Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.
    AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.
      Labiau ne darbo apmokėjimo, o kūno su pulsu darančio darbą. Dirbtinio intelekto su jį palaikančiais davikliais ir priežiūra bei atnaujinimais kaina irgi bus nejuokinga. Ir tikėtina ji labiau bus susijusi ne su savikaina, o su sutaupomais atlyginimais.

      Comment


        Kažin kodėl driverless entuziastai neagituoja už lengvąjį metro be vairuotojo, koks yra Rennes mieste Prancūzijoje? Tai būtų tikroji revoliucija, kurią įvykdžius būtų galima siaurinti kelius, skirti daugiau erdvės naujiems būstams, ofisams, viešosioms erdvėms.

        Bet tech bros niekada nepasisako už efektyvias ir apgalvotas valstybės sektoriaus investicijas į viešąją infrastruktūrą. Priešingai - siūloma laukti dar n metų, kol muskai ir bezosai sugalvos kažką naujo. Arba nesugalvos, jeigu pasirodys nepelninga.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Kažin kodėl driverless entuziastai neagituoja už lengvąjį metro be vairuotojo, koks yra Rennes mieste Prancūzijoje? Tai būtų tikroji revoliucija, kurią įvykdžius būtų galima siaurinti kelius, skirti daugiau erdvės naujiems būstams, ofisams, viešosioms erdvėms.

          Bet tech bros niekada nepasisako už efektyvias ir apgalvotas valstybės sektoriaus investicijas į viešąją infrastruktūrą. Priešingai - siūloma laukti dar n metų, kol muskai ir bezosai sugalvos kažką naujo. Arba nesugalvos, jeigu pasirodys nepelninga.
          Tokių sistemų ne tik ten yra, Kopenhaga, ką tik atidarytas Thessaloniki metro ir begalės kitų. Bet turbūt niekas nešneka apie šį, nes čia jau metro, jis nebūtinai turi eiti po žeme visur, bet visur visiškai atskirtas nuo kitų eismo dalyvių ir tokia kaina nelabai Kauno kišenei.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą

            Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
            Puiku, reiškia reikės mažiau parkavimo vietų, t.y. nereiks parkavimo vietos ir namuose ir prie ofiso, užteks vienos namuose.
            Flickr

            Comment


              Parašė Malach Rodyti pranešimą

              Tokių sistemų ne tik ten yra, Kopenhaga, ką tik atidarytas Thessaloniki metro ir begalės kitų. Bet turbūt niekas nešneka apie šį, nes čia jau metro, jis nebūtinai turi eiti po žeme visur, bet visur visiškai atskirtas nuo kitų eismo dalyvių ir tokia kaina nelabai Kauno kišenei.
              Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.

              Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.

              Comment


                Gal kas turi straipsnį?

                https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...s-ar-es-pinigu

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.

                  Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
                  Aš nors sakyčiau esu optimistas, kad ateityje laukia mūsų AI automobiliai ir visą kitą, ir nepaisant kaip toli AI pažengė per paskutinius metus, bet esame dar labai toli iki kažko tokio, kas čia forume buvo minėta, tikrai ne 10 metų. Nes realiai, kad AI veiktų efektyviausiai turėtų dauguma automobilių būti su AI ir galima bendrauti tarpusavyje, tai iki tokio lygio ne vienos dešimties metų reikės.

                  Comment


                    Esminis dalykas matosi antraštėje:

                    Kauno tramvajaus projektas: kainuotų 240 mln. Eur, V. Matijošaitis lauktų valstybės ar ES pinigų
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Esminis dalykas matosi antraštėje:
                      O kodėl ne taip?

                      Kauno tramvajaus projektas: kainuotų 240 mln. Eur, V. Matijošaitis lauktų valstybės ar ES pinigų
                      ES juk ne kartą finansavo viešojo transporto projektus.

                      Comment

                      Working...
                      X