Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    100km yra didelis atstumas tokiai šaliai kaip Lietuva.
    O kodėl vilniečiai turi permokėti už kelionę + turėti nepatogumus (į KUN nuvažiuoti tikrai ne 10-15 min užtrunka) vien todėl kad kažkam kaunas yra pasaulio centras.
    O kodėl klaipedieciai ir kaunieciai turi permokėti už kelionę + turėti nepatogumus (į VNO nuvažiuoti tikrai ne 10-15 min užtrunka) vien todėl kad kažkam Vilnius yra pasaulio centras.
    Show must go von!

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      100km yra didelis atstumas tokiai šaliai kaip Lietuva.
      O kodėl vilniečiai turi permokėti už kelionę + turėti nepatogumus (į KUN nuvažiuoti tikrai ne 10-15 min užtrunka) vien todėl kad kažkam kaunas yra pasaulio centras.
      100 km ir Afrikoje yra 100 km, o susisiekimą turim tikrai ne Afrikos lygio. Taigi tavo teiginys yra savo kiemo protegavimas, kaip, beje, ir KUN šalininkų, tik skirtumas tas, kad nekenktų vilniečiams ir savo onorą kai kuriais atvejais sulaužyti. Visi kiti jau įpratę prie važinėjimų.

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Pastebejau , kad KUN Mirsta/arba jau numire ir gal net sugriuvo tiems, pas kuriuos po avataru parasyta Vilnius. Man tai keista. Nes pro darbovietes langus matau, kad karts nuo karto pakyla koks nors lektuvas. Gal ten jautukus i Izraeli skraidina, o gal Barstys iskeite savo sraigstasparni i koki nors jet'a? Dar keisciau, kaip Ryanair'as skelbia apie bazes pletra. Kam ta baze numirusiame oro uste? grudams laikyt?
        Tai kad atvirkščiai. Apie tai, kad KUN miršta, šaukia tie, kurie kartu sako, kad reikia jį reanimuot išmetant visus LCC iš VNO (nelabai aišku, kaip tą reiktų padaryt, bet nesvarbu, vistiek išmetam).

        Ataskaita tragiska https://www.kaunas-airport.lt/images...ka_2013_LT.pdf Skaraidina niekingus 80 k keleiviu/men (gausiai sumazejus krypciu skaiciui) Taip tai tikrai mires oro uostas ir kuo greiciau ji uzdarom
        O bet tačiau matosi, kad vasaros laikotarpiu KUN srautas toks pats kaip pernai. Šito žiemos sezono pradžioj kritimas irgi nebeturėtų būt didelis (tas didysis maršrutų perkėlimas už 25 mln. ir buvo pernai rudenį, jei gerai pamenu), tai rezultate lyginant su pernykščiais 800k+ bus didelis kritimas tik pirmus tris - keturis mėnesius ir kokie 600k keleivių per metus. Ne tai, kad labai gerai, bet ir iki kracho toloka. O tai reiškia, kad išsilaikyt visgi sugeba abu oro uostai, nepaisant visų pliurpiamų nesąmonių apie tai, kad jie yra neva per arti vienas kito.
        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          Parašė Linas Rodyti pranešimą
          100 km ir Afrikoje yra 100 km, o susisiekimą turim tikrai ne Afrikos lygio. Taigi tavo teiginys yra savo kiemo protegavimas, kaip, beje, ir KUN šalininkų, tik skirtumas tas, kad nekenktų vilniečiams ir savo onorą kai kuriais atvejais sulaužyti. Visi kiti jau įpratę prie važinėjimų.
          Taip, mano kiemas yra geresnis už kitą kiemą. Skrenda Vizzai ir Rajanai iš Vilniaus ir tegul skrenda toliau, bet tik jie patys gali nutarti, kokį oro uostą pasirinkti, o ne kažkoks klerkas ministerijoje. Dėl čarterių - skraidino iš Palangos, dabar jau ne, nes nėra srauto. O iš Vilniaus yra.

          Comment


            Dienos klausimas(2013.09.26)
            Ar pritariate, kad pigių skrydžių oro linijos turėtų skraidyti tik iš Kauno?


            Plačiau: http://vz.lt

            Comment


              Parašė negative Rodyti pranešimą
              Dienos klausimas(2013.09.26)
              Ar pritariate, kad pigių skrydžių oro linijos turėtų skraidyti tik iš Kauno?


              Plačiau: http://vz.lt
              Už variantą - Tik iš Vilniaus!
              *******
              Miestai.net Fb

              Comment


                Parašė Irma Rodyti pranešimą
                Už variantą - Tik iš Vilniaus!
                Show must go von!

                Comment


                  Kažkokią jus čia nesąmonę užvirėt Vilnius v.s. Kaunas. Tai yra natūralūs rinkos dėsniai. VNO tikslas subrandinti rinką, EasyJet, Norwegian, GermanWings, Vueling.

                  Kurie skraidys į Gatwick, Orli, Ciampino, Malpensa. Nes didžiajai daugumai keliaujanties iš VNO šie oro uostai sutaupytų daug pinigų. Kita medalio pusė, kad paprastas pilietis, kuris skraido į šalia esančius oro uostus, nepajus didelio finansinio nuostolio mokėdamas 249lt vietoj 199lt.


                  Ir galų galia dalis Ryanair ir Wizz air skrydžių bus palikta VNO, užpildyti srautams. Kita dalis greičiausiai grįš į KUN. Ir čia nieko bendro, su tuo apie ką šnekat ponai. Tai formuoja rinka ir poreikis.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Įdomi statistika:
                    Taip: 41%
                    Ne: 54%
                    Neturi nuomonės: 6%

                    Kažkaip 100% nesigauna

                    Comment


                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Įdomi statistika:
                      Taip: 41%
                      Ne: 54%
                      Neturi nuomonės: 6%

                      Kažkaip 100% nesigauna
                      Suapvalinimas (vienas iš variantų):
                      Rezultatas 40.8% pateikiamas kaip 41%
                      53.6% pateikiamas kaip 54%.
                      5.6% pateikiamas 6%.

                      Comment


                        Nuo skrydžių iš Kauno pradžios "Ryanair" jau skraidino 5,5 mln. keleivių

                        Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz2gY3PYGxE

                        Comment


                          Statomas FL technics angaras:


                          Kolegų iš lt-vacc.org forumo nuotrauka.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Ir gal dar todėl, kad vilniečiai daugiau skraido už visus kitus kartu sudėjus ir todėl, kad Vilnius patogus baltarusiams iš Minsko, Lydos, Gardino. Vnž Kauniečiai mąsto maždaug mes šalies viduryje ( maždaug), tad oro uostas turi būti nacionalinis ir aptarnauti tik LTU piliečius.

                            Comment


                              Užteko vienos nedidelės ekonomikos krizės ir paaiškėjo, kad nėra norinčių skristi nei į Vilnių, nei iš Vilniaus
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                Ir gal dar todėl, kad vilniečiai daugiau skraido už visus kitus kartu sudėjus ir todėl, kad Vilnius patogus baltarusiams iš Minsko, Lydos, Gardino. Vnž Kauniečiai mąsto maždaug mes šalies viduryje ( maždaug), tad oro uostas turi būti nacionalinis ir aptarnauti tik LTU piliečius.
                                Ne vilniečiai daugiau skraido, o tik toks įvaizdis sukuriamas, nes nesant pakankamai skrydžių iš kitur, visi priversti važiuoti į Vilnių. Žinoma, baltarusių tam tikras procentas yra, bet iš Lietuvos mielai skrenda ir Kaliningrado srities bei Lenkijos šiaurės vakarų krašto, kuriems žymiai patogiau yra iki Kauno. O ir nuo kokio Gardino atstumas toks pats ir iki Kauno, ir iki Vilniaus.

                                Comment


                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  patogus baltarusiams iš Minsko, Lydos, Gardino.

                                  Dėl pirmų dviejų taip, o iš Gardino srautas keliauja į Varšuvą. Net gali nusipirkti autobuso bilietą, kuris tave nuveš iš oro uosto iki Gardino centro.


                                  Tarp kitko pavyzdį galetų imti ir VNO, bei KUN. Leisti autobusus iki Minkso, Lydos, bei Polocko-Vitebsko. Skirti lėšų, informacijos skalidai, apie siūlomus skrydžius.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Dėl pirmų dviejų taip, o iš Gardino srautas keliauja į Varšuvą. Net gali nusipirkti autobuso bilietą, kuris tave nuveš iš oro uosto iki Gardino centro.


                                    Tarp kitko pavyzdį galetų imti ir VNO, bei KUN. Leisti autobusus iki Minkso, Lydos, bei Polocko-Vitebsko. Skirti lėšų, informacijos skalidai, apie siūlomus skrydžius.
                                    Is Kauno nesugebama normalaus susiekimo su VNO padaryt, o cia is kitu valstybiu noret. Nekalbu apie pora kart per diena Ollex'o mikroautobusus nuo Mac'o. LG irgi nesugeba normaliai traukiniu suderint. Norint nusigaut su VT, reikia puse dienos paaukot.. Taksas 170lt

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Is Kauno nesugebama normalaus susiekimo su VNO padaryt, o cia is kitu valstybiu noret. Nekalbu apie pora kart per diena Ollex'o mikroautobusus nuo Mac'o. LG irgi nesugeba normaliai traukiniu suderint. Norint nusigaut su VT, reikia puse dienos paaukot.. Taksas 170lt
                                      Visiškai sutinku, VNO norėdamas pritraukti daugiau keleivių galėtų užsiimti rinkodara, net RIX taip darydavo iš Vilniaus į RIX autobusas veždavo ( gal dar ir veža).

                                      Comment


                                        Matai dalies vadovų aviacijoje klaida yra, kad jie įsitikinę: jei bus daug krypčių, bus daug ir skrendančiųjų.

                                        Reikia tikslinią rinką "ugdytis". Pvz. tarp Oslo ir Kopenhagos per parą yra apie 54 skrydžius į abi puses, su 6200 žmonių srautu.

                                        Kryptys neturėtų būti dirbtinai, kuriamos. Ir suprantama, kad oro uosto svarbiausias rodiklis ne kryptis, o keleivių srautai.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Statomas FL technics angaras:
                                          Atvaizdas


                                          Kolegų iš lt-vacc.org forumo nuotrauka.
                                          Citatos iš straipsnio apie planuojamą FL Technics veiklą:

                                          ...Kauno oro uoste ims veikti 25 mln. litų vertinamas modernus „FL Technics“ lėktuvų techninės priežiūros centras. 8200 kv. metrų ploto centre per artimiausius penkerius metus planuojama sukurti iki 600 naujų darbo vietų.

                                          Mūsų naujai duris atversiančiame lėktuvų techninės priežiūros centre Kaune bus aptarnaujami didžiausi ir moderniausi orlaiviai tokie kaip Boeing 747 ir Boeing 787 Dreamliner.

                                          Nuo 2011-ųjų metų FL Technics kompanija yra prestižinės Boeing Goldcare programos partnerė. Šios programos dalyviams yra suteikiama išskirtinė teisė aptarnauti Boeing Dreamliner serijos orlaivius. Šiuo metu tokio tipo orlaivių priežiūros centrų yra vienetai, o naujasis „FL Technics“ centras Kaune bus pirmasis ir kol kas vienintelis Boeing 787 remontui pritaikytas centras Rytų Europoje bei NVS regione.

                                          Info:http://www.valstietis.lt/Pradzia/Nau...os-specialistu
                                          Paskutinis taisė Metropolis; 2013.10.11, 09:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X