2011-03-21, 08:30
Keltų rampos paieškos tęsiasi
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...i-338057/psl-1
Keltų rampos paieškos tęsiasi
Dėl jos uostas netgi dalyvavo bendrame ES projekte su švedais. Tačiau rampos kaip nėra, taip nėra. Naudojamos stacionarios gelžbetoninės rampos, kurios netenkina nei krovos, nei keltų laivybos kompanijų.
Dabar jau lyg ir nebebūtų prasmės įrengti rampos. Jei prie Kiaulės nugaros bus statomas suskystintų dujų terminalas, nebeaiškus ir pačios Jūrų perkėlos likimas. Jūrų keltų švartavimo vieta iš Jūrų perkėlos tikriausiai turės būti „permesta“ į dabar prie II Smiltynės perkėlos pradėtą statyti Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą.
Jūrų perkėloje, prie 151 krantinės, visą laiką buvo planuojama statyti hidraulinę rampą. Pradžioje teigta, kad jos statyba kainuos apie 15 mln. litų. Tačiau atlikus rampos statybos techninį projektą pradinė kaina šoktelėjo daugiau nei tris kartus.
Kiekvieną litą per rangos konkursus besistengianti sutaupyti Uosto direkcija suprato, kad „auksinės“ rampos Klaipėdos uostui nereikia.
Dabar jau lyg ir nebebūtų prasmės įrengti rampos. Jei prie Kiaulės nugaros bus statomas suskystintų dujų terminalas, nebeaiškus ir pačios Jūrų perkėlos likimas. Jūrų keltų švartavimo vieta iš Jūrų perkėlos tikriausiai turės būti „permesta“ į dabar prie II Smiltynės perkėlos pradėtą statyti Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą.
Jūrų perkėloje, prie 151 krantinės, visą laiką buvo planuojama statyti hidraulinę rampą. Pradžioje teigta, kad jos statyba kainuos apie 15 mln. litų. Tačiau atlikus rampos statybos techninį projektą pradinė kaina šoktelėjo daugiau nei tris kartus.
Kiekvieną litą per rangos konkursus besistengianti sutaupyti Uosto direkcija suprato, kad „auksinės“ rampos Klaipėdos uostui nereikia.
Comment