Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Tramvajai Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Leiskit paklaust, ar man atrodo, ar čia rimtai nuo bėgių tramvajus nuvažiavęs?
    Ne, nenuvažiavęs.

    Kelios nuotraukos iš Lenkijos. Gdanskas.







    Varšuva. Linijos remontas vyksta naktį. Apie 2.30 val.





    Paskutinis taisė Al1; 2012.07.27, 09:40.

    Comment


      #22
      Poznań











      Kraków





      Chorzów



      Bydgoszcz



      Wrocław







      Szczecin





      Katowice





      Łódź





      Gdańsk







      Elbląg



      Częstochowa



      Grudziądz



      Comment


        #23
        Jealousy..

        Comment


          #24
          Warsaw













          Kraków

























          Comment


            #25
            new tram line in Poznan :

            Comment


              #26
              They started construction of new tramway line in Olsztyn. Lenght of main green line 7,7 km, together 10 km of new lines will be built until 2015. First works begun.

              Scheme:



              On map:



              The tender for deliveriy of 15 new trams is undergoing.


              The trams were present in Olsztyn until 1965, then were liquidated.

              The new line will be built from the begining.

              Total project value: 105.280.000,00 EUR

              Comment


                #27
                Parašė miestas
                Thanks, Polish guy, for the interesting info.
                One question. From where they get the money?
                85 % is from EU funds, 15 % city bugdet.

                Comment


                  #28
                  EU? In Vilnius planned financing only from city and country budget.

                  ES? Vilniuje planuojama finansuoti tik miesto ir valstybės pinigais.

                  P.S. pzlotnik, you pay for the Polish language?
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.09.05, 18:39.

                  Comment


                    #29
                    Todėl, kad Poznanėje vyksta modernizacija, o ne naujos sistemos diegimas. Štai todėl ir ES lėšos yra.

                    Comment


                      #30
                      Kad kalba apie Olštyną - The trams were present in Olsztyn until 1965, then were liquidated.

                      Comment


                        #31
                        Čia Olštynas, o ne Poznanė, o Olštyne tai visiškai naujas tramvajus, nes tas kuris buvo prieš karą visiškai sunaikintas, todėl pavadinti modernizacyja yra nelogiška, tas pats, kas jeigu tramvajų statytų Klaipėdoje.

                        Comment


                          #32
                          O tai buvo tramvajai ar ne? Po 65 m.?

                          Comment


                            #33
                            Pagalvojau apie Poznanę, nes iš jos buvo ne viena krūva nuotraukų. Vilniui, su milijardo vertės viena linija, dengti iš miesto biudžeto 15 procentų, esant praskolintam miestui, yra nerealu. Be to kaina Vilniuje irgi baisiai įtartina. Net milijardas, kai Olštine net 400 mln. litais neišeina už bene dvigubai ilgesnį tinklą.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.09.05, 19:08.

                            Comment


                              #34
                              Kodėl nerealu? Beje, ten tramas kainuos jei gerai skaičiuojų : 3642688 LTL.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                O tai buvo tramvajai ar ne? Po 65 m.?
                                Nebuvo, liko tik miesto autobusai, beje Olštynas yra Klaipėdos dydžio.

                                Comment


                                  #36
                                  O kodėl Vilniuje taip brangiai? Gal Olštyne ne per centrą tiesiama? Gal archeologinių tyrimų nebus? Nemanau. Beje, Olštynas 1,5 karto tankesnis miestas už Vilnių. Už Klaipėda plotu mažesnis, o gyventojų tankis didesnis.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Pagalvojau apie Poznanę, nes iš jos buvo ne viena krūva nuotraukų. Vilniui, su milijardo vertės viena linija, dengti iš miesto biudžeto 15 procentų, esant praskolintam miestui, yra nerealu. Be to kaina Vilniuje irgi baisiai įtartina. Net milijardas, kai Olštine net 400 mln. litais neišeina už bene dvigubai ilgesnį tinklą.
                                    New line to Franowo:

                                    Lenght: 2,5 km of which 850 meters in underground tunnel with 2 underground stations costed 70 million EUR (with 45 % covered by EU funds). It think that without underground section it would cost much less, so 105 million EUR for 10 km in Olsztyn is quite possible.

                                    New line - red colour:



                                    One of the stations:



                                    It was opened in august 2012, the cost was so high because of almost 1 km long tunnel.

                                    New line will lead to the new tram depot for 150 trams:





                                    Tram depot is under construction it will be ready in 2013, total cost 50 million EUR.
                                    Paskutinis taisė pzlotnik; 2012.09.05, 20:56.

                                    Comment


                                      #38
                                      In Vilnius: lenght ~ 10 km, street level line, total cost about 290 million €.

                                      Comment


                                        #39
                                        But to this money not calculated depot cost...

                                        Al1, matyt kainuoja archeologai.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          But to this money not calculated depot cost...

                                          Al1, matyt kainuoja archeologai.
                                          Jokie archeologiniai darbai planuotoje tramvajaus trasoje nenumatomi, išskyrus gal Pylimo g., jei reiks sustiprinti požemines komunikacijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X