Parašė evil
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąKauno raj. dviračių tako dalis. Pradėta nuo Lapių. Prieš savaitę maždaug.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Pievose galėtų ir atitolinti nuo dūmyjančios dalies.
- 1 patinka
Comment
-
Buvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąBuvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąBuvau girdėjęs apie Vaišvydavos (Piliuonos rodos) pagrindinės gatvės kapitalinį remontą, gal kokių naujienų yra kada tai prasidės?
Projektiniai pasiūlymaiObjekto pavadinimas Piliuonos gatvės Kaune rekonstravimo projektas Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28 Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymamsPaskelbimo data 2019-04-01 Viešo susirinkimo data 2019-04-24 Išvada Pritarta Išvados data 2019-05-02 Išvados Nr. IS sistemoje Projektiniai pasiūlymaiObjekto pavadinimas DIDŽIOSIOS GATVĖS KAUNE REKONSTRAVIMO PROJEKTAS Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28 Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymamsPaskelbimo data 2019-04-09 Viešo susirinkimo data 2019-05-09 Išvada Pritarta Išvados data 2019-07-01 Išvados Nr. IS sistemoje
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimątai matyt šiemet darbų tikrai nepradės, dėkui už info.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąįdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten
Daugiau investicijų reikalautų iki 1,5 km atkarpa nuo Raudonojo Kryžiaus g. iki Zuikinės. Tiesa reiktų kada pabandyti pasižiūrėt kaip atrodo ir kokios tos atkarpos perspektyvos
Šiaip norėtųsi, kad būtų pėsčiųjų (+dviračių naudojama) infrastruktūra jungianti miestą su Vaišvydava. Tai nemažas, besiplečiantis rajonas. Šaligatvis, jungiantis Vaišvydavą su miestu, manau padidintų to rajono patrauklumą.
Galima būtų pasvajoti ir apie dvirtakį tarp Vaišvydavos ir Šlienavos, bet čia jau LAKD kompetencija, kai baigs inventorizacijas ir prioritetų sąrašus.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.25, 18:50.
Comment
-
Dviračių takų turas po Kauną. Trūkstamų jungčių apžvalga. Esamų jungčių apžvalga.
Apimsiu Partizanų g., Garažų g., Taikos pr., Pramonės pr., VI forto rajoną, Studentų miestelį, Radvilėnų pl., J. Basanavičiaus al., Savanorių pr., Mackevičiaus g., Gimnazijos g., Nemuno g., I. Kanto g., Nemuno krantinę (Žemieji Šančiai).
Mano maršrutas, sudarytas pagal Like Bike Kaunas žemėlapį. Geltonai pažymėjau galimas jungtis, tinkančias dviračiams:
Partizanų g.
Buvo atliktas gatvės kapitalinis remontas, išplatintas esamas šaligatvis (iki 3 m pločio). Buvo planuota subraižyti taką ir padaryti siauras pėsčiųjų ir dviračių juostas, bet to buvo atsisakyta. Dviračių tako plotis minimum gali būti 2,5 m pločio (išimtiniu atveju - 2 m). Takas užsibaigia tarsi į niekur. Toks pat takas (arba 0,5 m siauresnis) galėtų būti pratęstas iki Taikos pr. per Garažų g. Šiuo metu platus takas atsiremia į siaurą V. Krėvės pr. (1,5 m pločio) šaligatvį.
]
Sankryžą galima sutvarkyti taip. Sutvarkyti nuleidimą į gatvę. Pratęsti tokį profilį į Garažų g. (tiesiai), o V. Krėvės pr. neblogai būtų toks pat takas kaip Savanorių pr.
Partizanų g. takas paženklintas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimu. Gatvė yra mano nemėgstamo 1,5+1,5 profilio (ta pati juosta naudojama kaip 2 juostos ir tarsi ne kaip 2 juostos, formuojasi neaiški tvarka):
- 4 patinka
Comment
-
Garažų g. šaligatvis iš pradžių atrodo taip. Paskui atsiranda galimai ne(be)oficialus šaligatvis.
Taikos pr. keičiamas apšvietimas. Čia galėtų atsirasti tinkamas dviračių eismui šaligatvis, jungiantis miestą su Palemonu. Pėsčiųjų eismas čia būna mažas, o Palemono gyventojams būtų patogi jungtis. Šiuo metu šaligatvis prastos būklės, daug bordiūrų. Patogiausia važiuoti gatve, kurios ribojamas greitis vietomis yra 80 km/h. Kitais metais planuojama atnaujinti šaligatvius ir važiuojamą dangą. Apšvietimą atnaujina šiais metais. Gembių forma solidžiai tamsi ir primena Švediją (arba Islandijos pl.). Toliau Taikos pr. eina jau esamas kvailai segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas (berods 2017 m. vasarą paženklino), kur 2,5 m pločio šaligatvis padalintas į 1,25 ir 1,25 m pločio pėsčiųjų ir dviračių "takus". Tokių segregavimų nereiktų daryt. Jau norėjo taip ir Partizanų g. paženklinti, tik tiek, kad būtų 0,25 m daugiau vietos abiems.
- 3 patinka
Comment
-
Pramonės pr.
Kol vėl neuždraudė važiuoti šaligatviais, o jei uždraus ties tokios gatvėmis labai reiktų "Pėsčiųjų takas, išskyrus dviratį" ženklų. Tai kažkaip užsienyje sužaista (netgi Lenkijoje), kad galėtum važiuoti ir važiuojamąja dalimi ir šaligatviais. Labai reikalingas šaligatvių kapitalinis remontas. Gerai būtų 4 m pločio šaligatvis tarp Urmo bazės ir Draugystės g. Tam asfalto plėmai yra, tik reiktų pritaikyti. Tarp Urmo bazės stotelės ir Elektrėnų g. jį būtų galima susegreguoti, bet dviračių srautą laikyti toliau nuo gatvės, nes dauguma pėsčiųjų čia eina į stotelę ir jiems nebūtų patogu per daug pasitraukti nuo važiuojamosios dalies.
Patiko, kad tarp Draugystės g. (bet ne iš karto, už Prismos) ir VI forto žiedo eina sudvejintas šaligatvis, kurį atnaujinus ir paženklinus, gautųsi segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Toks takas po komercinių įmonių statybų buvo vietomis panaikintas, vietomis pritaikytas kaip apdailos dalis. Dviračiams ir pėstiesiems, manau, būtų nepatogu laikytis reikalavimų pagal ženklinimą . Segreguotas takas tarp Draugystės g. ir Chemijos g. ne toks ir reikalingas. Mažai pėsčiųjų.
Visu ilgiu tarp Chemijos g. ir VI forto žiedo kitoj pusėj arčiau daugiabučių eina sudvejintas šaligatvis, kurio tikrai nereikia naikinti. Čia visada matau išvedamus šunis. Taigi pėsčiųjų srautas yra. Ir atskiras dviračių takas labai praverstų. Tiesiog reikalingas kapitalinis remontas.
- 3 patinka
Comment
Comment