Nesvarbu kad uz 5 kilometru autostrada i vilniu yra kursuoja autobusas tiek i VLN tiek i Kauno centra Nu tai aiskiai parodo tikruosius vilniaus siekius. Net nesigilinta kas kaip ir stengtasi apjuodinti si oro uosta kuris turi daug daugiau sansu plestis net kai bus uzstatyta visa teritorija. Gi aplinkui LEZ gi gali palikti koki plota terminalams ar tech aptarnavimo pastatams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąIr kas čia juokingo? Gal nori pasakyti, kad susisiekimas su Vilniumi labai puikus, nes juk yra mikroautobusiukai, su kuriais po valandos kitos jau būsi reikiamoj vietoj Vilniuje?
Comment
-
Nu taciau ka mes kalbam gi mikroautobusas isprususiems Vilnieciams yra per prastas...- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąIr kas čia juokingo? Gal nori pasakyti, kad susisiekimas su Vilniumi labai puikus, nes juk yra mikroautobusiukai, su kuriais po valandos kitos jau būsi reikiamoj vietoj Vilniuje?
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąNa man visu pirma susisiekimas asocijuojasi su keliu infrastruktura, o ne su tais keliais kursuojanciu transportu. O tas kelias - Kaunas-Vilnius austrada - svarbiausias Lietuvoj. Aisku ateity reiktu platint iki 3 eiliu ir cia net ne del aerouosto, o kas del susisiekimo su juo, tai cia nebent trumpa atkarpele austotrados dadet kur nors nuo Rumsiskiu arba Neveroniu iki Karmelavos, o tai tikrai nekainuotu kosminiu sumu. O kas liecia pati transporta, tai kai bus keleiviu srautai, tai bus ir transportas, o tas tuo labiau nekainuos kosminiu pinigu.
Ir ne iš tos pusės žiūri - jei nebus atitinkamo lygio paslaugų, nebus ir keleivių.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKaunas-Vilnius niekada nebuvo autostrada ir juo net 130km/h važiuoti negalima. Nuo oro uosto iki Vilniaus autobusai važiuotų kiek daugiau nei valandą, plius dar Vilniuje važiuotų kažkiek laiko. Tad apie 1h 30min vargu ar kam atrodys labai jau geras susisiekimas. Reikia geležinkelio, kuris važiuotų kad ir ~160km/h.
Ir ne iš tos pusės žiūri - jei nebus atitinkamo lygio paslaugų, nebus ir keleivių.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąTurbut, nuo oro uosto iki Vilniaus centro vaziuotum ilgiau nei valanda (piko metu)
Comment
-
/\
bet koks vilnieciu primytivus mastymas, svarbu jiem gerai.. o kad kaunieciam reikia vaziuoti i vilniu tai jau nieko tokio. jei tai bus lietuvos oro uostas, tai reikia ziureti ne susisiekima su vilniumi o su visa lietuva. o su lietuvos kitais miestais susisiekimas kurkas geresnis negu su vilniumi!
Comment
-
Sunku diskutuoti ir bandyti teikti kažkokius argumentus, kai kas antras komentaras kažkokios pašaipos ir bobučių lygio kliedesiai: "bet koks vilnieciu primytivus mastymas, svarbu jiem gerai", "O tai kokio susiekimo reikia? Metro linijos iki Saulėtekio?", "gi mikroautobusas isprususiems Vilnieciams yra per prastas...", "Nu tai aiskiai parodo tikruosius vilniaus siekius. Net nesigilinta kas kaip ir stengtasi apjuodinti si oro uosta". Apie ką jūs brangieji čia norite diskutuoti? Apie savo kompleksus ar apie oro uostų plėtrą? Jei apie oro uostų plėtrą, tai ir diskutuokim apie tai, bobučių lygio kliedesiais galima pasidalinti su kitais ir delfi komentaruose.
Tarkim baigiam visą tą maivymąsi ir pagalvojam:
Daugiau kaip pusės visų Lietuvos oro uostų keleivių tikslas yra Vilnius. Jeigu Vilniaus gyventojams, svečiams, dirbantiems Vilniuje ir t.t. bus palankesnės sąlygos skristi iš Vilniaus oro uosto nei iš Kauno, ką jie pasirinks? Kauną? Ne. Ką daryti, kad Kauno oro uostas nukonkuruotų Vilniaus oro uostą? Sudaryti palankesnes sąlygas skrendantiems iš/į Vilnių.Paskutinis taisė Edd; 2009.03.06, 19:20.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDaugiau kaip pusės visų Lietuvos oro uostų keleivių tikslas yra Vilnius.
tai apie tai ir snekama kad vilniaus oro uosta palikti vilniaus poreikiams. o tu paaiskink kur logika uzdaryti kauno oro uosta ir statyti nauja oro uosta nutolusi nuo vilniaus 50 km..? kurioj vietoj cia logika?
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDaugiau kaip pusės visų Lietuvos oro uostų keleivių tikslas yra Vilnius.
Matyt ne ta strategija buvo pasirinkta.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąo cia tai drysciau tikrai abejoti. pirmas dalykas nenurasyk visu kitu likusiu zmoniu kad jie nekeliauja lektuvais. tiek is klaipedos tiek is siauliu panevezio marijampoles ir t.t. zmones skrenda i uzsieni, nevientik vilnieciai skraido.
tai apie tai ir snekama kad vilniaus oro uosta palikti vilniaus poreikiams. o tu paaiskink kur logika uzdaryti kauno oro uosta ir statyti nauja oro uosta nutolusi nuo vilniaus 50 km..? kurioj vietoj cia logika?
Dėl naujo oro uosto statymo tarp Vilniaus ir Kauno, galiu pasakyti tiek, kad jei tokį turėtumėm šiuo metu, vietoj Kauno ir Vilniaus oro uostų, klausimas ar Ryga šiuo metu būtų didžiausias oro uostas Baltijos šalyse (nors jei vadovautų Ivanauskas...). Tačiau yra kaip yra, o kad dabar tokį naują oro uostą apsimokėtų statyti, abejoju. Čia padėtų atsakymas į klausimą: "kiek kainuotų susisiekimo sutvarkymas tarp Vilniaus ir Kauno oro uosto?"Paskutinis taisė Edd; 2009.03.06, 19:59.
Comment
-
Parašė Vikis Rodyti pranešimąO dabar daugiau kaip pusės Lietuvos (tame tarpe ir vilniečių) tikslas yra Ryga
Matyt ne ta strategija buvo pasirinkta.
Comment
-
Parašė Vikis Rodyti pranešimąO dabar daugiau kaip pusės Lietuvos (tame tarpe ir vilniečių) tikslas yra Ryga
Matyt ne ta strategija buvo pasirinkta.
Tikėjausi kad po flylal bankroto susidarius skrydžių trūkumui Kauno oro uostas turėdamas naują terminalą ir mažiausius mokesčius visame regione sugebės pasinaudoti proga, deja pritraukti naujų avialinijų nepavyksta. Klausimas kodėl?Paskutinis taisė deep'as; 2009.03.06, 20:02.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąFaktas kad ne ta.
Tikėjausi kad po flylal bankroto susidarius skrydžių trūkumui Kauno oro uostas turėdamas naują terminalą ir mažiausius mokesčius visame regione sugebės pasinaudoti proga, deja pritraukti naujų avialinijų nepavyksta. Klausimas kodėl?o buvo taip...
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąFaktas kad ne ta.
Tikėjausi kad po flylal bankroto susidarius skrydžių trūkumui Kauno oro uostas turėdamas naują terminalą ir mažiausius mokesčius visame regione sugebės pasinaudoti proga, deja pritraukti naujų avialinijų nepavyksta. Klausimas kodėl?
,šiuo metu,nesvarbu kad Kaune mažiausi mokesčiai labiau atsiperka daugiau keleivių perskraidint.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDaugiau kaip pusės visų Lietuvos oro uostų keleivių tikslas yra Vilnius.
Apskritai visu keleiviu iskaitant lietuvius- toli grazu ne, vilniuj gyvena tik penktadalis Lietuvos. Apgailetinas tas vilnieciu susireiksminimas ir Europos metropolio vilniaus aukstinimas pries visa Lietuva
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDaugiau kaip puse uzsienio keleiviu tikslas yra vilnius
Apskritai visu keleiviu iskaitant lietuvius- toli grazu ne, vilniuj gyvena tik penktadalis Lietuvos. Apgailetinas tas vilnieciu susireiksminimas ir Europos metropolio vilniaus aukstinimas pries visa Lietuva
Kodėl Kauno oro uostas nedomina avialinijų jeigu didesnė kelevių dalis pasiskirsto po Lietuvą, o Kaunas Lietuvos centre, turi naują puikų terminalą kurio galimybės toli gražu neišnaudojamos ir mokesčiai jame mažiausi regione.
Comment
-
Nesikišiu į diskusiją "Vilnius ar Kaunas yra geresnis miestas", bet idėja statyti naują oro uostą man atrodo totali nesąmonė. Kažin ar Kirtimų, Karmėlavos ir Palangos oro uostai generuoja milžiniškus pelnus, o dar vienas oro uostas nuvestų į bankrotą esamus oro uostus, o ir pats negreitai (jeigu) atsipirktų. Manau daug kartų pigiau nutiesti bėgių ir autostrados atšaką maždaug nuo Neveronių iki Karmėlavos ir bent pradžiai paleisti motrisę Vilnius-Kaišiadorys-Karmėlava (oro uostas). Būtų logiška sužaisti ir rinkodarai, pvz.: Vilniuje ar Kaišiadoryse nusipirkęs lėktuvo bilietą, į Karmėlavą motrise važiuoji už 1Lt (tas pats atskridus į Karmėlavą).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment