Ten rodo platintoją ir jo adresą, o ne parduotuvės adresą. Čia tas pats kas ir su Lietuvos spauda, nes adresu Kirtimų g. 47 įsikūręs kažkoks Maximos padalinys, kuris tikriausiai sudaro sutartis dėl tokių papildomų paslaugų.
Oficiali Maxima būstinė lyg ir Savanorių pr. 247 (Bazėje) įsikūrusi. O Aukštuosiuose Paneriuose lyg ir nėra biurų pastatų, ten pramoninis rajonas.
Bet tai- tik mano mintys.
Oficiali Maxima būstinė lyg ir Savanorių pr. 247 (Bazėje) įsikūrusi. O Aukštuosiuose Paneriuose lyg ir nėra biurų pastatų, ten pramoninis rajonas.
Bet tai- tik mano mintys.
Vilniuje kioskuose jau nėra popierinių bilietų - užsipirkinėja žmonės.
Tai to ir buvo galima tikėtis- visiškai normalu, kad žmonės iki paskutinio momento išnaudos galimybę keliauti pigiau. Juk naudotis talonėliais galima bus iki liepos mėnesio. Ir bilietai pas vairuotojus, juk taip pat smarkiai brangsta.
Tai to ir buvo galima tikėtis- visiškai normalu, kad žmonės iki paskutinio momento išnaudos galimybę keliauti pigiau. Juk naudotis talonėliais galima bus iki liepos mėnesio. Ir bilietai pas vairuotojus, juk taip pat smarkiai brangsta.
Pigiau tik tiems kurie važiuoja be persėdimų. Visiems kitiems su laikiniu el. bilietu kelionė yra pigesnė.
Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.
Pigiau tik tiems kurie važiuoja be persėdimų. Visiems kitiems su laikiniu el. bilietu kelionė yra pigesnė.
Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.
Apie dalį nuolatinių keleivių ir nekalbu. Tokie naudojasi ir naudosis 30 d. bilietais.
Bet keleiviai, kurie kelionės tikslą pasiekia be persėdimų,arba kurių kelionė trunka ilgiau nei 1 val., tokie tai žinoma, kad iki paskutiniųjų šluos talonėlius. Juk kam jiems mokėti už paslaugą, kuria nesinaudos (t.y. persėdimas)?
Išvada: reikia piginti terminuotus bilietus. Nes dabar net ne visiems nuolatiniams keleiviams apsimoka juos pirkti.
Nesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.
Imkim darbo zmogu. Jei yra 22 darbo dienos po 3.6Lt tai viso gaunasi 79Lt. Jei pora dienu per menesi nevaziuoja viesuoju, pavyzdziui kazkas i darba paveza, jau netgi neapsimoka nuolatinis. As pats pazistu pora zmoniu, kurie praktiskai kas diena i darba vaziuoja ir neperka nuolatiniu, nes ne daugiau isleidzia taloneliams. Jiems menesio islaidos svyruoja grynai ties nuolatinio kaina. Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt. Numetus kokius 5Lt nuo nuolatinio tada jau tikrai niekam is darbo zmoniu neapsimoketu vazinet vienkartiniais, bet prie esamos kainodaros - vazineja.
Imkim darbo zmogu. Jei yra 22 darbo dienos po 3.6Lt tai viso gaunasi 79Lt. Jei pora dienu per menesi nevaziuoja viesuoju, pavyzdziui kazkas i darba paveza, jau netgi neapsimoka nuolatinis. As pats pazistu pora zmoniu, kurie praktiskai kas diena i darba vaziuoja ir neperka nuolatiniu, nes ne daugiau isleidzia taloneliams. Jiems menesio islaidos svyruoja grynai ties nuolatinio kaina. Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt. Numetus kokius 5Lt nuo nuolatinio tada jau tikrai niekam is darbo zmoniu neapsimoketu vazinet vienkartiniais, bet prie esamos kainodaros - vazineja.
Na, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
Nesupratau teiginio. Juk jei turi nuolatinį, tai gali važiuot belekur ir belenkiek.
Mintis buvo ta, kad važinėti naudojantis vienkartiniais bilietėliais yra pigiau, bet tik tuo atveju, jeigu daugiau niekur nevažinėji. Tuo tarpu 30 dienų bilietas suteikia teisę savęs neriboti, todėl gali troleibusu/autobusu nuvažiuot ir į barą ir į parduotuvę, o ne tik į darbą
Pažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.
Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.
Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.
Pažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.
Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.
Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.
Nesunku paskaičiuot, kad kelionei pabrangus iki 7 Lt labiau apsimokės pirkti mėnesinį (30 d.) bilietą ir juo naudotis. Jeigu važiuojama tik darbo dienomis, tai galima ir už 90 Lt nusipirkt tik darbo dienomis galiojantį bilietą.
Važinėjant 3 darbo dienas per savaitę - tik tuomet jau neapsimoka pirkti 30 dienų bilieto.
Šiaip tai kuo ilgesnį bilietą perki (3, 7, 30, 92), tuo irgi būna pigiau.
Be to, su nuolatiniu netgi greičiau.
Tai čia tik Kaune kainodara logiška.
Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.
Tai čia tik Kaune kainodara logiška.
Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.
Vilniaus valdžiai svarbu sau kuo daugiau į kišenę įsidėt
Comment