Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Apie kokius jūs čia oro uosto patrauklumus šnekat? Ir jo menką vertę su parkingu už 300 metrų, jūs rimtai čia įžvelgiat problemą? Wow... O nepagalvojat, kad 5-6 aukštų parkingas prie pat terminalo būtu dar blogesnis sprendimas, nes užgožtų pagrindinį terminalo pastatą? Gal architektai pagalvojo truputį plačiau, nei jūs su savo siauru požiūriu?
    Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.

    Dėl užgožimo argumentas neblogas, bet čia jau kitas aspektas nei dėl jo ginčas kyla.

    Comment


      Atsakymas paprastas: kiekvienam sklypo gabaliukui Kauno oro uosto valdose jau yra suplanuota paskirtis. Į detales neisiu, nes į detales iki 2052-ų metų eina ekspertų padarytas planas ir jį pamatyti galite štai čia.


      Šis parkingas čia yra phase 1, lygtais numeris 31.
      Click image for larger version  Name:	IMG_3348.jpeg Views:	0 Size:	185,9 kB ID:	2208580
      Click image for larger version  Name:	IMG_3349.jpeg Views:	0 Size:	333,6 kB ID:	2208581

      Prie to pačio, gal šitą diskusiją kas nors galės perkelt į KUN temą?

      Comment


        Gaila, kad nėra planuojama geležinkelio jungtis į oro uostą. Tam užtektu 4km atšakos nuo Kaunas-Jonava geležinkelio, bei planuojamos Rail Baltica trasos. Taip KUN galėtu turėti Europietiško lygio susisiekimą.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.

          Dėl užgožimo argumentas neblogas, bet čia jau kitas aspektas nei dėl jo ginčas
          Aš mieliau 300 m lyguma paeisiu, negu užvažiuoti į septintą aukštą, tada su lagaminais nusikabaroti žemyn. Dažnai tos daugiaaukštės būna nepatogumo viršūnė.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Jei kažkas projektuotų naują oro uostą plyname lauke ir reiktų pastatyti 1 daugiaukštę ir 4 paprasta aikšteles - daugiaaukštė aikštelė 100 iš 100 atvejų būtų statoma arčiausiai terminalo, tai elementari logika.
            Jokios logikos čia nėra. Taip, galbūt tai mašinų stovėjimo aikštelei galima būtų rasti vietą ne už 350, o už 200 metrų, bet kas bus, jei po 5 metų kažkas norės pastatyti viešbutį šalia oro uosto ir turės statyti ne šalia, o už 350 metrų? Kas turi daugiau logikos - viešbutis ar mašinų stovėjimo aikštelė šalia oro uosto.

            Comment


              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Atsakymas paprastas: kiekvienam sklypo gabaliukui Kauno oro uosto valdose jau yra suplanuota paskirtis. Į detales neisiu, nes į detales iki 2052-ų metų eina ekspertų padarytas planas
              Rail Baltica BRT - Bus Rapid Transport?

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Aš mieliau 300 m lyguma paeisiu, negu užvažiuoti į septintą aukštą, tada su lagaminais nusikabaroti žemyn. Dažnai tos daugiaaukštės būna nepatogumo viršūnė.
                Ne į temą. 7 aukštas prie pat vs 7 aukštas+ 350m.
                Į

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Rail Baltica BRT - Bus Rapid Transport?
                  Tikriausiai, taigi kalbejo kad nuo Rail Baltica stoteles vaziuos autobusai.

                  Comment


                    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                    Tikriausiai, taigi kalbejo kad nuo Rail Baltica stoteles vaziuos autobusai.
                    Tai suprantama, bet paprastai tuo terminu vadinamas kitas dalykas.

                    Comment


                      Tai jeigu besipiktinantys pažiūrėtumėt į planą, pamatytumėt, kad 29, 30, 31 objektai yra daugiaaukštės aikštelės. Ir 29, 30 yra arčiau oro uosto. Tai iki 2037 bus daugiaaukščių aikštelių ir prie pat oro uosto.

                      Comment


                        Į finišo tiesiąją.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_4450.jpeg
Views:	332
Size:	1,77 MB
ID:	2214825

                        Comment


                          Kažkas naujo nusimato (Simonas Bartkus X):

                          Paskutinis taisė digital; Šiandien, 15:59. Priežastis: [x]1960315742726864920[/x]

                          Comment


                            Tikėkimės kažkas naujo ne Ryanair.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Tikėkimės kažkas naujo ne Ryanair.
                              Prieš eilinius Ryanair maršrutus Bartkaus teaser'ių nebūdavo. Fingers crossed.

                              Comment


                                Naujas maršrutas: BT, KUN-RIX
                                nuo 2026/03/30, 5x weekly
                                Airbaltic puslapyje jau matosi
                                Paskutinis taisė vytgri; Šiandien, 09:40.

                                Comment


                                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                  Naujas maršrutas: BT, KUN-RIX
                                  nuo 2026/03/30, 5x weekly
                                  Airbaltic puslapyje jau matosi
                                  Puiki naujiena, sveikinimai visam miestui, tikėkimės turės teigiamos įtakos verslui ir turizmui, o svarbiausia vietiniams gyventojams pavyks sutaupyti geras dvi valandas miegui.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Labai gerai! Tikėkimės, kad pasiteisins ir išaugs iki 7x weekly. Didelis boostas KUN.

                                    Comment


                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/08/...viu-terminala/
                                      Naujas, išplėstas Kauno oro uosto keleivių terminalas bus atidarytas spalio mėnesį, sako susisiekimo viceministras Juras Taminskas.

                                      Comment


                                        Statybų naujienos 2025.08.27
                                        Keleiviams atverta dalis išplėsto Kauno oro uosto terminalo
                                        Nuo 2026 metų kovo 29 d. Kauno oro uosto reguliarių skrydžių tvarkaraštis pasipildys nauju maršrutu – oro bendrovė „airBaltic“ pradės vykdyti tiesioginius skrydžius į Rygą. Apie šią naujieną buvo pranešta trečiadienį – pristatant keleiviams jau atvertas, naujas erdves ir Kauno oro uosto terminalo plėtros projektui artėjant į pabaigą.

                                        Keleivių terminalo plotas išaugs bent nei pusantro karto
                                        LTOU infrastruktūros plėtros departamento vadovas Arnas Dūmanas pristatė jau atliktus Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros darbus. Keleivių terminalas plečiamas etapais – palaipsniui keleiviams atveriamos vis naujos erdvės, o visas jas planuojama keleiviams atverti jau šį spalio mėnesį.
                                        LTOU teigimu, išplėtus Kauno oro uosto terminalą, antrasis pagal dydį Lietuvos oro uostas bus pajėgus patogiai aptarnauti daugiau nei 2 milijonus keleivių per metus.


                                        2024 metais Kauno oro uoste aptarnauta viso 1,4 mln. keleivių (+10 proc., lyginant su 2023 metais). Toks keleivių srautas jau gerokai viršijo projektinius Kauno terminalo esamus pastato pajėgumus.
                                        „Atlikus visus plėtros darbus gerokai padidės tiek atvykimo, tiek išvykimo erdvės – bendras terminalo plotas turėtų išaugti daugiau nei pusantro karto – apie 4 400 kv. metrų, o atnaujintos infrastruktūros pajėgumai leis aptarnauti iki šešių keleivinių skrydžių per valandą“, – teigia pranešime cituojamas A.Dūmanas, LTOU infrastruktūros plėtros vadovas.
                                        Plėtros projekto metu keleivių terminalas išplėstas į dvi kryptis – pastatant rytinę ir vakarinę dalį. Baigus visus darbus, pokyčiai apims visus tris terminalo aukštus: bus išplėstos bagažo atsiėmimo zonos, didės Šengeno ir ne Šengeno zonos, sukurtos papildomos erdvės keleiviams laukti skrydžių, pavalgyti ar apsipirkti.

                                        Atnaujintos registracijos ir laukimo zonos, automobilių stovėjimo aikštelė
                                        Jau dabar keleiviams, jų artimiesiems bei kitiems oro uosto svečiams, darbuotojams atvertos pirmojo aukšto zonos – greito apsipirkimo parduotuvė „Narvesen“, restoranas „Katpėdėlė“. Taip pat išvykstantys jau naudojasi patogesne ir erdvesne registracijos zona, veikia papildomi registracijos stalai, veikia dedikuota nestandartinio bagažo registravimo vieta.
                                        Taip pat šią vasarą baigti modernizacijos darbai Kauno oro uosto automobilių aikštelėje (P4). Atnaujintos aikštelės plotas padidėjo iki beveik 10 tūkst. kv. metrų. Atnaujintoje aikštelėje – daugiau nei 370 automobilių stovėjimo vietų, gali būti įkraunama 14 elektromobilių, 14 vietų skirta asmenų su negalia transportui.
                                        Šiuo metu greta Kauno oro uosto terminalo statoma ir daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, kuri ateityje talpins iš viso daugiau kaip 900 transporto priemonių. Aikštelėje tilps daugiau kaip 900 automobilių, iš jų – 100 vietų bus skirta žmonių su negalia transportui. Taip pat bus įrengta elektromobilių įkrovimo stotelių.

                                        https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2217199

                                        Comment

                                        Working...
                                        X