Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKalba čia apie pajamas ne vien Klaipėdai. Poreikis investicijoms tikrai viršija skiriamą sumą + tuos 34 mln. litų. Tie milijonai su kaupu grįžtų į tą patį biudžetą jei būtų investuoti į infrastruktūrą, o ne ištirptų bendrame katile.
Uosto direkcijoje jau vyko visokių reorganizacijų, etatų skaičius taip pat sumažėjo. Jei būtų užtekę valios ir galios bent ministerijas taip sutvarkyti, tai efektas biudžetui būtų didesnis nei tie 34 mln. litų, kurie per kelerius metus taip pat atneštų papildomų pajamų. Galų gale net iš biudžeto skirti (o ne atimti) papildomus 34 milijonus litų būtų protingas žingsnis.
Tiesiog, esant tokioms ekonominėms aplinkybėmis valstybei nėra pasirinkimo.
Belieka priminti, kad iš valstybės valdomų įmonių į biudžetą mokėjo ir Klaipėdos nafta, ir Lietuvos geležinkeliai, ir eneregetikos įmonės. Ir visos šios įmonės tikrai turėtų kur investuoti tuos pinigus ir tikrai su stipriu ekonominiu pagrindu.
Comment
-
Malkų įlankoje - "Panamax" tipo laivai
Klaipėdos uosto kapitonas Adomas Alekna informavo, kad į Malkų įlanką jau gali įplaukti "Panamax" tipo laivai. Leistina jų grimzlė - 10 metrų.
Naujasis ministras revoliucijų uoste nežada
http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...nezada-866422/
Comment
-
Grūdų augintojai užvertė Klaipėdos uostą darbais
Šiemetinis grūdų antplūdis parodė, kad Klaipėdos uostas gali išsilaikyti iš Lietuvos eksportuotojų, o grūdus gali krauti naujos kompanijos ir netgi kooperuotis, kad ir mažesni krovėjai krautų didelius laivus.
Comment
-
Naujai valdžiai - apie senas Klaipėdos uosto bėdas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...881152/,page.1
SEB finansuos konteinerių skirstymo centro statybas
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...atybas-881026/
Comment
-
Pasiektas antras geriausias metų krovos rezultatas uosto istorijoje
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...rijoje-882768/
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kodėl iškastą gruntą vėl išpila į vandenį? Kokia prasmė tokio darbo?
Tada priėmiau labiausiai logišką variantą. Realiai "Goliath" Malkų įlankoje išgilino vietas prie 144 ir naujai pastatytos 143a krantinių. Prie pastarosios nukasė iš vandens paviršiaus kišojūsį žemių kauburį. Toje vietoje prie Klaipėdos kanalo žiočių, kur matyti video, ši žemkasė tiesiog nukasė vietas, arčiausiai krantinių, o tą nukastą gruntą vėliau matyt susiurbė taip pat Malkų įlankoje dirbusi danų bunkerinė žemsiurbė "Gefion R". Kandangi dėl bunkerinių žemsiurbių techninės konstrukcijos (nusileidžiančios siurbimo rankovės), jos negali darbuotis arti krantinių ir ribotuose apsisukimo vietose.
Nors dėl tokio varianto irgi galiu klysti, bet tai logiškiausiais paaiškinimas, kuris man "atėjo" į galvą.
Comment
-
2013-01-08, 07:03
Kur slypi Klaipėdos uosto fenomenas?
Per ilgesnį laikotarpį įvertinus Klaipėdos uosto vystymą, jo krovos augimą ir palyginus su kitais regiono uostais atsiveria vaizdas, suteikiantis galimybę teigti, kad jis yra regiono lyderis.
Comment
-
Iškasė farvaterį baržai, nes dabar dėl mažo gylio negali priplaukti.
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kodėl iškastą gruntą vėl išpila į vandenį? Kokia prasmė tokio darbo?
Comment
-
KLASCO išlaiko krovą, finansus, tradicijas
Iš dalies dėl partnerių iš Baltarusijos, o iš dalies tikėdamiesi pritraukti ir naujų partnerių KLASCO vykdys birių trąšų terminalo plėtrą.
Šalia jau esančio 120 tūkst. tonų talpos birių trąšų sandėlio turinčio pakrovimo liniją su krovos į laivus galerijomis, bus statomas naujas 100 tūkst. tonų talpos sandėlis su visa pakrovimo ir iškrovimo įranga.Viena iš 2013 metų naujovių bus tai, kad prasidės krova prie naujai įrengtos 144 krantinės. Čia bus kraunami suverstiniai kroviniai. Kad krova prasidėtų, betrūko, jog Uosto direkcija nutiestų nedidelę geležinkelio atšaką. Šiemet prie šios krantinės planuojama krauti apie 300 tūkst. tonų krovinių. Ateityje per metus prie jos krovos vertė sieks 2–3 mln. litų. A.Pauža tikino, kad komercinėms struktūroms duota užduotis pritraukti naujų krovinių.Atnaujinama ir Jūrų perkėlos krova. Įsigyjami nauji vilkikai ro ro krovai intensyvinti.
Šiuo metu rengiamas detalusis planas, kuriame bus numatytas esminis pertvarkymas Jūrų perkėloje. Planuojama griauti senąjį administracinį pastatą, statyti naują, išlaisvinti teritorijas ir įrengti į keltą judančių automobilių sukaupimo aikšteles.
Comment
-
2013-aisiais į Klaipėdos uostą bus investuoti 328 mln. litų
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2IqGypgtT
Klaipėdos uosto gilinimo darbai kainuos per 72 mln. litų
Orientacinė numatytų gilinimo darbų apimtis pagal šią sutartį – apie 1.566.650 m3. Pagal techninį darbo projektą gilinamoje akvatorijoje numatomų iškelti ir iškrauti riedulių orientacinis kiekis: riedulių, kurių didžiausias diametras nuo 0,8 m iki 1,5 m – 84 vnt.; riedulių, kurių didžiausias diametras didesnis nei 1,5 m – 27 vnt.
Klaipėdos jūrų uostui vadovaus Arvydas Vaitkus
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...aitkus-898344/
Tai giliavandenis matyt vėl bus tempiamas atgal į Melnragę?Paskutinis taisė Eimantas; 2013.01.25, 00:39.
Comment
-
Pakrikštytas Klaipėdos uosto direkcijos hidrografinis laivas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-laivas-474415
Comment
-
Siūloma trejus metus atleisti Klaipėdos uostą nuo dividendų mokėjimo
Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei iki nulio sumažinti Klaipėdos jūrų uosto direkcijos mokamą pelno įmoką į valstybės biudžetą, skirstant 2012-2014 metų pelną.
Tokį Vyriausybės nutarimo projektą parengusi Susisiekimo ministerija teigia, jog lėšos būtinos, siekiant užtikrinti tolesnę Klaipėdos uosto plėtrą.
„Jeigu pelno dalis 2012-2014 metais bus perduota valstybės biudžetui, tai ne tik sumažins nuosavų uosto direkcijos lėšų dalį investicijoms, bet ir gerokai apribos skolinimosi galimybes. Naujiems investiciniams projektams, kurie būtini tolesnei sklandžiai Klaipėdos uosto plėtrai, nepakaks lėšų, dėl to Klaipėdos uostas gali prarasti lyderio pozicijas, kurias dar labiau silpnins galimai mažėjantys krovos rodikliai ateityje. Tai apribos tiek pelno rodiklius, tiek investicines galimybes tolesniais laikotarpiais ir ilgalaikėje perspektyvoje lems priežasčių ir neigiamų pasekmių grandinę“, - teigiama ministerijos dokumente.
Comment
-
Malkų įlanka – tarsi autostrada
Dėl nuolat didėjančio laivų kiekio Malkų įlankoje jau tampa ankšta.
Vien bendrovė „Klaipėdos konteinerių terminalas“ pernai priėmė apie 980 laivų. Šios bendrovės vadovas Vaidotas Šileika tikino, kad šiemet krova bus dar intensyvesnė. Oficialiai planuojamas penkių procentų krovos augimas, bet realiai jis gali būti ir didesnis.
Pernai pirmą kartą „perlipusi“ vieno milijono tonų krovą, jos šiemet neketina mažinti ir bendrovė „Vakarų krova“. Į didesnius laivus grūdus krauna ir bendrovė „Malkų įlankos terminalas“. Ji taip pat pradeda statyti naują, modernų birių produktų terminalą su transporterine linija.
Malkų įlankoje įrengta ir nauja 144 krantinė, kuria naudojasi Klaipėdos jūrų krovinių kompanija.
Tai reiškia, kad krova Malkų įlankoje tik didės.Pagal artimiausius Klaipėdos uosto plėtros planus 2013–2015 metams, kur lėšų liūto dalies pareikalaus suskystintųjų gamtinių dujų terminalo statyba, Malkų įlankos dalies vystymo planai, išskyrus dokų duobių valymą, yra tarp įšaldytųjų. Jei Uosto direkcija surastų apie 140 mln. litų, uosto kompanijos Malkų įlankoje investuotų dar apie 200 mln. litų.
Paskutinė pastraipa vadovėlinių frazių apie pelnus apologetams.
Comment
Comment