Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
    Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
    Kuo pasireiškia taisyklių pažeidimas? Nesustoji ties pėsčiųjų perėja?

    Comment


      Tai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
        Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
        Kas draudžia įvažiuoti į vidurį sankryžos ir užbaigti manevrą pasibaigus priešpriešiniam srautui? Ar taip ir stovite prie STOP linijos iki vakaro?
        -

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Tai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?
          Mes įvažiuojame į sankryžą ir užbaigiame manevrą tuomet, kai saugu. O dėl tokių vietų ir reiktų Antakalnyje uždrausti kairiuosius posūkius.

          Comment


            Uždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              Uždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.
              Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...
              Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.22, 10:02.

              Comment


                Paryžius

                https://www.linkedin.com/posts/haral...member_desktop

                https://www.linkedin.com/posts/lab-o...member_desktop

                Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	302
Size:	178,8 kB
ID:	2172585

                Click image for larger version

Name:	1734613647337.jpg
Views:	290
Size:	168,7 kB
ID:	2172586

                Comment


                  Tuo tarpu Vilnius

                  Neryje bus įrengta 14 naujų prieplaukų-stotelių

                  Paslaugas teiks dalį miesto autobusų maršrutų aptarnaujanti bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT). Sutartį savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ turės pasirašyti iki 2025 m. kovo 1 d., ji bus sudaryta 10 metų laikotarpiui su galimybe pratęsti dar penkeriems. Laivybai reikalingą infrastruktūrą prižiūrės „Grinda“.

                  Anot savivaldybės, visuomeninė laivyba augins sostinės turizmo sektorių, gerins susisiekimą ir prisidės prie taršos mažinimo – iki 2030 m. Vilnius yra įsipareigojęs 80 proc. sumažinti anglies dvideginio emisijas.
                  https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...auku-stoteliu/

                  Puikiai žinome, kaip paminėtos įmonės teikia paslaugas miestui, laukia dar vieni metai pilni kuriozų

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...
                    Tai prieš remontą buvo planas įrengti vieną VT juostą centro kryptimi, bet jau tada tai užprotestavo būtent vietiniai „žalieji“. Dėl to gatvė taip ir liko seno pločio. Medžius susodino vėliau.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Paryžius
                      Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Kaip dar galima efektyviais būdais mažinti taršą, o ne apsimestiniu būdu su laiveliais:



                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
                          Yra lygiagretus dviračių takas sekančioj gatvėj

                          Comment


                            Taip. Yra ir Šiaurinėj g. suprojektuoti 2 takai po 3,5 m abejose kelio pusėse. Beje, mašinų eismą organizuoja ne tik Algirdo g. bei Mindaugo g., bet dar ir iš kitos pusės lygiagrečiai Vingrių g. tęsiant Aguonų g.!
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Įdomi ir sakyčiau absurdiška citata, kur beje galima balsuoti dėl naujienos – ramaus eismo gatvių:
                              Vilniečiai ilgiau tylėti nenori: miesto gatvių infrastruktūra yra kritinės padėties
                              https://madeinvilnius.lt/transportas...qSrQL4Ff8QMKsw
                              Pastaruoju metu vilniečiams skundžiantis dėl transporto priemonių spūsčių, miesto meras Valdas Benkunskas sako, kad situacija yra stabili jau kone dešimtmetį. Anot jo, problemą pradėti spręsti reikėtų nuo Kelių eismo taisyklių (KET) korekcijos.
                              Video viduj. Nesigauna nepritarti kritikai dėl tų ramaus eismo gatvių:
                              Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tai-sprendzia
                              Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
                              Galima susidaryt įspūdį, kad iki šiol esama "dviračių gatvės kategorija" yra lėčiausia (neskaitant gyvenamosios zonos), tai planuojamos "ramaus eismo zonos", bus dar žemesnės kategorijos nei "dviračių gatvės".

                              "JUDU", nors po to eilinio labai neprofesionalaus interviu man kyla noras vadinti "bezDU", panašu, kad ir toliau jie nesupranta ką patys daro, todėl apeliuoja į visuomenės nuomonę, t. y. darys, kaip visuomenė pasakys. Juk visuomenė nespecialistai, kaip jie gali teisingai nurodyti, ką "bezDU'šnikams" daryti? Buvau akis į akį išsakęs tam vadovui į veidą, kad jie nesupranta ką daro ir visuomenės klausti nereikia, nes jie nespecialistai, o klausiama tik dėl to, kad patys klausėjai nesupranta savo srities. Šou tęsiasi toliau. Panašiai, kaip pirminiame plane vos ne pusėje miesto buvo numatytos tos "dviračių gatvės", pvz. Verkių g. visu ilgiu palei Nerį su stačiomis įkalnėmis.

                              Kaip sėkmingai pavyko pvz. net su įgyvendintomis dviračių gatvėmis matosi pačių "bezDU" nuotraukoje: https://judu.lt/eismo-naujoves-vilni...eismo-juostos/
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	842
Size:	1,31 MB
ID:	2172827
                              Paskutinis taisė dondc; 2024.12.25, 06:43.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Aha exactly, dėl to man keistai atrodo kažkokie bandymai sieti tai su "miestiečių" skaičiumi. Kažkokie neaiškūs ir nepagrįsti išvedžiojimai.
                                Šiaip, tokie dalykai priklauso nuo politikos ir sprendimų priėmėjų kompetencijos ir politinės valios. Tiesiog turim labai nevykusias vietines valdžias, kurios nesugeba/nenori imtis didelių, nors ir labai reikalingų, projektų. Ką jau ten tramvajus, kai nesugebam net normalių autobusų juostų ir pirmumo sankryžose sutvarkyti.
                                Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.
                                  Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.

                                  Na o Nemenčinės gyventojus sunku kaltinti, nes automobiliu važiuoti į darbą jiems greičiau ir patogiau, nei traukiniu iš Bezdonių. Apie Valakampių tilto susiaurinimą taip pat esu skaitęs daug piktų atsiliepimų.

                                  Comment


                                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                    Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.
                                    Pritariu. Turiu pažįstamą, gimusį Vilniuje, jei ką, kuris kasdien iš "artimosios" Šeškinės važiuoja savo BMW į darbą valstybinėje institucijoje Gedimino pr.
                                    Šiaip tai ten pėsčiomis galima nueiti.

                                    Comment


                                      Tą patį ir aš darau, iš esmės. Nes why not, mašinos vis tiek atsisakyti negaliu (reikalinga podarbiniems reikalams), o jeigu jau ją turi, tai kodėl su ja nevažiuoti, jei darbas netoli, o techninį aptarnavimą/techapžiūras/draudimą/padangas/remontus vis tiek gauni susimokėti. Nepirksi gi dar papildomo mėnesinio bilieto už 30 eur, o vaikščioti, deja, nelabai variantas - daug laiko išeina, o ir ateini visas sukaitęs.

                                      Comment


                                        Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.


                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Paryžius
                                          Paryžius dar milijardus investavo į visų savo VT rūšių atnaujinimus ir išplėtimą per tą patį laikotarpį, po to kai po 2000 m. pradėjo konkuruoti gauti rengti Olimpiadą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X