Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Po visų šitų straipsnių paaiškėjo, kad sprendimas perkelti kai kuriuos maršrutus į Vilnių nebuvo vien tik Ryanair noras, prie to prisidėjo ir susisiekimo ministerija, ir Vilniaus oro uostas, paragintas ir padedamas finansiškai ministerijos. Nors tiek VNO, tiek SM atstovai susirietę tai neigia. Nemanau, kad kiek vėluojančios įmokos Ryanair turėtų didesnės reikšmės. Jeigu Kauno miesto ir rajono valdžia iš viso atsisakytų mokėti, tuomet būtų suprantamos atsakomosios priemonės, bet dabar niekas neatsisako.
    Vilniaus oro uostas sumažino mokesčius iki Karmėlavos dydžio, kad apskritai pritraukti daugiau reisų ir kompanijų. Tuomet į Vilnių atėjo Wizz Air ir tuo pačiu Ryanair perkėlė dalį skrydžių į Vilnių, kad visą rinką neperimtų Wizz Air'as.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Vilniaus oro uostas sumažino mokesčius iki Karmėlavos dydžio, kad apskritai pritraukti daugiau reisų ir kompanijų. Tuomet į Vilnių atėjo Wizz Air ir tuo pačiu Ryanair perkėlė dalį skrydžių į Vilnių, kad visą rinką neperimtų Wizz Air'as.
      Būtent, VNO kartu su SM sulaužė jau sutartą oro uostų struktūrų ir sukėlė sumaištį. Imtis atsakomųjų priemonių KUN yra šiek tiek sunkiau vien dėl miestų statuso, nors būtų logiška prisivilioti kad ir keletą Wizzair reisų. Šiaip jau geriausia būtų pasidalinti reisais ar avia kompanijomis, nes Lietuvos rinka nedidelė ir nelabai piniginga.

      Comment


        Parašė Linas Rodyti pranešimą
        Būtent, VNO kartu su SM sulaužė jau sutartą oro uostų struktūrų ir sukėlė sumaištį. Imtis atsakomųjų priemonių KUN yra šiek tiek sunkiau vien dėl miestų statuso, nors būtų logiška prisivilioti kad ir keletą Wizzair reisų. Šiaip jau geriausia būtų pasidalinti reisais ar avia kompanijomis, nes Lietuvos rinka nedidelė ir nelabai piniginga.
        Kaip sulaužė? Finansinę paramą KUN gavo 2x didesnę. Ir niekas nekišo pagalių į ratus svarstytų dar 2-3 pigių oro skrydžių bendrovių atėjimo. Dabar žiūrėkim į VNO, kurios vilioja garsiąsias Turkijos avialinijas...Jeigu VNO vadovai eina į SM ir sako "žmonės, padėkite mum, prisijunkite prie pokalbių, padėkite vesti derybas dėl šių avialinijų atėjimo į LT rinką" - tai blogai? Jeigu sumažino mokesčius - tai blogai? Kažkodėl visi mano, kad tai buvo padaryta dėl KUN iškilimo, bet turistų srautai Vilnių aplenkia ne dėl KUN, iš kurio, beje, tie patys turistai traukia ir į Vilnių, bet ir dėl Rygos dominavimo. aš tai vadinu DARBU, o ne blogiu. Tą padaryti galėtų ir KUN ir niekas nepyktų ir blogo žodžio nesakytų, greičiausiai paplotų. Bet aš matau eilinę "mus nuskriaudė", "mes maži", "vagyzzzzz iš sostinės apiplėšė, išdūūrėėė", nors kartais atrodo, jog žmonės užsisedėjo beskaitydami gerus atsiliepimus ir pamiršo, kad visgi vyksta ir regioninė kova, ir vietinė, nors ir smulki, bet visgi, skausminga, konkurencinė kova.
        Kita vertus, mūsų mažoje rinkoje šiedu oro uostai valdomi gerai ir jei KUN didins apsukas, nuo to niekam nebus blogiau. Tik klausimas - kaip didins apsukas.

        o kas dėl politikų...žiūrėkime į darbą. SM, ŪM dirba labai gerai ir tikrai nesunku paieškoti informacijos ir/ar palyginti kaip buvo anksčiau. Būtent šiomis ministerijomis aš labiausiai pasitikiu.
        Paskutinis taisė D.P; 2012.05.31, 23:22.

        Comment


          Parašė D.P Rodyti pranešimą
          o kas dėl politikų...žiūrėkime į darbą. SM, ŪM dirba labai gerai ir tikrai nesunku paieškoti informacijos ir/ar palyginti kaip buvo anksčiau. Būtent šiomis ministerijomis aš labiausiai pasitikiu.
          http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&...F-64365347ECE9

          ....ir taip kasmet...o po jais dar ir pinigai yra

          Comment


            Tai kaip cia taip gali būti? SM nustato oro uostui kuriomis kryptimis turi skristi lektuvai. Tai jeigu kryptis nepaklausi? Kaip pvz St.Peterburgas? Aišku jei už krypties išlaikymą ar įvedimą gaunamos lėšos, tada kita kalba. Tik apie konkurenciją tarp oro tada jau nėra ką kalbėti. Jeigu būtų tam ministro įsakyme būtų parašyta apie skrydžių kryptis iš Lietuvos neįvardinant oro uosto, tada kita kalba.

            Comment


              Tai išeina taip, kad anot SM Kaunas gavo dvigubai daugiau nei Vilnius, bet paskelbia, jog valstybei svarbias tiesioginio reguliariojo oro susisiekimo kryptis yra tik iš Vilniaus. Sakyčiau, kad ne kokia investicija tada į tą Kauną

              Comment


                Parašė senis Rodyti pranešimą
                ...Jeigu būtų tam ministro įsakyme būtų parašyta apie skrydžių kryptis iš Lietuvos neįvardinant oro uosto, tada kita kalba.
                Butent. Įsakymas nustato VNO privilegija, ko neturi buti...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Butent. Įsakymas nustato VNO privilegija, ko neturi buti...
                  Čia kaip medžiagų pirkimo konkurse būtų nurodyta tiksli medžiaga su gamintojo pavadinimu. Dabar to nebeleidžiama.

                  Nors suprantu, kad sostinei reikia turėti skrydžius į kitas sostines, kad ir nuostolingus...

                  Konkurencija sveikas dalykas, tik nereikia persistengti ir aišku mūsų rinka yra pakankamai mizerna, kad du oro uostai labai sėkmingai veiktų
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    Džiugi naujiena: keleivių skaičius geguže paaugo 16.43% dabar jau pradedu tikėti kad KUN sulauks rekordinės vasaros.

                    Comment


                      Parašė John
                      Užkalnio pasvarstymai apie Kauno skrydžių potencialą... žiauriai (ir gana šmaikščiai ), bet, imho, pakankamai teisingai.

                      Kaunas nėra Lietuvos transporto širdis. Ir nebus.
                      http://protokolai.com/2012/07/02/kau...rdis-ir-nebus/
                      Galima palyginti paros bėgyje kiek atskrenda lėktuvų į KUN ir VNO:
                      http://www.kaunas-airport.lt/index.p...s_realiu_laiku
                      http://www.vilnius-airport.lt/lt/tva...aliuoju-laiku/
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Galima palyginti paros bėgyje kiek atskrenda lėktuvų į KUN ir VNO:
                        http://www.kaunas-airport.lt/index.p...s_realiu_laiku
                        http://www.vilnius-airport.lt/lt/tva...aliuoju-laiku/
                        O jeigu dar visus persodinti i Cessna 172

                        Comment


                          152 prabangiau!

                          Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                          O jeigu dar visus persodinti i Cessna 172

                          Comment


                            Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                            O jeigu dar visus persodinti i Cessna 172
                            Na jeigu visus persodinsim iš A320 ar B752 į tokius, tada susidarys VNO lėktuvų kamščiai
                            Flickr

                            Comment


                              Birželio mėnuo KUNe - 85033 keleiviai, +16%.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Nelabai matau del ko dziaugtis, kitais metais to nebus nes dabar visas padidejimas tik del sporto renginiu Europos vyru chiampo praitais metais ir dabar vykstancio pasaulio jauniu champo. Kitais metais renginiu nebus ir pasimatys tikri skaiciai.

                                Comment


                                  Net Europos vyrų čempionatas masės sirgalių nepritraukė, tai tas jaunių čempionatas apskritai vargu ar kam įdomus. Manau ūgtelėjimą lemia sėkmingai parinktos "atostoginės" kryptys.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                                    Nelabai matau del ko dziaugtis, kitais metais to nebus nes dabar visas padidejimas tik del sporto renginiu Europos vyru chiampo praitais metais ir dabar vykstancio pasaulio jauniu champo. Kitais metais renginiu nebus ir pasimatys tikri skaiciai.
                                    Jau čia tai nuvažiavai į lankas. Gal koks 100 keleivių ir skrido tuo tikslu, bet bendrai statistikai tai neturi jokios įtakos.

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Jau čia tai nuvažiavai į lankas. Gal koks 100 keleivių ir skrido tuo tikslu, bet bendrai statistikai tai neturi jokios įtakos.
                                      Taip.

                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Net Europos vyrų čempionatas masės sirgalių nepritraukė, tai tas jaunių čempionatas apskritai vargu ar kam įdomus. Manau ūgtelėjimą lemia sėkmingai parinktos "atostoginės" kryptys.
                                      Būtent.

                                      Dėl to yra visos prielaidos tolesniam augimui ar bent jau esamo srauto išlaikymui.

                                      Comment


                                        Kauno oro uosto problema dabar labiau yra ta, kad jame įsivyrauja skrydžiai lietuviams (emigracinės ir atostogų kryptys), o va atvykstamojo srauto daugiau turinčioms kryptims, šiaip dideliems miestams geriau sekasi Vilniuje. Praktiškai vienintelė likusi išimtis - Tamperė. Su tokiom tendencijom ilgainiui miesto ir rajono savivaldybės gali mažiau norėti remti oro uostą, o Ryanair prarasdamas iki tol gautą paramą mėgsta rodyti ragus.
                                        Aišku, mano nuomone, emigrantai bendrai paėmus pinigų parveža ne mažiau už atvykstančius turistus plius kiekvienas palengvinimas jiems palaikyti ryšį su Lietuva yra gerai, bet va politiškai gali atsirast burnojančių, kad remiami tie, kurie skrenda atostogauti į salas.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Aišku, mano nuomone, emigrantai bendrai paėmus pinigų parveža ne mažiau už atvykstančius turistus
                                          Taciau emigrantai pinigus leidzia savo gimtuose miestuose, tad ar jie atskris i Kauna, ar i Siaulius Kaunuo nuo to didesnio skirtumo nera (vis tiek kaunieciai is Siauliu gris i Kauna, o siaulieciai is Kauno oro uosto leks pinigu leist i Siaulius). Su turistais kitaip.
                                          O siaip nereiktu pamirsti, kad emigracinese kryptyse taip pat yra turistu. Procentaliai ju maziau nei neemigracinese kryptyse, bet vienetais skaiciuojant nebutinai maziau, ypac ivertinus skrydziu kieki per savaite i viena ar kita miesta. Bet aisku bendrai paemus tai taip, blogai, kad iskele ne emigracines kryptis.
                                          Paskutinis taisė Gator; 2012.07.05, 01:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X