Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip jau buvo nuskambėję, mero dar nenurašyčiau. Paasfaltavo, tai paasfaltavo, bet masiškai dabar keičia pvz. laiptus Rygos g. 40 m. neliestus. Nemenčinės pl. sužymėjo, kur dviratininkams irgi pagerės viskas. Dviratininkų kol kas dar niekaip nenuskriaudė. Rodiklis bus ar per 2024 m. sureaguos į tą siūlymą dėl Latvių g. nudažymo dviračių gatve su Upės g. "jungtuku".

    Žvėryno tilto aktualumas visiškai nukris, jei tikrai pastatys tą tiltą nuo Seimo į miesto vakarinius rajonus. Procesai ten lyg nesustoję.

    Liubarto tilto aktualumo nėra, nes pastačius Litexpo tiltą, norintiems tranzitu per Vingio parką į Lazdynus mint, jie lįstų po Liubarto ir važiuotų Goštauto esamu taku. Nors įkalnė ten tikrai nelegali.

    Prie Lazdynų tilto nelįs, nes motyvuos rekonstruojamu esamu tiltu į Elektrinės g. ir tuo Litexpo. Visgi būtume užsienis, tai atimtume dešinę mašinų juostą šiaurėj, tada gal net saugiau būtų mašinoms, nes dabar 2 juostos nusukimui į Laisvės pr., tai jei varai pirma juosta, sugalvojus, kad nori tiesiai link Oslo g., reikia persirikuot per dvi, o iš kairės nuo Tūkstantmečio g. atskrenda norintys nusukti į Laisvės, tai daug maišalynės šiaip. Kamščių lyg ir nebūna vakarų kryptimi.

    Kėsintis į tiltą link Gariūnų jau nepavyktų, tai turbūt racionaliausias variantas statyti dviračių tiltą šiaurėj (be pėsčiųjų), ir padaryti mini tuneliukus pervažiavimui iš kitos gatvės pusės esamų dvirtakių. Vienoj pusėj, jei gautųsi pigiau, būtų galima apsieiti su esamu Titnago g. žvyrkeliu jį asfaltuojant ir pritaikant dviračiams. 2 tiltus abipus būtų jau per brangu tokiam kely į užmiestį. Į Pilaitę statys 2, bet ten normalus miestas. Žalia – esami dvirtakiai:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2113421
    Paskutinis taisė dondc; 2024.02.26, 19:38.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      VT supratimas labai platus. Taksi irgi yra VT, kaip turbūt ir Boltas su CityBee bei pan. Tai VT plėtra gali formaliai apsiriboti Taksi stovėjimo aikštele.
      Mano supratimu, viešojo transporto nėra be tam tikro reguliarumo (nustatytų maršrutų, važiavimo pagal tvarkaraščius ir pan.). Taksi įprastai nėra viešojo transporto dalis, nors galimi hibridai (pvz., taksi važiuoja tam tikru maršrutu su didesne keleivių grupe, bet nesilaiko tvarkaraščio, ir surenka/išleidžia keleivius, kur jiems prireikia).

      Comment


        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

        Mano supratimu, viešojo transporto nėra be tam tikro reguliarumo (nustatytų maršrutų, važiavimo pagal tvarkaraščius ir pan.). Taksi įprastai nėra viešojo transporto dalis, nors galimi hibridai (pvz., taksi važiuoja tam tikru maršrutu su didesne keleivių grupe, bet nesilaiko tvarkaraščio, ir surenka/išleidžia keleivius, kur jiems prireikia).
        Yra maršrutinis VT ir yra VT bendrai. Taksi yra bendro VT dalis. Beje pagal moderniausias vizijas maršrutinis VT yra atgyvena, kuri turėtų būti pakeista VT pagal individualius poreikius. Tik dar nepavyko tokios sukurti.

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          Yra maršrutinis VT ir yra VT bendrai. Taksi yra bendro VT dalis. Beje pagal moderniausias vizijas maršrutinis VT yra atgyvena, kuri turėtų būti pakeista VT pagal individualius poreikius. Tik dar nepavyko tokios sukurti.
          Skamba absurdiškai, tiesą sakant. Nesu matęs, kad kas nors rimtai vadintų taksi viešojo transporto dalimi, nes tai visiškai nesisteminis reiškinys. Toks kalbėjimas veikiau tėra priedanga VMS neįgalumui VT srityje. Tačiau gal jau sugrįžikime prie NMC reikalų.

          Comment


            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

            Skamba absurdiškai, tiesą sakant. Nesu matęs, kad kas nors rimtai vadintų taksi viešojo transporto dalimi, nes tai visiškai nesisteminis reiškinys. Toks kalbėjimas veikiau tėra priedanga VMS neįgalumui VT srityje. Tačiau gal jau sugrįžikime prie NMC reikalų.
            Tai pati šimašinė VMS labai mėgo prie viešojo transporto priskirt CityBee, Spark, Bolt ir dviračius

            Comment


              O kas yra "viešas" jeigu ne tai, kuo naudojasi dauguma žmonių? Tai nėra masinio transporto priemonės, bet jos yra viešos. Ar mokėti už paspirtuką ar už troleibusą toks ir tėra skirtumas.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                O kas yra "viešas" jeigu ne tai, kuo naudojasi dauguma žmonių? Tai nėra masinio transporto priemonės, bet jos yra viešos. Ar mokėti už paspirtuką ar už troleibusą toks ir tėra skirtumas.
                Čia paaiškinimas: Public transport - Wikipedia

                Tl;Dr: autobusai, troleibusai, traukiniai/tramvajai.

                Nėr už ką.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Nutariau papresinguoti "Susisiekimo paslaugas". Neįsivaizduoju ar yra įmanoma atsakyti logiškai nepriimant siūlymų naikint dviračių juostas ir parkingą, kurio anksčiau nebuvau prašęs naikinti. Visą "Tvarkau miesto" trilogiją galima pavadinti "Saugokis automobilio"

                  https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342761

                  https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342765

                  https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342769

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (10).png
Views:	1148
Size:	1,50 MB
ID:	2104666
                  Seimo kontrolė priėmė skundą prieš VMS. Vakar vakare VMS teikėsi pateikti atsakymus. Labiausiai patiko, kad pėsčiųjų poreikių nesiruošia atliepti, nes parkingas įrengtas 2014 m. Pateikiau prašymą pridėti tolimesnius mano išaiškinimus (9 lapai su foto) prie dar vis nagrinėjamo pačio skundo. Pasirodo VMS dar pažeidė vieną įstatymą, pvz., tai, kad privalo panaikinti lietaus šulinių dangčius dviračių juostose, išsiimti / atitraukti arba nužeminti bortus iki 7 cm, o šaligatvio pločio neriboti – visa tai privalo būti daroma nedelsiant:

                  LIETUVOS RESPUBLIKOS
                  SAUGAUS EISMO AUTOMOBILIŲ KELIAIS
                  ĮSTATYMAS
                  7. Kelio savininkas (valdytojas) privalo:
                  1) užtikrinti, kad kelias būtų tinkamas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui bei atitiktų teisės aktų reikalavimus;
                  3) užtikrinti, kad nedelsiant būtų panaikintos kliūtys, trukdančios eismui ir keliančios pavojų, o jei to padaryti neįmanoma, užtikrinti, kad pavojingose vietose būtų įrengtos atitinkamos techninės eismo organizavimo priemonės tol, kol šios kliūtys bus panaikintos.
                  Sutinku, kad ta geltona juokinga lentelė galėtų būti traktuotina, kaip tech. eismo organizavimo priemonė, kol šios kliūtys bus panaikintos [deja terminas neribojamas ], bet net nesant mašinų pastatas yra per arti šaligatvio, nes nėra apsaugos zonų, dvirtakyje bortai šone per arti ir per aukšti ir yra lietaus šuliniai, tad važiuojamosios dalies pločio neužtenka. Užginčiję, jog parkingas ne gatvėje (na suprask, kelyje), tai apskundžiau, kad patys jie VT ir A juostas traktuoja skirtingai savo pačių dokumentuose.

                  Įdomu ką "spragėsiu kepėjai" dabar.

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	441
Size:	1,84 MB
ID:	2113902

                  Rašo, jog juostos pasiteisino. 7dien pramyniau užmiesty 94 km, buvau visas purvinas nuo šlapio asfalto ir lietaus, bet šiomis juostomis naudojausi tik 5 cm nuo ištisinės, nes viskas kas link borto tiesiog tešlos-purvo sluoksnis. Numečiau ir vaikų pavyzdį, kad ir švariomis vidurvasary nelabai naudojosi, kol nebuvo fiziškai priversti dėl per siauro šaligatvio (sumečiau visą seriją, kaip važiavo ilgoj atkarpoj šaligatviu):

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	433
Size:	1,94 MB
ID:	2113903
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    vietoje 5 automobilių važiuoja 1 dviratis. Tai bent efektyvumas.
                    Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

                    City Streets 2023 summary report


                    Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	407
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Čia paaiškinimas: Public transport - Wikipedia

                      Tl;Dr: autobusai, troleibusai, traukiniai/tramvajai.

                      Nėr už ką.
                      Tavo pasidalintame straipsnyje, viršuje, nukreipiama į 'shared transport' skiltį. Čia teigiama:

                      'Shared transport or shared mobility is a transportation system where travelers share a vehicle either simultaneously as a group (e.g. ride-sharing) or over time (e.g. carsharing or bike sharing) as personal rental, and in the process share the cost of the journey, thus purportedly creating a hybrid between private vehicle use and mass or public transport.'

                      Čia semantics diskusija, kuri niekur neveda - bet kad car-share nėra po terminu 'viešas', turbūt būčiau linkęs nesutikti. Ir kad Šimašius buvo teisus tai prilygindamas prie viešojo transporto. Bet kad tai nėra 'masinis' transportas ir kad car-share nekuria pridėtinės vertės viešojo transporto sistemai, žinoma, reikia pritarti.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

                        City Streets 2023 summary report


                        Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	407
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
                        Genocidas, ne kitaip.

                        Comment


                          Gal ir galima CityBee ar Spark teoriškai vadinti viešuoju transportu, bet tiktai bandant vartytis iš gaidžio ar imituojant darbą. Tai, ką europiečiai vadina viešuoju transportu, yra, pavyzdžiui, Vienos 365 programa, kainuojanti 1 eurą į dieną ir leidžianti neribotai naudotis metro, tramvajais, autobusais ir traukiniais. Programos kortelę turi 800 tūkstančių Vienos gyventojų, įskaitant senus žmones, neįgaliuosius ir vaikus. Toks ‘viešasis transportas’ kaip CityBee ar Spark yra skirtas tik sveikiems, turtingiems gyventojams, kurie turi vairuotojo teises. Kelios kelionės mieste su šitomis kompanijomis kainuos bent 10 kart daugiau nei neribotas kelionių skaičius Vienoje. Tai nėra viešasis transportas, greičiau - prabangos prekė išrinktiesiems.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Gal ir galima CityBee ar Spark teoriškai vadinti viešuoju transportu, bet tiktai bandant vartytis iš gaidžio ar imituojant darbą. Tai, ką europiečiai vadina viešuoju transportu, yra, pavyzdžiui, Vienos 365 programa, kainuojanti 1 eurą į dieną ir leidžianti neribotai naudotis metro, tramvajais, autobusais ir traukiniais. Programos kortelę turi 800 tūkstančių Vienos gyventojų, įskaitant senus žmones, neįgaliuosius ir vaikus. Toks ‘viešasis transportas’ kaip CityBee ar Spark yra skirtas tik sveikiems, turtingiems gyventojams, kurie turi vairuotojo teises. Kelios kelionės mieste su šitomis kompanijomis kainuos bent 10 kart daugiau nei neribotas kelionių skaičius Vienoje. Tai nėra viešasis transportas, greičiau - prabangos prekė išrinktiesiems.
                            Bet kurio Europos didmiesčio turizmo gide, susiekimo (transporto) mieste skiltyje rasi nurodytas Taksi firmas ir jų telefonų numerius.

                            Comment


                              Dėl taksi ir paspirtukų. Visiškas nesupratimas kas yra viešasis transportas ir koks jo tikslas. Tai yra viešoji paslauga vykdoma (dažniausiai) savivaldybės, dar todėl jis vadinasi municipaliniu . Arba vykdoma savivaldybės užsakymu privataus vežėjo. Paslauga atitinka viešąjį interesą, t.y. jos teikimas sukuria naudą ne tik tiesiogiai vartotojui, bet ir visuomenei (miesto gyventojams) bendrai. Tuo, kad a) dėl geresnio susiekimo sumažėja socialinė atskirtis tarp miesto dalių; b) gali naudoti platus gyventojų sluoksnis, kurie negali naudotis taksi arba paspirtukais.
                              Atsilikusių šalių (taip, JAV atskiras atvejis) vienas iš požymių yra VT nebuvimas arba jo silpnumas kaip valdžios nesugebėjimas ir nenoras teikti piliečiams kokybiškas paslaugas. Liberalų šūkis "tu turi pats savim pasirūpinti" gal yra geras, bet kai tai priveda iki kraštutinumų (privačios saugos tarnybos vietoj policijos, beveik vien tik privati medicina ir švietimas), tai yra valstybės erozija.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

                                City Streets 2023 summary report


                                Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	407
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
                                Na taip, nes Londone antžeminis transportas pastoviai kamščiuose stovi.
                                Bet tam ir yra metro! Kur London Tube skaičiai? Palyginkit metro pervežimus, skirtumas bus kosminis

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Liberalų šūkis "tu turi pats savim pasirūpinti" gal yra geras, bet kai tai priveda iki kraštutinumų (privačios saugos tarnybos vietoj policijos, beveik vien tik privati medicina ir švietimas), tai yra valstybės erozija.
                                  Nepamirškim, kaip liberalai visame pasaulyje privatizuoja ar nori privatizuoti gatves ir kelius.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Atsilikusių šalių (taip, JAV atskiras atvejis) vienas iš požymių yra VT nebuvimas arba jo silpnumas kaip valdžios nesugebėjimas ir nenoras teikti piliečiams kokybiškas paslaugas.
                                    Iš kur toks įsitikinimas kad JAV nėra VT? Matau čia pakankamai gerą VT
                                    https://cdn.mbta.com/sites/default/f...system-map.pdf

                                    -

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      Iš kur toks įsitikinimas kad JAV nėra VT? Matau čia pakankamai gerą VT
                                      https://cdn.mbta.com/sites/default/f...system-map.pdf
                                      Pasirinkai parodyti vieną geriausių JAV viešojo transporto sistemų. Tačiau žiūrėdamas į schemą, turiu abejonių dėl dalies centrinių rajonų pasiekiamumo. Nesimato ir važiavimo dažnumo, sunku įvertinti, kaip padengiami svarbiausi traukos objektai.

                                      Comment


                                        JAV atskiras atvejis, nes, tiesa sakant, nežinau kaip ten yra praktikoje, o iš žemėlapių apie tai spręsti, na tai čia toks sofos eksperto lygis būtų

                                        Comment


                                          Bostonas apskritai yra labiausiai "europietiškas" JAV miestas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X