Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Elektronini bilieta, koks jis bebutu, vistiek reikes zymetis. Kaip kitaip gali buti sumokama uz kelione? Taciau jo zymejimas bus daug patogesnis ir greitesnis, nes tereikes ji priliesti prie komposterio.
    Kaip ir dabar - nuolatinių bilietų nereikia žymėti, juos reikia parodyti kontrolieriui. Citata iš straipsnio;
    Vilniuje ir Klaipėdoje elektroninis bilietas bus pagrįstas nuolatinio bilieto principu. Tai yra, keleiviui savo elektroninio bilieto nereikės žymėti. Kontrolieriai su specialia įranga tikrins, ar keleivio įsigytas valandos, dienos, savaitės ar mėnesinis elektroninis bilietas yra galiojantis.
    http://www.kelias.net/1016.html

    Nors kitame straipsnyje rašoma, kad reiks žymėti. Tai gal bus panašiai kaip ir dabar - yra nuolatiniai, kurių nereikia žymėti ir vienkartiniai, kuriuos reikia žymėti.

    Comment


      #42
      Kaip ir dabar - nuolatinių bilietų nereikia žymėti, juos reikia parodyti kontrolieriui. Citata iš straipsnio;
      Na, galbut jeigu ten bus menesinis bilietas, tai jo zymetis ir nereikes. Nors pvz Londone tai ar menesinis, ar savaitinis ar dieninis vistiek reikia zymetis, nors ten gal daugiau del apskaitos tai daroma, nes kaip ir nera tam butinybes.

      O vienkartinius tai man rodos butinai reikes zymetis, nes tavo e-biliete bus ydeti pinigai, kury pazymejus, jie bus nuskaiciuojami.

      Comment


        #43
        Geriau pagalvojus įsičekinimo automatai galėtų stovėti pačiuose autobusuose/troleibusuose, o išsičekinimo - stotelėse. Taip būtų išvengta grūsčių pačiose transporto priemonėse, sumažėtų galimybė apgaudinėti sistemą.
        Trūkumas - vandalizmo pavojus.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #44
          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Elektronini bilieta, koks jis bebutu, vistiek reikes zymetis. Kaip kitaip gali buti sumokama uz kelione? Taciau jo zymejimas bus daug patogesnis ir greitesnis, nes tereikes ji priliesti prie komposterio.
          Londone vienkartinis bilietas suteikia galimybe vaziuoti 1h. Taigi ta valanda keleivis gali belekur vazineti su bet kokiu autobusu. As nzn ar keleivis galetu pakeisti autobusa, jeigu tai butu skaiciuojama atstumu. Nu bet gal yra kokia sistema.
          Taciau as linkes labiau pritarti Vilniaus ir Klaipedos variantui. As suprantu, kad Kaunas sako "keleivis turi moketi uz kelia, nes atitinkamai keliui sudeginama degalu", o vln ir klp sako "nesamone, reikia moketi uz laika, nes vairuotojams atlyginimai mokami ne uz kilometrus, o uz laika". O as galvoju, kad vairuotoju atlyginimai turetu sparciai kilti, kai tuo tarpu benzino kainos tiek nekils, nes jos palyginti su vakaru valstybemis yra daug mazh panasios, o atlyginimai smarkiai skiriasi. Manau argumentas, kad yra neteisinga moketi uz laika, jeigu yra stovima kamstyje, yra neteisingas, nes gi atlyginimus vairuotojui vistiek reikia moketi. O cia jau yra keleivio teise pasirinkti kuriuo laiku vaziuoti. Beto, jeigu kamsciu metu vaziuoti butu brangiau, butu skatinama keleiviu diferenciacija. Gal mazhiau kas noretu per piko valandas vaziuot.
          Vairuotojų atlyginimai mokami ne už laiką, o už nuvažiuotus kilometrus.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2007.01.15, 14:48.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #45

            Vargu.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              #46
              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Vargu.
              Dabar ieškau šitos info internete, kad galėčiau įrodyt Vairuotojai už kilometrus gauna, dėl to kuo ilgesniu maršrutu važiuoja, tuo geriau. Na bandau dar ieškot... Kažkur skaičiau šitą dalyką.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #47
                Dabar ieškau šitos info internete, kad galėčiau įrodyt Vairuotojai už kilometrus gauna, dėl to kuo ilgesniu maršrutu važiuoja, tuo geriau. Na bandau dar ieškot... Kažkur skaičiau šitą dalyką.
                Manau butu nesazinga, nes tu, kas vazinetu po centra/senamiesty taip pat piko valandomis vairuotoju atlyginimai labai skirtusi nuo kokio autobuso vairuotojo, kuris vairuoja autobusa vaziuojanti is pilaites ar naujosios vilnios arba vazineja ne piko valandomis.

                Comment


                  #48
                  Kadangi dirbau Klaipėdos keleiviniame transporte galiu pasakyti, jog vasarą buvo mokama vidutiniškai po 9Lt už vieną nuvažiuotą ratą. Per dieną autobusas padaro maždaug 10-12 ratų. Vidutinis atlyginimas vasarą buvo 1400Lt.

                  Comment


                    #49
                    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                    Kadangi dirbau Klaipėdos keleiviniame transporte galiu pasakyti, jog vasarą buvo mokama vidutiniškai po 9Lt už vieną nuvažiuotą ratą. Per dieną autobusas padaro maždaug 10-12 ratų. Vidutinis atlyginimas vasarą buvo 1400Lt.
                    Tai vadinas neklystu? Na tiksliau tada, moka už ratus kaip sakei, ne už kilometražą.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #50
                      Pirmas žingsnis elektroninio bilieto link - jau vasarį


                      Klaipėda pirmoji šalyje ėmėsi konkrečių veiksmų vadinamajai elektroninio bilieto sistemai miesto viešajame transporte įdiegti.

                      Sprendimo projektas jau parengtas, ir jei miesto Taryba jam pritars, elektroniniai bilietai Klaipėdoje bus pradėti naudoti nuo vasario 1-osios.

                      Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, iš pradžių šia naujove naudotis galės tik perkantieji terminuotuosius bilietus. Elektroniniai terminuotieji bilietai, kaip ir dabar egzistuojantys popieriniai, bus kelių rūšių. Juos bus galima įsigyti "Lietuvos spaudos" kioskuose bei KKT kasoje.

                      Ketinama pasiūlyti ir finansiniu požiūriu itin patrauklų metinį bilietą. Pasak G. Neniškio, apskaičiuota, kad jį įsigijusieji sutaupys tokią sumą, už kurią veltui galės važinėtis apie pusantro mėnesio.

                      Sprendimo projekte siūloma, kad pirmąkart perkantiesiems plastikinė kortelė kainuos vieną litą. Ji galios dvejus metus - iki 2009-ųjų vasario 1 dienos. Pereinamuoju laikotarpiu, kuris truks pusę metų, bus naudojami ir įprastiniai popieriniai terminuotieji bilietai.

                      Pasak G. Neniškio, naujoji sistema turi keletą pranašumų: sąskaitą kortelėje bus galima papildyti kiekvieną dieną bet kurioje platinimo vietoje, pametus kortelę išliks galimybė blokavus senąją išduoti naują su prarastoje kortelėje buvusiu pinigų likučiu, atsiras daugiau galimybių taikyti lanksčią tarifų sistemą, be to, nebereikės kiekvieną mėnesį užsakinėti bilietų, o visų nepardavus sukti galvą, kur juos dėti.

                      Kadangi mažės administravimo išlaidos, pigiau kainuos ir pats elektroninis bilietas. KKT apskaičiavimais, šiandien terminuotuosius bilietus perka apie 40 proc. besinaudojančiųjų visuomeniniu transportu miestiečių. Prognozuojama, kad įdiegus elektroninį bilietą jų padaugės maždaug 10 proc.

                      Jo įdiegimas kainuos apie 120 tūkst. litų. Projektas iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos pinigais. Klaipėdos savivaldybės įnašas - 25 proc.

                      Kada elektroninio bilieto sistema bus įdiegta iki galo, t. y. kada išnyks popieriniai vienkartiniai bilietai, G. Neniškis nedrįso prognozuoti.

                      Ši sistema yra trijų didžiųjų - Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos - šalies savivaldybių kartu įgyvendinamas projektas. Šio projekto koordinatorius - sostinės Savivaldybė. Būtent ji sykį jau skelbė konkursą parinkti šią naujovę didmiesčiuose diegsiančią bendrovę.

                      Anot Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto tarnybos vedėjo Sauliaus Gudavičiaus, konkurse dalyvavo keturios įmonės. Vienai iš jų, beje, pateikusiai patį prasčiausią pasiūlymą, konkurso rezultatus apskundus teismui, planus teko pakoreguoti.

                      Vakar įvyko antras šio konkurso etapas. Jei viskas tęsis sklandžiai, spėjo G. Neniškis, prie kito elektroninio bilieto sistemos diegimo etapo bus galima pereiti ne anksčiau nei po 7-8 mėnesių.

                      www.ve.lt

                      Comment


                        #51
                        O kada el. bilietas bus Kaune ir Vilniuj?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #52
                          Nuo vasario Klaipėdoje bilietai bus elektroniniai
                          http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1168898400

                          Čia yra šiek tiek kitokios informacijos.

                          Beje, kita gera žinia Klaipėdai (jei dar nebuvo žinoma anksčiau):
                          Savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė teigė, kad per penkerius metus dešimties metų senumo autobusus ketinama pakeisti naujais.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2015.07.31, 13:41.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            #53
                            Nuo 2007-02-01 d. siūlome pirkti terminuotus elektroninius bilietus

                            2007-02-01 d. siūloma pradėti įgyvendinti I – ąjį etapą – įvesti terminuotus elektroninius bilietus, kurių terminas būtų 1 mėnuo ir 1 metai.

                            Šie bilietai pakeis popierinius terminuotus bilietus, kurie galios šalia elektroninių pusę metų. Vienkartinių bilietų sistema nesikeičia – jie liks popieriniai.



                            Elektroninio bilieto privalumai:

                            1. Kiekvieną dieną, bet kokioje platinimo vietoje galima pasipildyti kortelę.

                            2. Pametus ar sugadinus kortelė išlieka galimybė, įrodžius kad kortelė priklauso būtent tam keleiviui, užblokuoti senąją ir aktyvuoti naują kortelę su senosios kortelės pinigų likučiu.

                            3. Papildymas bus pigesnis nei popierinio bilieto, taip pat bus įvesti metiniai bilietai.



                            Elektroninio bilieto veikimas:

                            1. Keleivis gali įsigyti kortelę platinimo vietoje – Lietuvos spaudos kioske ar VšĮ “Klaipėdos keleivinis transportas“ kasoje. Pirmą kartą įsigyjant kortelę yra sumokamas įsigijimo mokestis 1 litas ir papildoma norima elektroninio bilieto rūšimi.

                            2. Sekantį kartą papildant, pardavėjui reikia paduoti kortelę ir nurodyti pageidaujamo įsigyti terminuoto bilieto pavadinimą ir/ar bilieto kainą. Atsiimti papildytą kortelę ir papildymą patvirtinantį kvitą. Šiame kvite turi būti informacija apie kortelės numerį, elektroninio bilieto rūšį, kainą ir galiojimą.

                            3. Jei autobuso keleivius tikrina kontrolieriai, kortelę pateikti kontrolieriui. Jei naudojamasi lengvatiniu bilietu kartu pateikti dokumentą suteikiantį teisę į transporto lengvatą.

                            4.Saugokite įsigytos kortelės pakuotę ir kvitą – jos gali prireikti, jei ateityje prarasite kortelę ir norėsite perkelti likutį į naują kortelę. Kortelės blokavimas ir likučio perkėlimas į naują kortelę atliekamas tik VŠĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" kasoje.

                            Elektroninio bilieto pavyzdys



                            Comment


                              #54
                              Tai jau Klaipėdos valdžia galės pasidėti pliusiuką - įdiegtas e-bilietas
                              Bet kiek suprantu kol kas jokios infrastruktūros pritaikytos e-bilietui nėra?
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #55
                                Va cia tai geras daiktas. Labai praktiska. Na Vilniuje tikekimes irgi ne uz kalnu toks projektas bus igyvendintas ir studentavimo metu nereiks jaudintis ar nepasibaiges menuo, ar nuolatini spejau nusipirkt.

                                Pastebejau, kad Panevezio autobusu parkas is viso kazkoks merdejantis. Klaipeda jau keicia i elektronika, o pas mus pries kelerius metus pradeta rengti elektroniniu komposteriu programa taip ir liko neigyvendinta. "Bandymo laikotarpiu" buvo imontuota "NET" 4 autobusuose . Tuo viskas ir baigesi. Argi tai yra labai brangu kad nebegali jau atsinaujinti.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  #56
                                  Dar šiek tiek informacijos...

                                  Pradedame nuo sio etapo, kadangi jis yra nebrangus - nereikia isigyti po 3-5 komposterius kiekviename autobuse. Terminuota bilieta ir iki e-bilieto ir po to reikes pateikti tiktai kontrolei. Siame etape is principo investuojame tik i korteles ir kontrolieriu irenginius. 2 etape, kuris turetu prasideti daugmaz po 1-eriu metu, i kiekviena autobusa sumontuosime komposterius. Tada ir prades veikti kartiniai bei laikiniai bilietai, kadangi siuos bilietus reikia zymeti. 3 etapas, jei nesumaisys politiku nesutarimai, bilietas veiks Vilniuje, Kaune ir Klaipedoje ir galbut kituose Lietuvos miestuose, kurie nuspres prisjungti prie sios sistemos.
                                  Gintaras Neniškis, Klaipėdos keleivinio transporto direktorius.

                                  Comment


                                    #57
                                    Šiandien atkreipiau dėmesį, kad naujuosiuose salotiniuose truluose jau stovi elektroniniams bilietams pritaikyti komposteriai R&G KRG-6KB3 ar KRG-6KB0 (kokie stovi Soliario autobusuose nepamenu ):
                                    http://www.rg.com.pl/oferta.html?lang=pl&id_kat=18

                                    Jie skirti Mifare standarto elektroniniams bilietams aptarnauti (kaip Londono "Oyster" pvz.).
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Šiandien atkreipiau dėmesį, kad naujuosiuose salotiniuose truluose jau stovi elektroniniams bilietams pritaikyti komposteriai R&G KRG-6KB3 ar KRG-6KB0 (kokie stovi Soliario autobusuose nepamenu ):
                                      http://www.rg.com.pl/oferta.html?lang=pl&id_kat=18

                                      Jie skirti Mifare standarto elektroniniams bilietams aptarnauti (kaip Londono "Oyster" pvz.).
                                      Nežinau, kokios modifikacijos stovi autobusuose, bet elektroniniams bilietams pritaikyti.. Gali tekti keisti ar perdaryti komposterius senesniuose troleibusuose.

                                      Comment


                                        #59
                                        Ir Solaris autobusuose, ir troleibusuose esami geltoni komposteriai bus tinkami el. bilietui prieš tai juose kažką pakeitus. Faktas tai, kad naujų nereikės pirkt ir šiti tiks el. bilietui. Be to, šitų komposterių yra ir kai kuriuose Ikarus ir visuose Scania bei Volvo autobusuose. El. bilietui netinka tik tie raudoni su dantukais
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #60
                                          Nemanau, kad geltonuose dar reikia kažką keisti, nes ant jų yra pažymėta vieta e-bilietui priliesti. Keisti ar modifikuoti reiks tik rudus komposterius. Aišku yra ir gudresnis problemos sprendimo variantas - pakeisti visus senus autobusus ir troleibusus naujais Elektroniniai komposteriai ten tikrai bus
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X