Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą100km yra didelis atstumas tokiai šaliai kaip Lietuva.
O kodėl vilniečiai turi permokėti už kelionę + turėti nepatogumus (į KUN nuvažiuoti tikrai ne 10-15 min užtrunka) vien todėl kad kažkam kaunas yra pasaulio centras.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPastebejau , kad KUN Mirsta/arba jau numire ir gal net sugriuvo tiems, pas kuriuos po avataru parasyta Vilnius. Man tai keista. Nes pro darbovietes langus matau, kad karts nuo karto pakyla koks nors lektuvas. Gal ten jautukus i Izraeli skraidina, o gal Barstys iskeite savo sraigstasparni i koki nors jet'a? Dar keisciau, kaip Ryanair'as skelbia apie bazes pletra. Kam ta baze numirusiame oro uste? grudams laikyt?
Ataskaita tragiska https://www.kaunas-airport.lt/images...ka_2013_LT.pdf Skaraidina niekingus 80 k keleiviu/men (gausiai sumazejus krypciu skaiciui) Taip tai tikrai mires oro uostas ir kuo greiciau ji uzdaromGot sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimą100 km ir Afrikoje yra 100 km, o susisiekimą turim tikrai ne Afrikos lygio. Taigi tavo teiginys yra savo kiemo protegavimas, kaip, beje, ir KUN šalininkų, tik skirtumas tas, kad nekenktų vilniečiams ir savo onorą kai kuriais atvejais sulaužyti. Visi kiti jau įpratę prie važinėjimų.
Comment
-
Dienos klausimas(2013.09.26)
Ar pritariate, kad pigių skrydžių oro linijos turėtų skraidyti tik iš Kauno?
Plačiau: http://vz.lt
Comment
-
Parašė negative Rodyti pranešimąDienos klausimas(2013.09.26)
Ar pritariate, kad pigių skrydžių oro linijos turėtų skraidyti tik iš Kauno?
Plačiau: http://vz.lt*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Kažkokią jus čia nesąmonę užvirėt Vilnius v.s. Kaunas. Tai yra natūralūs rinkos dėsniai. VNO tikslas subrandinti rinką, EasyJet, Norwegian, GermanWings, Vueling.
Kurie skraidys į Gatwick, Orli, Ciampino, Malpensa. Nes didžiajai daugumai keliaujanties iš VNO šie oro uostai sutaupytų daug pinigų. Kita medalio pusė, kad paprastas pilietis, kuris skraido į šalia esančius oro uostus, nepajus didelio finansinio nuostolio mokėdamas 249lt vietoj 199lt.
Ir galų galia dalis Ryanair ir Wizz air skrydžių bus palikta VNO, užpildyti srautams. Kita dalis greičiausiai grįš į KUN. Ir čia nieko bendro, su tuo apie ką šnekat ponai. Tai formuoja rinka ir poreikis.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąĮdomi statistika:
Taip: 41%
Ne: 54%
Neturi nuomonės: 6%
Kažkaip 100% nesigauna
Rezultatas 40.8% pateikiamas kaip 41%
53.6% pateikiamas kaip 54%.
5.6% pateikiamas 6%.
Comment
-
Nuo skrydžių iš Kauno pradžios "Ryanair" jau skraidino 5,5 mln. keleivių
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz2gY3PYGxE
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąIr gal dar todėl, kad vilniečiai daugiau skraido už visus kitus kartu sudėjus ir todėl, kad Vilnius patogus baltarusiams iš Minsko, Lydos, Gardino. Vnž Kauniečiai mąsto maždaug mes šalies viduryje ( maždaug), tad oro uostas turi būti nacionalinis ir aptarnauti tik LTU piliečius.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąpatogus baltarusiams iš Minsko, Lydos, Gardino.
Dėl pirmų dviejų taip, o iš Gardino srautas keliauja į Varšuvą. Net gali nusipirkti autobuso bilietą, kuris tave nuveš iš oro uosto iki Gardino centro.
Tarp kitko pavyzdį galetų imti ir VNO, bei KUN. Leisti autobusus iki Minkso, Lydos, bei Polocko-Vitebsko. Skirti lėšų, informacijos skalidai, apie siūlomus skrydžius.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDėl pirmų dviejų taip, o iš Gardino srautas keliauja į Varšuvą. Net gali nusipirkti autobuso bilietą, kuris tave nuveš iš oro uosto iki Gardino centro.
Tarp kitko pavyzdį galetų imti ir VNO, bei KUN. Leisti autobusus iki Minkso, Lydos, bei Polocko-Vitebsko. Skirti lėšų, informacijos skalidai, apie siūlomus skrydžius.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs Kauno nesugebama normalaus susiekimo su VNO padaryt, o cia is kitu valstybiu noret. Nekalbu apie pora kart per diena Ollex'o mikroautobusus nuo Mac'o. LG irgi nesugeba normaliai traukiniu suderint. Norint nusigaut su VT, reikia puse dienos paaukot.. Taksas 170lt
Comment
-
Matai dalies vadovų aviacijoje klaida yra, kad jie įsitikinę: jei bus daug krypčių, bus daug ir skrendančiųjų.
Reikia tikslinią rinką "ugdytis". Pvz. tarp Oslo ir Kopenhagos per parą yra apie 54 skrydžius į abi puses, su 6200 žmonių srautu.
Kryptys neturėtų būti dirbtinai, kuriamos. Ir suprantama, kad oro uosto svarbiausias rodiklis ne kryptis, o keleivių srautai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Metropolis
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
...Kauno oro uoste ims veikti 25 mln. litų vertinamas modernus „FL Technics“ lėktuvų techninės priežiūros centras. 8200 kv. metrų ploto centre per artimiausius penkerius metus planuojama sukurti iki 600 naujų darbo vietų.
Mūsų naujai duris atversiančiame lėktuvų techninės priežiūros centre Kaune bus aptarnaujami didžiausi ir moderniausi orlaiviai tokie kaip Boeing 747 ir Boeing 787 Dreamliner.
Nuo 2011-ųjų metų FL Technics kompanija yra prestižinės Boeing Goldcare programos partnerė. Šios programos dalyviams yra suteikiama išskirtinė teisė aptarnauti Boeing Dreamliner serijos orlaivius. Šiuo metu tokio tipo orlaivių priežiūros centrų yra vienetai, o naujasis „FL Technics“ centras Kaune bus pirmasis ir kol kas vienintelis Boeing 787 remontui pritaikytas centras Rytų Europoje bei NVS regione.
Info:http://www.valstietis.lt/Pradzia/Nau...os-specialistuPaskutinis taisė Metropolis; 2013.10.11, 09:11.
Comment
Comment