Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Pagaliau prasideda kažkokia diskusija... Klausimas ar šioje vietoje naudingas liberalizmas?
    Čia klausimas politikams ir kitai temai. Liberalai, kaip ne kaip pas mus yra valdantieji. Nuostabiau yra tai, kad nebūdingai aktyviai propaguoja tiek konservatoriai (dešinieji) tiek socdemai (kairieji).
    Pvz.: vien Lietuvos avialinijų (prieš tai - "Lietuvos") privatizavimas labiau panašėjo į 90-ųjų vidurio "berniukų" atidirbtas schemas.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Čia klausimas politikams ir kitai temai. Liberalai, kaip ne kaip pas mus yra valdantieji. Nuostabiau yra tai, kad nebūdingai aktyviai propaguoja tiek konservatoriai (dešinieji) tiek socdemai (kairieji).
      Pvz.: vien Lietuvos avialinijų (prieš tai - "Lietuvos") privatizavimas labiau panašėjo į 90-ųjų vidurio "berniukų" atidirbtas schemas.
      matai jame ir dalyvavo tokie berniukai....

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Nežiūrint viso Tavo sąrašo, Rygos rezultatai bene tris kartus geresni nei Vilniaus... kaži ir kodėl čia taip yra? Ar dėl to kad pienas surūgęs ? net ir Talino oro uostas, ir tas daugiau 2011 metais keleivių turėjo... Kaip čia taip ?
        Todėl, kad tiek Ryga, tiek Talinas turi bazinius netgi nacionalinius vežėjus! Jie veža daugiau nei pusę aptarnaujamų keleivių.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          matai jame ir dalyvavo tokie berniukai....
          Tai gal nuo to ir pradėkim?
          SAS 6-is metus beldėsi į SM duris dėl LAL-o - nesėkmingai. O, ko gero tokia aviakompanija kaip airBaltic dabar net neegzistuotų.

          Comment


            Ghmmm... Jei nebūtų reikiamų krypčių / pigių bilietų (didelio pasirinkimo pieno / pigaus pieno) ar prekybos centras sulauktų daug lankytojų ? Ar šiuo atveju gelbėtų nuosavas autobusas ?

            Comment


              Nesenas pavyzdys iš FB apie strategijas: kaip rašė SM atstovas spaudai, patvirtinimas "T v i r t i n u šias valstybei svarbias tiesioginio reguliariojo oro susisiekimo kryptis, kuriomis turi būti vykdomi tiesioginiai reguliariojo oro susisiekimo skrydžiai iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto" yra "nurodymas oro uostu vadovams stengtis rasti kompanijas, kurios skraidytu i tuos miestus. Galima ir Kaunui sudaryti toki sarasa, bet kas is to, jei "brangios" kompanijos nelabai Kauna domina.". Toks patvirtinimas atsirado "po flylal bankroto, kai batai buvo. manau ateityje ju nebus, nes realiai jie nedaro kazkokios itakos." (Kalba netaiyta).
              Ir dar, gal kas galit paaiškint ką reiškia "Turkai ir tie skraidys tik su papildomu nusileidimu Rygoj" ? Dėkui.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Pasiekti prekybos centro žinomumą galima keliais būdais - juodai dirbti, tas pasiekiama per laiką (KUN oro uosto atveju) arba mesti krūvą pinigų reklamai (VNO atveju - valdiškų pinigų) . Taip pat galima pardavinėti specifines prekes, tarkime eco prekes (šiuo atveju KUN oro uostas RYANAIR). Beje, prekybos centrai labai retai maišo eco ir normalias prekes.

                Taip kad taisyklės visur yra vienodos, kad ir kaip jūs parintumėtes.
                Nuo kada ta pati prekė skirtingoj parduotuvėj laikoma išskirtinio lygio??
                Juolab kai Vilniuje, tai Ryanair jau lievas vežėjas, o Kaune tai jau eco prekė?? Čia iš tos serijos viskas kas Kaune auksu tviska...?
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                  Nuo kada ta pati prekė skirtingoj parduotuvėj laikoma išskirtinio lygio??
                  Juolab kai Vilniuje, tai Ryanair jau lievas vežėjas, o Kaune tai jau eco prekė?? Čia iš tos serijos viskas kas Kaune auksu tviska...?
                  O čia prie ko tai Kaunas ir ėjo kaip eco linija. Taip kaip yra ir IKI (tradicinės prekės) ir Cento (pigios prekės), Rimi ir Super Netto .

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    O čia prie ko tai Kaunas ir ėjo kaip eco linija. Taip kaip yra ir IKI (tradicinės prekės) ir Cento (pigios prekės), Rimi ir Super Netto .
                    Kokia dar eco linija su Ryanair'u priešaky? Su prastom prekėm niekad nebūsi eco linija, nereikia svaigti Net ne su prastom, o prasta, nes daugau jų nėra. O kaip jau visi žino Ryanair nei stabilus, nei kokybės/komforto standartas toli gražu nėra. Pasiūlyk IKI vien pieną parduot, ar ilgai laikysis?
                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                    Comment


                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                      Kokia dar eco linija su Ryanair'u priešaky? Su prastom prekėm niekad nebūsi eco linija, nereikia svaigti Net ne su prastom, o prasta, nes daugau jų nėra. O kaip jau visi žino Ryanair nei stabilus, nei kokybės/komforto standartas toli gražu nėra. Pasiūlyk IKI vien pieną parduot, ar ilgai laikysis?
                      Tai pala jei RYANAIR prasta prekė, tai ko taip džiaugiatės gavę prastą prekę Vilniuje?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Tai pala jei RYANAIR prasta prekė, tai ko taip džiaugiatės gavę prastą prekę Vilniuje?
                        Ne aš tai teigiau, o tu teigei, kad Vilnius nedirba ir sugeba prisiviliot tik žemų kainų kompanijas. Tai reiškia kad jų nelaikai geromis prekėmis(Vilniuje). O Kaune tai jau gera kompanija? Apsispręsk
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Tai pala jei RYANAIR prasta prekė, tai ko taip džiaugiatės gavę prastą prekę Vilniuje?
                          Matai turbūt didžiausias skirtumas, kad labiau kauniečiai skundžiasi ir verkia praradę RYANAIR'ą, negu vilniečiai džiaugiasi.
                          P.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Nežiūrint viso Tavo sąrašo, Rygos rezultatai bene tris kartus geresni nei Vilniaus... kaži ir kodėl čia taip yra? Ar dėl to kad pienas surūgęs ? net ir Talino oro uostas, ir tas daugiau 2011 metais keleivių turėjo... Kaip čia taip ?
                            Talinas ir Ryga turi nacionalinius vežėjus, kurie turi savo pagrindines ir vieninteles bazes minėtuose oro uostuose ir per juos aktyviai vykdo tranzitą, ypatingai tai pasakytina apie RIX su AirBaltic.

                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Beje Smartlynx yra užsakomūjų skrydžių bendrovė aptarnaujanti pagrinde Novaturo skrydžius ir būtent ji ir iškraipo VNO statistiką.
                            Smartlynx veždamas po kelis tūkstančius keleivių per metus tranzitu per Vilnių - "iškraipo" VNO statistika, tuo tarpu šimtais tūkstančių keleivių tranzitu vežantis Estonian TLL ir milijonais AirBaltic RIX - ne? Kaip visada, labai labai objektyvus tavo vertinimas. Nežinau tik ar iš elementaraus nesuvokimo apie ką šneki, ar iš chroniško noro pateikti viską taip, kaip norisi?

                            Comment


                              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                              Smartlynx veždamas po kelis tūkstančius keleivių per metus tranzitu per Vilnių - "iškraipo" VNO statistika, tuo tarpu šimtais tūkstančių keleivių tranzitu vežantis Estonian TLL ir milijonais AirBaltic RIX - ne? Kaip visada, labai labai objektyvus tavo vertinimas. Nežinau tik ar iš elementaraus nesuvokimo apie ką šneki, ar iš chroniško noro pateikti viską taip, kaip norisi?
                              Smartlynx tai yra čarteris, o į vertini kaip reguliarialias avialinijas. O vat kad Estonian TLL ir milijonais AirBaltic RIX - dar vienas įrodymas, kad VNO neturi reikiamų krypčių tiems patiems VNO klientams.

                              Comment


                                Gerai, ponai visažiniai, pasakykite, kuo KUN kaltas dėl VNO nesėkmių ir kodėl turi jas atpirkti? Iš daugelio jūsų pasisakymų susidaro toks įspūdis, kad svarbiausias dalykas, jog VNO turėtų pakankamai skrydžių ir keleivių ("tai ką turėjo daryti VNO, stovėti tuščias"), o visa kita nesvarbūs ir antraeiliai dalykai. Kodėl KUN turi aukotis dėl VNO? Gal vilniečiai moka didesnius procentus mokesčių į valstybės biudžetą, kad visi dėl jų gerovės turėtų aukotis?

                                Comment


                                  Gal jūs baikit šitą Vilnius vs. Kaunas pagaliau. Užnkiso jau skaityt šituos jūsų verkšlenimus kaip VNO "skriaudžia" KUN.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Gerai, ponai visažiniai, pasakykite, kuo KUN kaltas dėl VNO nesėkmių ir kodėl turi jas atpirkti? Iš daugelio jūsų pasisakymų susidaro toks įspūdis, kad svarbiausias dalykas, jog VNO turėtų pakankamai skrydžių ir keleivių ("tai ką turėjo daryti VNO, stovėti tuščias"), o visa kita nesvarbūs ir antraeiliai dalykai. Kodėl KUN turi aukotis dėl VNO? Gal vilniečiai moka didesnius procentus mokesčių į valstybės biudžetą, kad visi dėl jų gerovės turėtų aukotis?
                                    Ne tame esmė kiek kas sumoka, esmė, kad Vilnius dvigubai didesnis miestas ir potencialių keleivių čia daugiau, taippat ir Baltarusija šalia su savo keleiviais. Tą rodo ir skaičiai (tie maršrutai, kurie buvo perkelti į Kauno į Vilnių skraidina daugiau keleivių, todėl ir kiti maršrutai yra perkeliami.)
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Gerai, ponai visažiniai, pasakykite, kuo KUN kaltas dėl VNO nesėkmių ir kodėl turi jas atpirkti? Iš daugelio jūsų pasisakymų susidaro toks įspūdis, kad svarbiausias dalykas, jog VNO turėtų pakankamai skrydžių ir keleivių ("tai ką turėjo daryti VNO, stovėti tuščias"), o visa kita nesvarbūs ir antraeiliai dalykai. Kodėl KUN turi aukotis dėl VNO? Gal vilniečiai moka didesnius procentus mokesčių į valstybės biudžetą, kad visi dėl jų gerovės turėtų aukotis?
                                      Linai tu esi visazinis tai mum ir pasakyk kuo VNO kaltas del KUN nesekmiu? Kodel KUN turi buti dirbtinai palaikomas dirbtinai neisileidziant avialiniju i pagrindini salies oro uosta is kurio jos ir pageidauja skraidyti. Kodel del to Lietuva turi netekti dalies skrydziu, dalies turistu, dalies oro uosto mokesciu, o be viso to dar ir primoketi avialinijoms is mokesciu moketoju pinigu? Pazaidem mes sita dirbtina regionu vystymo zaidima , deja aviacija ne ta sritis kur tai pasiteisina, o Lietuva tik islos is pelkeltu skrydziu i Vilniu del jau ne karta isvardintu priezasciu.
                                      Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.06, 23:23.

                                      Comment


                                        KUN nėra dirbtinai palaikomas, o Ryanair skrydžiai remiami pagal sutartį su ja. Gal nebereikia jau apie tuos "prarandamus" turistus, nes anot "Veido", kas antras turistas Kaune yra atskraidintas Ryanair. Jei turistai nori, jie visiškai laisvi važiuoti į Vilnių ar kitur, kad ir neužsukdami į Kauną. Patys puikiai žinote, kad į Kauną daugiausia keleivių atveža Ryanair, tad kam norite jį atimti, nors Vilniuje turite visą eilę kompanijų, čia kažkas jas išvardino. Gal keičiamės? Tuo atveju apsieisime ir be Ryanair. Jei jau VNO pagrindinis oro uostas, tegul pasirūpina labiau prestižinių kompanijų pritraukimu, kam jums, ponai vilniečiai, skraidyti su kažkokiais nesipraususiais ir smirdinčiais kaimiečiais.

                                        Comment


                                          Vai vai, laukiu nesulaukiu kada visažiniai perskaitys straipsnį Veide

                                          Comment

                                          Working...
                                          X