Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą


    Asmeniškai man labiau patinka kai nėra ženklų ir gali rinktis važiuoti gatve ar važiuoti šaligatviu, nes iš pricipo versdamas važiuoti bendru taku riboji dviratininko greitį.

    Vilniaus g. dabar stovi ženklai "bendras pėsčiųjų/dviračių takas", tai nemanau, kad kažkas keisis po rekonstrukcijos.
    Tiesą pasakius, sutinku Aš pats nenorėčiau, kad uždraustų važiuoti Vilniaus g. Jei daug žmonių, tai nebūtina lėkti per žmones, o rinktis patogesnius lėkimui maršrutus. Tas pats ir su Centro gatvėmis. Aš pats nesirinkčiau važiuoti su srautu, bet kam tinka važiavimas srautu, tegul renkasi. Nebent tarp automobilių labai maišytųsi.

    Comment


      Sukalti kuoliukai tarp Baltų pr./Neries krantine dviračių tako trasos link Lapių, A. Strazdo, Panerių gatvėse. Spėčiau kad ruošiamasi dviračių takui, atliktas nužymėjimas

      Comment


        Darbai pradėti ir Kauno r. pusėje, kuri priklauso Automobilių kelių direkcijai. Tada puiku, kad ir Kauno miesto pusėje savivaldybė pradėjo darbus. Jau maniau, kad rajono ruožas link Lapių bus užbaigtas, o mieste dar ne. Takas tiesiamas iki pagrindinės Lapių sankryžos.

        Click image for larger version  Name:	lapiu takas.jpg Views:	1 Size:	133,1 kB ID:	1713715
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.09, 23:09.

        Comment


          Jau išasfaltavo Neries krantinės dviračių taką, liko tik gerbuvį sutvarkyti. Taip pat prasidėjo dviračių tako tiesimas Starzdo g. nuo Baltų pr. link Panerių g. ir Lapių.

          Comment


            Kauno raj. dviračių tako dalis. Pradėta nuo Lapių. Prieš savaitę maždaug.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Kauno raj. dviračių tako dalis. Pradėta nuo Lapių. Prieš savaitę maždaug.
              Pievose galėtų ir atitolinti nuo dūmyjančios dalies.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                Pievose galėtų ir atitolinti nuo dūmyjančios dalies.
                tikriausiai tos pievos kažkieno privati nuosavybė.

                Comment


                  Buvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
                  Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Buvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
                    Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.
                    Bent jau kelias, manau, moderniau atrodys

                    Comment


                      Buvau girdėjęs apie Vaišvydavos (Piliuonos rodos) pagrindinės gatvės kapitalinį remontą, gal kokių naujienų yra kada tai prasidės?
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                        Buvau girdėjęs apie Vaišvydavos (Piliuonos rodos) pagrindinės gatvės kapitalinį remontą, gal kokių naujienų yra kada tai prasidės?
                        Buvo skelbti projektiniai pasiūlymai:
                        Objekto pavadinimas Piliuonos gatvės Kaune rekonstravimo projektas
                        Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28
                        Projektiniai pasiūlymai
                        Paskelbimo data 2019-04-01
                        Viešo susirinkimo data 2019-04-24
                        Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymams
                        Išvada Pritarta
                        Išvados data 2019-05-02
                        Išvados Nr. IS sistemoje
                        Objekto pavadinimas DIDŽIOSIOS GATVĖS KAUNE REKONSTRAVIMO PROJEKTAS
                        Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28
                        Projektiniai pasiūlymai
                        Paskelbimo data 2019-04-09
                        Viešo susirinkimo data 2019-05-09
                        Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymams
                        Išvada Pritarta
                        Išvados data 2019-07-01
                        Išvados Nr. IS sistemoje

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          tai matyt šiemet darbų tikrai nepradės, dėkui už info.
                          siaip ziurejau tuos PP, na kaip ir puse velnio viskas, padarytos buvo autobusam kisenes, dviraciu takas + pesciuju takas, bet kazkaip labai gaila kad nenumate kairiuju posukiu pvz prie Garsves gatves kur yra IKI ir Maxima. Dar keistai ziurisi ties kavine "Baublys" padaryta ziedine sankryza, ten eismas turbut 95% vyksta ta pacia kryptimi tai nesuprantu kokia to ziedo paskirtis Bandziau rasyt autoriams su pasiulymais, tai mazdaug atrase kad pasiulymai audituoti ir eik tu na... tai ir nesigilinau... Dar paprasiau dwg plano, kad galeciau pasiulyt konkrecias idejas, tai vel pasiunte tai tuo ir baigem pokalbi

                          Comment


                            Šaligatviai neturėtų nutrūkti Vaišvydavoje. Šaligatviai turėtų atsirasti ir Vaišyvdavos plente, taip jie susijungtų su Panemunės šaligatviais ir viso miesto šaligatvių tinklu. Įdomu, ar planuoja ten šaligatvius.

                            Comment


                              įdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.

                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                įdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.
                                Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.
                                  Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten

                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                    Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten
                                    Sakyčiau netgi visa infrastruktūra yra: perėjos, šaligatviai ateina, vietomis net vienoje pusėje kelkraštis yra gana platus.

                                    Daugiau investicijų reikalautų iki 1,5 km atkarpa nuo Raudonojo Kryžiaus g. iki Zuikinės. Tiesa reiktų kada pabandyti pasižiūrėt kaip atrodo ir kokios tos atkarpos perspektyvos

                                    Šiaip norėtųsi, kad būtų pėsčiųjų (+dviračių naudojama) infrastruktūra jungianti miestą su Vaišvydava. Tai nemažas, besiplečiantis rajonas. Šaligatvis, jungiantis Vaišvydavą su miestu, manau padidintų to rajono patrauklumą.

                                    Galima būtų pasvajoti ir apie dvirtakį tarp Vaišvydavos ir Šlienavos, bet čia jau LAKD kompetencija, kai baigs inventorizacijas ir prioritetų sąrašus.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.25, 18:50.

                                    Comment


                                      Dviračių takų turas po Kauną. Trūkstamų jungčių apžvalga. Esamų jungčių apžvalga.
                                      Apimsiu Partizanų g., Garažų g., Taikos pr., Pramonės pr., VI forto rajoną, Studentų miestelį, Radvilėnų pl., J. Basanavičiaus al., Savanorių pr., Mackevičiaus g., Gimnazijos g., Nemuno g., I. Kanto g., Nemuno krantinę (Žemieji Šančiai).

                                      Mano maršrutas, sudarytas pagal Like Bike Kaunas žemėlapį. Geltonai pažymėjau galimas jungtis, tinkančias dviračiams:
                                      Click image for larger version  Name:	Kelio_marsrutas.jpg Views:	1 Size:	230,9 kB ID:	1738195


                                      Partizanų g.

                                      Buvo atliktas gatvės kapitalinis remontas, išplatintas esamas šaligatvis (iki 3 m pločio). Buvo planuota subraižyti taką ir padaryti siauras pėsčiųjų ir dviračių juostas, bet to buvo atsisakyta. Dviračių tako plotis minimum gali būti 2,5 m pločio (išimtiniu atveju - 2 m). Takas užsibaigia tarsi į niekur. Toks pat takas (arba 0,5 m siauresnis) galėtų būti pratęstas iki Taikos pr. per Garažų g. Šiuo metu platus takas atsiremia į siaurą V. Krėvės pr. (1,5 m pločio) šaligatvį.

                                      Click image for larger version  Name:	20190724_164224_HDR.jpg Views:	1 Size:	194,5 kB ID:	1738194 ]


                                      Sankryžą galima sutvarkyti taip. Sutvarkyti nuleidimą į gatvę. Pratęsti tokį profilį į Garažų g. (tiesiai), o V. Krėvės pr. neblogai būtų toks pat takas kaip Savanorių pr.
                                      Click image for larger version  Name:	20190724_164320.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1738192


                                      Partizanų g. takas paženklintas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimu. Gatvė yra mano nemėgstamo 1,5+1,5 profilio (ta pati juosta naudojama kaip 2 juostos ir tarsi ne kaip 2 juostos, formuojasi neaiški tvarka):
                                      Click image for larger version  Name:	20190724_163958_HDR.jpg Views:	1 Size:	207,7 kB ID:	1738193

                                      Comment


                                        Garažų g. šaligatvis iš pradžių atrodo taip. Paskui atsiranda galimai ne(be)oficialus šaligatvis.
                                        Click image for larger version

Name:	20190724_164401_HDR.jpg
Views:	474
Size:	209,7 kB
ID:	1738199
                                        Click image for larger version

Name:	20190724_164758_HDR.jpg
Views:	479
Size:	188,9 kB
ID:	1738198

                                        Taikos pr. keičiamas apšvietimas. Čia galėtų atsirasti tinkamas dviračių eismui šaligatvis, jungiantis miestą su Palemonu. Pėsčiųjų eismas čia būna mažas, o Palemono gyventojams būtų patogi jungtis. Šiuo metu šaligatvis prastos būklės, daug bordiūrų. Patogiausia važiuoti gatve, kurios ribojamas greitis vietomis yra 80 km/h. Kitais metais planuojama atnaujinti šaligatvius ir važiuojamą dangą. Apšvietimą atnaujina šiais metais. Gembių forma solidžiai tamsi ir primena Švediją (arba Islandijos pl.). Toliau Taikos pr. eina jau esamas kvailai segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas (berods 2017 m. vasarą paženklino), kur 2,5 m pločio šaligatvis padalintas į 1,25 ir 1,25 m pločio pėsčiųjų ir dviračių "takus". Tokių segregavimų nereiktų daryt. Jau norėjo taip ir Partizanų g. paženklinti, tik tiek, kad būtų 0,25 m daugiau vietos abiems.
                                        Click image for larger version

Name:	20190724_164943.jpg
Views:	473
Size:	175,3 kB
ID:	1738200

                                        Comment


                                          Pramonės pr.

                                          Kol vėl neuždraudė važiuoti šaligatviais, o jei uždraus ties tokios gatvėmis labai reiktų "Pėsčiųjų takas, išskyrus dviratį" ženklų. Tai kažkaip užsienyje sužaista (netgi Lenkijoje), kad galėtum važiuoti ir važiuojamąja dalimi ir šaligatviais. Labai reikalingas šaligatvių kapitalinis remontas. Gerai būtų 4 m pločio šaligatvis tarp Urmo bazės ir Draugystės g. Tam asfalto plėmai yra, tik reiktų pritaikyti. Tarp Urmo bazės stotelės ir Elektrėnų g. jį būtų galima susegreguoti, bet dviračių srautą laikyti toliau nuo gatvės, nes dauguma pėsčiųjų čia eina į stotelę ir jiems nebūtų patogu per daug pasitraukti nuo važiuojamosios dalies.
                                          Click image for larger version  Name:	20190724_165634_HDR.jpg Views:	1 Size:	217,0 kB ID:	1738205


                                          Patiko, kad tarp Draugystės g. (bet ne iš karto, už Prismos) ir VI forto žiedo eina sudvejintas šaligatvis, kurį atnaujinus ir paženklinus, gautųsi segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Toks takas po komercinių įmonių statybų buvo vietomis panaikintas, vietomis pritaikytas kaip apdailos dalis. Dviračiams ir pėstiesiems, manau, būtų nepatogu laikytis reikalavimų pagal ženklinimą . Segreguotas takas tarp Draugystės g. ir Chemijos g. ne toks ir reikalingas. Mažai pėsčiųjų.
                                          Click image for larger version  Name:	20190724_170309.jpg Views:	1 Size:	185,7 kB ID:	1738203
                                          Click image for larger version  Name:	20190724_170404.jpg Views:	1 Size:	185,8 kB ID:	1738204

                                          Visu ilgiu tarp Chemijos g. ir VI forto žiedo kitoj pusėj arčiau daugiabučių eina sudvejintas šaligatvis, kurio tikrai nereikia naikinti. Čia visada matau išvedamus šunis. Taigi pėsčiųjų srautas yra. Ir atskiras dviračių takas labai praverstų. Tiesiog reikalingas kapitalinis remontas.
                                          Click image for larger version  Name:	20190724_170743.jpg Views:	1 Size:	186,4 kB ID:	1738202

                                          Comment

                                          Working...
                                          X