Galima padaryti įvažiavimus dviračiams, vežimėliams nuožulnesnius į požeminę, tikrai yra vietos prailginti esamus laiptus. Daryti su užsukimais ir t.t.
Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas
Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas
Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.
Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.
Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?
O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?
Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.
Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.
Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.
Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.
Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.
Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
...arba žiauriau, kadangi turbūt dėl ankštumo parkavimas netilptų. Vietoj parkelio padaryti stovėjimo aikštelę Būtų tik įvažas aptarnaujantys vienos juostos siauri servisiniai keliai. Nu ir dar šaligatviai 2,5 m pločio
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Privalumui:
Pėstieji visada lieka tam pačiam lygyje ir gali praeiti be jokio šviesoforinio reguliavimo.
Automobiliai važiuoja apačioje (mažesnis triukšmas?)
Trūkumai:
Gal kiek sunkoka įsivaizduoti realybėje.
Taip - čia mano fantazijos. Galbūt šis projektas dėl kokių nors priežaščių yra netgi neįmanomas
Tik tiek, kad nepasakyčiau, kad šis projektas yra visiškai absurdiškas. Tik šiuo metu neapsimoka vykdyti, kai galima daug pigiau įgyvendinti požeminių perėjų rekonstrukciją Ateityje, jei bus norima apskritai atsisakyti požemių tada gali ir būti pasirinktas.
Tiesa, galbūt šio projekto gali niekada ir neprireikti.
P.S. Nepaminėjau, kad dešinio posūkio srautai liktų ant žemės ir judėtų tais servisiniais keliais.
O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Gerai. Arčiau realybės
Požeminių perėjų rekonstravimas:
1. Tvirtovės al. Nėra fiziškai vietos įrengti nusileidimo.
2. Savanorių pr. ~40-50 m ilgio užkilimas.
3. ir 4. Taikos pr.Vienas iš jų būtų laiptai, o kitas bus užkilimas (~40-50 m ilgio). Net neaišku kurį išsirinkti, nes iš abejų pusių parkingai. Gal 4 geriau, nes didesnė tikimybė, kad ateis potencialus dviračių takas.
5. Savanorių pr. Iš akies paskaičiavus. Reiktų įrengti 2-3 zigzagus kaip papaišė booraz. Man pasirodė, kad iš Taikos pr. yra daugiau vietos perėjai statyti.
O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Čia ne kiek srauto mažinimas, o kiek sankryžos "ekologizavimas" Taip, sakyčiau yra daug svarbesnių jungčių, kurias reiktų statyti. Čia galbūt tolimesnės (tolimos) ateities projektas, kurio netgi tikėtina gali net neprireikti realizuoti
O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
Taip galvoju:
1) Pėstiesiems nereikia laukt prie šviesoforų ir nereikia lipt į požemius:
2) Pati sankryža, bet ne šonai uždengti nuo teršalų. Įsivaizduoju, kad jaukiau turėtų būti per tą sankryžą eiti.
Nu OK, jei jau toks absurdas, tai tegul ir lieka fantazijos...
Comment