Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu kaip sake Ryanair atstovai jog firma veikia visu pajegumu ir atidaryti nauju skrydziu ner taip paprasta
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Tai reiškias taip trunka dėl lėktuvų ir įgulų turbūt.. Na tikėkimės papadys daugiau skrydžių O kiek dabar į Franfurkt-Han yra skrydžių per savaitę? keturi turbūt?
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        FR1856 21:45 Frankfurtas (Hanas) 1 - 3 - 5 - 7

        Deja tik keturi man asmeniskai graziau atrodytu o keliems mano pazystamiems ir patogiau butu taip

        FR1856 21:45 Frankfurtas (Hanas) 1 - 3 - 5 - 7
        FR1856 07:15 Frankfurtas (Hanas) 1 - 3 - 5 - 7
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          Mana nerealu jog jie atskristų ryte taip anksti... Jie juk ten kokią 4 ar 5 valandą ryto turėtų išskristi. Bet jei jie čia bazuotų vieną ar du lėktuvus, galima būtų juk taip daryti skristi iš Kauno ryte anksti,..., juk lietuvoje po Flylal sustabdymo atsirastų kaip man pilotų ir stiuordų. O jų nelabai daug ir reikia keliems lėktuvams. Iš bėdos galima būtų Laikyti tuos stiuordus iš užsienio čia LT tarkim pusę sav. o nakvotų viešbučiuose... Bet manau tai būtų per brangu turbūt.
          O manau galima Būtų pilnai du lėktuvus Kaune bazuoti, juk skrydžių per dieną būna nuo trijų iki penkių..
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Įdomu, ar prie oro uosto bus statomas viešbutis ar ne? gal kas žinote?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Kai oro uostas skraidins tiek keleiviu kiek ryga ir vilnius tada manau tikslinga butu statyt
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                Vienas iš Ryanair triukų apgaudinėjant žmones.
                Vienas iš Ryanair triukų apgaudinėjant neskaitančius žmones
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                  Kai oro uostas skraidins tiek keleiviu kiek ryga ir vilnius tada manau tikslinga butu statyt
                  Na gal, bet susisiekimas tai tikrai tragiskas, ta prasme viešuoju transoportu, jei gryžti vakariniu reisu iš tarkim Dublino, tai nelabai gryžtum į kokią Klaipėdą ar Šiaulius, na žinoma yra mikroautobusiukas į Vilnių, nors tai gerai. Bet reikėtų tikrai pagerinti susisiekimą tarp Kauno gel. ir autobusų stočių.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    Na gal, bet susisiekimas tai tikrai tragiskas, ta prasme viešuoju transoportu, jei gryžti vakariniu reisu iš tarkim Dublino, tai nelabai gryžtum į kokią Klaipėdą ar Šiaulius, na žinoma yra mikroautobusiukas į Vilnių, nors tai gerai. Bet reikėtų tikrai pagerinti susisiekimą tarp Kauno gel. ir autobusų stočių.
                    Kokia kaina, toks ir aptarnavimas. Jei bilietų kainų vidurkis būtų didesnis, tai manau būtų galima gerinti ir susisiekimą bei kitaip gerinti paslaugų teikimo kokybę. Išties, čia beveik aklavietė, nes "Kauno autobusai", jei jų nerems oro uostas, tikrai nedidins autobusų reisų skaičiaus, o oro uostas pats jų vykdyti neturi už ką, o ir remti nelabai išgali. Pagrindinė priežastis - per pigiai už oro uosto paslaugas mokame.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Vis dėlto, vienas papildomas reisas vakariniu metu tikrai nebūtų labai jau didelė našta nei "Kauno autobusams", nei pačiam oro uostui. Negalima absoliučiai visko suversti krizei, trūksta noro ir pastangų.

                      Comment


                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        Na gal, bet susisiekimas tai tikrai tragiskas, ta prasme viešuoju transoportu, jei gryžti vakariniu reisu iš tarkim Dublino, tai nelabai gryžtum į kokią Klaipėdą ar Šiaulius, na žinoma yra mikroautobusiukas į Vilnių, nors tai gerai. Bet reikėtų tikrai pagerinti susisiekimą tarp Kauno gel. ir autobusų stočių.
                        Tuo tarpu vakare parskridus ne į Kauną, o į Rygą, į Klaipėdą grįžti pavyktų (yra autobusas 23 val. iš oro uosto)

                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Vis dėlto, vienas papildomas reisas vakariniu metu tikrai nebūtų labai jau didelė našta nei "Kauno autobusams", nei pačiam oro uostui. Negalima absoliučiai visko suversti krizei, trūksta noro ir pastangų.
                        Tuo labiau, kad savaitgaliais tas reisas yra, nėra tik darbo dienomis.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Tuo tarpu vakare parskridus ne į Kauną, o į Rygą, į Klaipėdą grįžti pavyktų (yra autobusas 23 val. iš oro uosto)



                          Tuo labiau, kad savaitgaliais tas reisas yra, nėra tik darbo dienomis.
                          O reikėtų ir Kaunui kažko panašaus.
                          Bet realiau būtų tikrai vieną ar du vakarinius reisus uždėti į Kauną. Bent jau padaryti taip.... 29 važinėja turbūt daugiau nei vienas autobusas? Jei taip padaryti taip, kad ryte vienas veliau pora valandų pradėtų važiuoti, o vakare tą laiką dar pravažinėja.. Ir gal ten dar vieną dadeda, kad dažniau būtų. O oro uostas galėtų už darbuotoją ir dalį to laiko kuro sanaudų apmokėti..
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Vis dėlto, vienas papildomas reisas vakariniu metu tikrai nebūtų labai jau didelė našta nei "Kauno autobusams", nei pačiam oro uostui. Negalima absoliučiai visko suversti krizei, trūksta noro ir pastangų.
                            Gerai, paskaičiuokime. Nuo gel. stoties paleidus vieną papildomą reisą visomis dienomis iki oro uosto... Minėtas trasos ilgis - 17,1 km. Dauginam iš dviejų - 34,2 km. Dabar autobusų vieno kilometro nuvažiavimo savikaina yra apie 4,91 Lt (įskaitant Argus aptarnavimą, techninę apžiūrą, administracines išlaidas, kurą, visus atlyginimus ir visas išlaidas, reikalingas išlaikyti "Kauno autobusus"). 4,91x34,2x7 dienosx4 savaitės = 4701,82 Lt per mėnesį - tokių papildomų išlaidų tai pareikalautų. Sakykime, autobuso reisas būtų užpildomas vidutiniškai 5 keleiviais ir 3 iš jų važiuotų vienkartiniais bilietais be lengvatos, pirktais iš vairuotojo (2Lt), dar 1 važiuotų nuolatiniu bilietu (negaliu apskaičiuoti, kiek tai pridėtų pinigų) ir 1 su 1Lt bilietu, tuomet 3 keleiviaix2 Lt + 1keleivisx0Lt + 1 keleivisx1Ltx2 papildomi pusračiaix7 dienosx4 savaitės = 392 Lt per mėnesį. Taigi 4701,82 - 392 = grynasis nuostolis 4309,82 Lt. Ar krizė, ar ne krizė, bet tai būtų prabanga ir be papildomų oro uosto primokėjimų, apie vieno reiso pridėjimą nėra net kalbos.

                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            O reikėtų ir Kaunui kažko panašaus.
                            Bet realiau būtų tikrai vieną ar du vakarinius reisus uždėti į Kauną. Bent jau padaryti taip.... 29 važinėja turbūt daugiau nei vienas autobusas? Jei taip padaryti taip, kad ryte vienas veliau pora valandų pradėtų važiuoti, o vakare tą laiką dar pravažinėja.. Ir gal ten dar vieną dadeda, kad dažniau būtų. O oro uostas galėtų už darbuotoją ir dalį to laiko kuro sanaudų apmokėti..
                            Tokiu būdu paslinkus vieno autobuso vakarinės pamainos laiką, tvarkaraštyje atsirastų skylė, kurios dėl per mažo autobusų skaičiaus maršrute, užkimšti nebūtų kuo. Pakalbėti, žinoma, paprasta, bet tai įgyvendinti - ne.
                            O dėl oro uosto pamokėjimo, kaip jau minėjau, nėra nerealu, nes tokia praktika vykdoma ir su kitomis įmonėmis, nes jei to nebūtų, į užkampius autobusai nevežiotų 21-22 val.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.12, 14:48.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Na jau, nedarykime tokių kategoriškų išvadų, a la "nebūtų nė kalbos" ir pan. 29 maršrutas nėra tolygus kokiam 13, čia jau daugiau miesto prestižo reikalas ir čia galėtų būti priimtas kad ir politinis sprendimas. Jau truputį juokinga, kad negalima pridėti vieno papildomo reiso (ne maršruto).

                              Comment


                                Ir mokėti turėtų ne oro uostas, o miestas, už atvežamus turistus. Atsiperka tai.
                                Va savaitgalį lankiausi, nakvojau Grenoblyje (ir likau labai patenkintas, kada vėl reiks važiuot) vien todėl, kad į tą miestą skraido Ryanair ir buvo patogus susisiekimas viešuoju transportu tiek su oro uostu, tiek su mano buvusiu kelionės tikslu, Ženeva.
                                Ženevoje, beje, kartu su nakvyne gauni ir teisę nemokamai visu miesto transportu važinėt. Kad tik turistams patogiau būtų ir jie sugrįžt norėtų.
                                kaip?

                                Comment


                                  Gal kas nors žinote kokį pigų viešbūtį netoli Kauno traukinių stoties, kad būtų galima atvaževus vakare naktį pernakvoti? Daleiskim atsrendu vakare, sedu į 29 maršrutą ir nuvažiuoju į viešbutį... O ryte jau kad atskelti kokią 6 ryto ir pirmu dviaukščiu į Vilnių.
                                  O gal oro uostas visą naktį neuždaromas?? Pasėdėčiau pamiegočiau ant suoliuko ir tada ryte pirmais autobusais/traukinais į Vilnių.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Gal kas nors žinote kokį pigų viešbūtį netoli Kauno traukinių stoties, kad būtų galima atvaževus vakare naktį pernakvoti? Daleiskim atsrendu vakare, sedu į 29 maršrutą ir nuvažiuoju į viešbutį... O ryte jau kad atskelti kokią 6 ryto ir pirmu dviaukščiu į Vilnių.
                                    O gal oro uostas visą naktį neuždaromas?? Pasėdėčiau pamiegočiau ant suoliuko ir tada ryte pirmais autobusais/traukinais į Vilnių.
                                    Tai kad į Vilnių važiuoja autobusas iš oro uosto, jo grafikas suderintas su skrydžiais, gal laukia ir vėluojančių lėktuvų. Jei nakvoti Kaune, tai yra naujas nelabai brangus viešbutis "Magnus" priešais autobusų stotį, gali pasižiūrėti www.magnushotel.lt.

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Tai kad į Vilnių važiuoja autobusas iš oro uosto, jo grafikas suderintas su skrydžiais, gal laukia ir vėluojančių lėktuvų. Jei nakvoti Kaune, tai yra naujas nelabai brangus viešbutis "Magnus" priešais autobusų stotį, gali pasižiūrėti www.magnushotel.lt.
                                      Ačių už info, reikės arba autobusu arba jau su pažystamais tartis...
                                      O tai oro uostas turbūt neuždaromas per naktį?
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Ačių už info, reikės arba autobusu arba jau su pažystamais tartis...
                                        O tai oro uostas turbūt neuždaromas per naktį?
                                        Keleivių terminalas manau uždaromas. www.kaunasair.lt oro uosto tinklapyje parašytas darbo laikas, užmesk akį ir bus aišku.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                          Gal kas nors žinote kokį pigų viešbūtį netoli Kauno traukinių stoties, kad būtų galima atvaževus vakare naktį pernakvoti? Daleiskim atsrendu vakare, sedu į 29 maršrutą ir nuvažiuoju į viešbutį... O ryte jau kad atskelti kokią 6 ryto ir pirmu dviaukščiu į Vilnių.
                                          Apie viešbutį jau rašė, bet atkreipk dėmesį, kad traukiniai dabar važiuoja iš laikinos stoties Petrašiūnuose (Kaunas-1), o NE tos, kuri už kelių žingsnių nuo Magnus Hotel. Nuo Magnus Hotel iki Kaunas-1 galima važiuoti troleibusu Nr.5, autobusu Nr. 39, mikriukais Nr. 27, 56. Tvarkaraščiai http://transportas.kaunas.lt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X