Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauji Kauno troleibusai Solaris Trollino 12

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    blin čiut neprikakojau į kelnes iš laimės!

    kauno gatvėse jau pasirodė pirmieji SALOTINIAI! soliario trulikai! antraštė gera 15min - PRASIDEDA NAUJA TROLEIBUSŲ ERA

    nepatingėjau ir straipsnį perrašyt tokia gera proga

    Kauno gatvėse šiandien pasirodys pirmieji du naujutėlaičiai, šiuolaikiški, žemagrindžiai, neįgaliesiems pritaikyti troleibusai.
    Iki šių metų pabaigos mieste jau turėtų važinėti dvi dešimtys naujų, salotinės spalvos troleibusų. Visi 42 nauji troleibusai Kauną pasieks iki kitų metų vasaros.
    Naujųjų elektra maitinamų transporto priemonių gamintojas tas pats, kaip ir naujųjų autobusų - lenkų bendrovė "Soliaris". Troleibuso kėbulas, salonas, bus panašūs į autobusų. O specialiai troleibusui reikalingą įrangą gamino Čekijos firma "Cezelec".
    Iki šiol vidutinis Kauno troleibusų parke eksploatuojamų troleibusų amžius buvo 18 metų, paskutinis naujas troleibusas buvo pirktas prieš šešerius metus. Iš viso troleibusų parką sudaro apie pusantro šimto šių transporto proemonių. Perkant naujus troleibusus, pačių seniausiųjų bus atsisakyta. Kaunas vis dar turi šešis, apvalių formų "Škoda TR 9" troleibusus, seniausiam jų - jau per 30 metų. Panaudojant originalias šios markės troleibusų detales, vieną "senuką" žadama išsaugoti kaip muziejinį eksponatą.
    eina sau kaip smagu, labai pagyvins miestą jų spalvytė

    štai kaip atrodys naujasis



    o štai čia senesis "antikvaras", kurių pagaliau bus atsisakyta...

    Comment


      #22
      Šiandien laikraštyje "15 minučių" rašo, kad jau šiandien, t.y. spalio 30 dieną, į Kauno gatves išvažiuoja pirmieji du nauji "Solaris" troleibusai. Yra ir nuotrauka. Gal kas nors jau matėt ar važiavot? Kokie įspūdžiai?

      Comment


        #23
        /\ matėm matėm, linai pažvelk aukščiau šiek tiek

        Comment


          #24
          Bet 42 visai nemazai. Nemaza parko dali atnaujins

          Comment


            #25
            O man patinka kad bus išsaugotas vienas senukas, bet galėtų atremontuoti ir išsaugoti kokius tris. Nežinau ar Vilniuje buvo išsaugotas bent vienas.

            Comment


              #26
              /\ tai gerai, kad išsaugos bent vieną, tačiau jau galėtų jų nebeleist važinėt, o kuriam nors parke ant kokios nors pakylos kaip tikrą muziejinę vertybę pastatyt

              Comment


                #27
                Parašė batista Rodyti pranešimą
                /\ tai gerai, kad išsaugos bent vieną, tačiau jau galėtų jų nebeleist važinėt, o kuriam nors parke ant kokios nors pakylos kaip tikrą muziejinę vertybę pastatyt
                O aš tai būčiau labai laimingas jei Vilniuje būtų kapitalei suremontavę kokius 5 senukus ir paleidę maršrutu Saulėtekis-stotis. Tai lyg ir miesto įvaizdžio dalis.
                Beja žiemą šie senukai turi tikrai didelį pranašumą prieš kitus troleibusus. Spėsit kokį ir tikrai pataikysit.

                Comment


                  #28
                  Vilniuje kartais pravažiuoja senukas su lentele UŽSAKYTAS
                  Turbūt galima išsinuomuoti. Artėjant žiemai bus ir minusas dėl senukų pasitraukimo, nes juose šilta, o dabar tik Soliariuose šilta bus, Škoda Tr14 šalti žiemą.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #29
                    /\ o tai kodėl kitų škodų nešildo?

                    Comment


                      #30
                      Jei jau žalius, tai reikėjo daryti sodrios, pvz. "British racing green" spalvos.
                      Nors realybej gal ir salotiniai nebus baisūs.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        #31
                        /\ man kaip tik salotiniai daug gražesni

                        Comment


                          #32
                          Graži spalva

                          Comment


                            #33
                            Svarbiausia, kad nepadarė juostuotų, kaip senųjų. Man vienspalviai kur kas solidžiau atrodo (net jei ir salotiniai ).
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              #34
                              /\ būtent nes tie margučiai tai

                              Comment


                                #35
                                Tie troleibusai 12 m ilgio ar 15(triašiai)?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #36
                                  /\ kiek įžiūriu nuotraukoj tai dviašiai

                                  Comment


                                    #37
                                    Tai ką, Kaunas štai gražiai susitvarkė - visi nauji autobusai vienodi, trulikai irgi bus vienodi. O Vilniuje liūdna keletas naujų autikų, bet ir tie kažkodėl skirtingi. Troleibusai irgi tik keli nauji, o kai pirks tai turbūt bus nebe Soliaris. Kai vėl prisiruoš pirkti autobusus, tai bus ne jau esantis Mersas ir ne Volvo, o kokie nors Neoplanai...

                                    --------

                                    Dėl troleibusų, tai Vilniuje vienas senukas irgi buvo suremontuotas, kaip jie sake "ateities kartoms".

                                    O seni trulai šildo dėl to, kad stabdymui naudoja po sedynėmis pakištus rezistorius. Veikimo principas tas, kad stabdoma ne stabdžiais, o varikliu, tačiau, kad tas variklis stabdytu jį reikia "užtrumpinti" per rezistoriu.
                                    Tie naujesni trulikai buvo ekonomiškesni, bet už tai salonas savaime nešyla.

                                    Comment


                                      #38
                                      /\ blin kai pagalvoji, tai kartais tikrai kaunas su sostine gali lygiuotis, o kai kuriais aspektais net ir aplenkti tik noro reikia

                                      Comment


                                        #39
                                        Saunu, bet negerai, jeigu tik dviasiai. Nes vilniuje tai visi naujieji triasiai, kas gan zhenkliai padidina ju talpuma, kartu sumazina vieno keleivio sanaudas.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Tai ką, Kaunas štai gražiai susitvarkė - visi nauji autobusai vienodi, trulikai irgi bus vienodi. O Vilniuje liūdna keletas naujų autikų, bet ir tie kažkodėl skirtingi. Troleibusai irgi tik keli nauji, o kai pirks tai turbūt bus nebe Soliaris. Kai vėl prisiruoš pirkti autobusus, tai bus ne jau esantis Mersas ir ne Volvo, o kokie nors Neoplanai...
                                          Matau, kad Rimas_OK pats nežino kokia situacija yra Vilniuje. Tie kurie skiriasi - keli "Mersai" yra pirkti seniau. Vilniuje perkami autobusai ir troleibusai vienodi - atitinkamai Volvo ir Solaris, ir sutartys yra ilgesnės, todėl nebus taip, kad šiandien Volvo, o už mėnesio dar kažkas. Šiuo metu važinėja 90 naujų Volvo. Kiek naujų troleibusų nežinau, bet irgi tikrai ne "tik keli". Jau seniai, prieš metus ar du rašė, kad Vilniaus gatvėmis važinėja 30 naujų Solaris troleibusų, o dar kažkiek užsakyta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X