strategiją ir terminus - vos baigus visas rekonstrukcijas viskas būtų griaunama?

              Statyti tokių projektų etapais negalima - tai yra ydinga. Viskas arba nieko. Puikus pavyzdys, kaip susitvarkė turkai ir kaip vis dar vargsta Berlynas.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą

                Dėl galimybių statyti terminalą kitoje vietoje, bet dabartinio oro uosto teritorijoje, Masiulis buvo labai kategoriškas - fiziškai nėra vietos, aplink privatūs sklypai. Vėlgi, nebuvo konkrečiai kalbėta apie galimybę pertvarkyti teritoriją piečiau dabartinio terminalo.
                Piečiau, tau kur? CAA, BGS, Litcargus, FL Technics vietoje?
                Dar piečiau nelabai išeina - per arti tako, kuro bazė, ir gyvenamieji namai, sodai...

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Palaikau Jono mintį, kad visi norintys pasimelsti Stalino dvasiai tegul finansuoja iš savo kišenės.
                  Niekas jo išlaikymo nefinansuos, niekam jis nerūpi. Pagrindinis rūpestis čia yra stabdyt progresą.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Man šiai dienai žinoma ministerijos pozicija yra griauti tik sovietinį pastatą, tiksliau niekas nekalba apie naujųjų terminalų griovimą. juolab, kad ten yra baigtas pirmasis rekonstrukcijos etapas ir prasideda kiti, kurie tęsis dar kurį laiką. Nes žiūrinti į visą strategiją ir terminus - vos baigus visas rekonstrukcijas viskas būtų griaunama?

                    Statyti tokių projektų etapais negalima - tai yra ydinga. Viskas arba nieko. Puikus pavyzdys, kaip susitvarkė turkai ir kaip vis dar vargsta Berlynas.
                    Sutinku, kad visi dabartiniai terminalai nevykę, bet jei viską nugriausim, kur bus aptarnaujami keleiviai? Manau reikia statyti pietinėje ar šiaurinėje dabartinių terminalų dalyje visiškai naują didelį modernų terminalą, o jį pastačius senų būtų galima atsisakyti ir juos nugriauti arba palikti kokiai nors kitai funkcijai, stalininis terminalas galėtų būti kaip Johnas sakė koks nors muziejus ir pan. Pvz. Gatwick senasis 1936 statytas art deco terminalas paverstas biurų pastatu, ir paveldosaugininkams gerai ir keleiviams.

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Niekas jo išlaikymo nefinansuos, niekam jis nerūpi. Pagrindinis rūpestis čia yra stabdyt progresą.
                      Ryga kažką panašaus ir įspūdingesnio yra įrengusi:

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Sutinku, kad visi dabartiniai terminalai nevykę, bet jei viską nugriausim, kur bus aptarnaujami keleiviai? Manau reikia statyti pietinėje ar šiaurinėje dabartinių terminalų dalyje visiškai naują didelį modernų terminalą
                        O statyti naują terminalą kitoje tako pusėje (t.y. atvažiuojant prie jo nuo Liepkalnio gatvės) - maždaug ten, kur yra statybinių atliekų aikštelė?

                        Comment


                          Galėtų jie ten įrengti kokį nors Tarybmečio nostalgijos muziejų ir rengti savo apeigas, skirtas prisiminti puikuosis Chruščiovo bei Brežnevo laikus.
                          Palaikau Jono mintį, kad visi norintys pasimelsti Stalino dvasiai tegul finansuoja iš savo kišenės.
                          Faktas, kad pastatas statytas sovietmečiu, kai kuriems užtemdo protą ir neleidžia suprasti, apie ką čia išvis diskutuojama, ir adekvačiai reaguoti .

                          Comment


                            Dar viena koncepcija buvo berods Zuoko laikais, terminalą kelti į kitą tako pusę. Ten vietos labai daug, tik bėda ta, kad ten yra 0 infrastruktūros.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Piečiau, tau kur? CAA, BGS, Litcargus, FL Technics vietoje?
                              Dar piečiau nelabai išeina - per arti tako, kuro bazė, ir gyvenamieji namai, sodai...
                              Taip, pirmųjų trijų vietoje. Juos reiktų iškelti + problemos su privažiavimu, bet modernaus ir funkcionalaus oro uosto variantas inkorporuojant paveldą irgi nebūtų paprastai įgyvendinimas.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Dar viena koncepcija buvo berods Zuoko laikais, terminalą kelti į kitą tako pusę. Ten vietos labai daug, tik bėda ta, kad ten yra 0 infrastruktūros.
                                Kam taip sudėtingai? Sočiai vietos šiaurinėje dalyje, net nekabintų nei ten esančių trobų, nei garažų, nei kapinių ir svarbiausia transportui nebereiktų važiuoti problemine D&G gatve. Gal net ir geležinkelio atšaką išeitų padaryti. Pvz. telpa ten net didžiulis naujas Varšuvos oro uostas (mastelis toks pat):

                                Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.16, 14:16.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Man šiai dienai žinoma ministerijos pozicija yra griauti tik sovietinį pastatą, tiksliau niekas nekalba apie naujųjų terminalų griovimą. juolab, kad ten yra baigtas pirmasis rekonstrukcijos etapas ir prasideda kiti, kurie tęsis dar kurį laiką. Nes žiūrinti į visą strategiją ir terminus - vos baigus visas rekonstrukcijas viskas būtų griaunama?

                                  Statyti tokių projektų etapais negalima - tai yra ydinga. Viskas arba nieko. Puikus pavyzdys, kaip susitvarkė turkai ir kaip vis dar vargsta Berlynas.
                                  Iš to kaip kalbėta ("nereprezentatyvu", "sunku pritaikyti", "paprasčiau nugriauti ir statyti iš naujo") buvo galima susidaryti įspūdį, kad bus griaunami visi statiniai. Bet jeigu planuojama taip, kaip sakote, tai tada tikrai mažai prasmės. Lipdinių problemos būtų sprendžiamos naujais lipdiniais.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kam taip sudėtingai? Sočiai vietos šiaurinėje dalyje, reiktų tik nugriauti kelias trobas ir garažus, net kapinių nekabintų ir svarbiausia transportui nebereiktų važiuoti problemine D&G gatve. Pvz. telpa ten net didžiulis naujas Varšuvos oro uostas (mastelis toks pat):
                                    Pritariu. Tiesa sakant, pats iki šiol nesuprantu, kodėl panašiai nebuvo planuojama, kai jau buvo aišku, kad keleivių tik daugės.

                                    Nors lyg ir būtų kažkokia užuomazga su tuo naujuoju terminaliuku, tik VIP ten ne į temą visiškai.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kam taip sudėtingai? Sočiai vietos šiaurinėje dalyje, net nekabintų nei ten esančių trobų, nei garažų, nei kapinių ir svarbiausia transportui nebereiktų važiuoti problemine D&G gatve. Pvz. telpa ten net didžiulis naujas Varšuvos oro uostas (mastelis toks pat):

                                      Labai geras konceptas iš tiesų. Bet koks proto bokštas sugalvojo tokioje strateginėje vietoje įrengti kapines??
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Bet koks proto bokštas sugalvojo tokioje strateginėje vietoje įrengti kapines??
                                        Priimant bet kokius sprendimus mąstoma ne daugiau kaip 2-5 metus į priekį. Arba išvis nemąstoma.

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Labai geras konceptas iš tiesų. Bet koks proto bokštas sugalvojo tokioje strateginėje vietoje įrengti kapines??
                                          Juolab, kad kapinės Lietuvoje - šventa vieta.
                                          Naujo šiaurinio uosto atveju išsispręstų ir privažiavimas, galima eismą daryti dideliu ratu. Tokiu atveju būtų nušauti net keli zuikiai vienu šūviu:
                                          a) išsaugotas paveldo objektas ir susisiekimas su juo be ypatingų diskusijų;
                                          b) negriaunami jokie kiti pastatai, išskyrus išperkamus nedidelės vertės NT objektus (garažai, trobos)
                                          c) oro uostas, kariniais terminais išeina į "operatyvinę erdvę";
                                          d) atsirastų papildomos vietos peronui (ko dabar jau trūksta);
                                          e) seną-naują terminalą galima pertvarkyti į VIP-business zoną;
                                          f) naujo statyba netrukdytų seno funkcijoms iki pat perkėlimo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X