Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
    Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
    Kas draudžia įvažiuoti į vidurį sankryžos ir užbaigti manevrą pasibaigus priešpriešiniam srautui? Ar taip ir stovite prie STOP linijos iki vakaro?
    -

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Tai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?
      Mes įvažiuojame į sankryžą ir užbaigiame manevrą tuomet, kai saugu. O dėl tokių vietų ir reiktų Antakalnyje uždrausti kairiuosius posūkius.

      Comment


        Uždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.

        Comment


          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
          Uždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.
          Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...
          Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.22, 10:02.

          Comment


            Paryžius

            https://www.linkedin.com/posts/haral...member_desktop

            https://www.linkedin.com/posts/lab-o...member_desktop

            Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	336
Size:	178,8 kB
ID:	2172585

            Click image for larger version

Name:	1734613647337.jpg
Views:	314
Size:	168,7 kB
ID:	2172586

            Comment


              Tuo tarpu Vilnius

              Neryje bus įrengta 14 naujų prieplaukų-stotelių

              Paslaugas teiks dalį miesto autobusų maršrutų aptarnaujanti bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT). Sutartį savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ turės pasirašyti iki 2025 m. kovo 1 d., ji bus sudaryta 10 metų laikotarpiui su galimybe pratęsti dar penkeriems. Laivybai reikalingą infrastruktūrą prižiūrės „Grinda“.

              Anot savivaldybės, visuomeninė laivyba augins sostinės turizmo sektorių, gerins susisiekimą ir prisidės prie taršos mažinimo – iki 2030 m. Vilnius yra įsipareigojęs 80 proc. sumažinti anglies dvideginio emisijas.
              https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...auku-stoteliu/

              Puikiai žinome, kaip paminėtos įmonės teikia paslaugas miestui, laukia dar vieni metai pilni kuriozų

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...
                Tai prieš remontą buvo planas įrengti vieną VT juostą centro kryptimi, bet jau tada tai užprotestavo būtent vietiniai „žalieji“. Dėl to gatvė taip ir liko seno pločio. Medžius susodino vėliau.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Paryžius
                  Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Kaip dar galima efektyviais būdais mažinti taršą, o ne apsimestiniu būdu su laiveliais:



                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
                      Yra lygiagretus dviračių takas sekančioj gatvėj

                      Comment


                        Taip. Yra ir Šiaurinėj g. suprojektuoti 2 takai po 3,5 m abejose kelio pusėse. Beje, mašinų eismą organizuoja ne tik Algirdo g. bei Mindaugo g., bet dar ir iš kitos pusės lygiagrečiai Vingrių g. tęsiant Aguonų g.!
                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                        Comment


                          Įdomi ir sakyčiau absurdiška citata, kur beje galima balsuoti dėl naujienos – ramaus eismo gatvių:
                          Vilniečiai ilgiau tylėti nenori: miesto gatvių infrastruktūra yra kritinės padėties
                          https://madeinvilnius.lt/transportas...qSrQL4Ff8QMKsw
                          Pastaruoju metu vilniečiams skundžiantis dėl transporto priemonių spūsčių, miesto meras Valdas Benkunskas sako, kad situacija yra stabili jau kone dešimtmetį. Anot jo, problemą pradėti spręsti reikėtų nuo Kelių eismo taisyklių (KET) korekcijos.
                          Video viduj. Nesigauna nepritarti kritikai dėl tų ramaus eismo gatvių:
                          Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tai-sprendzia
                          Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
                          Galima susidaryt įspūdį, kad iki šiol esama "dviračių gatvės kategorija" yra lėčiausia (neskaitant gyvenamosios zonos), tai planuojamos "ramaus eismo zonos", bus dar žemesnės kategorijos nei "dviračių gatvės".

                          "JUDU", nors po to eilinio labai neprofesionalaus interviu man kyla noras vadinti "bezDU", panašu, kad ir toliau jie nesupranta ką patys daro, todėl apeliuoja į visuomenės nuomonę, t. y. darys, kaip visuomenė pasakys. Juk visuomenė nespecialistai, kaip jie gali teisingai nurodyti, ką "bezDU'šnikams" daryti? Buvau akis į akį išsakęs tam vadovui į veidą, kad jie nesupranta ką daro ir visuomenės klausti nereikia, nes jie nespecialistai, o klausiama tik dėl to, kad patys klausėjai nesupranta savo srities. Šou tęsiasi toliau. Panašiai, kaip pirminiame plane vos ne pusėje miesto buvo numatytos tos "dviračių gatvės", pvz. Verkių g. visu ilgiu palei Nerį su stačiomis įkalnėmis.

                          Kaip sėkmingai pavyko pvz. net su įgyvendintomis dviračių gatvėmis matosi pačių "bezDU" nuotraukoje: https://judu.lt/eismo-naujoves-vilni...eismo-juostos/
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	887
Size:	1,31 MB
ID:	2172827
                          Paskutinis taisė dondc; 2024.12.25, 06:43.
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Aha exactly, dėl to man keistai atrodo kažkokie bandymai sieti tai su "miestiečių" skaičiumi. Kažkokie neaiškūs ir nepagrįsti išvedžiojimai.
                            Šiaip, tokie dalykai priklauso nuo politikos ir sprendimų priėmėjų kompetencijos ir politinės valios. Tiesiog turim labai nevykusias vietines valdžias, kurios nesugeba/nenori imtis didelių, nors ir labai reikalingų, projektų. Ką jau ten tramvajus, kai nesugebam net normalių autobusų juostų ir pirmumo sankryžose sutvarkyti.
                            Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.
                              Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.

                              Na o Nemenčinės gyventojus sunku kaltinti, nes automobiliu važiuoti į darbą jiems greičiau ir patogiau, nei traukiniu iš Bezdonių. Apie Valakampių tilto susiaurinimą taip pat esu skaitęs daug piktų atsiliepimų.

                              Comment


                                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.
                                Pritariu. Turiu pažįstamą, gimusį Vilniuje, jei ką, kuris kasdien iš "artimosios" Šeškinės važiuoja savo BMW į darbą valstybinėje institucijoje Gedimino pr.
                                Šiaip tai ten pėsčiomis galima nueiti.

                                Comment


                                  Tą patį ir aš darau, iš esmės. Nes why not, mašinos vis tiek atsisakyti negaliu (reikalinga podarbiniems reikalams), o jeigu jau ją turi, tai kodėl su ja nevažiuoti, jei darbas netoli, o techninį aptarnavimą/techapžiūras/draudimą/padangas/remontus vis tiek gauni susimokėti. Nepirksi gi dar papildomo mėnesinio bilieto už 30 eur, o vaikščioti, deja, nelabai variantas - daug laiko išeina, o ir ateini visas sukaitęs.

                                  Comment


                                    Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.


                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Paryžius
                                      Paryžius dar milijardus investavo į visų savo VT rūšių atnaujinimus ir išplėtimą per tą patį laikotarpį, po to kai po 2000 m. pradėjo konkuruoti gauti rengti Olimpiadą.

                                      Comment


                                        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                        Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
                                        ahaha, durneliai, sako trulai gerai kopti San Francisko kalnais. Vilnius zino geriau, Vilnius nuims laidus nuo Basanaviciaus gatves ikalnes, nes nu gi tai ideliausia vieta, reikia kilti ant batarkes!

                                        Comment


                                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                          Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
                                          Kad ir koks absurdiškas būtų tas greta gyvenančių benamių narkomanų ir ultra milionierių pilnas distopinis miestas San Franciskas, VT srityje jis vienas geriausių US. Smart enough ne tik išlaikyti, bet ir plėsti savo trūlų tinklą. Ir ten trūlai ir autobusai net nėra pagrindinė transporto priemonė - yra ir tram'ai, ir keistas priemiestinis beveik metro BARTas ir priemiestinis Caltrain. O dar ne per seniausiai jie perdarę vieną pagrindinių gatvių Van Ness Ave įsirengė BRT stiliaus VT juostą per vidurį gatvės, kur yra įrengtas kontaktinis tinklas, nes ja važinėja ir trūlai:
                                          https://www.sfmta.com/projects/van-n...-rapid-transit

                                          Comment

                                          Working...
                                          X