Šiaip jau paprasčiau kelis Salininkų gyventojus perkelti (pietinė pusė) nei visą oro uostą . Prie pat oro uosto yra kolektyviniai sodai. Anksčiau gal ir nelabai kas ten pastoviai gyvendavo, dabar, aišku, panašiau yra į privačių namų kvartalą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Butent, ne jokie ten ne privatūs namai, o sodai ir tiek, iš viršaus žiūrint nuotraukas pasimato kad vietos sočiai ir naujam moderniam terminalui ir antram takui, paprasčiausiai nenorą kažką daryti maskuoja visokiais 'nėra vietos' nors tikriausiai sunkiai Europoje oro uostą rastumėte kuris turėtų aplink tiek daug vietos kiek VNO.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik galėsim, bet ir reiks, Ryga savo laiku iškėlė oro uostą iš miesto ir dabar džiaugiasi reguliariais tarpkontinentiniais skrydžiais.
Comment
-
Parašė Arulis Rodyti pranešimą
Kokie ten tarpkontinentiniai skrydžiai iš Rygos? su Uzbekistano avialinijomis?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, skraido dreamlaineris iš Rygos į Niujorką.
https://daryo.uz/2017/05/17/ozbekist...alga-oshiradi/
Comment
-
http://www.vilnius.lt/index.php?3781239350Oro uosto rekonstrukcijos darbų vykdytojai suniokojo dalį miesto gatvių
Comment
-
Kol į Londoną nėra skrydžių verslui, „Brexit“ investicijos aplenkia Lietuvą
http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4nTxnJRpk
Vilniaus valdantieji tikisi pritraukti „British Airways“
Kitą savaitę Vilniaus savivaldybės taryba turėtų svarstyti rezoliuciją, kuria savivaldybė įsipareigotų skirti trejus metus po 700 tūkst. eurų naujos tradicinės aviakompanijos oro maršruto krypties Vilnius–Londonas rinkodaros priemonėms finansuoti.
Paramą siūloma pradėti skirti nuo kitų metų. Tikimasi, jog parama leis pritraukti naują maršrutą tarp Vilniaus ir vieno iš trijų pagrindinių Londono oro uostų: Hitrou, Getviko arba Sičio.
Rezoliucijoje taip pat nurodoma, kad šis reisas būtų svarbus atsižvelgiant į investuotojų apklausas, kuriose dauguma nurodo susidūrę su nesklandumais skrendant į Lietuvą, o esami skrydžiai į ir iš Lutono bei Stanstedo oro uostus investuotojams „yra nepriimtini ir nepatogūs“. Akcentuojama, kad Vilniuje šiemet numatomi 5 „potencialūs investiciniai projektai“, kuriems būtų svarbi ši skrydžių kryptis, o jais galėtų būti sukurta beveik 3 tūkst. darbo vietų.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.21, 18:57.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pokalbiai su „British Airways“, „EasyJet“ ir „AirBaltic“ – kol kas nesėkmingi
Europos Sąjunga (ES) draudžia valstybei remti oro uostus arba bendroves. Be papildomo Europos Komisijos (EK) leidimo naujiems skrydžiams galima skirti tik nedidelę pagalbą – 200 tūkst. eurų per trejus metus, tačiau tai – per menka suma. Vilniaus savivaldybė praėjusią savaitę nutarė per trejus metus skirti apie 2,1 mln. eurų skrydžių į vieną pagrindinių Londono oro uostų rinkodarai. Pasak G.Almanto, didžiausia problema – kaip šiuos pinigus atiduoti oro vežėjams.
Matyt, kad toks skrydis būtų pelningas, tik jei išvis nebūtų nei Wizzair, nei Ryanair arba tos bendrovės skraidytų tik į Kauną. Per mažai keleivių trims bendrovėms.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ngi-667-833344
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPokalbiai su „British Airways“, „EasyJet“ ir „AirBaltic“ – kol kas nesėkmingi
Pinigus galima perduoti supakuotus lagamine .
Matyt, kad toks skrydis būtų pelningas, tik jei išvis nebūtų nei Wizzair, nei Ryanair arba tos bendrovės skraidytų tik į Kauną. Per mažai keleivių trims bendrovėms.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ngi-667-833344Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.31, 14:19.
Comment
Comment