Prie senojo terminalo jau statomos metalinės konstrukcijos ir dalis pagrindinio fasado jau yra aptraukta nepermatoma plevele. Gal jūs galvojat apie tai ką ir aš?
O ką galvojat tamsta
Juk senąjį terminalą (architektūros paminklą ) turi dengti stiklu.
Juk senąjį terminalą (architektūros paminklą ) turi dengti stiklu.
Ar tikrai tas pastatas vertas vadinti architektūros paminklu? Nors įstatymai reglamentuoja, jog kiekvienas pastatas, kuriam virs 50 metų yra automatiškai priskiriamas paveldui, tačiau tai dar nereiškia, kad jis vertas tokiu būti. Šiuo atveju, nemanau, kad Vilniaus aerouosto senasis pastatas tikrai vertas architektūros paminklo statuso ar vardo...
Taip, tas pastatas nėra toks vertas vadinti architektūros paminklu. Nu gal iš išorės taip visai nieko atrodo dabar, bet vidaus išplanavimas yra tiesiog siaubingas ir neatitinka dabartinių poreikių. Vargšui turistui, pirmą kartą esančiam Vilniuje, būtų tikrai sudėtinga surast išvykimo erdvę. Gerai, kad terminalo'93 architektai sumąstė apie užvažiavimą
AB „flyLAL Group“ 2006 metais įsteigė naują įmonę – UAB „Passenger Terminal“, kuri bus 2008 metų viduryje planuojamo baigti statyti keleivių terminalo operatorė.
Pagrindiniai keleivių terminalo klientai bus AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ partneriai, kurie organizuos tolimuosius skrydžius iš Europos į Rytus ir iš Rytų į Europą. Taip bus plėtojami ryšiai ne tik su jau turinčiomis reisus į Lietuvą aviakompanijomis, bet ir siekiama pritraukti naujų kompanijų, dar tik mąstančių apie atėjimą į Lietuvos rinką.
Naujo privataus maždaug 20 000 kv. m keleivių terminalo operatorė, kuri pirmaisiais metais aptarnaus iki 0,5 mln., 2010 metais – iki 1,8 mln., o 2012 metais – net iki 3 mln. keleivių.
Privataus keleivių terminalo darbo grafikas ir kita veikla būtų suderinta su Tarptautiniu Vilniaus oro uostu, kad Vilniaus oro uostas veiktų kaip vientisa sistema.
Nors įstatymai reglamentuoja, jog kiekvienas pastatas, kuriam virs 50 metų yra automatiškai priskiriamas paveldui, tačiau tai dar nereiškia, kad jis vertas tokiu būti.
Aš biški ne į temą, bet šiuo atveju visi prieškariniai Kauno pastatai turi būti saugomi, tačiau relaybėje to nesimato. Jei ir Kauką ruošiasi grauti. Ar ga jau ir nugriovė?
Aš biški ne į temą, bet šiuo atveju visi prieškariniai Kauno pastatai turi būti saugomi, tačiau relaybėje to nesimato. Jei ir Kauką ruošiasi grauti. Ar ga jau ir nugriovė?
Paveldosauga yra labai subjektyvus dalykas. Jei objektas yra bent kiek nuošalesnėje vietoje - "akių nebado" - tai verslininkams labai nesunku paveldo sergėtojus "finansiškai įtikinti", kad objektas yra menkavertis.
AB „flyLAL Group“ 2006 metais įsteigė naują įmonę – UAB „Passenger Terminal“, kuri bus 2008 metų viduryje planuojamo baigti statyti keleivių terminalo operatorė.
O jis pradėtas statyti?
Nes jeigu ne, tai frazė "planuojamas baigti statyti 2008 metais" prilygsta tokioms delfio mėgstamoms frazėms kaip "neatmetama galimybė, kad... (po kad galima rašyti bile ką)
Antrajame aukšte įrengtos „rankovės“ skirtos ir iš lėktuvų išlipantiems žmonėms.
Tačiau atskridę žmonės jau dabar gali planuoti skirti dukart daugiau laiko išeiti iš pastato negu šiuo metu.
Mat jie pirmiausia per „rankoves“ pateks į antrąjį aukštą, o po to liftu arba eskalatoriumi turės pakilti į trečiąjį, atsiimti bagažo turės leistis į pirmąjį.
Na, jeigu iš tiesų, keleiviai turės progos šitaip (aukštyn-žemyn) slampinėti po oro uostą, tai, vadinasi, architektam ir statybininkam dar bus gera proga padirbėti prie naujojo terminalo rekonstrukcijos ateityje...
Aš biški ne į temą, bet šiuo atveju visi prieškariniai Kauno pastatai turi būti saugomi, tačiau relaybėje to nesimato. Jei ir Kauką ruošiasi grauti. Ar ga jau ir nugriovė?
Negaliu garantuoti, bet sovietmečio "Kaukas" tikrai nėra senas pastatas. Taip, jį prieškaryje pasistatė inžinierius F. Vizbaras kaip gyvenamąjį namą. Sovietmečiu pastatas pertvarkytas į kažkiek butų, o apie 1980 m., gyventojus iškėlus, ten buvo įrengtas to pavadinimo restoranas. Tuometės rekonstrukcijos metu nugriuvo dalis buvusio pastato. "Kaukas" nebuvo ir nėra įtrauktas į saugomų vertybių sąrašą. Tam tikri rekonstrukcijos apribojimai buvo taikomi tik daliai pastato.
Vidus niurokas. Kazkaip tikejausi daugiau stilko ir sviesos. Tos zalios kolonos kazkuo sovietines laiptines ar ligonines primena..
Pritariu. Man labai patiko '93 terminalo vidus. Nors ir nedaug buvo tos erdvės, bet vis dėlto buvo jauku. O praėjimas į naują terminalą kaip vartai į kitą pasaulį atrodo
Atsiprašau, kad taip negražiai kritikuoju, bet manau, kad daugelis sutiks su manimi dėl nekokios interjero išvaizdos. Tikiuosi, kad tos 3 savaitės nenueis veltui ir žmonės spės šį bei tą patvarkyti.
Tik dabar pasižiūrėjau šį pastatą.
Vienas žodis - tragiškas.
Buvau apžiūrėti iš arčiau. Apskritai, įspūdis nekoks, prastas tarybinio konstruktyvizmo pavyzdys. Ypač prasta apdaila, kažkas gerokai "supaprastinto". Tikrai, kas čia rašė, kad 1993 metų pastatas buvo gerokai elegantiškesnis, nors gal ir ne toks funkcionalus.
Comment