Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Kai netilps, žmonės patys didžia dalimi persiorientuos judėti viena kryptimi. Įdomu, tik kokie ženklai bus, nes KET vienkrypčių / dvikrypčių nėra skirtų dviračiams, kaip užsieny. Galimai, pagal turimą KET kals stulpą tech. šaligatvyje „dviračių takas” ir po juo vienkryptis eismas (autobiliams naudojamas) ir, kals antrą stulpą jau šaligatvyje „pesčiųjų takas”. Bus daug stulpų ir su tokia gausa bus nepatogu nei pėstiesiems, nei, tikriausiai, saugos zoną užtikrins dviračiams.
Dar labiau tikėtina, jog nebus jokių krypčių išksirta ženklais ir bus standartiniai „dviračių ir pėsčiųjų takas [atskiri]” bei tiesiog ant asfalto bus po vieną rodyklę, bet žmonės nelabai orientuosis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
Beje vis tiek laikau pirmu normaliu dviračių takų projektu Kaune, kas liečia tokių detalių įgyvendinimą kaip šviesoforai ir tęstinumas. Beje, Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. takus daro lygiai tokius pačius kaip Savanorių pr., kad tipo pereit svarbesnę gatvę reik nulipt. Nu ir miesto tvarkymo skyriaus nesusikalbėjimas ar mąstymas...
Comment
-
Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.
Comment
-
Jeigu kauniečiai norėtų pamuštruot savo valdininkus, bent, kad ateity nebūtų tokie neatsakingi, tai užverskit užklausom, kodėl šie takai neatitinka įstatymų. Iš foto panašu, jog plotis apie 3 šaligatvio plyteles, t. y. 1,125 m, kai vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas amokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
STR 2.06.04:2014
GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
37.8. dviračių eismo juosta (g). Plotis – 1,50 (1,20) m;
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąvienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas apmokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
- 4 patinka
Comment
-
Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.
Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.
Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.
Gal darnaus judumo požymių daugės ir infrastruktūra bus pradėta tvarkyti ne dėl to, kad pavirst iš bjauriojo ančiuko į gražuolę gulbę, o tam, kad sumažėtų purvynų, nelegalių manevrų, konfliktų ir pan.Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.23, 02:33.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKasVykstaKaune 2020.10.27
Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galvoju, Kęstučio g. nebloga alternatyva pravažiuot, dėl to, kad mažiau maišos žmonės (Vakarų kryptimi), o Rytų kryptimi kur nutiestas siauras simbolinis 1m pločio takelis, geriau rinktis Laisvės al.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Klausimas kur jie mažiau maišosi. Kadangi šaligatviai yra realiai siauri ir nepatogūs vežimukui stumtis, visi tokie dviračių takai būna okupuoti tėvelių (tikrai daug dažniau sutinkami nei dviračiai). Taip pat dviračiu važiuoti greta intensyvios gatvės ypač prastu oru yra labai nemalonu, be to ten daugybė įvažiavimų, sankryžų ir t.t. Laisvės al. visa pervažiuoji be jokio šviesoforo, visur tavo pirmenybė. Minusas - jei dviratis plonom padangom, labai nemalonu plytelėm važiuoti. Bet su normaliu dviračiu per Laisvės al. patogiau (kas akivaizdžiai matosi palyginus dviračių eismo intensyvumą).
Kęstučio g. yra man įdomi kaip infrastruktūros entuziastui: raudoni takai, dviračių šviesoforai, takų sujungimai sankryžose, tai man asmeniškai ji savų pliusų turi.
Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tie dalykai labai greit keičiasi. Niekas prieš kelis metus ir Vilniuje negalvojo, kad bus tiek dviratininkų. Kaune jų irgi bus daug.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Kaunas panašu praleis šitą fazę, nuo automobilių iškart prie paspirtukų pereis, jau dabar jų gerokai daugiau nei dviračių.
.
Jiems vis tiek reikės dviračių takų, gal net labiau nei dviračiams dėl jų charakteristikų kaip greitas gazavimas ir pavojingas manevravimas.
Comment
-
Taip pat nematau bėdos, kad tą 1 m pločio taką traktuoti kaip siūlomą trasą dviračiui, o šaligatvis būtų ženklinamas kaip "bendras pėsčiųjų ir dviračių takus", kur dviračiai ir pėstieji bendrai naudojasi taku, o iš kitos pusės būtų ženklas "pėsčiųjų takas" arba "dviračių eismas draudžiamas".
Panašiai yra įgyvendinta Laisvės alėjoje, kur išskirtos dvi linijos tarsi žyminčios dviračių juostą, bet ženklinimas pėstiesiems vaikščioti take nedraudžia (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas).
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDviracius pirmiausiai turetu uzdrausti Laisves Alejoje.
Comment
Comment