Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVilniaus oro uostas sumažino mokesčius iki Karmėlavos dydžio, kad apskritai pritraukti daugiau reisų ir kompanijų. Tuomet į Vilnių atėjo Wizz Air ir tuo pačiu Ryanair perkėlė dalį skrydžių į Vilnių, kad visą rinką neperimtų Wizz Air'as.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąBūtent, VNO kartu su SM sulaužė jau sutartą oro uostų struktūrų ir sukėlė sumaištį. Imtis atsakomųjų priemonių KUN yra šiek tiek sunkiau vien dėl miestų statuso, nors būtų logiška prisivilioti kad ir keletą Wizzair reisų. Šiaip jau geriausia būtų pasidalinti reisais ar avia kompanijomis, nes Lietuvos rinka nedidelė ir nelabai piniginga.
Kita vertus, mūsų mažoje rinkoje šiedu oro uostai valdomi gerai ir jei KUN didins apsukas, nuo to niekam nebus blogiau. Tik klausimas - kaip didins apsukas.
o kas dėl politikų...žiūrėkime į darbą. SM, ŪM dirba labai gerai ir tikrai nesunku paieškoti informacijos ir/ar palyginti kaip buvo anksčiau. Būtent šiomis ministerijomis aš labiausiai pasitikiu.Paskutinis taisė D.P; 2012.05.31, 23:22.
Comment
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąo kas dėl politikų...žiūrėkime į darbą. SM, ŪM dirba labai gerai ir tikrai nesunku paieškoti informacijos ir/ar palyginti kaip buvo anksčiau. Būtent šiomis ministerijomis aš labiausiai pasitikiu.
....ir taip kasmet...o po jais dar ir pinigai yra
Comment
-
Tai kaip cia taip gali būti? SM nustato oro uostui kuriomis kryptimis turi skristi lektuvai. Tai jeigu kryptis nepaklausi? Kaip pvz St.Peterburgas? Aišku jei už krypties išlaikymą ar įvedimą gaunamos lėšos, tada kita kalba. Tik apie konkurenciją tarp oro tada jau nėra ką kalbėti. Jeigu būtų tam ministro įsakyme būtų parašyta apie skrydžių kryptis iš Lietuvos neįvardinant oro uosto, tada kita kalba.
Comment
-
Parašė senis Rodyti pranešimą...Jeigu būtų tam ministro įsakyme būtų parašyta apie skrydžių kryptis iš Lietuvos neįvardinant oro uosto, tada kita kalba.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąButent. Įsakymas nustato VNO privilegija, ko neturi buti...
Nors suprantu, kad sostinei reikia turėti skrydžius į kitas sostines, kad ir nuostolingus...
Konkurencija sveikas dalykas, tik nereikia persistengti ir aišku mūsų rinka yra pakankamai mizerna, kad du oro uostai labai sėkmingai veiktųYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė JohnUžkalnio pasvarstymai apie Kauno skrydžių potencialą... žiauriai (ir gana šmaikščiai ), bet, imho, pakankamai teisingai.
Kaunas nėra Lietuvos transporto širdis. Ir nebus.
http://protokolai.com/2012/07/02/kau...rdis-ir-nebus/
http://www.kaunas-airport.lt/index.p...s_realiu_laiku
http://www.vilnius-airport.lt/lt/tva...aliuoju-laiku/
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalima palyginti paros bėgyje kiek atskrenda lėktuvų į KUN ir VNO:
http://www.kaunas-airport.lt/index.p...s_realiu_laiku
http://www.vilnius-airport.lt/lt/tva...aliuoju-laiku/
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąO jeigu dar visus persodinti i Cessna 172
Comment
-
Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimąNelabai matau del ko dziaugtis, kitais metais to nebus nes dabar visas padidejimas tik del sporto renginiu Europos vyru chiampo praitais metais ir dabar vykstancio pasaulio jauniu champo. Kitais metais renginiu nebus ir pasimatys tikri skaiciai.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJau čia tai nuvažiavai į lankas. Gal koks 100 keleivių ir skrido tuo tikslu, bet bendrai statistikai tai neturi jokios įtakos.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNet Europos vyrų čempionatas masės sirgalių nepritraukė, tai tas jaunių čempionatas apskritai vargu ar kam įdomus. Manau ūgtelėjimą lemia sėkmingai parinktos "atostoginės" kryptys.
Dėl to yra visos prielaidos tolesniam augimui ar bent jau esamo srauto išlaikymui.
Comment
-
Kauno oro uosto problema dabar labiau yra ta, kad jame įsivyrauja skrydžiai lietuviams (emigracinės ir atostogų kryptys), o va atvykstamojo srauto daugiau turinčioms kryptims, šiaip dideliems miestams geriau sekasi Vilniuje. Praktiškai vienintelė likusi išimtis - Tamperė. Su tokiom tendencijom ilgainiui miesto ir rajono savivaldybės gali mažiau norėti remti oro uostą, o Ryanair prarasdamas iki tol gautą paramą mėgsta rodyti ragus.
Aišku, mano nuomone, emigrantai bendrai paėmus pinigų parveža ne mažiau už atvykstančius turistus plius kiekvienas palengvinimas jiems palaikyti ryšį su Lietuva yra gerai, bet va politiškai gali atsirast burnojančių, kad remiami tie, kurie skrenda atostogauti į salas.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAišku, mano nuomone, emigrantai bendrai paėmus pinigų parveža ne mažiau už atvykstančius turistus
O siaip nereiktu pamirsti, kad emigracinese kryptyse taip pat yra turistu. Procentaliai ju maziau nei neemigracinese kryptyse, bet vienetais skaiciuojant nebutinai maziau, ypac ivertinus skrydziu kieki per savaite i viena ar kita miesta. Bet aisku bendrai paemus tai taip, blogai, kad iskele ne emigracines kryptis.Paskutinis taisė Gator; 2012.07.05, 01:37.
Comment
Comment