Parašė Rimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Na, manau, reikia žiūrėti į tai plačiau. tuose pačiuose KET matosi principas, kad ten, kur yra didesnis pėsčiųjų srautas ir pan. pirmenybė turi būti teikiama pėsčiojo saugumui ir vairuojantis transporto priemonę privalo atsižvelgti į tai, kad gali kilti įvairių nenumatytų situacijų(pėsčiųjų įšėjimas į važiuojamąją dalį ir t.t.). neveltui juk gyvenamojoje zonoje iki 25 km/h greitis padarytas. Taip pat ir visi apribojimai greičio prie mokylų ir pan. Nereikia turbūt aiškinti, kodėl taip. Aišku dviračiams greičio neapribosi, tačiau tokiose situacijose, kur žmonių srautas didelis, kaip kad laisvės alėja ir pan, dviratininkai turi vadovautis protu pirmiausia, o ne lėkti kaip begalviai ir sakyti :"dviračių takas, važiuoju kaip noriu, kokiu noriu greičiu ir t.t."
Comment
-
bent spalva butu kitokia... pvz. rausva kaip daug kur Europoje.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai nepaprasčiau stulpeliais atskirti/pažymėti tą taką? Ar labai brangu?
Reikėtų ar papildomos informacijos ar kaip. Nes kad ir kur dėtum Laisvės alėjoje esantį taką visad bus problema. Nes ten žmonės vaikšto visur, vaikšto atsipalaidavę, dažnai negalvodami nesusimastydami kur eina.
Galima ir dviratininkams duoti pylos, nes yra tiesiog lakstančių ten, signalizuojančių paskutinę akimirką, nardančių tarp žmonių. Kaikas mėgsta ir merginas pagasdint
Bet tvorų ir stulpų nepristatysi. Gadins vaizdą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNe pirma karta girziu, kuo tie CUBE dviraciai isskirtiniai, kad butent minimi jie daznai? Na man jie nuo kitu kalnu dviraciu skiriasi tik etikete
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąManau tuo, kad pakankamai nebloga firma, nors ir nusileidžianti garsiausiems brand'ams, o vizualiai jų dviračiai atrodo labai patraukliai... Bet čia tik mano nuomonė
Aš už žalią dviračių taką, visgi "žalia" transporto priemonė, būtų simboliška...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMikairidikai, o kuo tie Cube patraukliai atrodo, mano nuomone atrodo kaip bet koks kalnu dviratis - remas, ratai
Rimantai, bet is kur tas stereotipas marozu su cube, juk kiekvienam zmogui patinka, kai jo dviratis patraukliai atrodo
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMikairidikai, o kuo tie Cube patraukliai atrodo, mano nuomone atrodo kaip bet koks kalnu dviratis - remas, ratai
Rimantai, bet is kur tas stereotipas marozu su cube, juk kiekvienam zmogui patinka, kai jo dviratis patraukliai atrodoArchitektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąLaisvės alėja plati. Tik vienoj pusėj dviračių takas yra. Jei jau pėstiesiems svarbi ta pusė kur dviračių takas, tegu jį perkelia į kitą pusę.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąGal tada Cube tiesiog daugiausiai užvežta vogtų?
Comment
-
Parašė boo Rodyti pranešimąNemanau, jog Laisvės alėja yra ta vieta, kur su dviračiu reiktų lekt lyg akis išdegus. Nėra ji tokia ilga, jog nebutų galima pravažiuot ramiai, tada ir pėstieji, ir dviratininkai saugūs būtų. Ir kaip bepaversi Laisvės alėja yra pėsčiųjų zona. Jei dviratininkam reikia slalomo trasos, tada aš tikrai už dviračių tako iškėlimą.You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąjo vakar kiek nervino dviratininkai per šventę, žmonių milijonas, o jie lenda siauriausiais tarpais
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąjo vakar kiek nervino dviratininkai per šventę, žmonių milijonas, o jie lenda siauriausiais tarpais
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąŠitą ir aš pastebėjau, pėsti einant yra sunku prasilenkti kur daugiau,o tie d**nai nardo tarp žmonių ir mažų vaikų.
Tai jai ten ne vieta dviračio takui, mielu noru sutikčiau, kad 1 juosta Kestučio gatvej būtų skirta dviratininkams.
Comment
-
Parašė FlagMan Rodyti pranešimąCube, tai kaip koks IV Golfas. Lyg ir normali transporto priemone, bet subalansuota gezams
O takas alejoj yra gerai, tik visada reikia vaziuot su protu ir tiketis, kad zioplys koks ilis, o ne vaziuot be proto tikintis, kad ziopliu nebus.
Comment
Comment