Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Ryanair" maršrute į Kauną lietuviai nepalieka vietos britams

    2006 liepos mėn. 22 d.

    Airijos pigių skrydžių bendrovei "Ryanair" praėjusių metų rudenį pradėjus reguliarius skrydžius tarp Londono ir Kauno, miesto valdžia tikėjosi smarkiai papildyti biudžetą pramogaujančių britų sąskaita, tačiau jiems vietos lėktuvuose nepalieka lietuviai.

    "Ryanair" lėktuvai į Kauną skraido pilni, apie 90 proc. keleivių sudaro lietuviai, rašo "Lietuvos rytas".

    Didžiojoje Britanijoje dirbantys lietuviai sugrįžta aplankyti artimųjų arba pas juos skrenda paviešėti Lietuvoje likę giminės bei draugai.

    Lietuviai dar prieš kelis mėnesius išperka pigiausius bilietus, tad savaitgalį užsienyje susiruošusiems praleisti britams bilietai tampa pernelyg brangūs.

    Trumpų išvykų užsieniečiai iš anksto neplanuoja, o maršrutą pasirenka paskutinę akimirką. Pasirinkimui daug įtakos turi bilieto kaina.

    Įmonės "Ryanair" lėktuvai "Boeing 737-800" į Londono Stanstedo oro uostą iš Kauno kyla kiekvieną dieną. Nuo rugsėjo airiai ketina didinti reisų skaičių iki 10 per savaitę, jau pradėti pardavinėti bilietai į naujus reisus.

    Anksčiau pigių skrydžių bendrovės "Ryanair" lėktuvai iš Londono pradėjo skraidyti į Rygos oro uostą, tačiau kaimyninėje šalyje susiformavo visiškai kitokia keleivių struktūra. Apie 80 proc. bendrovės klientų - britai.

    BNS
    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

    Comment


      Parašė rastaman
      Iš Kauno ketina trauktis „Wizz Air“

      Dėl mažos skrydžių paklausos iš Kauno oro uosto ketina pasitraukti Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“. Tą ji rengiasi padaryti rugsėjo pradžioje, neišdirbusi nė metų.

      Kaip teigė Lietuvos televizijos žinių laidai „Panorama“ Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas, su oro bendrove deramasi, kad ji rastų galimybių pasilikti. Šiemet kovo mėnesį „Wizz Air“ atsisakė planuotų skrydžių į Švedijos miestą Malmę iš plėstis planuojančio Kauno oro uosto.

      Anksčiau labiau į krovinių pervežimą orientuotame Kauno oro uoste sėkmingai dirba „Ryanair“, kuri plečia skrydžių geografiją ir siūlo naujus maršrutus. Kauno oro uostas turi 3,25 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką ir gali priimti bet kokio tipo oro lainerius.

      Lietuvos radijas
      Kazkodel visada galvojau, kad Wizz Air tai lenkijos kompanija...
      Paskutinis taisė keen; 2006.07.24, 20:47.
      Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

      Comment


        Parašė keen
        Kazkodel visada galvojau kas Wizz Air tai lenkijos kompanija...
        Gal dėl to, kad turi bazę Waršuvoj ir visi jų reisai iš Kauno eidavo per Waršuvą?
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          Parašė keen
          Kazkodel visada galvojau kas Wizz Air tai lenkijos kompanija...
          Kiek pamenu, ir Vengrijos, ir Lenkijos.
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            Parašė rastaman
            "Ryanair" maršrute į Kauną lietuviai nepalieka vietos britams

            Reikia didinti reisu skaiciu, kad sutilptu visi
            I love INNUENDO!

            Comment


              Nesuprantu Ryanair logikos. Skraido lektuvai po 1 lt i Stokholma, o Londona papildomu lektuvu nera. Toks vaizdas, kad jie kaip kazino marsrutus planuoja. Pirmiausiai dvejojo ar is viso i Lietuva eiti, nes atseit nebus kas skraido, po to gauna turbut viena pelningiausiu marsrutu, bet neturi papildomu lektuvu. Turbut pas juos zodis "rinkos tyrimai" nezinomas. Sitoj vietoj tiek AirBaltic tiek WizzAir atrodo zymiai rimtesnes kompanijos: nepavyko reisas - nuima, bando naujus, deda lektuvus kur pelningiau.

              Comment


                Parašė sauls
                Turbut pas juos zodis "rinkos tyrimai" nezinomas. Sitoj vietoj tiek AirBaltic tiek WizzAir atrodo zymiai rimtesnes kompanijos: nepavyko reisas - nuima, bando naujus, deda lektuvus kur pelningiau.
                Manau jiems tas žodis žinomas kurkas geriau, nei betkam iš mūsų čia susirinkusių

                Kiek žinau kartais labiau apsimoką klientų "likutį" atiduoti konkurentams, nei išpirkinėti naujus "slotus", nuomoti/pirkti papildomus lėktuvus ir t.t.
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  Parašė sauls
                  Nesuprantu Ryanair logikos. Skraido lektuvai po 1 lt i Stokholma, o Londona papildomu lektuvu nera. Toks vaizdas, kad jie kaip kazino marsrutus planuoja. Pirmiausiai dvejojo ar is viso i Lietuva eiti, nes atseit nebus kas skraido, po to gauna turbut viena pelningiausiu marsrutu, bet neturi papildomu lektuvu. Turbut pas juos zodis "rinkos tyrimai" nezinomas. Sitoj vietoj tiek AirBaltic tiek WizzAir atrodo zymiai rimtesnes kompanijos: nepavyko reisas - nuima, bando naujus, deda lektuvus kur pelningiau.
                  cia neblogai pavarei

                  Butent, kad Ryanair'o idealus marsrutu planavimas, ir fantastiskai geras rinkos poreikiu supratimas ir leme revolucija aviacijos versle...

                  Comment


                    Karmėlavos iššūkis sostinei

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10322073

                    Comment


                      Parašė Arunas
                      cia neblogai pavarei

                      Butent, kad Ryanair'o idealus marsrutu planavimas, ir fantastiskai geras rinkos poreikiu supratimas ir leme revolucija aviacijos versle...
                      Turbut anksciau labiau stengesi, dabar per dideli ir riebus isaugo kad smulkintusi del vieno ar kito marsruto. Kitaip sakant - sansas naujiems low costams.

                      Comment


                        Parašė sauls
                        Turbut anksciau labiau stengesi, dabar per dideli ir riebus isaugo kad smulkintusi del vieno ar kito marsruto. Kitaip sakant - sansas naujiems low costams.
                        Sutinku visikai. Per daug apzioti nori... Jeigu jie net neturi kas darbuotoju kurie lietuviskai kalbetu..... Ir is vis man ji kaip kompanija nepatinka, nes kokybe ziauriai prasta, nera ka lyginti su SAS ir kitom...
                        You've got one life! Live it!

                        Comment


                          Parašė fredis
                          Sutinku visikai. Per daug apzioti nori... Jeigu jie net neturi kas darbuotoju kurie lietuviskai kalbetu..... Ir is vis man ji kaip kompanija nepatinka, nes kokybe ziauriai prasta, nera ka lyginti su SAS ir kitom...
                          Tai čia ir nereikia lyginti nieko, nes su Sas'u tu nenuskrisi į Stokholmą už 90 litų. Vienintelis minusas, kad jie skraido į atokius oro uostus, vis dėlto, autobusas iki Stokholmo tau tikrai nekainuos labai daug.
                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                          Comment


                            nu taip bet bagažo pasiimsi tik lašiako paltį
                            You've got one life! Live it!

                            Comment


                              Parašė fredis
                              nu taip bet bagažo pasiimsi tik lašiako paltį
                              15kg į saloną, ne tiek ir mažai. O šiaip, už kilogramą jie ima ~ 5 Eur. Reiktų labai daug bagažo vežtis, kad Sas'as apsimokėtų labiau už Ryanair'ą, be to, ir Sas'e už didelį bagažą reikia primokėti.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                Parašė Berliner
                                Vienintelis minusas, kad jie skraido į atokius oro uostus, vis dėlto, autobusas iki Stokholmo tau tikrai nekainuos labai daug.
                                Hehe, autobusas iki Stokholmo kainavo tiek pat, kiek skrydis (su mokesčiais)

                                Comment


                                  Skridau ash birzelio menesi i Stockholma uz 1 Lt. Dviem zmonem i abi puses kainavo 161.40 LTL (cia su visais mokesciais). Dar tiek pat kainavo autobusas. Autobusas nuveza per valanda su trupuciu. Cia net nera ka lyginti nei su SAS, nei su Air Baltic. Kai uz tokia kaina, tai nenervina ir kad grindys apshnerkshtos lektuve. Oro uostas ten pas shvedus labai fainas, netgi checkinas automatinis, tu jam suvedi savo koda, o jis tau ishspjauna boarding pasa. Veikia kondicionieriai. Karmelavoje blogiau, bet kaip uz tokia kaina, tai labai normaliai.

                                  Comment


                                    Parašė Berliner
                                    15kg į saloną, ne tiek ir mažai. O šiaip, už kilogramą jie ima ~ 5 Eur. Reiktų labai daug bagažo vežtis, kad Sas'as apsimokėtų labiau už Ryanair'ą, be to, ir Sas'e už didelį bagažą reikia primokėti.
                                    Rankinio bagazo niekas ten nesvere, oficialiai galima Ryanair leidzia lyg ir iki 10 kg. Mums uzteko. Rankinio bagazo dydis leidziamas toks, kad galima imti nedideli lagamina ant ratuku. Maciau zmoniu ir su zymiai didesnem kuprinem, niekas nieko nesake. Kai varai tik su rankiniu bagazu, tai paskui nereikia laukti, tas ypac gerai Karmelavoje, nes nera kondicionieriu..

                                    Comment


                                      Parašė moo
                                      Hehe, autobusas iki Stokholmo kainavo tiek pat, kiek skrydis (su mokesčiais)
                                      Na bet vis tiek pigiau nei skristi SAS'u. Be to, pagrindinis Stokholmo oro uostas - Arlanda - taip pat nutolęs nuo miesto, net 50 km, todėl bet kokiu atveju reikia mokėti už patekimą į miestą.
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        „Ryanair“ didina skrydžių skaičių ir pageidauja bazės lėktuvams laikyti
                                        Planuojama, kad iki kitų metų spalio pirmosios Kauno oro uoste turėtų būti praplėstas Šengeno erdvės reikalavimus atitinkantis terminalas, o 2008-2009 metais planuojama pradėti kito terminalo statybą, kuris tenkintų ne tik didesnius Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ poreikius, bet, galbūt, ir kitų bendrovių.

                                        Tai žurnalistams trečiadienį po susitikimo su „Ryanair“ Naujų skrydžių plėtros departamento direktoriumi Bernardu Bergeriu sakė Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas.

                                        „Konkrečiai susitarėme, kad kompanija ir jos atstovai dirbs su Kauno oro uostu. Taip pat sutarėme, kad artimiausiu metu jie atsiųs pasiūlymą, ką „Ryanair“ įsipareigoja ir galėtų įsipareigoti Lietuvai ir ko jie norėtų, kad Lietuva padaryti, jog kompanija plėstųsi ir dažniau skraidytų“, – aiškino V. Šalauskas.

                                        Jo teigimu, Kauno oro uosto perspektyva yra nebloga, „tie poreikiai, kurie yra reikalingi ir kurie bus reikalingi didėjant keleivių skaičiui ir plečiantis geografijai per dvejus trejus metus turės būti patenkinti“.

                                        „Ryanair“ artimiausiu metu planuoja pradėti skraidyti į Liverpulį ir Frankfurtą, padidinti skrydžių į Londoną ir Dubliną skaičių. Šiuo metu Kauno oro uoste „Ryanair“ turi 14 skrydžių per savaitę, nuo spalio turėtų prisidėti dar dvylika.

                                        Ministerijos sekretorius pabrėžia, kad oro skrydžių bendrovė Kauno oro uostui reikalavimų nekelia, tačiau teiraujasi dėl galimybės po 2008 metų oro uoste turėti infrastruktūrą lėktuvams aptarnauti.

                                        V.Šalauskas sako, kad, atsiradus tokiai galimybei, „Ryanair“ Kauno oro uoste planuotų nuolat laikyti du tris lėktuvus. Aviakompanija pageidauja, kad bazę sukurtų Lietuva, tačiau, anot sekretoriaus, nebūtinai už valstybės lėšas, tikimasi pritraukti ir privataus kapitalo.

                                        V.Šalauskas teigia, kad „„Ryanair“ masto apie galimybę vykdyti keletą skrydžių iš Palangos, tačiau konkrečių kalbų nebuvo“.

                                        Jo teigimu, praėjusiais metais Kauno oro uostas aptarnavo maždaug 20 tūkst. keleivių, o šiais metais per septynis mėnesius aptarnauta 100 tūkst. klientų.

                                        www.delfi.lt
                                        W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                        Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                        Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                        Comment


                                          Neprastai. Su papildomais 12 skrydžių keleivių srautas turėtų gerokai išaugti.
                                          Mano galerija Flickr'yje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X