Dar galiu prideti, kaip dirbantis dideleje tarptautineje kompanijoje, tai kai organizuojuos komandiruote, visada yra siulomos tik standartines oro linijojs, Lufthansa, SAS ir pan. LCC suteikiamos tada kai tik pats paprasai. Yra teke tokiu atveju kai standartine parskrisdavo i Vilniu vidurnakti, o LCC i Kauna (kur gyvenu) normaliu laiku. Ir jei pats nebuciau pasigooglines apie sia opcija, man net nebutu pasiule sio varianto ir buciau keliaves su SAS. Kazkaip pas enterprise business yra mastymas, kad vertos demesio yra tik standartines oro linijos.
laikai keiciasi dirbu tarptautinej imonej ir is pradziu buvo tik Norwegian, o db jau ir Ryanair atsirado.
O kaip visgi su VNO terminalo plėtra? Koks realiai yra maksimalus terminalo pajėgumas (įskaitant optimizacijas, kurias galima atlikti su esamu pastatu)?
Teoriškas pralaidumas - 5mln. keleivių.
Su tako rekonstrukcija VNO turėjo didelių planų ir terminale, kaip išvykimo salės modernizavimas kairę pusę pritaikant tik self check-in'ui ir baggage drop'ui, o dešinėj pusėj sutankinant registracijos stalus. Kiek žinau, to nebebus dėl lėšų stygiaus. Be knygyno, atnaujintų tulikų visame oro uoste, daugiau keleivio akys nieko naujo nepastebės.
Teoriškas pralaidumas - 5mln. keleivių.
Su tako rekonstrukcija VNO turėjo didelių planų ir terminale, kaip išvykimo salės modernizavimas kairę pusę pritaikant tik self check-in'ui ir baggage drop'ui, o dešinėj pusėj sutankinant registracijos stalus. Kiek žinau, to nebebus dėl lėšų stygiaus. Be knygyno, atnaujintų tulikų visame oro uoste, daugiau keleivio akys nieko naujo nepastebės.
Dabartinis terminalas projektuotas, kai VNO keleivių skaičius buvo vos virš 1 mln., tad 5 mln. turbūt atrodė kaip tikras kosmosas tuomet.
laikai keiciasi dirbu tarptautinej imonej ir is pradziu buvo tik Norwegian, o db jau ir Ryanair atsirado.
Norwegian - taip, nes nors jie ir low costai, bet skraidina į normalius patogius oro uostus. O va Ryanair ir Wizzair turi problemą, kad jie skraidina į visokius pigius nesąmoningus oro uostus, kurie yra nežinia kur.
O verslo keliautojams, kai skrendi 1-2 dienoms, važiuoti nuo oro uosto iki viešbučio/ofiso kokias 2 valandas yra ne kažką.
Pro ausis yra praslydusi bent porą kartų tokia info, kad 2025 m. prognozuojamas keleivių bendras srautas Lietuvos oro uostuose (VLN, KNS, PLG) siek 15 mln. Iš jų 12 mln. bus Vilniaus oro uostas. Todėl po oro uostų privatizavimo koncesininkas bus įpareigotas Vilniaus oro uoste pastatyti dar vieną terminalą. Visa šita info buvo kalbėta per TV kažkokioje atrodo diskusijoje apie Lietuvos oro uostus. Nesu tikras ar visa tai True, bet tikrai tokia info buvo.
Bet laikai keičiasi, artimiausias mums pavyzdys, anksčiau buvo KUN-RYG, dabar VNO-OSL, arba KUN-GRO, o dabar VNO-BCN ir tokių atvejų labai daug.
Ne visai į šią temą, bet Ryanair jau šią vasarą skraidys 4 maršrutais iš pagrindinio Frankfurto oro uosto (maršrutai į Ispanijos ir Portugalijos kurortus). Bet rudenį šiame ketvirtame pagal užimtumą Europos oro uoste Ryanair labai agresyviai plėsis - prie esamų maršrutų bus paleisti dar net 20 (!) naujų maršrutų iš karto. RYR bazuos Frankfurte net 7 orlaivius!
Tad agresyvi LCC plėtra tęsiasi ir, sakyčiau, tie laikai kai LCC avialinijos buvo laikomos "studentų ir ubagų vežėjais", jau labai greitai liks praeityje.
Kiek žinau ES nori ženkliai sumažinti skrydžio valdymo centrų kiekį, siekiant optimaliau valdyti eismą, tiesinant trasas ir t.t.
Įdomu kaip šiame kontekste yra Lietuva, pusiau minima, ką girdėjau ir seniau lyg ir, kad veiks kartu su Lenkija.
Yra daug kitose šalyse pasipriešinimo, nes dalis centrų būtų panaikinta, darbo vietos, prarastos įplaukos valstybei ir t.t.
ES finansavimas Vilniaus oro uosto rekonstrukcijai pasiekiamas ranka
Vilniaus oro uostas, planuojama, 2040 m. sulauks 10 mln. keleivių, tačiau tokiai plėtrai reikalingos ir investicijos. Dalį jų padengs ES – oro uostas tikisi tapti vienu pirmųjų naujo tipo finansavimo gavėjų.
Vilniaus oro uosto planuose – kilimo ir nusileidimo bei kitų oro uosto takų rekonstrukcija, terminalo didinimas, bagažo sistemos modernizacija, daugiaaukštės stovėjimo aikštelės ir kitos priemonės, skirtos paruošti oro uosto plėtrai. Taip pat – aplinkosauginių reikalavimų įgyvendinimui skirtos priemonės bei triukšmo matavimo sistema.
Visam projektui prireiks apie 60 mln. Eur – ketvirtį sumos dengia Europos struktūrinių fondų parama, dar ketvirtį – Europos strateginių investicijų fondas, kurio paskolą svarstys bendrovės valdyba.
Vilniaus oro uosto rekonstrukcija – vienas pirmųjų projektų, gaunančių ES parama tokia forma, kuomet ESIF finansavimas derinamas su struktūrinių fondų parama ir privačiomis lėšomis.
Straipsnyje yra minima mistinė terminalo plėtra už... Bugnai... 5,9mln. eurų. Už tai norima pralaidą padidinti milijonu keleivių. Nelabai įsivaizduoju kaip už tokią sumą galima padidinti pralaidumą milijonu. Taip pat manau kad daugkam būtų įdomu sužinot kaip ta rekonstrukcija atrodys.
Galiu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.
Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.
Low costai ir perveža netgi daugiau, nei 1 mln. tad direktorius galės pakoreguoti skaičius, nes pralaidumas iki 2 mln. turėtų padidėti.
Kaip manot, ar prieš remontą ir po remonto padaugės skrydžių, nes kažkas paskubės anksčiau išskristi su low costu, o dalis skrydžius atidės po remonto?
Man atrodo mūsiškiai valdininkai stipriai pramiegojo oro uosto rekonstrukciją ir dabar jau ieško varianto B, tai visai nenustebčiau, jeigu po tako rekonstrukcijos laikinos terminalų palapinės iš Kauno būtų perkeltos į Vilnių ir taptų nauju terminalu.
Galiu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.
Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.
O toje vietoje neturėtų iškilti ne laikinas, o naujasis terminalas? T.y. ar nebus išvis taip, kad pastatę laikiną susipras, kad nebeturi kur naujojo terminalo statyti?
O toje vietoje neturėtų iškilti ne laikinas, o naujasis terminalas? T.y. ar nebus išvis taip, kad pastatę laikiną susipras, kad nebeturi kur naujojo terminalo statyti?
O ten išvis bus terminalas (funkcine prasme) ar tik vartai t.y. dabartiniame terminale įsiregistruos bagažą, praeis saugumo patikrą, tada kur nors išeis į lauką, atitvertu takeliu nueis iki ten, o ten jau po stogeliu tik "vartai" bus?
Comment