Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Estijos turistai pagrinde tai ar ne suomiai? Lietuvos turizmas yra toks, kiek tai yra patrauklu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNesuprantu, kam tą reikėtų neigti, nes skaičiai kalba patys už save.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai gerai, jei taip turistai čia veržiasi patys, tada reikia naikinti viešbučiams lengvatas ir tegul skraido per Kauną jei netilps Vilniuje. Patys turistų skaičiai dar nepasako, kiek valstybei konkrečiai į sąskaitą įkrito pinigų atėmus PVM lengvatas.
- 2 patinka
Comment
-
Visas pasaulis stengiasi, turistams padaryti kelionę ir paslaugų prieinamumą, kuo patogesnį, o mes siųsime žmones į Kauną? Kaunas turi savo turistus ir jų daugės, jeigu bus dirbama su Druskinikais, Birštonu tarptautiniame sektoriuje. Į vengriškus SPA žmonės iš JAV skrenda.
Dėl VNO, klaida buvo padaryta, kai buvo pastatytas antras priestatas 1989 m. Naujasis terminalas turėjo būti statomas, visai naujoje vietoje. O senąjį palikti, kaip ofisus arba viešbutį. Dar didesnė klaida buvo padaryta, kai antrasis terminalas 2008 m. praplėstas dar kartą.
Dabar iš esmės padėtis gerėja, nes pagaliau, ketvirtasis terminalas bus statomas toliau.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vilniaus oro uosto rekonstrukcija startuoja nuo pertvarkų išvykimo salėje
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...vykimo-saleje/
- 1 patinka
Comment
-
Ryanair artimiausiu metu planuoja įžengti į Ukrainos rinka su 15 naujų maršrutų, tarp jų - Vilnius-Kijevas
http://www.airliners.net/forum/viewt...?f=3&t=1389555
- 1 patinka
Comment
-
Dabar jau oficialiai - Ryanair nuo lapkričio pradžios skraidys triskart per savaitę iš Vilniaus į Kijevą. Nors nauja kryptim Kijevą sunkiai pavadinsi - ten jau ir taip skraido UIA ir Wizz Air. Sakyčiau, geriau jau į Lvovą paleistų skrydį - ten tikrai būtų daugiau perspektyvos, tuo labiau kai UIA tos krypties jau atsisakė.
Comment
-
Valanda su „Lietuvos oro uostų“ vadovu Mariumi Gelžiniu: nauji skrydžiai ir nauja vieta stebėti lėktuvus
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/pokalbi...beti-lektuvus/
Comment
-
Traukiasi Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Voveris
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77533717
Comment
-
Mažas jubiliejus
Vilniaus oro uosto terminalui - 25 metai
Terminalas buvo atidarytas 1993.03.31
Iki tol Vilniuje buvo tik stalinistinis 1955 m. pastatytas oro uostas. Statybos metu muitininkai ir pasieniečiai tikrino keleivius kažkokiose lauko būdelėse.
Oro uosto plėtra buvo pirmaisiais nepriklauosomybės metais, kai viskas keitėsi - nuo pinigų iki krypčių. Beje, tuomet lietuviškas pinigas buvo talonai ("vagnorkės")
Pastačius terminalą senasis pastatas paliktas keleivių atvykimui.
Apie tolesnes pačio uosto ir krypčių atliktą ir būsimą plėtrą vien šioje temoje pridiskutuota 270 puslapių.
Tačiau naujojo VNO oro uosto pradžia - šis prieš ketvirtį amžiaus atidarytas terminalas
Gal kas nors netyčia turi savo darytų nuotraukų.Paskutinis taisė Romas; 2018.04.01, 14:12.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu neklystu, 1993m. pastatytas VNO terminalas atrodė šiek tiek kitaip.
Vilniaus oro uostas rekonstruotas 1993 m. pristačius naują stiklinio fasado terminalą. Tai - pirmasis tokio masto projektas, suprojektuotas ir įgyvendintas nepriklausomoje Lietuvoje ir pirmoji modernios architektūros kregždė. Po dar vienos rekonstukcijos 2007 m. šio pastato nebesimato - iš vienos pusės jį užstoja sovietinis, iš kitos - 2007 m. Vilniaus oro uosto korpusas.
Nuotraukos ir tekstas iš čia:
http://augustinas.net/ode-pirmajam-n...-2000-metai-56
https://flyawaysimulation.com/news/1432/Paskutinis taisė Robertas; 2018.03.31, 20:33.
- 3 patinka
Comment
-
Robertai, labai ačiū už nuotrauką
Dbar ne tai paprasta surasti to laiko nuotraukų - lengviau kokių 1955 ar 1980 metų.
Projektą ir nuotrauką pavyko surasti tik pagal architektų pavardes
Šios dienos jubiliatas terminalas-1993 (arch. A. Alekna, G.J. Telksnys, L.R. Vaitys)
ir dabartinis Vilniaus oro uosto terminalas-2007. (arch L. R. Vaitys, R. Kučinskas)
Liutauras Nekrošius. Strukturalizmo idėjos šiuolaikinje Lietuvos architekturoje
VGTU 2008 p.111
https://vb.vgtu.lt/object/elaba:1954074/1954074.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Trečią terminalą nuspręsta statyti tada, kai VNO keleivių skaičius buvo tik apie 1 mln. Beto realiai čia nėra jokių trijų terminalų, tik priestatai plotui padidinti. Svarbiausia, kad nepaisant to, jog nors oro uostas mieste, yra sočiai vietos visiškai naujiems ir dideliems terminalams, svarbu tik keleivių būtų.Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.02, 20:51.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąSestadieni parskridau is Vilniaus i Osla rytiniu skrydziu,tai Vilniuj bardakas.Tas zmoniu bagazo prisidavimas kazkaip ne vietoj.Per mases zmoniu laukianciu priduot bagazo vos eina prasibraut i prieki link terminalo gilyn.Chaosas kazkoks.Ten kazka keist turetuPaskutinis taisė Lettered; 2018.04.02, 21:51.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ką reiškia vos? Aš irgi esu būtent tuo rytiniu į Oslą skridęs, per 5 min. nuo įėjimo į oro uosto pastatą jau buvau prie vartų, per patį skrydžių rytinį piką! Žodžiu, kad ir kokia daržinė būtų antras terminalas, bet kad daug laiko sugaišti reikia lyginant su kitais oro uostais tikrai ne (išskyrus atvykimą).
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Esme ta,kad jokio tarpo laisvai praeit nera!Tenka brautis per zmones zigzagais laukiancius priduot savo "cemodanus".Tai kas ten bus dar po kokiu 5metu idomu?Keleiviu tik daugeja.Apie atvykima isvis tyliu
Comment
Comment