Susisiekimas su Kauno oro uostu yra dėl taupumo ir nenoro investuoti į geresnį oro uosto įvaizdį. Žinoma, būtų idealiausia 3 autobusų maršrutai: 29; į Šilainius; pro Urmą, Baršausko g. ir centrą. Bet realiausia būtų tikėtis bent sudažninto grafiko. Gal padidėjus keleivių srautams autobusų tvarkaraštis ir būtų sudažnintas, bet tai įvyktų per vėlai. Iš tikrųjų dažninti reikia jau dabar - investuojant į gerą susisiekimą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Metropolis
Sausio 20 d. Kauno oro uoste įvyko ilgalaikės žemės nuomos aukcionas - orlaivių techninio aptarnavimo bazės steigimo projekto realizavimui.
Aukciono laimėtoju paskelbta UAB “Aurela Group”. Kartu su užsienio partneriais veikiančiai kompanijai yra išnuomotas 16 000 kv. m. ploto sklypas 40 metų laikotarpiui, kur bus pastatytas daugiau nei 9000 kv. m. techninio aptarnavimo angaras. Jame bus visos techninės galimybės aptarnauti ir didžiausius orlaivius, kaip pvz. Boeing-747. Investicija į šį projektą - daugiau nei 30 milijonų litų. Pradėjus vykdyti veiklą bus sukurta daugiau nei 100 naujų kvalifikuotų darbo vietų.
Info: www.kaunasair.lt
Comment
-
Keista įmonė... Tik tiek teradau apie ja per google.lt :
http://www.manoimone.lt/lt/companies...oup-uab-157863
Adresas: Miežių g. 20, LT-08416, VILNIUS
Kodas: 301511787 PVM kodas: ne PVM mokėtojasDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
/\
Valstybinės Mokesčių Inspekcijos duomenų bazės įrašas:
AURELA GROUP, UAB
Pamėnkalnio g. 40, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
PVM kodas: LT100004216811
Įregistravimo PVM mokėtojų data: 2008.08.21
AURELA GROUP, UAB, kodas 301511787
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Pamėnkalnio g. 40Aukciono laimėtoju paskelbta UAB “Aurela Group”. Kartu su užsienio partneriais veikiančiai kompanijai yra išnuomotas 16 000 kv. m. ploto sklypas 40 metų laikotarpiui, kur bus pastatytas daugiau nei 9000 kv. m. techninio aptarnavimo angaras.Paskutinis taisė SkyMan; 2009.01.21, 21:33.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Kauno oro uostas siūlys daugiau skrydžių
Bankrutavus bendrovei „flyLAL“ ir sumažėjus skrydžių Vilniaus oro uoste, Kauno oro uostas ieško galimybių, kaip išplėsti skrydžių geografiją.
Šiuo metu iš Kauno skrendama į Londoną, Dubliną, Birmingemą ir Frankfurtą, praneša Lietuvos radijas.
Atsižvelgdamas į susidariusią padėtį rinkoje, Kauno oro uostas ketina didinti skrydžių skaičių. Nuo kovo dukart dažniau – 14 kartų per savaitę – bus vykdomi skrydžiai į Londono Stanstedo oro uostą.
Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas patvirtino, kad su keliomis oro kompanijomis vyksta intensyvios derybos.
Per du mėnesius turėtų paaiškėti nauji skrydžių maršrutai iš Kauno.
Vienomis reikalingiausių krypčių Lietuvos keleiviams laikomi Amsterdamas ir Briuselis.
http://15min.lt/naujiena/miestas/kaunas/42/26091/
Comment
-
Priminsiu, kad pernai po vieną savaitinį "Tez Tour" darė iš Kauno ir iš Palangos į Turkiją. "flyLAL" "Boeing 737-300" darydavo reisus Vilnius-Antalija-Kaunas-Antalija-Vilnius-Antalija-Palanga-Antalija-Vilnius.
Dėl skraidinimo iš Kauno - didesnę įtaką čia turi "flyLAL Charters". Norint vykdyti operacijas iš Kauno, reikia ten įkūrinėti bazę. Turėti tokiai mažai kompanijai kaip "flyLAL Charters" dvi bazes Lietuvoje aišku, kad neapsimoka. Kad planų su Kaunu nesiejama rodo ir faktas, jog "flyLAL Group" patraukė "Baltic Ground Services" iš Kauno. Dėl to, "flyLAL Charters" turbūt pasiekia geresnį efektyvumą Vilniaus oro uoste ir "Tez Tour" bei "Novaturui" gali pasiūlyti geresnę kainą.
Dar vienas dalykas - šiandien pasirodė informacija, jog "Tez Tour" bandys jungti Baltijos šalių keleivių srautus. Aišku yra bijoma, kad krizė vis gilėjant, šią vasarą nebepavyks prikrauti "Boeing 757" ir gal net mažesnių lėktuvų į kurortus. "Tez Tour" sako, kad veda derybas su "airBaltic", dėl keleivių vežimo, o tai blogas ženklas "flyLAL Charters". "airBaltic" turi privalumą - jie gali derinti reguliariuosius reisus su charteriais. Pvz, pasiūlys "teztour" labai gerus tarifus (gal net simbolinius) reguliariuose atiduodant jiems vietas Talinas-Ryga ir Vilnius-Ryga, o iš Rygos skraidins visus čarteriu. "airBaltic" jau turi patirties derinant reguliarius su užsakomaisiais - į Dubajų, Šarm El Šeichą, Hurgadą pusė lėktuvo yra "charterio keleiviai", kita pusė - reguliarieji.
"Novaturo" susitarimas su "flyLAL" jeigu neklystu dar galioja 2010-iesiems, bet įtariu 2009-ųjų vasaros kelionių krypčių tvarkaraštis bus nykokas, nes didelių keleivų srautų yra nesitikima. "flyLAL Charters" veža "Novaturo" keleivius iš Vilniaus ir Talino.
Comment
-
Papildysiu, kad praėjusią vasarą iš Kauno į Antaliją čarteriai buvo nutraukti porą mėnesių ankščiau negu buvo suplanuota pavasarį - turbūt nelabai sekėsi jiems pririnkti keleivių. Aišku prisidėjo tai, kad atostogos iš Kauno gaudavosi geru pusdieniu trumpesnės - lėktuvas skraidė maršrutu Vilnius-Antalija-Kaunas-Antalija-Vilnius.
Iš Palangos analogiškas maršrutas sulaukė didesnio pasisekimo - bent jau buvo išlaikytas iki sezono pabaigos spalį.kaip?
Comment
-
Gaila, kad nelabai vykę buvo, bet čia buvo tolimas maršrutas.
Gal sektūsi jei bandytų pardavinėti bilietus iš Kauno į Paryžių, galėtų tarkim skristi ir kaip reguleriu skrydžiu keleiviai, taip pat turistai į Lietuvą ar atvirkščiai Prancūziją? Du viename būtų ir reguleriai ir užsakomais vežtų.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Į Paryžių užsakomųjų skrydžių nėra, ir, man atrodo, Lietuvos istorijoje, tokių nėra buvę. Į Paryžių ekskursijos važiuoja autobusu (aišku nebetiek kiek prieš 10 metų).
Pažintinėms ekskursijoms užsakomieji skrydžiai iš Lietuvos neegzistuoja.
Šį žiemos sezoną buvo skraidoma į Egiptą, Kanarus ir Tailandą šildytis bei į Italiją slidinėti. Praeitą vasarą užsakomieji buvo į Turkiją (net keli lėktuvai per dieną), Tunisą, Kretą, Portugaliją, Ispaniją, Maroką. Tai apie tokias kryptis ir dabar galima kalbėti.
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąKauno Oro Uosto internetinėje svetainėje jau yra paskelbtas ir 2009 metų vasaros sezono tvarkaraštis, suskaičiavau 29 skrydžiai per savaitę, bet tikiuosi per du menesius bus daug daugiauwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
http://www.kaunasair.lt/index.php?la...vizualizacijos
Įdomios vizijos.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąĮ Paryžių užsakomųjų skrydžių nėra, ir, man atrodo, Lietuvos istorijoje, tokių nėra buvę. Į Paryžių ekskursijos važiuoja autobusu (aišku nebetiek kiek prieš 10 metų).
Pažintinėms ekskursijoms užsakomieji skrydžiai iš Lietuvos neegzistuoja.
Comment
-
http://www.kaunasair.lt/index.php?la...nos&news_id=14
Jūs tik pažiūrėkite kokius mokesčių lengvatas taiko Kauno oro uostas, žiauriai pigiai taiko, jei žinoma daug skraidina. Vat Ryanair'ui taiko 86% nuolaidas. Nėr ko lyginti su Vilniumi, kaip buvo brangus, taip ir yra brangus.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė TukasLT Rodyti pranešimąNa reikia džiaugtis, kad nesumažėjo, kaip Vilniuje, ten tai tikra sausra. Anyway, Šliupas sako, kad per du mėnesius gali padaugėti skrydžių į kitomis kryptimis, taigi, manau bus daugiau skrydžių. Reikia laukti naujienų.
Comment
Comment