Ir iš vis, tegul palieka visą viduriuką dviračiams Ir perėjas pėstiesiems padaro... O šiaip su tuo taku situacija jau geresnė, pėsčiųjų nelabai daug juo vaikšto, ne taip kaip prieš 5 metus. Taigi didesnė problema su marozais ant vogtų CUBE dviratukų... Su kuriais sunku take prasilenkti, važiuoja per visą ir nenori pasitraukti, gal ir taką reiktų perskirti dviguba ištisine?
Ne pirma karta girziu, kuo tie CUBE dviraciai isskirtiniai, kad butent minimi jie daznai? Na man jie nuo kitu kalnu dviraciu skiriasi tik etikete
Na, manau, reikia žiūrėti į tai plačiau. tuose pačiuose KET matosi principas, kad ten, kur yra didesnis pėsčiųjų srautas ir pan. pirmenybė turi būti teikiama pėsčiojo saugumui ir vairuojantis transporto priemonę privalo atsižvelgti į tai, kad gali kilti įvairių nenumatytų situacijų(pėsčiųjų įšėjimas į važiuojamąją dalį ir t.t.). neveltui juk gyvenamojoje zonoje iki 25 km/h greitis padarytas. Taip pat ir visi apribojimai greičio prie mokylų ir pan. Nereikia turbūt aiškinti, kodėl taip. Aišku dviračiams greičio neapribosi, tačiau tokiose situacijose, kur žmonių srautas didelis, kaip kad laisvės alėja ir pan, dviratininkai turi vadovautis protu pirmiausia, o ne lėkti kaip begalviai ir sakyti :"dviračių takas, važiuoju kaip noriu, kokiu noriu greičiu ir t.t."
O tai nepaprasčiau stulpeliais atskirti/pažymėti tą taką? Ar labai brangu?
Stulpeliais avarijos atveju būtų skaudu
Reikėtų ar papildomos informacijos ar kaip. Nes kad ir kur dėtum Laisvės alėjoje esantį taką visad bus problema. Nes ten žmonės vaikšto visur, vaikšto atsipalaidavę, dažnai negalvodami nesusimastydami kur eina.
Galima ir dviratininkams duoti pylos, nes yra tiesiog lakstančių ten, signalizuojančių paskutinę akimirką, nardančių tarp žmonių. Kaikas mėgsta ir merginas pagasdint
Ne pirma karta girziu, kuo tie CUBE dviraciai isskirtiniai, kad butent minimi jie daznai? Na man jie nuo kitu kalnu dviraciu skiriasi tik etikete
Manau tuo, kad pakankamai nebloga firma, nors ir nusileidžianti garsiausiems brand'ams, o vizualiai jų dviračiai atrodo labai patraukliai... Bet čia tik mano nuomonė
Manau tuo, kad pakankamai nebloga firma, nors ir nusileidžianti garsiausiems brand'ams, o vizualiai jų dviračiai atrodo labai patraukliai... Bet čia tik mano nuomonė
Todėl marozams prie spalvotų išeiginių treningiukų dera
Aš už žalią dviračių taką, visgi "žalia" transporto priemonė, būtų simboliška...
Mikairidikai, o kuo tie Cube patraukliai atrodo, mano nuomone atrodo kaip bet koks kalnu dviratis - remas, ratai
Rimantai, bet is kur tas stereotipas marozu su cube, juk kiekvienam zmogui patinka, kai jo dviratis patraukliai atrodo
Mikairidikai, o kuo tie Cube patraukliai atrodo, mano nuomone atrodo kaip bet koks kalnu dviratis - remas, ratai
Rimantai, bet is kur tas stereotipas marozu su cube, juk kiekvienam zmogui patinka, kai jo dviratis patraukliai atrodo
Mikairidikai, o kuo tie Cube patraukliai atrodo, mano nuomone atrodo kaip bet koks kalnu dviratis - remas, ratai
Rimantai, bet is kur tas stereotipas marozu su cube, juk kiekvienam zmogui patinka, kai jo dviratis patraukliai atrodo
Daug kam kas nesusidūręs su Kaunu aiškinu keistą mūsų miesto fenomeną - madas vienam arba kitam daiktui bei paslaugai... ir tada jau kai pasinešama to daikto ar paslaugos link tai trūks plyš... pirmas bankas Sekundė buvo, eilės atiduoti pinigus vėliau buvo balti batai platformos (1995 atrodo - visa LA vaikštinėjo); paskiau netikėtai draugai sako o tu Bzzz picos nebandei? tada gyvoje automobilių eilėje stovėjome prie kiosko ir laukėme "stebuklingos" picos; dabar kokie tai Cube? linksma
Laisvės alėja plati. Tik vienoj pusėj dviračių takas yra. Jei jau pėstiesiems svarbi ta pusė kur dviračių takas, tegu jį perkelia į kitą pusę.
Nemanau, jog Laisvės alėja yra ta vieta, kur su dviračiu reiktų lekt lyg akis išdegus. Nėra ji tokia ilga, jog nebutų galima pravažiuot ramiai, tada ir pėstieji, ir dviratininkai saugūs būtų. Ir kaip bepaversi Laisvės alėja yra pėsčiųjų zona. Jei dviratininkam reikia slalomo trasos, tada aš tikrai už dviračių tako iškėlimą.
Nemanau, jog Laisvės alėja yra ta vieta, kur su dviračiu reiktų lekt lyg akis išdegus. Nėra ji tokia ilga, jog nebutų galima pravažiuot ramiai, tada ir pėstieji, ir dviratininkai saugūs būtų. Ir kaip bepaversi Laisvės alėja yra pėsčiųjų zona. Jei dviratininkam reikia slalomo trasos, tada aš tikrai už dviračių tako iškėlimą.
Būtent. Per Laisvę kai važiuoju, tai stengiuosi kuo lėčiau, kad kuo daugiau merginų būtų galima apžiūrėti O keisčiausiai, kai per šventės dviratininkai lenda ten kur daug žmonių. Reik pažiūrėti kiek šian tokių matysiu per Hansa dienas Aš kai noriu greičio stengiuosi važiuoti ten kur žmonių praktiškai nėra, nes didelis greitis gali prastai baigtis pesčiajam, nes kai mano svoris 100 kg. ir kai atmini tarkim nuo kalno ant 50 ar net 60 km/h tai gali tikrai baigtis prastai abiem...
Šitą ir aš pastebėjau, pėsti einant yra sunku prasilenkti kur daugiau,o tie d**nai nardo tarp žmonių ir mažų vaikų.
Na tai jai šventė, tai negalima važinėti dviračiu ir dviračio taku, kuriuo neįmanoma pravažiuot dėl žioplinėjančių žmonių? Laisvės alėjoj yra ta problema ir nesvarbu ar tada vyksta šventė ar ne. Jei važiuoji Laisvės alėja visada turi būti labai atsargus, dar neteko tokios dienos, kai netenka išvažiuoti iš dviračio tako dėl ten bevaikštančių žmonių.
Tai jai ten ne vieta dviračio takui, mielu noru sutikčiau, kad 1 juosta Kestučio gatvej būtų skirta dviratininkams.
Cube, tai kaip koks IV Golfas. Lyg ir normali transporto priemone, bet subalansuota gezams
Bet kame reples? Golfas tai golfas, skiriasi nuo kitu masinu, o cia standartinis kalnu baikas, niekuo nesiskiriantis nuo kitu is principo Fenomenas kazkoks
O takas alejoj yra gerai, tik visada reikia vaziuot su protu ir tiketis, kad zioplys koks ilis, o ne vaziuot be proto tikintis, kad ziopliu nebus.
Comment