Jei lyginsime kainas tai pamatysime, kad tiek Airbaltic, tiek Flylal, tiek Ryanair kainos yra panašios. Skiriasi tik kainodara skirtingu laiku pirktiems bilietams ir šiek tiek servisas. Flylal ir Airbaltic oro linijų verslo strategija yra laikoma tarpine. Jos nėra "standartinės" ir nėra pigios.
Šiame forume pavojinga rašyti net akivaizdžius dalykus. Parašai, kad: "jei Vilnius būtų įsileidęs pigius skrydžius, būtumėm sulaukę daugiau keleivių" ir iš karto užsipuola, pradeda kažką paistalioti apie Kauno oro uostą, tolygų vystymąsi, Vilnius - ne Lietuva ir t.t.t.
Jeigu ką, tai esant tokiam susisiekimui 100km yra pakankamai didelis atstumas, o Kaunas nėra toks patrauklus turistams kaip Vilnius, tad ir keleivių Vilnius sulauktų daugiau.
Taip, leistų, nes skrendant iš Vilniaus prasiplėstų rinka, o skaičiuoti, jie, manau, kad moka. Dėl tų 100 km, tai 1) Vakaruose tai nėra normalus atstumas nuo namų iki darbo, kaip tu čia bandai įsivaizduot. 2) Į Lietuvą eilinis užsienietis atvyksta be kalbos žinių, be nuosavo transporto ir be orientacijos, kur ir kaip kažkur galima nusigaut. Beje, ar tik nebuvo nuimtas tas autobusų reisas nuo Karmėlavos iki Vilniaus?
Nelabai suprantu, kuo čia dėtas pilietiškumas. Man tai panašiau į kai kurių kauniečių norą viską laikyti Karmėlavoje, o galimybės plėstis pigiems skrydžiams suteikimas kitų miestų oro uostams jau neva kirtis bendros valstybės idėjai
80% (o gal ir daugiau) Ryanair lektuvu keleiviu - lietuviai, taigi sitas argumentas atkrenta. Toliau, Vilnius - ne visa Lietuva, kad ir kaip to noretu, ir i likusius Lietuvos miestus is Kauno yra arciau nei is Vilniaus. Ryanair skraido paprasti zmones, kuriem Vilniuje nera ka veikti
Į Rygą ir Taliną pigiais skrydžiais skraido ne tik latviai ir estai, bet ir užsienio turistai. Vilnius šiuo požiūriu už Kauną irgi patrauklesnis, tad ir čia būtų didesnis procentas turistų.
Į Rygą gal ir taip, bet į Taliną tai labiau plaukia nei skraido. Į Taliną skraido tik Easy Jet'as. Talinas turi geriausią keleivinį uostą tarp trijų respublikų, Ryga - oro uostą, o ką tokio turi Vilnius? Aha. Vilnius turi gražiausią autobusų stotį .
Manau Vilnius (kaip ir Lietuva) turi didesnį potencialą turizmui plėtoti, jei lygintume (atitinkamai) su mūsų Baltijos kaimynėmis. Deja, viena reikšmingiausių pirminio šalies įvaizdžio formavimo priemonių - jūrų ir oro uostai Latvijoje ir Estijoje jau sovietiniais metais buvo geriau plėtojami nei Lietuvoje. O tai buvo ir kol kas tebėra dideliu privalumu šioms šalims. Be to, jos daug investavo į šias sritis nuo pat valstybingumo atkūrimo (Lietuva, tiesa, turi nepalyginamai geresnius kelius, bet oro uostai, Klaipėdos jūrų uosto keleivinių laivų terminalas labai lėtai ir sunkiai buvo plėtojami, kaip ir sausumos transporto jungtys su Lenkija.)
Plačiau apie LT ir kaimyninių šalių įvaizdį ir palyginimus su jomis galima rasti šiame tyrime: http://www.verslovartai.lt/files/Fil..._ataskaita.pdf
Lietuvos bėda, kad infrastruktūros projektų rengimas, projektavimas, įgyvendinimas kartais užtrunka pernelyg lėtai. Reikia atsiminti, kad šioje srityje mes konkuruojame su kaimynais (gal kartais gerai vadovautis patarle: neskubėk ir būsi pirmas, bet deja, ne visada ji pasiteisina.) Be abejo, Lenkija sukruto stiprinti ekonominius ryšius su Lietuva tik įsigijus Mažeikių Naftą. Atsiminkime, net įstojus į ES, Lenkija vilkino kad ir elektros tilto tiesimo projektą. Kadangi tik nuo jos priklauso kaip greitai ir koks bus mūsų susisiekimas sausuma su Vakarais, tai Lietuvos interesas yra imtis visų priemonių toms jungtims gerinti. Ir kuo greičiau. Tuo tarpu oro ir jūrų uostai bei jų infrastruktūros plėtra priklauso tik nuo mūsų. Bet būtent šioje srityje mes stipriai atsiliekame...
Puikios naujienos, ačiū už straipsnį. Bet gal galima kur nors sužinoti, kaip sekasi atskiriems oro uostams? Mane ypač domina, kaip po dviejų mėnesių sekasi Tarptautiniam Kauno oro uostui, o tokios informacijos randu tik apie TVOU.
Teko vakar pabūvoti Oro uoste tad įdedu keletą vaizdų iš Oro uosto naujo terminalo statybų aikštelės. Labai sunkiai sekėsi rasti vietą iš kurios gerai matytųsi viso terminalo statyba. Bamdžiau apeiti iš kairės pro automobilių staovėjimo aikštelę, bet buvau mandagiai paprašytas apsaugos darbuotojų apsisukti ir drožti atgal Jau važiuodamas namo pamačiau daugiaaukštį parkingą nuo kurio stogo manau atsivertų gan neblogas vaizdas. Bet šį vaizdą užfiksuosiu per artimiausias dvi savaites kai vėl teks apsilankyti oro uoste.
Teko vakar pabūvoti Oro uoste tad įdedu keletą vaizdų iš Oro uosto naujo terminalo statybų aikštelės. Labai sunkiai sekėsi rasti vietą iš kurios gerai matytųsi viso terminalo statyba. Bamdžiau apeiti iš kairės pro automobilių staovėjimo aikštelę, bet buvau mandagiai paprašytas apsaugos darbuotojų apsisukti ir drožti atgal Jau važiuodamas namo pamačiau daugiaaukštį parkingą nuo kurio stogo manau atsivertų gan neblogas vaizdas. Bet šį vaizdą užfiksuosiu per artimiausias dvi savaites kai vėl teks apsilankyti oro uoste.
uz retai matomus vaizdus is statybu aiksteles VNO. Nekantriai lauksiu papildymu.
Pirmadienį kelionių agentūra „BPC Travel“ atidaro šeštąjį klientų aptarnavimo skyrių. Vilniuje, šalia oro uosto pradedantis veikti kelionių centras įsikūrė 500 kv.m patalpose – tai didžiausias visas kelionių paslaugas vienoje vietoje teikiantis centras Lietuvoje, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
„Siekiame tapti pirmaujančia kelionių organizavimo paslaugas teikiančia agentūra Lietuvoje, tad dar šiemet kelionių centrą ketiname išplėsti iki 1000 kv. m, – sako kelionių agentūros „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis. – Naujasis kelionių centras mums leis ne tik aptarnauti daugiau klientų, bet ir išplėsti paslaugų paketą“.
Šalia oro uosto įsikūrusiame skyriuje „BPC Travel“ klientai nuo šiol galės pasirinkti, įsigyti, atsiimti kelionę, paskutinės minutės pasiūlymą ar bet kurią kitą kelionių organizavimo paslaugą. Taip pat jie sulauks pagalbos, jei dėl nepalankių oro sąlygų ar kitų aplinkybių būtų atidedamas skrydis.
Į kelionių centro įrengimą „BPC Travel” investavo beveik 500 tūkst. litų, buvo sukurta 10 naujų darbo vietų.
2006 metais įmonės apyvarta buvo 20 mln. litų. Parėjusiais metais „BPC Travel“ organizavo brangiausią kelionę už 75 tūkst. litų vienam asmeniui.
cia skaiciau kad vilnius,Lietuva.... ( Metropolis) Manau Vilnius (kaip ir Lietuva) turi didesnį potencialą turizmui plėtoti, jei lygintume (atitinkamai) su mūsų Baltijos kaimynėmis.........oi oi oi smarkiai nesutikciau....Lietuva ,vilnius turi pati maziausia potenciala turizmui....skurdziausias architekturinis paveldas...gamta panasi....jei neskaitysime kas Latvijos ir Estijos pajuris keleta kartu dydesnis o miestai zynomesni istoriniu atzvilgiu tiek rytu tiek vakaru saliu zmonems.....vilnius mazai kam zinomas...ryga beveik dvigubai dydesne o talinas panasus....lietuvoje isskyrus vilniaus ir kursiu nerijos daugiau ner ko ziuret....na nebent totalaus skurdo pakelese...ir tai vilniuje vakarieti gali islaikyti pusdieniui nes veliau neber ka rodyti....aisku jei jis tik troksta sex turizmo tai galllll....o seip....isrankus vakarietis cia neuzsilaikys nes cia nieko nera....nera nei kazkokiu super arch.paminklu nei kazko tokio...pats isitikinau.turejau vokiecius is miunheno..kulturingi zmones...parodziau katedra,pili,petro ir povilo baznycia, universiteta....ausros vartus,onos bazn....ir....kas toliau...dar diena nesibaige....o ir tai ka parodziau supratau kad kazkokio ispudzio jiems nepaliko...nes tai ir pas juos pilna.....o Ryga.....senoji architektura panasi kaip pas mus...bet 19 amz tai jau jega....+apylinkes,jura....ir nuvaziuokit i bet koki latvijos miesteli tai po pili rasit o dar rundale,sigulda...dauguva ,lielupe....cia mes kaip kaimai atrodome...sakau nebent lenktyniaut pas kuriuos dydesnis bomzynas....ir Lietuva butu lydere.....deja,deja....nors pazanga nuo 1939 Lietuvoje yra....nebeasame tokie atsilike...
cia skaiciau kad vilnius,Lietuva.... ( Metropolis) Manau Vilnius (kaip ir Lietuva) turi didesnį potencialą turizmui plėtoti, jei lygintume (atitinkamai) su mūsų Baltijos kaimynėmis.........oi oi oi smarkiai nesutikciau....Lietuva ,vilnius turi pati maziausia potenciala turizmui....skurdziausias architekturinis paveldas...gamta panasi....jei neskaitysime kas Latvijos ir Estijos pajuris keleta kartu dydesnis o miestai zynomesni istoriniu atzvilgiu tiek rytu tiek vakaru saliu zmonems.....vilnius mazai kam zinomas...ryga beveik dvigubai dydesne o talinas panasus....lietuvoje isskyrus vilniaus ir kursiu nerijos daugiau ner ko ziuret....na nebent totalaus skurdo pakelese...ir tai vilniuje vakarieti gali islaikyti pusdieniui nes veliau neber ka rodyti....aisku jei jis tik troksta sex turizmo tai galllll....o seip....isrankus vakarietis cia neuzsilaikys nes cia nieko nera....nera nei kazkokiu super arch.paminklu nei kazko tokio...pats isitikinau.turejau vokiecius is miunheno..kulturingi zmones...parodziau katedra,pili,petro ir povilo baznycia, universiteta....ausros vartus,onos bazn....ir....kas toliau...dar diena nesibaige....o ir tai ka parodziau supratau kad kazkokio ispudzio jiems nepaliko...nes tai ir pas juos pilna.....o Ryga.....senoji architektura panasi kaip pas mus...bet 19 amz tai jau jega....+apylinkes,jura....ir nuvaziuokit i bet koki latvijos miesteli tai po pili rasit o dar rundale,sigulda...dauguva ,lielupe....cia mes kaip kaimai atrodome...sakau nebent lenktyniaut pas kuriuos dydesnis bomzynas....ir Lietuva butu lydere.....deja,deja....nors pazanga nuo 1939 Lietuvoje yra....nebeasame tokie atsilike...
Na tu ir nihilistas
Dar nesiruoši į kokią Airiją ar Ispaniją emigruoti, jei tau čia taip blogai? Tikrai džiaugiuosi, kad po sovietmečio blokados atsidarius sienoms daug tokių dergikų ir pavyduolių emigravo iš Lietuvos. Ir tikrai nenorėčiau, kad jie grįžtų Tokiems, kurie galvoja, kad vokiečiai ar kokie kiti užsieniečiai turi alpti nuo Rygos ar Talino pajūrio ir dienomis, ką ten dienomis, savaitėmis turi stovėti ir juo grožėtis lyg jūros iki šiol nebūtų matę. Yra visokių turistų, kuriam niekur niekas neįdomu, taip teigti, kad Lietuvoje, Vilniuje nėra ką rodyti, o jau Rygoj ar Taline pilna, gali tik neišmanėlis.
Man tai suku suvokti kas taip žmonėm praplauna smegesis? Atrodo, kad tokių dar yra pakankamai daug. Tikiuosi su laiku išnyks. Komentuoti pasisakymo net neverta. Visiškas absurdas.
cia skaiciau kad vilnius,Lietuva.... ( Metropolis) Manau Vilnius (kaip ir Lietuva) turi didesnį potencialą turizmui plėtoti, jei lygintume (atitinkamai) su mūsų Baltijos kaimynėmis.........oi oi oi smarkiai nesutikciau....Lietuva ,vilnius turi pati maziausia potenciala turizmui....skurdziausias architekturinis paveldas...gamta panasi....jei neskaitysime kas Latvijos ir Estijos pajuris keleta kartu dydesnis o miestai zynomesni istoriniu atzvilgiu tiek rytu tiek vakaru saliu zmonems.....vilnius mazai kam zinomas...ryga beveik dvigubai dydesne o talinas panasus....lietuvoje isskyrus vilniaus ir kursiu nerijos daugiau ner ko ziuret....na nebent totalaus skurdo pakelese...ir tai vilniuje vakarieti gali islaikyti pusdieniui nes veliau neber ka rodyti....aisku jei jis tik troksta sex turizmo tai galllll....o seip....isrankus vakarietis cia neuzsilaikys nes cia nieko nera....nera nei kazkokiu super arch.paminklu nei kazko tokio...pats isitikinau.turejau vokiecius is miunheno..kulturingi zmones...parodziau katedra,pili,petro ir povilo baznycia, universiteta....ausros vartus,onos bazn....ir....kas toliau...dar diena nesibaige....o ir tai ka parodziau supratau kad kazkokio ispudzio jiems nepaliko...nes tai ir pas juos pilna.....o Ryga.....senoji architektura panasi kaip pas mus...bet 19 amz tai jau jega....+apylinkes,jura....ir nuvaziuokit i bet koki latvijos miesteli tai po pili rasit o dar rundale,sigulda...dauguva ,lielupe....cia mes kaip kaimai atrodome...sakau nebent lenktyniaut pas kuriuos dydesnis bomzynas....ir Lietuva butu lydere.....deja,deja....nors pazanga nuo 1939 Lietuvoje yra....nebeasame tokie atsilike...
Pirma mintis, kuri šovė į galvą perskaičius šį minčių rezginį: "Lietuva - savižudžių kraštas"
Dar keista, kaip varguolis Aidas, vargelį vargdamas šioje ašarų pakalnėje, bomžyne ir skurde, dar nepakėlė rankos prieš save... Atsiprašau, kad kalbu ciniškai.
O jeigu rimtai - Aidui reikėtų surengti ekskursiją į Baltarusiją, Tadžikiją arba Afriką, kad suprastų, kas iš tikrųjų yra skurdas ir badas, o kas - išpindėjimas.
cia skaiciau kad vilnius,Lietuva.... ( Metropolis) Manau Vilnius (kaip ir Lietuva) turi didesnį potencialą turizmui plėtoti, jei lygintume (atitinkamai) su mūsų Baltijos kaimynėmis.........oi oi oi smarkiai nesutikciau....Lietuva ,vilnius turi pati maziausia potenciala turizmui....skurdziausias architekturinis paveldas...gamta panasi....jei neskaitysime kas Latvijos ir Estijos pajuris keleta kartu dydesnis o miestai zynomesni istoriniu atzvilgiu tiek rytu tiek vakaru saliu zmonems.....vilnius mazai kam zinomas...ryga beveik dvigubai dydesne o talinas panasus....lietuvoje isskyrus vilniaus ir kursiu nerijos daugiau ner ko ziuret....na nebent totalaus skurdo pakelese......
Keista skaityti tokį postą. Pimiausia tema apie transportą. Antra, apie Lietuvos turistinį potencialą galima paskaitinėti, kad ir čia: http://www.tourism.lt/lt/dokumentai/...%2001%2015.doc kur pateikiama visa (teigiama ir neigiama LT turizmo situacijos info). Pagaliau forume yra ne viena tema Vilniaus versus Ryga versus Talinas prblematika.
Comment