Man tai šitoj diskusijoj keisčiausia, kodėl nepaima ir neuždeda tų tvorelių. Man, jaunam ir sveikam žmogui, irgi nemalonu vaikščioti arčiau krašto. Jau ir taip paupiai tiek Vilniuje, tiek Kaune visiškai numirę ir nėra ten ko eit - dar įvarykim ir baimės momentą.
Antradienį ugniagesiams gelbėtojams teko iš vandens traukti dviratininką. Nelaimėlis į vandenį įkrito mieste centre važiuodamas šalia upės esančiu dviračių taku.
Antradienį ugniagesiams gelbėtojams teko iš vandens traukti dviratininką.
Vadinasi, užtenka įrengti kopetėles kas 50 metrų. Krantinė nėra koks nors tranzitinis dviračių takas. Tai mėgstama pasivaikščiojimo, pavažinėjimo vieta, kur žmonės nori pasimėgauti vaizdu. Neįsivaizduoju tvoros sprendimo, kuris nesugadintų krantinės esmės.
Turėklų aš, asmeniškai, tai labai nenorėčiau. Nors tai turbūt būtų pigiausias sprendimas.
Mano siūlomi variantai, galima ramia sąžine kombinuoti kelis:
A) pakelti tą betono juostą arčiausiai vandens, kad būtų kaip laiptelis nedidelis - taip žmonės nebegalės važiuoti ja bei aiškiai atsiskirs, kur jau pavojinga.
B) įrengti griovelius/taškiukus, kur akliesiems būna ant tos pačios betono juostos - tada fiziškai jaustųsi, kad tu jau prie krašto.
C) įrengti LED juostą palei kraštą nakčiai (jeigu norima neryškaus apšvietimo)
D) įrengti paprasto apšvietimo stulpus ant nuokalnės tarp gatvės ir tako (jeigu norima rimto apšvietimo)
E) įrengti kopėčias - jų ten reikia, nori/nenori.
Kiek pačiam teko skraidyti pakrante, tai atrodė visas takas padorus. Bet gal ten baisus eismas ir vinguriuot prireikia tarp žmonių, nežinau net...
Jeigu rodos, reikia žegnotis.
Tokiose vietose būtini arba turėklai, arba gelbėjimosi priemonės (kopetėlės ar plūdurai)
Esu n kartų važiavęs krantine iki remonto, kai reikėdavo manevruoti tarp kyšančios armatūros ir nė karto nenukritau į vandenį. Todėl ir manau, kad pavojus visų pirma dviratininkų galvose.
Kad kopėtėlės ir pan. reikalingos - sutinku.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Esu n kartų važiavęs krantine iki remonto, kai reikėdavo manevruoti tarp kyšančios armatūros ir nė karto nenukritau į vandenį. Todėl ir manau, kad pavojus visų pirma dviratininkų galvose.
Kad kopėtėlės ir pan. reikalingos - sutinku.
O tas kur nuskendo buvo girtas ar sveikata jam sustreikavo?
Antradienį ugniagesiams gelbėtojams teko iš vandens traukti dviratininką. Nelaimėlis į vandenį įkrito mieste centre važiuodamas šalia upės esančiu dviračių taku.
Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos duomenimis, pranešimas apie į vandenį įkritusį vyrą buvo gautas maždaug 17.40 valandą. Atvykę gelbėtojai vyrą ir jo dviratį ištraukė pasinaudodami kopėčiomis ir virve. Pasak gelbėtojų, iš pradžių į upę įkrito nuo krantinės žvejojusio vyro dviratis, tuomet žvejys bandė jį ištraukti, bet nebegalėjo išlipti pats. Medikų pagalbos vyrui neprireikė.
Sakyčiau, ta krantinė dviračiams iš vis neskirta. Į ją reikia nusileisti ar užkilti gana stačiais takais. Ten labiau pritaikyta pėstiesiems ir... žvejams.
Jei vengiama įkalnių/nuokalnių. Išdaužytu Karaliaus Mindaugo pr. šaligatviu šalia 10 juostų magistralės važiuoti netgi šiek tiek maloniau: niekur nereikia nusileisti, kad paskui vėl pakilti, o ir nebūtina įveikinėti visos Karaliaus Mindaugo pr. atkarpos. Jei nesinaudojama Vytauto Didžiojo tiltu, pilnai pakanka ir tos atkarpos tarp Čiurlionio tilto ir Akropolio, ten šaligatviai gan geros būklės, o toliau galima nusukti link Kęstučio g. ar Laisvės alėjos. Tiesa, jei važiuojama nuo Šančių link Santakos parko ar Vytauto Didžiojo tilto, tada gal vienintelė situacija, kai geriausia naudoti tą krantinę. Kitais atvejais nerekomenduojama.
Didžiausias nejaukumas, kai reikia pasiekti Vytauto Didžiojo tiltą: laiptai, keičiantys išdaužytus šaligatvius. Vienintelis tikrai padoresnis susisiekimas su Aleksotu dviračiais yra tik per Europos pr.
Šiame straipsnyje buvo minima apie šaligatvių Karaliaus Mindaugo pr. atnaujinimą šiais metais. Dar rekonstruos Kęstučio g. Taigi dviratininkams alternatyvų padaugės. http://www.kaunas.lt/2020/05/naujien...aukanto-gatve/
Šiame straipsnyje buvo minima apie šaligatvių Karaliaus Mindaugo pr. atnaujinimą šiais metais. Dar rekonstruos Kęstučio g. Taigi dviratininkams alternatyvų padaugės. http://www.kaunas.lt/2020/05/naujien...aukanto-gatve/
Atkreipiau dėmesį, kad Karaliaus Mindaugo pr. šaligatvius bortelius jau nuleido, sudėjo taktilinės trinkeles silpnaregiams/akliesiems, liko tik patys seni šaligatviai, kuriuos reikia tikėtis, atnaujins kuo greičiau.
Netgi būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo pr. šaligatvį pažymėtų kaip "dviračių takas". Pėstiesiems tas takas nepakeliui, skirtas tik parkuojantiems. Idealu būtų aplamai pertvarkyt KM pr. taip, kad krantinės pusėje nebūtų parkuojamasi, nebūtų poreikio vaikščioti pėstiesiems. Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas būtų tik iki jungiamųjų takų, jungiančių krantinę su KM pr. šaligatviu, o likusios atkarpos - dviračių takas.
Po vakar iškritusių gan gausių kritulių "išsižiojo" nedidelės krantinės atkarpos asfaltas, šalimais matomi ir kiti asfalto įtrūkimai bei iškilimai/įdubimai, matyt buvo paplautas gruntas:
Po vakar iškritusių gan gausių kritulių "išsižiojo" nedidelės krantinės atkarpos asfaltas, šalimais matomi ir kiti asfalto įtrūkimai bei iškilimai/įdubimai, matyt buvo paplautas gruntas:
Nusiunčiau šias fotografijas ir savivaldybei.
Taip greičiausiai atsitiko dėl didelio karščio. Tiesiog asfaltas įsispaudė į betoną ir deformavosi...
Paskutinis taisė digital; 2020.06.10, 11:39.
Priežastis: ištrintos bereikalingai cituotos nuotraukos
Ar yra koks padorus Kauno dviračių takų žemėlapis, kuris daugmaž atspindėtų realią situaciją? Atėjo laikas išbandyti ir kritiškai įvertinti Kauno dviračių takus.
Rengiu tikslesnį žemėlapį, bet kol kas nesidalinsiu viešai. Į "LikeBike" žemėlapį neįtrauktos keliolikos m atkarpėlės, bei įtrauktas bent vienas šaligatvis (A. Smetonos al.), pažymėtas "Like Bike Kaunas" logotipu. Nepažymėtos dviračių juostos Kęstučio, Nemuno ir K.Donelaičio g. atkarpose.
Dar yra OSM lietuvių kurtas dviračių žemėlapis. Stengiausi pažymėti padorias jungtis (rudi punktyrai), vietomis pažymėta ten kur remontuojama (angl. in advance). "Like bike" logotipais pažymėti šaligatviai taip pat buvo pažymėti kaip pėsčiųjų/dviračių takai. https://dviraciai.openmap.lt/#b/12.4...7/23.94145/0/0
Iš anksto įspėju, kad Kauno dviračių takų tinklas yra tikras kliurkynas Nepatogumo dviračiams daugiau nei daug
Beje, o aš kaip tik Vilnių planuoju išbandyt, bus įdomu palygint su Kaunu
O geras, ačiū, kaip tik kažko panašaus reikėjo. Belieka nutaikyti dieną be lietaus ir žiūrėsim, ko verta Kauno dviračių infrastruktūra. Gryni kauniečiai, ruoškitės ginti Kauno garbę ir atmušinėti Vilniaus pižono kritiką bei įžeidinėjimus Kauno dviračių takų atžvilgiu
Comment