Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Šaunu. Gal čia amiko prisidėjo savo laiškais
    Dėl 29-ojo - tikrai aš O ir tas ekspresinis - mano idėja. Konkrečiai siūliau ir tą ekspresinį žymėti 29E, taip ir padarė. Taip pat siūliau, kad 29-ame važinėtų tik Solaris autobusui - irgi atsižvelgė... Siūliau labai daug ką, dalis idėjų mano, dalis - jūsų visų (reiškėte šioje temoje). Į daugumą siūlymų atsižvelgta, kai kurie sprendimai įgyvendinti tik po kiek laiko, tad kartais teko kartoti raštų įteikimą, lįsti į akis.... Teko kontaktuoti tiek su Kauno m. savivaldybe, tiek ir su Kauno oro uostu. Žinoma, užtruko, daug laiko išeikvojau, tačiau ir rezultatas yra.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.23, 00:27.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Dėl 29-ojo - tikrai aš
      Tikrai ryte važiuoja . Važiavau antru autobusu, oro uoste išlipau vienintelis. Gal daugiau važiuoja pirmu, kad būti dvi valandas prieš skrydį? Arba dar nedrįsta naudotis .

      Comment


        Kokia proga Raudondvario plente į Kauno autobusų parką atvedė troleibusų laidus??

        Comment


          Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
          Kokia proga Raudondvario plente į Kauno autobusų parką atvedė troleibusų laidus??
          Konkuruos su KUN, Easyjet baze kurs
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
            Kokia proga Raudondvario plente į Kauno autobusų parką atvedė troleibusų laidus??
            Matyt dėl to, kad "Kauno autobusai" ir "Autotrolis" bus jungiami į vieną įmonę.

            p.s. atsiprašau už off-topic
            Paskutinis taisė Perfect; 2010.05.23, 11:50.

            Comment


              Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
              Kokia proga Raudondvario plente į Kauno autobusų parką atvedė troleibusų laidus??
              1. Dėl šiol klausimo pataikei ne į tą temą.
              2. Nepatingėk ir atsakymą susirask "Kauno VT" temoje.
              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
              Matyt dėl to, kad "Kauno autobusai" ir "Autotrolis" bus jungiami į vieną įmonę.

              p.s. atsiprašau už off-topic
              Laidų vedimas - visai nesusijęs su įmonių sujungimu. Tai tiesiog bendradarbiavimas, siekiant sumažinti troleibusų nulinę ridą.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                1. Dėl šiol klausimo pataikei ne į tą temą.
                2. Nepatingėk ir atsakymą susirask "Kauno VT" temoje.Laidų vedimas - visai nesusijęs su įmonių sujungimu. Tai tiesiog bendradarbiavimas, siekiant sumažinti troleibusų nulinę ridą.
                kas yra nuline rida ? ir kaip laidu atvedimas i autobusu parka ja sumazins?
                oi , sorry ,perkelsiu kalusima i Kauno VT tema
                Paskutinis taisė Aidzius; 2010.05.24, 00:45.
                KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                Comment


                  Panašu kad Ryanair paleido papildomą reisą ar 2 rugsėjį škotams į futbolą, gali būt labai pigus variantas iš Kauno suskraidyt į priešingą pusę, stebėkit
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                    Panašu kad Ryanair paleido papildomą reisą ar 2 rugsėjį škotams į futbolą, gali būt labai pigus variantas iš Kauno suskraidyt į priešingą pusę, stebėkit
                    Panasu kad 2 papildomi alaus reisai i Edinburgh'a

                    Comment


                      Geros nuajienos Kaunui

                      „Ryanair" lūkesčiai išsipildė
                      delfi.lt
                      Nuo „Ryanair" bazės įkūrimo Kauno oro uoste praėjus mėnesiui, ir pigių skrydžių bendrovės, ir keleivių lūkesčiai, regis, atsipirko su kaupu. Per gegužę Kauno oro uostas aptarnavo beveik 72 tūkst. keleivių, rašo „Kauno diena”.

                      A. Šliupo tikinimu, „apie kurių nors skrydžių atšaukimą nėra nė kalbos". Šiemet Kauno oro uostas tikisi aptarnauti per 700 tūkst. keleivių.

                      Comment


                        Visas straipsnis: Iš Kauno oro uosto daugiausia skrendama į Londoną

                        Nuo "Ryanair" bazės įkūrimo Kauno oro uoste praėjus mėnesiui, pigių skrydžių bendrovės lūkesčiai atsipirko su kaupu. Keleivių srautai išaugo dvigubai.

                        Gegužės pradžioje iš Kauno oro bendrovės "Ryanair" lėktuvai pradėjo skraidyti 18 krypčių. Didžiausia Europoje Airijos oro bendrovė mėnesio pradžioje Kauno oro uoste atidarė bazę. Netrukus paaiškėjo, kad išsiplėtusią skrydžių geografiją įvertino ir keleiviai.

                        Per gegužę Kauno oro uostas aptarnavo beveik 72 tūkst. keleivių. "Palyginti su 2009 m. geguže, keleivių srautas išaugo dvigubai. Į Kauną keleiviai ir atvyko, ir išvyko", – pasakojo oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.

                        Pasak jo, daugiausia keleivių sulaukia lėktuvai, skrendantys į Londoną. "Per dieną į Anglijos sostinę iš Kauno į du skirtingus oro uostus pakylama du kartus. Ši kryptis labai populiari", – pabrėžė A.Šliupas.

                        Daugiausia skrendama į Londono Stanstedo oro uostą – kas trečias keleivis pasirenka būtent šią kryptį. Mažiausiai keleivių skrenda į Oslą.

                        "Tam turi įtakos didelė konkurencija, nes į Norvegijos sostinę skrydžius siūlo ir Vilniaus bei Palangos oro uostai", – paaiškino Kauno oro uosto vadovas.

                        "Ryanair" siūlomi skrydžiai į Milaną ir Romą taip pat sulaukė nemažai keleivių. "Apie kurių nors skrydžių atšaukimą nėra nė kalbos. Kol kas vežėjai nekalba ir apie naujas kryptis, kuriomis būtų galima skristi iš Kauno. Galbūt galima tikėtis, kad kažką nauja "Ryanair" pasiūlys žiemos sezonui, apie kurį bus paskelbta rugsėjo mėnesį", – tikino A.Šliupas.

                        Nuo gegužės 4-osios iš Kauno oro uosto du kartus per savaitę skrendama į Barseloną, Birmingamą, Bristolį, Edinburgą, Liverpulį, Milaną, Oslą, tris kartus keleiviai skraidinami į Brėmeną, Briuselį, Diuseldorfą, Londono Lutono oro uostą, Paryžių, keturis kartus – į Berlyną, Frankfurtą, Tamperę, penkis kartus – į Dubliną. Septynis kartus per savaitę "Ryanair" iš Kauno skrenda į Londono Getviko oro uostą, į Londono Stanstedo oro uostą skrendama kasdien.

                        Šiemet Kauno oro uostas tikisi aptarnauti per 700 tūkst. keleivių.

                        Comment


                          Na, apie Romą tai čia žurnalistų fantazija, tokio reiso nėra, matyt, turėjo būti Paryžius arba Barselona.

                          Comment


                            Na statistika nebloga, nebloga, birzeli dar turetu kilti jei nebus vulkaniniu dienu. Vienintele mintis galvoje dabar, TVOU ir ranka jau pasiekiamas
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
                                Manau, šiuo atveju, geriau vadovautis patarle: "neperšokęs upelio nesakyk op". Paprastai terminalų pralaidumą galima įvairiomis priemonėmis (kilnojant lėktuvų atvykimo/išvykimo laikus etc.) padidinti be papildomos plėtros. Manau, kad pirmiausia problema, kurią oro uostas turėtų spręsti - viešbučio statyba. Jau buvo atvejų, kai turėta tokių problemų, o esant didesniems keleivių srautams ir sutrikus skrydžiams (nesvarbu dėl kokių priežasčių), viešbutis labai praverstų.

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
                                  Kiekviena lazda turi du galus, o kiekvienas medalis — dvi puses. Viena vertus, džiugu, kad TKOU plečia skrydžių geografiją ir sparčiai daugėja keleivių, kita vertus neramina, kad oro uostas sėdo ant vienos aviakompanijos adatos. Net gerokai mažesnis Palangos oro uostas dirba su daugiau aviakompanijų. Ryanair turi sąlygas bet kada šantažuoti TKOU, o šian prisikviesti naujų aviakompanijų seksis vis sunkiau, nes nelabai kas išdrįs ateiti į vietą, kur yra jau labai aiškus lyderis. Tokiame kontekste net AirBaltic dalyvavimas žiūrisi kaip mažytis stebuklas. Na galbūt dar yra neišnaudotų galimybių skraidant iš Kauno į NVS šalis arba šiandien dar praktiškai neįsivaizduojami skrydžiai už Europos ribų.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                    Manau, šiuo atveju, geriau vadovautis patarle: "neperšokęs upelio nesakyk op". Paprastai terminalų pralaidumą galima įvairiomis priemonėmis (kilnojant lėktuvų atvykimo/išvykimo laikus etc.) padidinti be papildomos plėtros. Manau, kad pirmiausia problema, kurią oro uostas turėtų spręsti - viešbučio statyba. Jau buvo atvejų, kai turėta tokių problemų, o esant didesniems keleivių srautams ir sutrikus skrydžiams (nesvarbu dėl kokių priežasčių), viešbutis labai praverstų.
                                    O tai čia oro uostas turi rūpintis ar verslininkai, viešbučių tinklai? Gal nestato nes nėra poreikio kol kas?

                                    Wycka, Europoj labai nemažai tokių nedidukų oro uostu kur ant Ryanair gyvi + koks vienas kitas tradicinis vežėjas surenkantis į savo hub'ą, panašu kad pasitesina toks modelis
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Ne apie statistiką jau reikia galvoti, o apie terminalo išplėtimą arba naują terminalą. Nes panašu, kad Ryanair prognozės virsta realybe ir visai tikėtina, kad per metus keleivių skaičius išaugs iki 1 mln. Kaip žinia dabartinio terminalo pajėgumas yra 800 k.
                                      Jau dabartinis skrydžių dažnumas per metus surinks 1 mln. keleivių. Neteko dabar skristi vidurdienį, kai rytiniai "anglai" suskrenda, tuomet turėtų būti "perkrautas" terminalas.
                                      Ryanair keleiviai mažiau apkrauna terminalą nei tradicinių aviakompanijų. Jei oro uostas organizacinėm priemonėm nesistengs sudaryti sunkumų, tai ir du milijonai galės pakankamai komfortiškai keliauti.

                                      Comment


                                        Iš esmės prie dabartinio apkrovimo per metus būtų 900 tūkstančių, o jei dar kiek padidės, tai milijoną sudaryti nebus sunku.

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Wycka, Europoj labai nemažai tokių nedidukų oro uostu kur ant Ryanair gyvi + koks vienas kitas tradicinis vežėjas surenkantis į savo hub'ą, panašu kad pasitesina toks modelis
                                          Mano mintis buvo ne tiek akcentuoti negerus ar potencialiai negerus dalykus, kiek pabrėžti, kad TKOU turi dar neišnaudoto potencialo
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X