todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunama
Man truputį keista, kad atlyginimas vairuotojo-kontrolieriaus susideda iš atlyginimo už vairavimą ir priedo už kontroliavimą. Jeigu pareigos vairuotojas-kontrolierius, tai pareigybinėse instrukcijose turi būti nurodyta kokias pareigas atlieka, tarp jų vairavimas ir kontroliavimas už kuriuos mokamas bendras vairuotojo-kontrolieriaus atlyginimas. Jeigu atliktų dar autobuso valymo funkciją, tai sutinku, kad priedas tada papildomas už papildomą valymo darbą. Tad manau, kad vairuotojas-kontrolierius turi atlikti abi funkcijas pilnai ir tinkamai, o ne galvoti, kad už kontroliavimą mažai moka, tai tik vairuosiu
todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunama
Ateityje važinės autonominiai autobusai, todėl vairuotojas turės daug laiko ramiai visus bilietus patikrinti.
Man truputį keista, kad atlyginimas vairuotojo-kontrolieriaus susideda iš atlyginimo už vairavimą ir priedo už kontroliavimą. Jeigu pareigos vairuotojas-kontrolierius, tai pareigybinėse instrukcijose turi būti nurodyta kokias pareigas atlieka, tarp jų vairavimas ir kontroliavimas už kuriuos mokamas bendras vairuotojo-kontrolieriaus atlyginimas. Jeigu atliktų dar autobuso valymo funkciją, tai sutinku, kad priedas tada papildomas už papildomą valymo darbą. Tad manau, kad vairuotojas-kontrolierius turi atlikti abi funkcijas pilnai ir tinkamai, o ne galvoti, kad už kontroliavimą mažai moka, tai tik vairuosiu
alga susideda tik iš vairavimo ir parduotų bilietų t.y. surinktų pinigų o apie žiūrėjimą ir kontroliavimą keleivių pareigybinėse aplamai nėra nieko parašyta + dar 20% priedas už gerą darbą t.y. iš sustojimų ne per greit išvažiavimą tinkamas keleivių vežimas ir įlaipinimas išlaipinimas ir vidinės taisyklės autobuso plovimas ir pan. O tas vairuotojas-kontrolierius atsiradęs iš oro niekur jis nekonfiguruoja kaip kurie vairuotojai žiūri vien dėl to kad ir keli centai prie algos yra gerai o kitiems tie centai yra vienodai.
O tai kaip ankščiau buvo su ta apskaita kai nebuvo kokių tai e. bilietų ir e. komposterių? Vienkartinis bilietukas nusipirktas kioske ir atžymėtas mechaniniame krokodile statistikos nevedė? Labai jau sureikšminat kažkaip..
O tai kaip ankščiau buvo su ta apskaita kai nebuvo kokių tai e. bilietų ir e. komposterių? Vienkartinis bilietukas nusipirktas kioske ir atžymėtas mechaniniame krokodile statistikos nevedė? Labai jau sureikšminat kažkaip..
šiokia tokia statistika buvo manau, nes vairuotojai parduodami bilietus turėdavo tokioj knygelėje rašyti kiek kiekvieną dieną ir kokių bilietų parduodavo.
Nebuvo normalios statistikos todėl ir važiuodavo kaip kurie autobusai kas 5 minutes o kiti aplamai kas 30 min ar net kas valandą neatsižvelgiant į realų skaičių pagal poreikį.
Comment