Ko gero protingiausia būtų iš pat ryto skambint ar žygiuot į banką.
Draudimas neprivalomas.
Pasidaryk Entropay, nuo šito puslapio apie tai galima paskaityt, arba forumo paieškoj įvesk entropay.
Lengva patarti žmogui, neturinčiam VISA ar MC pasidaryti entropay, kuri turės būti pildoma iš kreditinės.
Paprasčiau surasti, kas galėtų nupirkti su kreditine.
2009-11-24, Kauno oro uoste – ekonomikos atgimimo ženklai http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...zenklai-250047
Per devynis šių metų mėnesius Kauno tarptautinis oro uostas aptarnavo daugiau keleivių nei per rekordinių praėjusių metų tą patį laikotarpį.
Kaip vadinasi tas žaidimas?
Paskutinisyk žaidžiau tik QuakeII laikais, bet būtų įdomu gyvenime nors virtualiai papilotuoti lėktuvą, kad tikro taip ir neteks
Kaip vadinasi tas žaidimas?
Paskutinisyk žaidžiau tik QuakeII laikais, bet būtų įdomu gyvenime nors virtualiai papilotuoti lėktuvą, kad tikro taip ir neteks
Kągi kągi Ryanair nepatingėjo ir surado kortelę, kuri dar retesnė nei Visa Electron - "Išankstinio apmokėjimo Mastercard". O gal tiesiog sueis debetinė Mastercard, kaip pvz SEB Laisvalaikis MasterCard .
Dėja naujienoje Lietuva tarp valstybių teikiančių Mastercard Prepaid korteles nėra, bet gal kas žino kokia įstaigą siūlančia jas?
Ką Entropay sako šiuo klausimu?
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Kągi kągi Ryanair nepatingėjo ir surado kortelę, kuri dar retesnė nei Visa Electron - "Išankstinio apmokėjimo Mastercard". O gal tiesiog sueis debetinė Mastercard, kaip pvz SEB Laisvalaikis MasterCard .
Dėja naujienoje Lietuva tarp valstybių teikiančių Mastercard Prepaid korteles nėra, bet gal kas žino kokia įstaigą siūlančia jas?
Ką Entropay sako šiuo klausimu?
Entropay siūlo ir Mastercard Prepaid. Taigi blogiausiu atveju Lietuvoje niekas nesikeis. Geriausiu atveju - atsiras kokia tinkama lietuviška kortelė.
Kaip suprantu Entropay siuloma MasterCard Prepaid jau ne virtuali o tikras plastikas? Ar ten atsidarant vitualia kortelę galima pasirinkt kad būtų Mastercard (kaip kad ten kažkaip gudriai reik daryt kad atsidaryt electroną )
Kitavertus jų įkainiai visai padorūs http://entropay.com/popups/terms.schedule.php
Card & PIN delivery $9.99 £4.99 €7.49
POS or online purchase FREE FREE FREE
Card to card transfer $0.20 £0.10 €0.15
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Kaip suprantu Entropay siuloma MasterCard Prepaid jau ne virtuali o tikras plastikas? Ar ten atsidarant vitualia kortelę galima pasirinkt kad būtų Mastercard (kaip kad ten kažkaip gudriai reik daryt kad atsidaryt electroną )
Kitavertus jų įkainiai visai padorūs http://entropay.com/popups/terms.schedule.php
Mastercard Prepaid normali pastikinė ten, už pinigus užsakyt reik, skirtingai nuo virtualių Visa. Užsisakiau jau. Jei gausiu - parašysiu. Taip pat pirmai progai pasitaikius reiks visokius savo turimus virtualius ir tikrus Mastercardus bandyt - gal kuris sueis už Prepaid (žiūrėjau numeracijos sistemas, neradau kol kas akivaizdaus būdo juos atskirti, skirtingai nuo Visa Electron, nors aišku Ryanair gali būti šitoje srityje labiau pažengę).
Prisipažinsiu, to tikrai nežinojau. Kažin, ar tai taip žiauriai nepasiteisino, kad ir šiandien nėra skrydžio Kaunas-Varšuva?
Beje, kaip supratau Wizz Air skrydžiai atidaryti 2005m. vasarą. O kada nutraukti?
Prisipažinsiu, to tikrai nežinojau. Kažin, ar tai taip žiauriai nepasiteisino, kad ir šiandien nėra skrydžio Kaunas-Varšuva?
Beje, kaip supratau Wizz Air skrydžiai atidaryti 2005m. vasarą. O kada nutraukti?
Wizzair iš Kauno į Varšuvą skraidė nuo 2005 m. gruodžio iki 2006 m. rugsėjo.
Nepasiteisino verslo modelis skraidinti pigiais skrydžiais su persėdimu - neperdaug buvo norinčių tarkim laukti Varšuvos oro uoste nuo 7 ryto iki 16 val. dienos skrydžio į Paryžių ir už tai sumokėti normalią kainą. Į Londoną (Lutoną) buvo patogiau - net nereikėdavo Varšuvoje išlipti iš lėktuvo, bet vis tiek kelionė truko ilgiau ir dažniausiai gaudavosi brangiau nei su Ryanair. Be Kauno buvo ir kitas miestas iš kurio Wizzair bandė taip skrydžius organizuoti - Sofija - bet ir ten liko tik paprasti tiesioginiai skrydžiai.
Skrendant į Paryžių reikėjo laukti Varšuvoj gal 5-6 valandas. Nuobodu, bet įmanoma.
Juokingas buvo skrydis į Varšuvą, trukmė apie 30-35min. Aš tuo metu buvau įpratęs, kad į Varšuvą kratomasi automobiliu 5-6h
Beje Wizzo airbusai man patiko labiau nei ryano boeingai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Skrendant į Paryžių reikėjo laukti Varšuvoj gal 5-6 valandas. Nuobodu, bet įmanoma.
Juokingas buvo skrydis į Varšuvą, trukmė apie 30-35min. Aš tuo metu buvau įpratęs, kad į Varšuvą kratomasi automobiliu 5-6h
Beje Wizzo airbusai man patiko labiau nei ryano boeingai.
Gal kiek ir perdėjau su tuo laukimu, bet į kažkurį siūlomą miestą buvo tiek. Aš su Wizzair skridau tik vieną kartą (ir ne iš Kauno) ir kadangi vėlavo valandą ir man reikėjo skubėt į autobusą Varšuvoje, nieko teigiamiau už Ryanair nepastebėjau
Augantis Kauno tarptautinis oro uostas kryptingai siekia įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Užbaigtas didžiausias oro uosto istorijoje infrastruktūros plėtros projektas, leidžiantis užtikrinti efektyvesnį kilimo ir tūpimo tako išnaudojimą, geresnę skrydžių saugą.
Įgyvendinant projektą pagal tarptautinių organizacijų reikalavimus išplėstas orlaivių stovėjimo peronas, įrengti visiškai nauji magistralinis ir jungiamasis riedėjimo takai, iš dalies renovuota kilimo ir tūpimo tako danga.
Beveik dvigubai padidintas orlaivių stovėjimo peronas: senojo perono plotas – nuo 69 tūkst. kv. m. padidėjo iki 124 tūkst. kv. m.. Nedidelė dalis naujojo perono įrengta dar 2008 m. – prieš pradedant eksploatuoti naująjį keleivių terminalą. Per 2009 metus naudojant specialias technologijas oro uoste asfaltu padengtas 91 320 kv. m. plotas.
Dviem etapais atlikta kilimo ir tūpimo tako galų asfalto renovacija, viso atnaujinta 1290 m tako dangos, pasiektas didelis dangos stiprumas, padidintos orlaivių apsisukimo aikštelės tako galuose, tinkančios netgi didiesiems „Boeing 747" lėktuvams. Atliktas naujas markiravimas, padėsiantis lengviau ir saugiau judėti tiek antžeminiam transportui, tiek orlaiviams bei iš esmės pagerintas perono apšvietimas, siekiant mažinti gamtos užterštumą įrengti paviršinių nuotekų valymo įrenginiai.
Projekto įgyvendinimas nuo sutarties pasirašymo iki paskutinių darbų pridavimo aktų pasirašymo užtruko beveik 12 mėnesių. Bendra projekto vertė – 42 426 000 litų be PVM, finansavimas gautas iš 2007-2013 ES struktūrinės paramos lėšų.
Smagu kad Kaunas gyvena O kokie dar darbai daromi oro uoste ?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Man tai noretusi, kad pagaliau pavyktu atidaryt nors viena marsruta i pietus, pvz Milana - apie ji kalbama, bet kokio realumo tie planai neaisku
Gerai butu jei Ryanair atidarytu i Milana, ir butinai su kainomis kaip i Bremena ar Hahn'a
Bet siaip is Vilniaus i Milan Malpesa yra skrydziai, jei jau kam nors butina...
Šiais metais visi darbai baigti.Kitais metais,jeigu ministeris Masiulis bus nuotaikoj,bus renovuojama kilimo-tupimo tako vidurinioji dalis.
Beje trečiadienį SM svarstys oro uostų vystymo perspektyvas.
Jei ir gruodis bus sėkmingas, tai keleivių augimas bus ~10% nepaisant visų krizių.
Ir krovinių lapkritį pervežta žymiai daugiau, tikėkimės ši tendencija išliks
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Aviakompanija „Ryanair" skelbia naują maršrutą iš Kauno oro uosto į Briuselio Šarlerua oro uostą (Brussels South Charleroi Airport).
Didžiausia Europos pigių skrydžių aviakompanija „Ryanair" šiandien pranešė, jog nuo ateinančio pavasario pradės skraidyti iš Kauno oro uosto į Briuselio Šarlerua oro uostą (Belgijoje). Bilietų kainos į vieną pusę bus nuo 59,50 Lt įskaitant visus mokesčius.
Naujieną paskelbęs aviakompanijos „Ryanair" Airijos, Didžiosios Britanijos, Šiaurės ir Baltijos šalių rinkos vadovas Laszlo Tamas teigė:
„Aviakompanija "Ryanair" džiaugiasi galėdama pasiūlyti naują, itin svarbų maršrutą iš Kauno į Briuselį. Tikime, kad šis maršrutas taps konkurencingu jau esamiems maršrutams, bei suteiks galimybę keleiviams pasiekti Belgiją įsigyjant pigiausius bilietus, o taip pat skatins turistus atvykti iš Belgijos į Lietuvą".
Aviakompanijos "Ryanair” skrydžiai į Briuselio Šarlerua oro uostą bus vykdomi nuo 2010 m. balandžio 1 d. 3 kartus per savaitę: antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.
Viena nauja krytis, ne pietu saliu (Italija/Ispanija) bet vistiek labai, labai gerai.
Pastebejau, kad Ryanair dar nepardavineja bilietu i Brieseli... Turbut greitu metu pasirodys, ar kai paskelbs vasaros sezono tvarkarasti?
Comment